nee, het is een social event om te social engeneeren over social networks op het web 3.7. Dat is allemaal heel DWDD *wapperhand*.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij noemen dat snoepreisjes en een kutsmoes
Waarschijnlijk laten we iedereen het gewoon op de stoel van de ander neerleggen oid, gaan geen 55 gedichten voorlezenquote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
55 man? enig idee hoe lang dat gaat duren?
En dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef r8v2 het volgende:
Ontslag geregeld. Einde dienstverband per 1 januari en dan WW.
danquote:
Dat heb ik laatst ook moeten doen... je mist stappen waarvan je niet eens weet dat ze er warenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd of mijn stap-voor-stap tutorial "inloggen op hotmail via internet explorer" inclusief screenshots duidelijk genoeg is voor mijn ouders.
Ik vrees het ergste
jawel joh, google -> gmail aanklikken - > wachtwoord invoerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat snappen ze al helemaaaaaal niet
Dat huisquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook moeten doen... je mist stappen waarvan je niet eens weet dat ze er waren
Ik heb mijn droomhuis gezienJammer alleen dat ie een ton boven budget is
En ik moet zeggen op zich niet eens in de goede wijk, maar voor zo'n huis
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47212764-willemstraat-5/
ja en dan? Die userinterface sneppen ze nooitquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jawel joh, google -> gmail aanklikken - > wachtwoord invoeren
die zetten ze meestal weg voor de fotoot, iets met ruimtelijk gevoel creeeren enzulksquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef FUFR het volgende:
stel je voor dat je daar op visite gaat...waar zet je dan IGN je koffie neer?
waar is de koffietafel?
Ik zou echt alleen het aanrechtblad veranderen. Tuin vind ik prima, zolang ik buiten kan zitten ben ik blij en ik verbrand toch supersnel, dus zon hoeft niet eens zo nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat huis
Enige minpunten zijn de tuin en die walgelijke zwart-wit geblokte vloeren, maar verder
ohja, aanrechtblad en gootsteen zijn ook niet echt fraai, maar da's zo veranderdquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou echt alleen het aanrechtblad veranderen. Tuin vind ik prima, zolang ik buiten kan zitten ben ik blij en ik verbrand toch supersnel, dus zon hoeft niet eens zo nodig
Nee, hij is zelfstandig natuurlijk he... Dus dan moet je je laatste 3 jaarcijfers overleggen voor een hypotheek en dan nemen ze daar het gemiddelde van...quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, aanrechtblad en gootsteen zijn ook niet echt fraai, maar da's zo veranderd
Maar J. is toch afgestudeerd? Dan kunnen jullie toch wel wat meer betalen binnenkort?
1000 euro per maand, met zijn tweeen aan vaste lasten is niet bizar hoog toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij is zelfstandig natuurlijk he... Dus dan moet je je laatste 3 jaarcijfers overleggen voor een hypotheek en dan nemen ze daar het gemiddelde van...
En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt zit te wachten op maandlasten van 1000 euro ofzo
We betalen nu 1000 euro in totaal, inclusief GWL, internet, auto en verzekeringenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1000 euro per maand, met zijn tweeen aan vaste lasten is niet bizar hoog toch?
Ik bedoel, wij zijn meer dan het dubbele kwijt
oh, maar dat schaar ik ook onder vaste lastenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef Inu het volgende:
[..]
We betalen nu 1000 euro in totaal, inclusief GWL, internet, auto en verzekeringenKleine stapjes
Ah, ik bedoelde alleen aan huis al 1000 euro kwijt zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat schaar ik ook onder vaste lasten
ik vond het aardig mistig na dat bier van gisteravondquote:
zeg dat dan!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah, ik bedoelde alleen aan huis al 1000 euro kwijt zijn
dat is ook een keuze..quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1000 euro per maand, met zijn tweeen aan vaste lasten is niet bizar hoog toch?
Ik bedoel, wij zijn meer dan het dubbele kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |