sowieso de hele OP. Is helemaal verouderd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef Mordecai het volgende:
Btw, misschien moet die spoiler over de server van drumpie in de openingspost eens worden aangepast?
Ik wilde het nog doen, maar toen zaten we dus al bij #91quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
sowieso de hele OP. Is helemaal verouderd.
Dat plaatje met betalen etc mag ook wel weer weg nu
Ik merk hetquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:10 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb trouwens nu van 11 tot 13 hoorcollege Inleiding Historische wetenschappen
Héél spannend!
oh interessant, nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:24 schreef Mordecai het volgende:
Het gaat over de Annalensteen van Palermo
Vandaar dat k zwart beeld krijg als ik het probeer.. maarja tussen 1 en 2.30 pm minecraft launch dan word ie geupdate?quote:
Outdated clientquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:10 schreef maurisioo het volgende:
Server is online met die monster survival map. Iedereen is welkom. (geen idee of er andere mensen zijn die ook vrij zijn en tijd teveel hebben)
109.72.41.16
Waarom zouden we voor 4 dagen die RC2 versie updatenquote:
om op mijn server te kunnenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Waarom zouden we voor 4 dagen die RC2 versie updatenkan je net zo goed wachten op de full version van vandaag
Ghehe nja ik zit toch op school dus duurt nog wel ff voor ik m kan updaten xD is er veel verschil tussen beta 1.8 en RC2 dan?quote:
behoorlijk wat. Veel nieuwe sounds, bugfixes en ik dacht dat de End nog niet in 1.8 zat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ghehe nja ik zit toch op school dus duurt nog wel ff voor ik m kan updaten xD is er veel verschil tussen beta 1.8 en RC2 dan?
Bukkit is niet van Mojang en moet dus nog helemaal opnieuw gaan schrijven lijkt mequote:
*noobmode* Wat is endquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
behoorlijk wat. Veel nieuwe sounds, bugfixes en ik dacht dat de End nog niet in 1.8 zat.
Maar ze gingen toch samen werken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Bukkit is niet van Mojang en moet dus nog helemaal opnieuw gaan schrijven lijkt me
Nieuwe wereld, soort nether. Kan je inkomen via een portal in fortressesquote:
Heb ik niks gehoord, en ik volg Notch op twitter. Dus ik denk het niet, correct me if I'm wrongquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ze gingen toch samen werken?
okeeequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nieuwe wereld, soort nether. Kan je inkomen via een portal in fortresses
update zal rond een uur of 11 komenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:34 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
okeeenja hopelijk zijn die bugfixes goed:) ben benieuwd hoelaat die update is ben toch pas 5 uur thuis en daarna nog 1,5 uur reizen naar me vader dus kan pas 7 uur minecraften ongeveer
Ja waarom nou. ze hebben de hele dag en ze doen het precies als ik wil spelenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
update zal rond een uur of 11 komen
omdat ze het op 14.00 locale tijd in Las Vegas de update aanrammen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja waarom nou. ze hebben de hele dag en ze doen het precies als ik wil spelen
ah daar had ik even niet aan gedacht. Ik de hele tijd wachten tot het zou gebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat ze het op 14.00 locale tijd in Las Vegas de update aanrammen.
Oftewel hier rond een uur of 10 / 11
Bukkit had wel acces gekregen om alles al te zien voordat het uit kwam toch? Zodat ze onwijs snel kunnen releasenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Bukkit is niet van Mojang en moet dus nog helemaal opnieuw gaan schrijven lijkt me
een woord:quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef maurisioo het volgende:
Waarom altijd bukkit, ik snap niet waarom niemand zonder kan.
met een whitelist (dat is toch standaard functionaliteit?) heb je in princiepe geen last van griefers..quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een woord:
Griefers
+ dat het wat extra mogelijkheden geeft
Omdat het leuk is om mensen te bannen als ze een blokje weghalen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef maurisioo het volgende:
btw check mijn map: 109.72.41.16
Gewoon ingangen blokkeren met obsidian jwzquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om mensen te bannen als ze een blokje weghalen.
Op een community als FOK, misschien. Maar mijn server kan niet zonderquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
met een whitelist (dat is toch standaard functionaliteit?) heb je in princiepe geen last van griefers..
wil je seed?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef Mordecai het volgende:
Rare wereld Cool O.o Vind ik nooit zo leuk :3
Vandaag en morgen is mineconquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:48 schreef Berend. het volgende:
Is het nou zeker dat de release vandaag komt? Waar is de Mincon stream, en tot wanneer is Minecon
seed is de mapquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:57 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen zaad, toch bedankt!
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wordt die vandaag of morgen gereleased?
OOOOOHHHHHHHHHHHHHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Host een paar maandjes weekjes een server en je weet het.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef maurisioo het volgende:
Je hebt het net op tijd gekochtquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
Dankje! Echt gaaf spel , wel verslavend lijkt me....kan er zoveel mee haha.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
OOOOOHHHHHHHHHHHHHHH
Dat wist ik niet, sorry!
/sarcasmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:jeb_ twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 16:52:35Minecraft will be released during Notch's keynote today! reageer retweet
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef dnbrainwash het volgende:
Iemand al plannen wat hij wil gaan doen als de server up gaat?
als je nou verteld wleke kant je op gaat, leg ik wel een pad aanquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.
Daarna met plex en tom een plekje uitzoeken om vervolgens eppiccxxx te doen
Ik ga ze volgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als je nou verteld wleke kant je op gaat, leg ik wel een pad aan
Ik ga jullie lekker volgen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.
Daarna met plex en tom een plekje uitzoeken om vervolgens eppiccxxx te doen
Met jullie een vesting/dorpje maken.. (menderv, en jou en andere vrywilligers).quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef dnbrainwash het volgende:
Iemand al plannen wat hij wil gaan doen als de server up gaat?
IGN streamt 't.quote:
Live stream #3quote:
hihi ik ga jullie wel vindenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:55 schreef MineraalWater het volgende:
Jullie gaan ons niet vinden, en anders haken jullie wel af na 1k blocks
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:56 schreef maurisioo het volgende:
btw komt de server vanavond nog online?
ja dat is waar maar tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef Mender het volgende:
Maar zoals iemand eerder al zei zal de release pas rond 10 of 11 uur ofzo komen.
Ik zoek RC2 maar kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:06 schreef maurisioo het volgende:
Mensen die kort even die map die ik gemaakt heb willen spelen ( duurt niet zo lang als je snel dood gaat) kunnen 18:15 uur joinen. Hoop dat er wat kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |