haha.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Klipnap het volgende:
Ik vind Erik de Vogel echt goed, maar zijn kleinzoon Valentijn overmeestert hem toch!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:59 schreef kissaa het volgende:
Dat is nog steeds vreemdgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens kus? Ze lagen te droogneuken op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WELKE WINKEL?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Frey het volgende:
Bestelling weer geannuleerd, box 5 lag al in de winkel en ik ben al aan het kijken.
Beter dan Media Marktquote:
Och, als ik hem dinsdag heb zal ik er misschien aan beginnen, maar ik zal er wel wat rustiger mee doen qua kijkgedrag.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Frey het volgende:
Bestelling weer geannuleerd, box 5 lag al in de winkel en ik ben al aan het kijken.
Ik ook en daarom kan ik nu niet zo snel kijken als vorige keer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
Want, om even op een discussie van vannacht in te haken: Ik heb WEL een leven
Ik snap ook nog steeds niet waarom je dat hebt gedaan. Die afleveringen verdwijnen niet opeens van de dvd's als je ze niet binnen een bepaalde tijd kijktquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook en daarom kan ik nu niet zo snel kijken als vorige keer.
Doe ik gerust een week overquote:Maar dit weekend zal ik zeker nog komen bij "Insuline meneer Heeze?"
Dat heb ik bij alles. Als ik series koop of download, dan kijk ik alles achter elkaar. Ik wil gewoon weten hoe het verdergaat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet waarom je dat hebt gedaan. Die afleveringen verdwijnen niet opeens van de dvd's als je ze niet binnen een bepaalde tijd kijkt
Had ik weer bij One Tree Hill seizoen 7. Op een vrijdagmiddag gekocht op dvd en de volgende middag al helemaal (inclusief extra's en audiocommentaar) gekekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alles. Als ik series koop of download, dan kijk ik alles achter elkaar. Ik wil gewoon weten hoe het verdergaat.
Bwhehehequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Want, om even op een discussie van vannacht in te haken: Ik heb WEL een leven
Klopt, daar ben ik het ook echt mee eens. Dat was vroeger als kind al mijn favoriete serie, nam de dubbele afleveringen in 2008 van CCF op... En toen kwamen ze officieel op DVDquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:50 schreef PeterKelder het volgende:
En 26 afleveringen van SamSam heb ik ook zo gekeken
Sjors in mantelpakje & stiletto hakkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Sjors moet eindelijk eens d'r van Houten-genen gebruiken en keiharde zakenbitch worden
Deze afbeelding wil ik graag op formaat extra largequote:
Ach jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bwhehehe
...Geef de mensen wat ze willen te vreten, geef ze brood en laat ze spelen
Was het maar waar, het schijnt zelfs zo te zijn dat ze gewoon naar hun werk móéten, zeker als het om een lullig verkoudheidje gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
En die Erik de Vogel, een ander gaat de ziektewet in.
Maar hij wil zijn fans niet in de steek laten, dus die bikkel gaat gewoon naar zijn werk.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:30 schreef Frey het volgende:
Die verhaallijn met Koen Heeze is echt spannend.
Anton Bouwhuis 'Beste Nick & Charlie, ga eventjes zitten, ik moet jullie iets vertellen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:22 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
haha.
Ach, zo'n slechte acteur hoeft Valentijn ook weer niet te zijn. Als hij ooit ergens een rol met spelen van een gehandicapt kind, heeft hij weinig inleving nodig.
Dan kunnen ze gelijk lezen dat hun kind acteerlessen nodig heeft omdat hij autistisch overkomtquote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arm kind de ouders zullen maat net mee lezen hier :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |