quote:
Ja, als figirantig tutje dat met John en... uh... Mickey? De hort op gaat

quote:
<Over Lorena, gezegd in vorige topic>
Ze heeft soms het serieusheidsgehalte van Myriam van der Pol
Is absoluut zo. Vooral toen ze in het ziekenhuis lag en Jef haar kwam verzorgen kwam ze meer op mij over als de moderne Myriam, puur voor het entertainende komische randje aan de serie, maar bij de dood van Rosa ging ik toch wel even hoor. Mede door het geniale spel van Gigi.
Momenteel bij DVD 12 van seizoen 4, Daniël is uit de put, AA&F is bezig zichzelf op te zetten en zojuist de introductie van Onno P. Wassenaar achter de rug gehad. God, wat een sensatie, daar kan het GTST van nu een puntje aan zuigen

Enige nadeel is ècht de kwaliteit van sommige afleveringen. Meestal te lage bitrate bij al volledig storende afleveringen (soms af en aan, 1 aflevering topband, 1 aflevering kutband), 1 aflevering sprake van een storingslijn op de audiorand van de mastertape waardoor geluid haast totaal wegviel... En 2 afleveringen met volledig beeldverneukende beeldlijnen op een bepaald moment in de aflevering. Met name de tweede, tijdens de aflevering waarin Laura vraagt met Stan naar Lotje's graf te gaan, is te belachelijk voor woorden. Zeker 2, misschien 3 scènes lang. Een beeldlijn die verandert in zwaar flikkeren van het beeld. Storing is echter na talloze minuten in 1 tik verholpen, een paar seconde na de scène erop.
Die Sonja, wat een kreng... Maar misselijk van De Smet dat ze Helen niet zei hoe de klas ècht was. Overigens, over die streek van Stenders gesproken, ik had eigenlijk verwacht dat Robert G&P naar 'die andere opdracht' had laten gaan, waardoor Martine, Frits en Stefanie zelf met de kosten zaten

De put vond ik le-gen-darisch, maar dare I say... Het duurde net iets te lang. ik vond het echt te gruwelijk en te zielig voor Daniël worden... En toen kwam die briljante snelle afwerking (Chapeau aan de schrijvers aan toen dat ze nog dachten aan De Celu, de tegenwoordige schrijvers weten nu al niet meer wie Wiet was

). Ik had in een ver verleden al beelden van Stan en Janine die ook de put in moesten gezien, dus misschien dat dat met mijn ongeduld te maken had... Maar toch.
Harmsen vind ik momenteel een aardige rotzak. Ik heb het idee dat hij echt vanaf dit seizoen aardiger werd gemaakt (Al kan dat natuurlijk ook al in seizoen 3 geweest zijn, nog niet gezien hè), daarom vond ik het zo jammer en best gemeen hoe hij die lieve schattige Marieke compleet afbeulde met die dozen inpakken

Ja, het moet gezegd, ik vind Marieke echt een heel leuk en lief personage (en Natalie Maurits was destijds ook echt een prachtig meisje :$).
Daarover gesproken... Was Marieke niet de allergrootste pechvogel in GTST? Haar vader, haar vriendjes, ontvoeringspoging en poging tot verkrachting door die Bouke, de aankomende verkrachting door de zware jongens uit de Heavy Heaven... Arm schaap toch

Sonja. Dat vond ik pas een gave lijn. Mooie effecten ook die werden gebruikt toen, toen ze in die wc zat. Rontollend beeld enzo... Was ook bij Simon's hallucinatie, met deSimon die maf werd duurde ook iets te lang voor er wat aan gedaan werd, maar de bijkomende.lijn voor Roos in het ziekenhuis was briljant, echt

Tenslotte nog 1 opmerking te maken. Sylvia en Jef getrouwd!

Echt geniaal hoe dat zo snel gegaan is, dat noem ik nou een mooie relatie dit seizoen. Samen met Frits en Martine, duivels koppel samen

Nu snap ik echt wat Heer Van Bartelhoven ooit hier in de reeks zei. "Vroeger brachten badguys elkaar een slag toe en ging de strijd onderling door. Soms won de een een slag, soms won de ander, maar nooit echt definitief. Dat is wat nu mist in het hedendaagse GTST."
En met die woorden besluit ik deze analyse. Kun je nagaan dat ik deze post (Die origineel helemaal niet bedoeld was zo lang te worden

) COMPLEET op een smartphone heb ingetikt? De fuck xD
PS: Die vertraging komt mij goed uit, kan ik dit seizoen nog even afkijken
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.