Dat waren nog eens tijden he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:07 schreef Klipnap het volgende:
Oja, Ludo kan de dader het best ontmaskren door ze uit te nodigen voor een high teaWie wil de kiwi?
klopt, maar dit komt door de wet, en niet door GTST. Door diezelfde wet moeten wij ook maar afwachten of Amy volgende maand als meid van 25 bij Ludo voor de deur staat, hequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:21 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit waar die baby opgroeit, je ziet hem/haar toch (bijna) nooit
`quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij 7cm mag je toch pas naar het ziekenhuis als er geen medische indicatie is?
Even los van het feit dat ze je in zo'n geval naar het ziekenhuis brengen om dit soort trauma te voorkomen
Dat is vrijwel zeker het geval.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop wel dat Ludo inderdaad een dubbelspel speelt.
Ik schat hem toch heel wat hoger in dan Janine die heel makkelijk in Nicks plan trapt.
OF WEL.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Toch vindt ik dit ook wel Sjoerd z'n schuld. Hij was zo grof vanwege baby in het begin, dat ik hem zelf echt een knal wou verkopen. Het is wel leuk dat hij nu wel graag de baby zou willen houden
Maar dat gaat dus nu niet door
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sjoerd is al helemaal een vader johDenkt aan Rikki, denkt aan het kindje, helemaal top
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:44 schreef Frey het volgende:
Shortie:Zoiets verwacht ik idd wel van Ludo ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik ook storend. De Sanders verhaallijn is veel spannender, maar de baby heeft weer de weekcliff.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer een babyweekendcliff. "Interessant".
Tenzij GTST steeds vaker verschillende kinderen gaat gebruiken, iets wat waar ze vroeger 20 Nina's voor hebben gebruiktquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
klopt, maar dit komt door de wet, en niet door GTST. Door diezelfde wet moeten wij ook maar afwachten of Amy volgende maand als meid van 25 bij Ludo voor de deur staat, he
Ja, als figirantig tutje dat met John en... uh... Mickey? De hort op gaatquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dat Cynthia Abma (Bianca) al veel eerder in GTST heeft gespeeld.
Is absoluut zo. Vooral toen ze in het ziekenhuis lag en Jef haar kwam verzorgen kwam ze meer op mij over als de moderne Myriam, puur voor het entertainende komische randje aan de serie, maar bij de dood van Rosa ging ik toch wel even hoor. Mede door het geniale spel van Gigi.quote:<Over Lorena, gezegd in vorige topic>
Ze heeft soms het serieusheidsgehalte van Myriam van der Pol
Als die seizoenen eindelijk op DVD zijn ga ik ze allemaal tellen, serieusquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:15 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Tenzij GTST steeds vaker verschillende kinderen gaat gebruiken, iets wat waar ze vroeger 20 Nina's voor hebben gebruikt![]()
Je HEBT een leven,,,,toch????quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als die seizoenen eindelijk op DVD zijn ga ik ze allemaal tellen, serieus
Tssss, wat is dat nou weer voor een belachelijke reactie. Heb jij zelf wel een leven, gezien jij me daarop moet aanspreken? Ga anders gewoon lekker verder met geilen op Lucas, Ron of Edwin, er is toch geen andere reden te bedenken waarom jij nog naar GTST kijkt, of wel soms?quote:
Nee, je hebt geen leven..quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tssss, wat is dat nou weer voor een belachelijke reactie. Heb jij zelf wel een leven, gezien jij me daarop moet aanspreken? Ga anders gewoon lekker verder met geilen op Lucas, Ron of Edwin, er is toch geen andere reden te bedenken waarom jij nog naar GTST kijkt, of wel soms?
En anders zou slaap je ook wel goeddoen me dunkt.
Omdat er blijkbaar mensen zijn die het niet (willen) snappen; dat was een sarcastische opmerking.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als die seizoenen eindelijk op DVD zijn ga ik ze allemaal tellen, serieus
Als kleine toevoeging hierop... Volgens mij waren enkele afleveringen iets te lang in seizoen 4, want ik zag af en toe een paar opvallende knipjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, als figirantig tutje dat met John en... uh... Mickey? De hort op gaat
[..]
Is absoluut zo. Vooral toen ze in het ziekenhuis lag en Jef haar kwam verzorgen kwam ze meer op mij over als de moderne Myriam, puur voor het entertainende komische randje aan de serie, maar bij de dood van Rosa ging ik toch wel even hoor. Mede door het geniale spel van Gigi.
Momenteel bij DVD 12 van seizoen 4, Daniël is uit de put, AA&F is bezig zichzelf op te zetten en zojuist de introductie van Onno P. Wassenaar achter de rug gehad. God, wat een sensatie, daar kan het GTST van nu een puntje aan zuigen
Enige nadeel is ècht de kwaliteit van sommige afleveringen. Meestal te lage bitrate bij al volledig storende afleveringen (soms af en aan, 1 aflevering topband, 1 aflevering kutband), 1 aflevering sprake van een storingslijn op de audiorand van de mastertape waardoor geluid haast totaal wegviel... En 2 afleveringen met volledig beeldverneukende beeldlijnen op een bepaald moment in de aflevering. Met name de tweede, tijdens de aflevering waarin Laura vraagt met Stan naar Lotje's graf te gaan, is te belachelijk voor woorden. Zeker 2, misschien 3 scènes lang. Een beeldlijn die verandert in zwaar flikkeren van het beeld. Storing is echter na talloze minuten in 1 tik verholpen, een paar seconde na de scène erop.
Die Sonja, wat een kreng... Maar misselijk van De Smet dat ze Helen niet zei hoe de klas ècht was. Overigens, over die streek van Stenders gesproken, ik had eigenlijk verwacht dat Robert G&P naar 'die andere opdracht' had laten gaan, waardoor Martine, Frits en Stefanie zelf met de kosten zaten
De put vond ik le-gen-darisch, maar dare I say... Het duurde net iets te lang. ik vond het echt te gruwelijk en te zielig voor Daniël worden... En toen kwam die briljante snelle afwerking (Chapeau aan de schrijvers aan toen dat ze nog dachten aan De Celu, de tegenwoordige schrijvers weten nu al niet meer wie Wiet was). Ik had in een ver verleden al beelden van Stan en Janine die ook de put in moesten gezien, dus misschien dat dat met mijn ongeduld te maken had... Maar toch.
Harmsen vind ik momenteel een aardige rotzak. Ik heb het idee dat hij echt vanaf dit seizoen aardiger werd gemaakt (Al kan dat natuurlijk ook al in seizoen 3 geweest zijn, nog niet gezien hè), daarom vond ik het zo jammer en best gemeen hoe hij die lieve schattige Marieke compleet afbeulde met die dozen inpakkenJa, het moet gezegd, ik vind Marieke echt een heel leuk en lief personage (en Natalie Maurits was destijds ook echt een prachtig meisje :$).
Daarover gesproken... Was Marieke niet de allergrootste pechvogel in GTST? Haar vader, haar vriendjes, ontvoeringspoging en poging tot verkrachting door die Bouke, de aankomende verkrachting door de zware jongens uit de Heavy Heaven... Arm schaap toch
Sonja. Dat vond ik pas een gave lijn. Mooie effecten ook die werden gebruikt toen, toen ze in die wc zat. Rontollend beeld enzo... Was ook bij Simon's hallucinatie, met deSimon die maf werd duurde ook iets te lang voor er wat aan gedaan werd, maar de bijkomende.lijn voor Roos in het ziekenhuis was briljant, echt
Tenslotte nog 1 opmerking te maken. Sylvia en Jef getrouwd!Echt geniaal hoe dat zo snel gegaan is, dat noem ik nou een mooie relatie dit seizoen. Samen met Frits en Martine, duivels koppel samen
Nu snap ik echt wat Heer Van Bartelhoven ooit hier in de reeks zei. "Vroeger brachten badguys elkaar een slag toe en ging de strijd onderling door. Soms won de een een slag, soms won de ander, maar nooit echt definitief. Dat is wat nu mist in het hedendaagse GTST."
En met die woorden besluit ik deze analyse. Kun je nagaan dat ik deze post (Die origineel helemaal niet bedoeld was zo lang te worden) COMPLEET op een smartphone heb ingetikt? De fuck xD
PS: Die vertraging komt mij goed uit, kan ik dit seizoen nog even afkijken
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als kleine toevoeging hierop... Volgens mij waren enkele afleveringen iets te lang in seizoen 4, want ik zag af en toe een paar opvallende knipjes
Nee..quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je HEBT een leven... toch?
Ik wel namelijk.
ONZ is verderop. Volgens mij post je niet vaak in de GTST reeks of wel?quote:
Nee..quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
ONZ is verderop. Volgens mij post je niet vaak in de GTST reeks of wel?
Oh en; ja.
Nee..quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe eens normaal tegen elkaar pubertjes
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 05:05 schreef Orhan_Pamuk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel quoten dan kan hij het niet meer wijzigenquote:Op zaterdag 19 november 2011 05:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Niet quoten. Hopen dat er snel een (F)A online komt.
Dan moeten de mods ook de quotes verwijderen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 05:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel quoten dan kan hij het niet meer wijzigen
Maar als dat niet zo is, levert het wel spannender momenten op denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, vanwege het personage.
Ja, Lianne heet ze daar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, als figirantig tutje dat met John en... uh... Mickey? De hort op gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
haha.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Klipnap het volgende:
Ik vind Erik de Vogel echt goed, maar zijn kleinzoon Valentijn overmeestert hem toch!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |