Ja ze nemen het allemaal zo persoonlijk.. dit hoort bij het spel, dat maakt het juist tofquote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
Heel veel mensen hier moeten echt geen Survivor gaan kijken
Ja dat deed Jochem goed, heel sportief!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Redefine het volgende:
Dus Niko wil een a finale en stemt op Jochem.
Wel heel veel respect voor Jochem zijn reactie
Hij heeft iig jou voor de gek gehouden ..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Redefine het volgende:
Dus Niko wil een a finale en stemt op Jochem.
Wel heel veel respect voor Jochem zijn reactie
Dankuquote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Goede TT.
Alsjeblieft géén Tanja in de finale.
Nog even hier: Dit is toch wat we allemaal willen zien? Een twist, complotten, liegen, mensen die het spel tactisch gaan spelen.quote:
Jij denkt dat Jochem zo goed toneel kan spelen?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij heeft iig jou voor de gek gehouden ..
Nee, Niko heeft een aantal mensen voor de gek gehouden met zijn A finale.. dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat Jochem zo goed toneel kan spelen?
Ik wil honger zien, uitgemergelde sprietjes, knagen aan rauwe vis, wakker worden met drie palmtakken in je aars en ondanks al dit leed toch de meest onmogelijke proeven uitvoeren. Vind juist heel dat psychologisch spelgeneuzel echt geen donder aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nog even hier: Dit is toch wat we allemaal willen zien? Een twist, complotten, liegen, mensen die het spel tactisch gaan spelen.
Jammer dat het nu Jochem treft, maar van mij mag het spel zo smerig mogelijk gespeeld worden. En de honger staat hier even buiten schot; Dit was een reactie op het stemmen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil honger zien, uitgemergelde sprietjes, knagen aan rauwe vis, wakker worden met drie palmtakken in je aars en ondanks al dit leed toch de meest onmogelijke proeven uitvoeren. Vind juist heel dat psychologisch spelgeneuzel echt geen donder aan.
Dan moet je Bootcamp gaan kijken of die docu's waar ze navy seals opleidenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil honger zien, uitgemergelde sprietjes, knagen aan rauwe vis, wakker worden met drie palmtakken in je aars en ondanks al dit leed toch de meest onmogelijke proeven uitvoeren. Vind juist heel dat psychologisch spelgeneuzel echt geen donder aan.
dat dusquote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat stemmen betreft wil ik zien dat mensen stemmen op degene die het minst een Robinson is. Maar terwijl ik dit typ trek ik ook eenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jammer dat het nu Jochem treft, maar van mij mag het spel zo smerig mogelijk gespeeld worden. En de honger staat hier even buiten schot; Dit was een reactie op het stemmen.
Waarom zouden ze dan nog moeten stemmen? We moeten dan een vakjury maken met Henk Jan Smits, Patty Brard en Hans Kraaij Jr, en die moeten dan de zwakste naar huis sturen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat stemmen betreft wil ik zien dat mensen stemmen op degene die het minst een Robinson is. Maar terwijl ik dit typ trek ik ook eengezicht want ik wil ook wereldvrede en de staatsloterij winnen en dat gaat ook nooit gebeuren.
Zoals het spel gespeeld hoort te worden, chapeuxquote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Zag die Tanja en Nico dan ook grijzen. Smiechten.
Alleen als die vakjury ook 24/7 op het eiland zit en de kandidaten kunnen beoordelen op wat ze de hele dag door doen (dus niet gebaseerd op een montage). Wat dat betreft lijkt het me een leuk zooitje ongeregeld om aan dat programma mee te laten doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan nog moeten stemmen? We moeten dan een vakjury maken met Henk Jan Smits, Patty Brard en Hans Kraaij Jr, en die moeten dan de zwakste naar huis sturen.
Ah je reactie was op mijn eerste zinquote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij heeft iig jou voor de gek gehouden ..
Nee joh. Chazia Mourali, je bent de zwakste schakel. Tot ziensquote:Op donderdag 17 november 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als die vakjury ook 24/7 op het eiland zit en de kandidaten kunnen beoordelen op wat ze de hele dag door doen (dus niet gebaseerd op een montage). Wat dat betreft lijkt het me een leuk zooitje ongeregeld om aan dat programma mee te laten doen.
2008 is nog steeds een van de meest opmerkelijke. Ook het jaar van de dood van EPH. Maar ik zou eigenlijk als tip geven om gewoon vanaf seizoen 1 te beginnen. Anders heb je al dingen gezien die standaard zijn in nieuwe seizoenen, die in een eerder seizoen zijn geïntroduceerd. Bovendien is het juist leuk om te zien hoe een serie als ER is veranderd door de jaren heen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Eerste seizoen die ik nu kijk, en als ik jullie reacties begrijp en oude seizoenen zou gaan kijken kan het alleen maar beter wordenIemand nog aanraders van seizoenen?
Wel hoop ik dat Niko gewoon wint nu. 3/5 proeven winnen en de andere 2 nipt verliezen, dan ben je toch gewoon een held. En laat je de rest achter je.
Volgens mij denkt iedereen daar dat Tanja nog maar 1 munt heeft. Van die andere twee heeft ze volgens mij nooit verteld.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh, Tanja heeft nog 3 munten, dus die kan er niet uit. Als men bij de raad dat weet zal het wel Sacha worden.
Tanja: 3quote:
Klopt ja, zelfs tegen hartsvriendinquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:46 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij denkt iedereen daar dat Tanja nog maar 1 munt heeft. Van die andere twee heeft ze volgens mij nooit verteld.
Ja en ook vooral het gebrek aan ruzies. Misschien dat die BN'ers eerder zoiets hebben van "het komt wel op tv, dus ik moet me wel een beetje normaal blijven gedragen", maar voorgaande jaren zag je veel meer dat mensen niet met elkaar konden opschieten. Dat werd ook best wel gestuurd door bijvoorbeeld prijzen waarbij deelnemers moeten kiezen voor andere deelnemers (twee mensen uit een groep die bijvoorbeeld een diner wonnen kon dat delen met mensen uit de andere groep: wie kies ik?; videoboodschappen van thuis: welke neem ik?, enz.), waardoor je al snel zoiets krijgt wat we tussen Niko en Tanja zagen: waarom kiezen ze mij niet? En dat geeft wrijving.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:46 schreef Bleie het volgende:Het probleem van dit jaar is voor mij eigenlijk vooral het gebrek aan leuke kandidaten, en het winnaarseiland, waardoor ze nooit echt honger hebben.
Zonder complotten is er toch juist niks aan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind die hele eilandraad niks aan. Elk jaar erger ik me weer aan de complotten.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind die hele eilandraad niks aan. Elk jaar erger ik me weer aan de complotten.
Ik snap ook niet zo waarom mensen daar zo anti tegen zijn, hoe wil je het anders gaan doen? De deelnemers hebben het beste beeld van iedereen en dit hoort ook wel bij een groepsproces, helemaal als het gaat om overleven.quote:
Het sociale aspect is m.i. juist hét Robinson-kenmerk. Dit programma bewijst elk jaar weet dat je het niet alleen kunt redden, je hebt de steun van de groep nodig. Als je goed in de groep ligt, kom je over het algemeen ver. Dat zie je dit jaar bijvoorbeeld aan het feit dat Patrick en Sacha ver komen: ze presteren niet goed in de proeven, voeren niet veel uit, maar liggen goed in de groep en blijven er dus in. Je ziet het ook aan het feit dat Nicholas werd weggestemd: hoewel hij het fysiek uitstekend deed en constant bezig was, heeft het sociale aspect hem genekt. Als hij niet zo'n individualist was geweest maar wat meer met de groep mee was gegaan, had hij er nog ingezeten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
Aan de ene kant erger ik me soms aan de complotten omdat zo soms heel goede kandidaten weg worden gestuurd, aan de andere kant vind ik het wel leuk. En ook wel robinson waardig eigenlijk. Want sinds wanneer moet een Robinson sociaal zijn? Het gaat er toch uiteindelijk om dat je een manier vindt om als sterkste te overleven? Nou, wie niet sterk genoeg is zal dus slim moeten zijn en ik vind dat Tanja het prima speelt! Bovendien heeft ze nattrlijk allang bewezen dat ze ook prima alleen kan overleven.
Wat ik wel leuker had gevonden is net als vorig jaar: als de 2 personen met de meeste stemmen nog tegen elkaar moeten strijden. Ik vond het heerlijk om te zien als een persoon terug kwam die iedereen weg wilde, omdat die persoon dus bij die verliezersproef niet dat zwakste bleek te zijn
Ik vond het ook echt te ver gaan, meer eten dan 1 persoon weg krijgt en het is niet eens meer speciaal omdat om de paar dagen een groepje daar mag gaan vretenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:22 schreef RedFever007 het volgende:
Sinds gisteren kijk ik overigens niet meerHeb een kwartierjte gekeken totdat ik zag dat Niko weer hamburgers en chocoladetoetjes mocht gaan schranzen. Toen ben ik ermee gekapt
![]()
TabeeHet was gezellig, tot de volgende keer
Ik bedoelde sociaal dus eigenlijk op een andere manier, als in, lief en aardig zijn en geen complotten smeden etc.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Het sociale aspect is m.i. juist hét Robinson-kenmerk. Dit programma bewijst elk jaar weet dat je het niet alleen kunt redden, je hebt de steun van de groep nodig. Als je goed in de groep ligt, kom je over het algemeen ver. Dat zie je dit jaar bijvoorbeeld aan het feit dat Patrick en Sacha ver komen: ze presteren niet goed in de proeven, voeren niet veel uit, maar liggen goed in de groep en blijven er dus in. Je ziet het ook aan het feit dat Nicholas werd weggestemd: hoewel hij het fysiek uitstekend deed en constant bezig was, heeft het sociale aspect hem genekt. Als hij niet zo'n individualist was geweest maar wat meer met de groep mee was gegaan, had hij er nog ingezeten.
Dit is gewoon hoe de mens in elkaar steekt - alleen red je het niet.
Dat is al lang niet meer zo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik bedoelde sociaal dus eigenlijk op een andere manier, als in, lief en aardig zijn en geen complotten smeden etc.
En alleen red je het niet? Dat is toch juist het hele idee erachter? Dat je zo sterk/ vaardig/ slim bent dat je het ook in je eentje zou redden?
Ja, dat was wel geloof ik het oorspronkelijke idee. Maar doordat het een groep bij elkaar gezette mensen is die eigenlijk vreemden voor elkaar zijn, is het sociale aspect eigenlijk direct gaan overheersen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik bedoelde sociaal dus eigenlijk op een andere manier, als in, lief en aardig zijn en geen complotten smeden etc.
En alleen red je het niet? Dat is toch juist het hele idee erachter? Dat je zo sterk/ vaardig/ slim bent dat je het ook in je eentje zou redden?
Hoe ik het anders wil doen? Ik wil dat degene die de proef verliest eruit ligt. Denk je dat Robinson Crusoë complotten ging smeden? Expeditie Robinson moet m.i. gaan over overleven in de natuur. Daar horen geen complotten bij, want als je wil overleven ben je niet gebaat bij complotten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo waarom mensen daar zo anti tegen zijn, hoe wil je het anders gaan doen? De deelnemers hebben het beste beeld van iedereen en dit hoort ook wel bij een groepsproces, helemaal als het gaat om overleven.
Nee, want Robinson Crusoë hoefde niemand naar huis te sturen omdat er simpelweg niemand was om naar huis te sturen, en hij hoefde ook geen proeven te doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Denk je dat Robinson Crusoë complotten ging smeden?
Patrick doet het juist hartstikke goed in de proeven. Al heel vaak een opdracht bijna gewonnen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat zie je dit jaar bijvoorbeeld aan het feit dat Patrick en Sacha ver komen: ze presteren niet goed in de proeven, voeren niet veel uit, maar liggen goed in de groep en blijven er dus in.
Je bedoelt Nico.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Tanja: 3
Patrick: 0
Sascha en Kobe weet ik niet
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
Net even gekeken en vond het wel een goede aflevering waarbij Jochem er sowieso uit had gelegen want Sascha kreeg alleen Jochem's stem. Ik moest wel lachen om Niko, ik dacht dat hij het hele strand ging om spitten voor die extra munt.
Wel opvallend dat Jochem weg liep en de rest bleef zitten, dat was alle voorgaande afleveringen niet zo. Dat werd al snel opgehelderd door vooruit te blikken naar volgende week, die begint met Sascha eruit stemmen. Want Niko heeft 3 munten, Tanja ook nog 3 en Patrick ligt goed in de groep en ik verwacht niet dat hij eruit gaat.
Hij mag zijn mening hier toch ventileren? Niet erg dat je ER niets meer aan vindt, maar houdt het dan wel gezellig voor anderenquote:
Zou het niet gewoon om een zwarte stem gaan voor degene die de meeste stemmen krijgt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
Wel opvallend dat Jochem weg liep en de rest bleef zitten, dat was alle voorgaande afleveringen niet zo. Dat werd al snel opgehelderd door vooruit te blikken naar volgende week, die begint met Sascha eruit stemmen. Want Niko heeft 3 munten, Tanja ook nog 3 en Patrick ligt goed in de groep en ik verwacht niet dat hij eruit gaat.
Ik ook eigenlijk.. Tanja had er eigenlijk uit gemoeten, al vind ik haar manier van spelen bewonderenswaardig.quote:
Jemig ga je schamen zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:15 schreef Paul het volgende:
Ik zie het dit seizoen voor het eerst en vind het een tof programma. Maar als ik het zo hier lees in alle topics moeten de andere seizoenen NOG KEIVEEL toffer zijn geweest
To be finito, or not to be finito, da’s de vraag! Maar wij kunnen u met een redelijk percentage zekerheid vertellen dat de laatste bladzijden van het B-A-B-E-sprookje worden omgeslagen...quote:
jezus wat een lap tekst.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
To be finito, or not to be finito, da’s de vraag! Maar wij kunnen u met een redelijk percentage zekerheid vertellen dat de laatste bladzijden van het B-A-B-E-sprookje worden omgeslagen...
Ze hebben uw gehoorstelsel ongetwijfeld al eens gepenetreerd, de goddelijke stemmen van de meisjes van B-A-B-E. Ook ú kreeg begin dit jaar dat ‘Itsie Bitsie Boe’-mig deuntje niet uit uw hersenpan geflikkerd. Ergens hoopte u dat er geen tweede top(s)hit door hen zou geschapen worden, en als onze betrouwbare bronnen het helemaal bij het rechte eind hebben, dan is uw wens uitgekomen.
Wij liepen daarstraks namelijk door de wandelgangen en hoorden door het gefluister heen dat het ambras is tussen frontvrouwen Lesley-Ann Poppe en Tanja Dexters. Zo erg zelfs dat ze voor goed een punt willen zetten achter hun muziekproject. Kwestie van die fluisterstemmetjes een beetje verstaanbaarder te maken, belden we Lesley-Ann even op voor een reactie. “Ik kan daar nog niets over vertellen. Ik moet dat eerst nog even bespreken met de meisjes”, klinkt het.
Als u het ons vraagt, kunnen we hieruit concluderen dat niet alles kits is achter hun rits. Daarom kijken we alvast met tranende ogen terug op het prille begin, toen hun danspasjes nog twijfelachtig uit hun sensuele lijfjes vloeiden, ze genadeloos overgoten werden met vernederingen en ze al redelijk kort daarna een stamp onder hun sexy kont kregen van hun platenfirma. Nooit ofte nimmer zullen we ‘Kinky K3’, alias Lesley-Ann Poppe, Tanja Dexters en Griet Vanhees vergeten... B-A-B-E was een varkentje met een lange snuit. Maar het verhaaltje is (waarschijnlijk) uit. (KDN)
http://www.clint.be/enter(...)g&category=Showbizz&
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Niko mag van mij winnen, goed in proeven, tactisch sterk, chille gast
Dat hij er dan ook ineens een filmpje bijplaatst zodat iedereen er zich wat kan bij voorstellen!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jezus wat een lap tekst.
Ik kwam er toevallig op door youtube.
Was dat die gast met die trommel niet?quote:Op maandag 21 november 2011 01:10 schreef Musti het volgende:
Frank (2004) blijft voor mij de absolute Robinson!
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef rolfson het volgende:
[..]
Was dat die gast met die trommel niet?
Dat komt omdat de anderen zo ontzettend dom bezig zijn. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het een heel naar mannetje is.quote:
Patrick speelt het spel eigenlijk slimmer.quote:
Patrick speelt geen spel, die ligt op z'n reet een beetje te zaniken en komt er mee weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Patrick speelt het spel eigenlijk slimmer.
Maar hij doet het goed in de proeven en zorgt ervoor dat hij steeds goed in de groep ligt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Patrick speelt geen spel, die ligt op z'n reet een beetje te zaniken en komt er mee weg.
Er zit echt niemand meer in die ik het minder gun dan Patrick, dus ik hoop niet dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar hij doet het goed in de proeven en zorgt ervoor dat hij steeds goed in de groep ligt.
Het zou me niks verbazen als hij uiteindelijk zal winnen.
Welk spel? Luie zeikende flikker? Ja dat spel is hem op zijn lijf geschreven!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Patrick speelt het spel eigenlijk slimmer.
Is dat wel gebeurd dan? Bij de mol bijv. is het nog nooit gebeurd,.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:00 schreef Paul het volgende:
Best knap dat de uitslag nog niet is uitgelekt eigenlijk
Ja, maar het zijn vaak de mensen die iets in de wandelgangen opvangen die het laten uitlekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Bleie het volgende:
Ze tekenen toch een contract waarin een behoorlijke boete is opgenomen voor het lekken van informatie over het programma?
Ik laat de afwas lekker staan ha!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef zoem het volgende:
Mooi, nog even afdrogen dan ben ik er op tijd bij
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh mooi, Tanja wint dus sowieso niet.
zeg nooit nooitquote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
ach het Jip&Janneke volk moet het ook kunnen volgenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef zoem het volgende:
Schei toch uit met die samenvattingen, ik ben niet dom RTL
De winnaar wordt bepaald d.m.v. een proef. En Tanja is altijd slecht in de proeven.quote:
Iddquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef zoem het volgende:
Schei toch uit met die samenvattingen, ik ben niet dom RTL
straks hebben ze een proef waar ze goed uit de verf gaat komenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De winnaar wordt bepaald d.m.v. een proef. En Tanja is altijd slecht in de proeven.
Dit seizoen waardeer ik de aftiteling ook beterquote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Ties02 het volgende:
De openingstune is eigenlijk het leukste aan de serie
Wat triest ditquote:
Kutgrot.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast zo gestuurd, vanwege de grot
Vind er ook weinig aan.. vorig seizoen was nog best leukquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef detulp050 het volgende:
Dit is echt een vreselijk seizoen. Weinig spannend, weinig Robinson.
Het zal me echt niet verbazen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast zo gestuurd, vanwege de grot
met een goede winnaar vooralquote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind er ook weinig aan.. vorig seizoen was nog best leuk
het kan nogquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef franklop het volgende:
stemmen er drie op patrick en 1 op Sasha, drie gelijk
Ik vind dat wij de echte Robinsons zijn omdat we dit seizoen al de hele tijd hebben volgehouden.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zal me echt niet verbazen.
Ze faalt in de proeven, maar omdat ze de grot heeft volgehouden, zorgen ze ervoor dat ze in het spel blijft.
het ging uiteindelijk om de stemmen hequote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja dat was wel gaaf, met dat vuur gooien!
deze eindproef ook weerquote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja dat was wel gaaf, met dat vuur gooien!
nee toch???quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
het ging uiteindelijk om de stemmen he
quote:
Idd wat een kutactie.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef zoem het volgende:
Natuurlijk, Patrick en Sascha 2 stemmen, maar de Belgen hebben er 3 dankzij die rotmunten
oke.. vergetenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]was een eilandraad in de studio
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Redefine het volgende:
Echt weer een gewelde keuzen door die munten volledig mee te tellen
Slaat helemaal nergens op idd.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Redefine het volgende:
Echt weer een gewelde keuzen door die munten volledig mee te tellen
Eviquote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef roos85 het volgende:
Wat toevallig dat Evi klaar staat zeg
Is dat Evy Gruijaart van Vlaanderen Sportland??quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef roos85 het volgende:
Wat toevallig dat Evi klaar staat zeg
Wie?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat Evy Gruijaart van Vlaanderen Sportland??
Nee, Evi Hanssen dusquote:
Een brief in een koker waarin staat dat de eerste persoon die een strik op hun t-shirt heeft, door mag naar de finale. Of zoiets onnozels.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Als dit niet zo gegaan was, had de productie wel een andere manier gevonden om Tanja een onverdiende finaleplek te geven.
zat net te denken, dan had je de finale al gehadquote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef Redefine het volgende:
En dan ook nog zo debiel dat bij een gelijke stand beiden naar de finale gaan. Stel he voor dat een van de anderen drie stemmen had gekregen, was dan de balk er niet geweest?
Hoor ik daar APPeltaart?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
Tijd voor eigen gemaakte appeltaart
Of wie de stomste kutkop heeft. Dat wint Tanja makkelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Een brief in een koker waarin staat dat de eerste persoon die een strik op hun t-shirt heeft, door mag naar de finale. Of zoiets onnozels.
En een hele aflevering met uitsluitend kletspraat, want vullen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef franklop het volgende:
[..]
zat net te denken, dan had je de finale al gehad
Anders krijgen we de slowmotion wel in beeld hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef zoem het volgende:
En tijdens de reclame blijven Sascha en Patrick gewoon staan!![]()
lekker chettuh!quote:
Catfight...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Of wie de stomste kutkop heeft. Dat wint Tanja makkelijk.
Ik heb het begin gemist, hoe kwamen ze aan zoveel stemmen?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Redefine het volgende:
Nee dan hadden ze gedaan, wie hoort er niet in het rijtje thuis? Tanja, want de rest zijn mannen. Of iets anders kansloos.
Nou ehh... als ze lekker zijn... why not?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
wie gaat er nou tjetten met andere kijkers
Munten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, hoe kwamen ze aan zoveel stemmen?
Die stopt z'n eigen balk in Sashaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor, die roept straks keihard BOE!!
De twee met de meeste stemmen gingen dus door, en alleen omdat Patrick en Sascha beide 2 hadden moeten ze nu die proef doen?quote:
Ze kregen zelfs helemaal geen stem. Elke overgebleven munt telde voor één stem. En gelijke stand was beide naar de finalequote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, hoe kwamen ze aan zoveel stemmen?
Maar er volgt nog een proef straks?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze kregen zelfs helemaal geen stem. Elke overgebleven munt telde voor één stem. En gelijke stand was beide naar de finale
Of hij swaffelt Sasha van de balkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die stopt z'n eigen balk in Sasha
En dat Evi Patrick dan diskwalificeert.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of hij swaffelt Sasha van de balk
Lijkt me wel? Voorgaande jaren waren er altijd maar 2 eindfinalisten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar er volgt nog een proef straks?
Eigenlijk al op het moment dat Sipke Jan eruit ging!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Ze hadden beter dit seizoen kunnen afkappen toen ze Nicolas eruit stemde
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
Tijd voor eigen gemaakte appeltaart
Ik ben halverwege het eerste seizoen van Survivor en daar eten ze ratten. Bij ER krijgen ze het zo in hun schoot geworpenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef jpjedi het volgende:
Pfff kutseizoen
Huisjes
Eten te over
Matige proeven
Kut finale kwalificatie
Laat Niko het maar winnen, maar dit seizoen is wel het ER alltime dieptepunt.
quote:
Sascha en Patrick doen de balk proef. Winnaar gaat naar de finale waar die andere twee in zitten. Dan volgt er nog een.finale proef. Wie de meeste spullen in zijn koffer kan stoppen. Tanja wint.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar er volgt nog een proef straks?
Fear Factor iets voor jou?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik ben halverwege het eerste seizoen van Survivor en daar eten ze ratten. Bij ER krijgen ze het zo in hun schoot geworpen
Daar word je toch doodziek van?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik ben halverwege het eerste seizoen van Survivor en daar eten ze ratten. Bij ER krijgen ze het zo in hun schoot geworpen
Tuurlijk, maar vraag me wel af of Niko dadelijk alsnog het strand om spit opzoek naar die munt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sascha en Patrick doen de balk proef. Winnaar gaat naar de finale waar die andere twee in zitten. Dan volgt er nog een.finale proef. Wie de meeste spullen in zijn koffer kan stoppen. Tanja wint.
Vroeger best vaak gekeken, maar het is natuurlijk niet echt ER-achtig. Het gaat erom dat ze in Survivor tenminste echt uitwijken naar aparte voedselbronnen omdat ze honger hebben.quote:
En de verliezend finaliste zich inbeeldde dat haar familie op het strand stonden, waardoor ze zo geconcentreerd kon zijn dat se won.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef Oliver23 het volgende:
Waar zijn de seizoenen met de Evenwichtsbalk dat kandidaten uren in de brandende zon staan. Dat de presentatoren heerlijk een cocktailtje drinken en dan om het uur een balk weghakken.
Met als hoogtepunt in seizoen 1 dat Melvin hardop het volkslied van Suriname op de evenwichtsbalk zingt
Hopen dat Tanja zich helemaal volzuipt en bij de finaleproef een enorme kater heeft.quote:
Ik mis Ernst Paul. Dat hij in zijn beige bermuda en blauwe blouse het water in duikt om een balkje weg te halen..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef Oliver23 het volgende:
Waar zijn de seizoenen met de Evenwichtsbalk dat kandidaten uren in de brandende zon staan. Dat de presentatoren heerlijk een cocktailtje drinken en dan om het uur een balk weghakken.
Ernst Paulquote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ik mis Ernst Paul. Dat hij in zijn beige bermuda en blauwe blouse het water in duikt om een balkje weg te halen..
+1. Van mij mag nico nu zelfs wel winnen... Als patrick of tanja maar neit winnenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hopen dat Tanja zich helemaal volzuipt en bij de finaleproef een enorme kater heeft.
Lest we forget.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ik mis Ernst Paul. Dat hij in zijn beige bermuda en blauwe blouse het water in duikt om een balkje weg te halen..
Dan passen ze allemaal man.. ze zitten al vol.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef franklop het volgende:
finale proef; wie het eerst 5 hamburgers naar binnen werkt
Ja, nu.quote:
Ja maar Nico kon ook telkens proeven winnen door dat vreten.. zonder dat eten verzwak je ook. Maarja dat ligt niet aan Nico maar aan de programmamakers.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Nico heeft gelijk. Sascha en Patrick verdienen het veel meer.
EY!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |