Ja ze nemen het allemaal zo persoonlijk.. dit hoort bij het spel, dat maakt het juist tofquote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
Heel veel mensen hier moeten echt geen Survivor gaan kijken
Ja dat deed Jochem goed, heel sportief!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Redefine het volgende:
Dus Niko wil een a finale en stemt op Jochem.
Wel heel veel respect voor Jochem zijn reactie
Hij heeft iig jou voor de gek gehouden ..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Redefine het volgende:
Dus Niko wil een a finale en stemt op Jochem.
Wel heel veel respect voor Jochem zijn reactie
Dankuquote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Goede TT.
Alsjeblieft géén Tanja in de finale.
Nog even hier: Dit is toch wat we allemaal willen zien? Een twist, complotten, liegen, mensen die het spel tactisch gaan spelen.quote:
Jij denkt dat Jochem zo goed toneel kan spelen?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij heeft iig jou voor de gek gehouden ..
Nee, Niko heeft een aantal mensen voor de gek gehouden met zijn A finale.. dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat Jochem zo goed toneel kan spelen?
Ik wil honger zien, uitgemergelde sprietjes, knagen aan rauwe vis, wakker worden met drie palmtakken in je aars en ondanks al dit leed toch de meest onmogelijke proeven uitvoeren. Vind juist heel dat psychologisch spelgeneuzel echt geen donder aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nog even hier: Dit is toch wat we allemaal willen zien? Een twist, complotten, liegen, mensen die het spel tactisch gaan spelen.
Jammer dat het nu Jochem treft, maar van mij mag het spel zo smerig mogelijk gespeeld worden. En de honger staat hier even buiten schot; Dit was een reactie op het stemmen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil honger zien, uitgemergelde sprietjes, knagen aan rauwe vis, wakker worden met drie palmtakken in je aars en ondanks al dit leed toch de meest onmogelijke proeven uitvoeren. Vind juist heel dat psychologisch spelgeneuzel echt geen donder aan.
Dan moet je Bootcamp gaan kijken of die docu's waar ze navy seals opleidenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil honger zien, uitgemergelde sprietjes, knagen aan rauwe vis, wakker worden met drie palmtakken in je aars en ondanks al dit leed toch de meest onmogelijke proeven uitvoeren. Vind juist heel dat psychologisch spelgeneuzel echt geen donder aan.
dat dusquote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat stemmen betreft wil ik zien dat mensen stemmen op degene die het minst een Robinson is. Maar terwijl ik dit typ trek ik ook eenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jammer dat het nu Jochem treft, maar van mij mag het spel zo smerig mogelijk gespeeld worden. En de honger staat hier even buiten schot; Dit was een reactie op het stemmen.
Waarom zouden ze dan nog moeten stemmen? We moeten dan een vakjury maken met Henk Jan Smits, Patty Brard en Hans Kraaij Jr, en die moeten dan de zwakste naar huis sturen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat stemmen betreft wil ik zien dat mensen stemmen op degene die het minst een Robinson is. Maar terwijl ik dit typ trek ik ook eengezicht want ik wil ook wereldvrede en de staatsloterij winnen en dat gaat ook nooit gebeuren.
Zoals het spel gespeeld hoort te worden, chapeuxquote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Zag die Tanja en Nico dan ook grijzen. Smiechten.
Alleen als die vakjury ook 24/7 op het eiland zit en de kandidaten kunnen beoordelen op wat ze de hele dag door doen (dus niet gebaseerd op een montage). Wat dat betreft lijkt het me een leuk zooitje ongeregeld om aan dat programma mee te laten doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan nog moeten stemmen? We moeten dan een vakjury maken met Henk Jan Smits, Patty Brard en Hans Kraaij Jr, en die moeten dan de zwakste naar huis sturen.
Ah je reactie was op mijn eerste zinquote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij heeft iig jou voor de gek gehouden ..
Nee joh. Chazia Mourali, je bent de zwakste schakel. Tot ziensquote:Op donderdag 17 november 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als die vakjury ook 24/7 op het eiland zit en de kandidaten kunnen beoordelen op wat ze de hele dag door doen (dus niet gebaseerd op een montage). Wat dat betreft lijkt het me een leuk zooitje ongeregeld om aan dat programma mee te laten doen.
2008 is nog steeds een van de meest opmerkelijke. Ook het jaar van de dood van EPH. Maar ik zou eigenlijk als tip geven om gewoon vanaf seizoen 1 te beginnen. Anders heb je al dingen gezien die standaard zijn in nieuwe seizoenen, die in een eerder seizoen zijn geïntroduceerd. Bovendien is het juist leuk om te zien hoe een serie als ER is veranderd door de jaren heen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Eerste seizoen die ik nu kijk, en als ik jullie reacties begrijp en oude seizoenen zou gaan kijken kan het alleen maar beter wordenIemand nog aanraders van seizoenen?
Wel hoop ik dat Niko gewoon wint nu. 3/5 proeven winnen en de andere 2 nipt verliezen, dan ben je toch gewoon een held. En laat je de rest achter je.
Volgens mij denkt iedereen daar dat Tanja nog maar 1 munt heeft. Van die andere twee heeft ze volgens mij nooit verteld.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh, Tanja heeft nog 3 munten, dus die kan er niet uit. Als men bij de raad dat weet zal het wel Sacha worden.
Tanja: 3quote:
Klopt ja, zelfs tegen hartsvriendinquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:46 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij denkt iedereen daar dat Tanja nog maar 1 munt heeft. Van die andere twee heeft ze volgens mij nooit verteld.
Ja en ook vooral het gebrek aan ruzies. Misschien dat die BN'ers eerder zoiets hebben van "het komt wel op tv, dus ik moet me wel een beetje normaal blijven gedragen", maar voorgaande jaren zag je veel meer dat mensen niet met elkaar konden opschieten. Dat werd ook best wel gestuurd door bijvoorbeeld prijzen waarbij deelnemers moeten kiezen voor andere deelnemers (twee mensen uit een groep die bijvoorbeeld een diner wonnen kon dat delen met mensen uit de andere groep: wie kies ik?; videoboodschappen van thuis: welke neem ik?, enz.), waardoor je al snel zoiets krijgt wat we tussen Niko en Tanja zagen: waarom kiezen ze mij niet? En dat geeft wrijving.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:46 schreef Bleie het volgende:Het probleem van dit jaar is voor mij eigenlijk vooral het gebrek aan leuke kandidaten, en het winnaarseiland, waardoor ze nooit echt honger hebben.
Zonder complotten is er toch juist niks aan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind die hele eilandraad niks aan. Elk jaar erger ik me weer aan de complotten.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind die hele eilandraad niks aan. Elk jaar erger ik me weer aan de complotten.
Ik snap ook niet zo waarom mensen daar zo anti tegen zijn, hoe wil je het anders gaan doen? De deelnemers hebben het beste beeld van iedereen en dit hoort ook wel bij een groepsproces, helemaal als het gaat om overleven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |