abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104488570
quote:
AMSTERDAM - De Amerikaanse mobieltjes- en computermaker Apple klaagt zijn concurrent Hewlett-Packard aan. Apple meent dat de Envy-notebookcomputers van HP kopieën zijn van zijn MacBook Pro. Dat blijkt vandaag uit papieren die zijn ingediend bij een rechtbank in Californië.

Volgens Apple kopieert HP met haar Envy-producten het ontwerp en de verpakking van de bestverkopende notebooks van Apple, de MacBook Pro. In plaats van de eigen producten verder te ontwikkelen, heeft HP ervoor gekozen om Apple's innovatieve technologie, kenmerkende ontwerpen en verpakkingen te kopiëren, meent het Amerikaanse bedrijf. Apple wil dat HP zich publiekelijk verontschuldigt voor haar kopieergedrag, stopt met het produceren van de gelijkende producten en dat de winst die behaald is met de Envy productenlijn in beslag wordt genomen.

Vele rechtszaken
Apple is een van de vele computermakers die zich in een rechtszaak stort over wie het eigendom heeft van patenten die worden gebruikt in electronica. Concurrenten van Apple proberen de pionier op dit gebied van de troon te stoten. Samsung en Apple hebben ook al verscheidene zaken tegen elkaar lopen.

Apple is een van de snelst groeiende computermakers en is uitgegroeid tot HP's voornaamste concurrent in de computermarkt met verschillende modellen. HP staat echter nog op ruime afstand van Apple.

Bron
Goh.. verrassend:

pi_104488582
:')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_104488655
Apple :')

Had gehoopt dat het afgelopen was met dit gezeik nu die droeftoeter de pijp uit is.
pi_104488779
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef 16meter het volgende:
Apple :')

Had gehoopt dat het afgelopen was met dit gezeik nu die droeftoeter de pijp uit is.
Heb je ogen?
  donderdag 17 november 2011 @ 20:27:30 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_104488816
Oh for crying out loud .....

En aPple heeft dat toetsenbord weer gejat vd Vaio. :{w
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_104488835
wat lijkt er op elkaar dan .. de ruimte tussen de toetsen? :{
serieus apple zet zich echt steeds verder voor schut...
pi_104488841
Inderdaad gekopieërd en nog eens lelijk gedaan ook.
pi_104488949
Apple :r
pi_104489019
wat een lelijke laptop
Signed, Sealed, Delivered.
pi_104489070
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef deadly_kiss het volgende:
wat lijkt er op elkaar dan .. de ruimte tussen de toetsen? :{
serieus apple zet zich echt steeds verder voor schut...
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef kadeya het volgende:

[..]

Heb je ogen?
  donderdag 17 november 2011 @ 20:32:41 #11
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_104489075
Haha ik dacht dat die steve jobs gek was, maar blijkbaar is heel dat bedrijf fucked up :')
pi_104489166
Apple kan er niet tegen als concurrenten beter zijn :')
pi_104489195

De nieuwe Hp envy release versie
Signed, Sealed, Delivered.
pi_104489355
Wat is het prijsverschil tussen die 2?
pi_104489974
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef Speciman. het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Hp envy release versie
_O-

On topic: Wat een jankballen bij Apple en wat een kutbedrijf...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 17 november 2011 @ 21:10:46 #16
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_104491158
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef kadeya het volgende:

[..]

Heb je ogen?
Heb jij ogen?

HP:
- zichtbare scharnierpunten
- aan/uitknop aan zijkant van toetsenbord
- touchpad vormt een geheel
- luidsprekers aan voorkant laptop
- rode rand om toetsenbord
- geen zilveren rand om het beeldscherm

Tenzij Apple het patent op afgeronde hoeken en de kleuren zilver/zwart heeft, lijkt het me duidelijk.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_104491302
Is die duivel de pijp uit, worden ze nog kutter. Hoerenbedrijf
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_104491621
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Heb jij ogen?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

HP:
- zichtbare scharnierpunten
- aan/uitknop aan zijkant van toetsenbord
- touchpad vormt een geheel
- luidsprekers aan voorkant laptop
- rode rand om toetsenbord
- geen zilveren rand om het beeldscherm

Tenzij Apple het patent op afgeronde hoeken en de kleuren zilver/zwart heeft, lijkt het me duidelijk.
Hij is inderdaad lelijk nagemaakt en daarna nog meer verneukt met wat rare toevoegingen.
pi_104491639
Als HP een voorraad MacBook Pro's zou kopen, HP stickers er op zou plakken en zou doorverkopen zouden er nog mensen hier dat gaan verdedigen. Ongelofelijk.. :')
pi_104491738
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef drbarisart het volgende:
Als HP een voorraad MacBook Pro's zou kopen, HP stickers er op zou plakken en zou doorverkopen zouden er nog mensen hier dat gaan verdedigen. Ongelofelijk.. :')
Ja want stel je voor...dat een laptop....op een andere laptop lijkt

OMG HOE KAN DAT NOU!!
pi_104492283
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef Boomstronk- het volgende:
Apple :r
hoop dat ze een rechtzaak voor smaad aan hun broek krijgen. walgelijk al die rechtzaken om niks
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_104492503
quote:
Wat een onzin... Als het nu een Chinese één op één kopie was, gaf ik Apple groot gelijk. Maar het gaat om een aluminium body en een zwarte rand om het scherm, OMG OMG OMG!!! Apple is zijn voorheen coole imago (want: alleen al stukken kleiner als het megalomane Microsoft) zelf keihard de nek aan't omdraaien. Inmiddels is het een stukken vervelender kutbedrijf als Microsoft ooit geweest is...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 17 november 2011 @ 21:35:44 #23
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104492667
Mierenneuken is ook een vak. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104493133
Envy doos:

MacBook Pro doos:

Mwah, dat valt ook wel mee.. :?
pi_104493134
Mensen die dit overduidelijke kopiëren goedpraten :').
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_104493258
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
"overduidelijk kopiëren", ga toch weg man... :')
  donderdag 17 november 2011 @ 21:47:10 #27
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_104493367
Apple wordt steeds triester.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_104493570
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wat een onzin... Als het nu een Chinese één op één kopie was, gaf ik Apple groot gelijk. Maar het gaat om een aluminium body en een zwarte rand om het scherm, OMG OMG OMG!!! Apple is zijn voorheen coole imago (want: alleen al stukken kleiner als het megalomane Microsoft) zelf keihard de nek aan't omdraaien. Inmiddels is het een stukken vervelender kutbedrijf als Microsoft ooit geweest is...
ja maar dat heeft de hp g62 ook.. en dat is ook niet het nieuwste model...
ik herken meer de g62 erin dan de apple... maargoed :{
  donderdag 17 november 2011 @ 21:51:21 #29
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104493625
En terecht, moet je voorstellen dat jij dat design bedacht hebt...

Aanklagen en verbieden !! Verzin zelf iets
pi_104493982
Design ziet er inderdaad uit als een Apple, op de details na.
Maar verpakking en besturingssysteem zijn gewoon anders. Envy mag dan lijken op een Macbook Pro, maar Apple is echt al in meerdere rechtzaken aan het mierenneuken en de concurrentie aan het "verklikken" op gekopieerd uiterlijk.

Trouwens, de meeste mensen die een macbook pro kopen doen het voor het besturingssysteem (Apple vs Windows). Apple zal er echt niet onder lijden dus ze moeten niet zo zitten zeuren.
pi_104494162
quote:
Trouwens, de meeste mensen die een macbook pro kopen doen het voor het besturingssysteem (Apple vs Windows). Apple zal er echt niet onder lijden dus ze moeten niet zo zitten zeuren.
Volgens mij is het tegenwoordig veel meer een statussymbool dan een duidelijke voorkeur voor een OS.
  donderdag 17 november 2011 @ 22:03:15 #32
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104494316
Begrijpelijke klacht, als is het een slap aftreksel en puur op uiterlijk.
pi_104494424
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:00 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Volgens mij is het tegenwoordig veel meer een statussymbool dan een duidelijke voorkeur voor een OS.
Daar heb je een goed punt!
pi_104494702
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:00 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Lekker typen bij de starbucks of andere tent :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 17 november 2011 @ 22:15:05 #35
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104494963
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lekker typen bij de starbucks of andere tent :')
En het werkt, blijkbaar raken de armlastigen er zo gefrustreerd van dat ze zelfs op Fok er nog over gaan klagen :')
  donderdag 17 november 2011 @ 22:16:00 #36
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_104495001
Ik vind ze op het oog (snel) gelijkenissen hebben.

Een potentiële koper met de knowhow van een poffertje zal zich door een Mediamarktverkoper laten verleiden een HP te kopen, want die lijkt op die MacBook en is sneller enzo (verkoopgelul) en ze pakken er meer marge op. En dan denkt die klant, hmm, beter, goedkoper en sneller èn hij lijkt op zo'n kekke MacBook, ik neem die HP. Ben je toch hip enzo.

En dat is waar Apple over valt. Zo ook qua telefoons.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_104495138
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:15 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

En het werkt, blijkbaar raken de armlastigen er zo gefrustreerd van dat ze zelfs op Fok er nog over gaan klagen :')
Waarom is het zo dat iedereen die geen apple wil maar iets anders opeens armlastig is? Serieus leg dat eens uit :?
pi_104495270
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:16 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind ze op het oog (snel) gelijkenissen hebben.

Een potentiële koper met de knowhow van een poffertje zal zich door een Mediamarktverkoper laten verleiden een HP te kopen, want die lijkt op die MacBook en is sneller enzo (verkoopgelul) en ze pakken er meer marge op. En dan denkt die klant, hmm, beter, goedkoper en sneller èn hij lijkt op zo'n kekke MacBook, ik neem die HP. Ben je toch hip enzo.

En dat is waar Apple over valt. Zo ook qua telefoons.
alle nieuwe autos lijken ook steeds vaker en steeds meer op elkaar. niet zo gek ze willen allemaal een ideale lijn en zoveel mogelijk ruimte in de auto.

de hele rechtzaak slaat als een lul op een drumstel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_104496034
Er zijn gelijkenissen, maar ik hoop niet dat Apple het alleenrecht heeft op het gebruik van aluminium, zwarte schermranden, afgeronde hoeken, zwarte toetsen en een touchpad in het midden. Het lijkt mij in het voordeel van de concurrentie in de sector op zich en ook voor de consument als de HP laptop gewoon te koop blijft.
  donderdag 17 november 2011 @ 22:48:13 #40
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_104496469
Hurr derp!

Andere bedrijven klagen natuurlijk nooit een ander bedrijf aan :')

Maarja Apple is natuurlijk lekker bashen want ze zijn bekend. Net zoals die rechtzaken met Samsung. Mensen schreeuwen moord en brand terwijl Samsung gewoon bouwer is van een hele hoop onderdelen van de iPhone en dus winst maken op elke iPhone. Men vergeet even dat het vrij normaal is dat er constant rechtzaken worden gevoerd.

Uiteindelijk is het aan de rechter om te bepalen of het idd wel of niet teveel op elkaar lijkt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_104496932
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maarja Apple is natuurlijk lekker bashen want ze zijn bekend. Net zoals die rechtzaken met Samsung. Mensen schreeuwen moord en brand terwijl Samsung gewoon bouwer is van een hele hoop onderdelen van de iPhone en dus winst maken op elke iPhone. Men vergeet even dat het vrij normaal is dat er constant rechtzaken worden gevoerd.
Apple gaat in dit overzicht anders wel aan kop:
pi_104496993
pi_104497177
Hij heet envy _O-

pi_104497211
Whoaaaa dit is niks man :D

Ik zag laatst bij de Media Markt een laptop van Sony staan en dat ding toonde veel meer gelijkenissen met een MacBook.

Powerbutton op de zelfde plek, touchpad zoals die van de Mac, toetsenbord nagenoeg het zelfde, speakers het zelfde, etc etc.

Ik weet alleen niet meer welk model dat is.

Apple moet eens beter uit zijn doppen kijken.
  Forum Admin donderdag 17 november 2011 @ 23:05:12 #45
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_104497219

Opbokken nou, kutbedrijf met zo mogelijk nog irritantere ''fanboys''
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_104497230
Als je op facebook plaatst: "nieuwe macbook pro gekocht!:D" zal je veel meer reacties krijgen dan dat je plaatst: "yeah nieuwe samsung/sony/hp laptop:D".

Apple heeft status, strak design (en is pokke duur) maar maakt misbruik van zijn "machtspositie". Rechtzaakjes aanspannen om de lulligste details. We hebben een arrogante rotte appel op de markt.

Waar blijven de fanboys trouwens in dit topic? :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Jordony op 17-11-2011 23:10:35 ]
pi_104497368
Man wat lijken ze op elkaar, zelfs m'n bejaarde Toshiba Satellite SA60 heeft een zilveren omlijsting van het toetsenbord, en een zwarte rand om het beeldscherm.
In feite is het qua kleurstelling gewoon een voorloper van deze 2 laptops, dus Apple heeft het ook niet zelf bedacht.

Het begint inmiddels een beetje irritant te worden met al die rechtzaken, nog even en ze verbieden NY de bijnaam "The Big Apple" te gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104497451
apple :') :')
pi_104497675
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef Jordony het volgende:
Als je op facebook plaatst: "nieuwe macbook pro gekocht!:D" zal je veel meer reacties krijgen dan dat je plaatst: "yeah nieuwe samsung/sony/hp laptop:D".

Apple heeft status, strak design (en is pokke duur) maar maakt misbruik van zijn "machtspositie". Rechtzaakjes aanspannen om de lulligste details. We hebben een arrogante rotte appel op de markt.

Waar blijven de fanboys trouwens in dit topic? :')
Roep in de kroeg dat je een Prius hebt gekocht en je krijg hetzelfde.
pi_104497723
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef Faazz het volgende:
Whoaaaa dit is niks man :D

Ik zag laatst bij de Media Markt een laptop van Sony staan en dat ding toonde veel meer gelijkenissen met een MacBook.

Powerbutton op de zelfde plek, touchpad zoals die van de Mac, toetsenbord nagenoeg het zelfde, speakers het zelfde, etc etc.

Ik weet alleen niet meer welk model dat is.

Apple moet eens beter uit zijn doppen kijken.
ZOMG EINZZZWEI!111 ELKE TV IS ZWART EN VIERKANT EN HEEFT KANALEN NOEEES
pi_104497888
Apple heeft volgens mij een patent op ronde afrondingen van hoeken dus terechte klacht.

Hoe ze aan zo een patent komen blijft echter een raadsel.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_104498022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Roep in de kroeg dat je een Prius hebt gekocht en je krijg hetzelfde.
Prius is zooo uncool.
pi_104498128
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
damn dat moet goeie drugs zijn waar jij op aan het trippen bent... heb je wat over :@ ???
  donderdag 17 november 2011 @ 23:33:16 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_104498423
Mensen die niet zien dat dit gejat is zijn stekeblind. Zoek een een foto op van een willekeurige HP uit 2007 en vergelijk die met de Envy.

Het is altijd hetzelfde liedje. Voordat de iPhone er was zag geen enkele telefoon er zo uit, vervolgens maakt iedereen het na en "stelt Apple zich aan". Hetzelfde geldt voor de iPad en MacBook Pro/Air, als het allemaal zoveel op elkaar lijkt, waarom is Apple dan steeds de eerste?

HP, Asus, Samsung, Acer: baggerbedrijven zonder enige vorm van innovatie. Blegh.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 17 november 2011 @ 23:38:38 #56
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104498641
Maar apple is niet begonnen met zo'n toetsenbord, en zo'n platte display komt oorspronkelijk van Samsung dus eigenlijk kopieert Apple? Nu je het zegt, mijn TV hier lijkt wel erg op die andere tv's die ik zie in de huiskamers :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104498674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:33 schreef TC03 het volgende:
Mensen die niet zien dat dit gejat is zijn stekeblind. Zoek een een foto op van een willekeurige HP uit 2007 en vergelijk die met de Envy.

Het is altijd hetzelfde liedje. Voordat de iPhone er was zag geen enkele telefoon er zo uit, vervolgens maakt iedereen het na en "stelt Apple zich aan". Hetzelfde geldt voor de iPad en MacBook Pro/Air, als het allemaal zoveel op elkaar lijkt, waarom is Apple dan steeds de eerste?

HP, Asus, Samsung, Acer: baggerbedrijven zonder enige vorm van innovatie. Blegh.
Jij beweert dat alles van Apple wordt gekopieerd? Apple is de liefste van de klas? No way.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:40:16 #58
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104498695
quote:

Ben jij nou zo dom of?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104498702
Die HP oogt veel strakker.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:41:03 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104498720
Beetje onzin dit, maar ze lijken inderdaad wat op elkaar. Het zal wel weer gesettled worden, leuk bedragje voor Apple en gratis publiciteit.

Ik heb niet zo veel met Apple (of HP) maar die hele fanboybrigade blijft zowel bloedirritant als hilarisch :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_104498730
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
Beetje onzin dit, maar ze lijken inderdaad wat op elkaar. Het zal wel weer gesettled worden, leuk bedragje voor Apple en gratis publiciteit.

Ik heb niet zo veel met Apple (of HP) maar die hele fanboybrigade blijft zowel bloedirritant als hilarisch :').
Duh... het zijn beide notebooks.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:43:26 #62
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104498795
De Apple fanboys weten wel dat als Samsung en Asus niet bestonden, apple ook geen Iphone had kunnen maken? En de resolutie van Samsung is nog hoger ook :{ Apple gebruikt ook niet haar eigen scherm technologie :{. Eigen chips ook niet..eigenlijk, bijna alles is van Samsung wat apple heeft behalve het design, maar die komt uit een sci-fi film van de '60.

En nu?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104498970
Volgens mij is het gewoon 'envy' van Apple :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_104499017

Zwarte schermrand, speakers aan weerszijden van het toetsenbord, aluminium, touchpad als muis :{

Komt Apple nu m'n laptop afpakken? ;(
pi_104499074
Ja Apple zit te mieren neuken op design en zit maar te claimen dat het hun eigen uitvinding is. Kom op Apple wordt volwassen. Als je een rechthoekige tablet maakt, wat bij de eerste E-readers en tikschermen ook was, verwacht je dan dat samsung en andere merken een driehoekige gaan maken? Geez.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:52:10 #66
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104499117
Ze lijken behoorlijk op elkaar inderdaad. En ik acht de kans best aanwezig dat HP het afgekeken heeft van Apple. Maar Apple kijkt ook weer bij anderen af.

Verder zag je jaren hiervoor al dat de makers van notebooks elkaar na aapten. Dus dit is echt niets nieuws onder zon. Waarbij het sowieso lastig is om bij laptops niet iets te maken wat al gedaan is qua design. Mede daardoor is het niet zo eenvoudig om te zeggen wie nu welk design echt bedacht heeft.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:58:21 #67
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104499338
Apple faalt sowieso .
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104499340
quote:

HP tablet uit 2001:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tablet.jpg

Fascinerend om te zien hoe mensen Apple verdedigen/ beschermen.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:59:59 #69
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104499400

Film uit de '60. Lijkt verdacht veel op een Ipad.

Apple :N
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104499651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef Leyton_Orient het volgende:

[..]

HP tablet uit 2001:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tablet.jpg

Fascinerend om te zien hoe mensen Apple verdedigen/ beschermen.
Omdat ze het liefst als echte hipsters hun filmscript schrijven op een apple in de starbucks
pi_104499692
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]

Film uit de '60. Lijkt verdacht veel op een Ipad.

Apple :N
Kijk die tafel dan. Een zwart vlak met een aluminium rand en afgeronde hoeken.
pi_104499746
Serieus, alweer? Ik hoop echt met elke rechtzaak die ze aanspannen dat het de ondergang van dit schrale kutbedrijf wordt. Eens moet iedereen het toch zat zijn, dat ze op zo'n idiote manier hun concurrenten proberen uit de weg te ruimen.

Ik in ieder geval wel, zal nooit meer iets van Apple kopen.
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:09:44 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104499830
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Kijk die tafel dan. Een zwart vlak met een aluminium rand en afgeronde hoeken.
:Y Gewoon overgenomen, dus..rechtszaak beginen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104499835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Serieus, alweer? Ik hoop echt met elke rechtzaak die ze aanspannen dat het de ondergang van dit schrale kutbedrijf wordt. Eens moet iedereen het toch zat zijn, dat ze op zo'n idiote manier hun concurrenten proberen uit de weg te ruimen.

Ik in ieder geval wel, zal nooit meer iets van Apple kopen.
Nog nooit iets van Apple gekocht en zal het ook nooit doen. Overrated spul.
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:11:22 #75
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104499908
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nog nooit iets van Apple gekocht en zal het ook nooit doen. Overrated spul.
EN overpriced.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:20:32 #76
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_104500226
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef DJKoster het volgende:
Envy doos:

[ afbeelding ]

MacBook Pro doos:

[ afbeelding ]

Sluitend bewijs. Sprekend!
pi_104500581
Wow, mensen buigen zich echt in bizarre bochten om Apple toch af te kunnen zeiken. Jealous much?

Nee, ze zijn niet 100% hetzelfde. Maar het is wel duidelijk dat HP verdomd hard geprobeerd heeft het design na te maken. Honderden laptops lijken niet op de MacBook, waaronder een hoop aluminium varianten. Dit is gewoon een schaamteloze kopie. En zoals elke kopie: minder dan het origineel. Elk verschil qua uiterlijk spreekt in het nadeel van de Envy.
pi_104500631
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wow, mensen buigen zich echt in bizarre bochten om Apple toch af te kunnen zeiken. Jealous much?

Nee, ze zijn niet 100% hetzelfde. Maar het is wel duidelijk dat HP verdomd hard geprobeerd heeft het design na te maken. Honderden laptops lijken niet op de MacBook, waaronder een hoop aluminium varianten. Dit is gewoon een schaamteloze kopie. En zoals elke kopie: minder dan het origineel. Elk verschil qua uiterlijk spreekt in het nadeel van de Envy.
Hoezo Jealous much? Als ik het wilde hebben, dan had ik het gekocht.
pi_104500643
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

EN overpriced.
Vreselijk overpriced. Daarom kan niemand een gelijkwaardige tablet maken die goedkoper is dan de iPad. En niemand een gelijkwaardige ultrabook die goedkoper is dan de MacBook Air. En niemand een gelijkwaardige multimediaspeler die goedkoper is dan de iPod Touch.

Allemaal zo zwaar overpriced :')
pi_104500653
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoezo Jealous much? Als ik het wilde hebben, dan had ik het gekocht.
Wow, jij bent stoer ^O^
pi_104500668
pi_104500691
Getypt vanaf mijn MacBook Pro met I7 die veel sneller is dan Windows-laptops met dezelfde of betere specificaties.

Fuck die hipsters die het kopen om ermee naar de Starbucks te gaan en fuck 'overpriced'.
Een MacBook biedt veel meer gebruiksgemak, beter materiaal en een kleur echter scherm. Boeien dat de specs minder zijn, ik vergelijk m'n Apple vaak met Acer/Asus/Samsung laptops met I7's, 8gb werkgeheugen en 2 gigabyte videokaarten. De MacBook is in alles sneller. Lekker hoor. Niets voor niets dat de helft van mijn klasgenoten wil overstappen van Windows op Apple. :')
pi_104500725
Wees blij dat Apple geen auto's maakt: Dan zouden ze binnen de kortste keren alle andere auto-fabrikanten die vier wielen onder hun auto monteren aanklagen!
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:41:11 #84
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104500735
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef Moffol het volgende:
Getypt vanaf mijn MacBook Pro met I7 die veel sneller is dan Windows-laptops met dezelfde betere specificaties.

Fuck die hipsters die het kopen om ermee naar de Starbucks te gaan en fuck 'overpriced'.
Een MacBook biedt veel meer gebruiksgemak, beter materiaal en een kleur echter scherm. Boeien dat de specs minder zijn, ik vergelijk m'n Apple vaak met Acer/Asus/Samsung laptops met I7's, 8gb werkgeheugen en 2 gigabyte videokaarten. De MacBook is in alles sneller. Lekker hoor. Niets voor niets dat de helft van mijn klasgenoten wil overstappen van Windows op Apple. :')
:').

Je lult uit je nek man, mijn PC is sneller dan elke Macbook die er maar is.En het scherm is niet beter dan andere laptops :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104500740
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef Moffol het volgende:
Getypt vanaf mijn MacBook Pro met I7 die veel sneller is dan Windows-laptops met dezelfde of betere specificaties.

Geen Battlefield 3 op Mac... nuff said O-)
pi_104500784
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:').

Je lult uit je nek man, mijn PC is sneller dan elke Macbook of w/e die er maar is.En het scherm is niet beter dan andere laptops :')
Wat een lariekoek. Vergeleken met andere laptops is het scherm van een MacBook vele malen beter. Niets voor niets dat de grafische industrie Macs gebruiken. Altijd hoor je "Mijn pc of laptop heeft betere specs". Specs is niet het enige wat belangrijk is. Het gaat ook om het besturingssysteem, gebruiksgemak, materiaalgebruik, accuduur, scherm enzovoort. Dingen waarin Apple zeker uitblinkt.
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:43:19 #87
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104500789
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mac is misschien handig voor Photoshop ofzo. Voor games, films, internet enz is een normale laptop met dezelfde specifacties, of als je dezelfde prijs ervoor betaalt als een macbook(dus veel betere specificaties) beter.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104500803
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geen laptop die binnen één seconde afsluit en binnen een halve seconde Office 2011 en Photoshop CS5 opstart. :')
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:44:13 #89
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104500806
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:43 schreef Moffol het volgende:

[..]

Wat een lariekoek. Vergeleken met andere laptops is het scherm van een MacBook vele malen beter. Niets voor niets dat de grafische industrie Macs gebruiken. Altijd hoor je "Mijn pc of laptop heeft betere specs". Specs is niet het enige wat belangrijk is. Het gaat ook om het besturingssysteem, gebruiksgemak, materiaalgebruik, accuduur, scherm enzovoort. Dingen waarin Apple zeker uitblinkt.
Scherm technologie is hetzelfde als die van Samsung ,MSI en Asus, dus wat is je punt nou? Die zijn niet beter. Weet niet van wie je het hoort, maar snappen het niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104500819
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:44 schreef Moffol het volgende:

[..]

Geen laptop die binnen één seconde afsluit en binnen een halve seconde Office 2011 en Photoshop CS5 opstart. :')
SSD.
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:45:12 #91
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104500824
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:44 schreef Moffol het volgende:

[..]

Dat ligt aan de harde schijf of SSD :'). En iOS is misschien 1 sec sneller in aflsuiten en opstarten, wauw... Windows 7 64 bit ultimate start hier ook super snel op door mijn 256GB SSD.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104500835
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Scherm technologie is hetzelfde als die van Samsung ,MSI en Asus, dus wat is je punt nou? Die zijn niet beter. Weet niet van wie je het hoort, maar snappen het niet.
Ze gebruiken zeker ook dezelfde materialen? Het kent zeker ook hetzelfde gebruiksgemak en dezelfde accuduur? Heb je überhaupt ooit op een Apple gewerkt? Voor het aanschaffen van een Apple was ik anti-Apple en pro-Windows. Nu niet meer.
pi_104500846
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef Moffol het volgende:

haha ja dat apple spul is zo goed dat ze overgestapt zijn op wat ook alweer? ohh wacht het staat in je post een i7 van intel :)

dude apple is ALTIJD trager geweest dan PCs dat zijn simpelweg FEITEN. dat is nu zo en dat zal zo blijven.
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:47:09 #94
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104500862
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:45 schreef Moffol het volgende:

[..]

Ze gebruiken zeker ook dezelfde materialen? Het kent zeker ook hetzelfde gebruiksgemak en dezelfde accuduur? Heb je überhaupt ooit op een Apple gewerkt? Voor het aanschaffen van een Apple was ik anti-Apple en pro-Windows. Nu niet meer.
Misschien moet je je beter verdiepen in de Materie. De scherm van bijv. een Asus eee Pad is precies hetzelfde als die van een Ipad. Hetzelfde geldt voor het scherm van een ultrabook van Sony of Samsung en een Macbook pro. Die laatste is dan duurder met mindere hardware. De OS is je eigen keuze. Maar Windows kun je veel meer tweaken en heb je meer vrijheid :)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104500870
quote:

[..]

Gebruiksgemak? Mja.. als je weet wat je doet, biedt Windows of Ubuntu je ook gebruiksgemak.

Voor n00bs is Apple geweldig ja, zoals ik hierboven ook al aangaf via de afbeelding met de driewieler. :')
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:48:09 #96
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104500878
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gebruiksgemak? Mja.. als je weet wat je doet, biedt Windows of Ubuntu je ook gebruiksgemak.

Voor n00bs is Apple geweldig ja, zoals ik hierboven ook al aangaf via de afbeelding met de driewieler. :')
Ja idd. Maar als je het verlegt naar Iphone enz, heb je doordat het zo makkelijk is, totaal geen vrijheid.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104500894
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Misschien moet je je beter verdiepen in de Materie. De scherm van bijv. een Asus eee Pad is precies hetzelfde als die van een Ipad. Hetzelfde geldt voor het scherm van een ultrabook van Sony of Samsung en een Macbook pro.
En toch zie je duidelijk verschil. Ik heb op genoeg Sony Vaio's gewerkt maar ik vond de schermen niets vergeleken met dit. Misschien kijk ik door een gekleurde bril, maar voor mij is Apple duidelijk het 'beste' merk en niet overpriced.
pi_104500916
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja idd. Maar als je het verlegt naar Iphone enz, heb je doordat het zo makkelijk is, totaal geen vrijheid.
Klopt... zeer beperkt customizable...

En I-tunes.. :')
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:49:52 #99
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104500923
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef Moffol het volgende:

[..]

En toch zie je duidelijk verschil. Ik heb op genoeg Sony Vaio's gewerkt maar ik vond de schermen niets vergeleken met dit. Misschien kijk ik door een gekleurde bril, maar voor mij is Apple duidelijk het 'beste' merk en niet overpriced.
Niet elke Sony Vaio is hetzelfde, misschien moet je eens een Vaio ofzo vergelijken van hetzelfde prijsniveau. Maarja ,jij kunt dat zo vinden, maar metingen en testen geven aan dat er geen verschil is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104500927
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt... zeer beperkt customizable...

En I-tunes.. :')
iTunes is inderdaad pure aids, daar geef ik je zeker gelijk in. Wat een tyfusprogramma.
pi_104500930
quote:

[..]

ik heb die ellende mogen ervaren ja :{ was niet onder de indruk
pi_104500942
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Niet elke Sony Vaio is hetzelfde, misschien moet je eens een Vaio ofzo vergelijken van hetzelfde prijsniveau. Maarja ,jij kunt dat zo vinden, maar metingen en testen geven aan dat er geen verschil is.
Tja, dan zal het aan de OS liggen dat ik voor Apple kies. En dus ook het gebruiksgemak, terwijl ik genoeg van computers afweet.
pi_104500958
Grappig, die mensen voor wie Apple een religie is ~O>
pi_104500961
quote:
geniale vergelijking en zo kloppend ook :s)
pi_104500980
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:51 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

geniale vergelijking en zo kloppend ook :s)
Klopt als een bus idd
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:53:10 #106
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104500984
Maar buiten deze discussie, Apple kan het nooit winnen van Samsung, Ze moeten echt oppassen met wat ze doen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104500985
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:51 schreef Moffol het volgende:

[..]

Tja, dan zal het aan de OS liggen dat ik voor Apple kies. En dus ook het gebruiksgemak, terwijl ik genoeg van computers afweet.
het OS is niet boeiend in deze. je kan immers probleemloos apple OS op PC installeren en andersom is vast ook mogelijk al zou ik dat niet weten daar ik op apple schijt :{
pi_104500987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:51 schreef Nemephis het volgende:
Religie? Neen. Steve Jobs aanbidden, waarom zou je? Zo bijzonder was 'ie niet. Ik vind Apple ontzettend fijn werken. Niet alleen de laptops, ook de iPad bijvoorbeeld die tien keer beter werkt dan een Samsung Tab die in 2011 nog steeds hapert tijdens het inzoomen op een pagina.... en ook nog eens anderhalf keer zo duur is als een iPad. Wat nou overpriced.
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:53:55 #109
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104500995
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:53 schreef Moffol het volgende:

[..]

Religie? Neen. Steve Jobs aanbidden, waarom zou je? Zo bijzonder was 'ie niet. Ik vind Apple ontzettend fijn werken. Niet alleen de laptops, ook de iPad bijvoorbeeld die tien keer beter werkt dan een Samsung Tab die in 2011 nog steeds hapert tijdens het inzoomen op een pagina....
Ik vind de Asus transformer beter :P Sneller, Android, SD/USB slot en goedkoper xD
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104501013
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:51 schreef Nemephis het volgende:
Allemaal hipsters... die twitterend verslag geven van The Voice of Holland, koffie drinken met hun Mac Book bij de Starbucks, en moderne sjaaltjes en/of trendy hoedjes/petjes dragen.
pi_104501023
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik vind de Asus transformer beter :P Sneller, betere resolutie, SD/USB slot en goedkoper xD
Vind ik een kut touchscreen hebben. Plus lelijk design, iets waar ik ook op let. Het moet er wel een beetje normaal uitzien als je wat koopt. Niet als het mongoloïde autistische broertje van een iPad :P.
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:55:31 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104501030
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal hipsters... die twitterend verslag geven van The Voice of Holland, koffie drinken met hun Mac Book bij de Starbucks, en moderne sjaaltjes en/of trendy hoedjes/petjes dragen.
En hun hipster bril. Starbucks en sjaaltjes idd . :Y

:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104501040
quote:

[..]

Religie? Neen. Steve Jobs aanbidden, waarom zou je? Zo bijzonder was 'ie niet. Ik vind Apple ontzettend fijn werken. Niet alleen de laptops, ook de iPad bijvoorbeeld die tien keer beter werkt dan een Samsung Tab die in 2011 nog steeds hapert tijdens het inzoomen op een pagina.... en ook nog eens anderhalf keer zo duur is als een iPad. Wat nou overpriced.
Wat moet je überhaupt met een tablet? Tablet is ook al zo'n hipster gadget.
pi_104501057
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoezo steeds hipsters? Je bent zelf een hipster als je die term zo ontzettend vaak gebruikt. Ik haat Starbucks, die hipsters die daar komen met hun kakaccent, macro-biotische salades en Apple-fetisj, daar heb ik een hekel aan. Ben ik nu hipster?
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:56:52 #115
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104501058
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat moet je überhaupt met een tablet? Tablet is ook al zo'n hipster gadget.
Tablet is wel handig hoor. Als je lekker voor de TV zit op de bank gwn met tablet erbij en op internet. Films voor vliegtuig etc.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104501064
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Tablet is wel handig hoor. Als je lekker voor de TV zit op de bank gwn met tablet erbij en op internet. Films voor vliegtuig etc.
QFT.
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:57:54 #117
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104501073
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:57 schreef Moffol het volgende:

[..]

QFT.
Maar vind ze wel te duur atm. Komt omdat het nog nieuw is. Niet alleen Apple vind ik te duur, bijna alle goede tablets.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104501075
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef Moffol het volgende:

[..]

Hoezo steeds hipsters? Je bent zelf een hipster als je die term zo ontzettend vaak gebruikt. Ik haat Starbucks, die hipsters die daar komen met hun kakaccent, macro-biotische salades en Apple-fetisj, daar heb ik een hekel aan. Ben ik nu hipster?
Je hebt Apple, dus ja :)
pi_104501079
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar vind ze wel te duur atm. Komt omdat het nog nieuw is. Niet alleen Apple vind ik te duur, bijna alle goede tablets.
Ja, is waar. Maar een Samsung Galaxy S2 is een mooie tablet-vervanger.
pi_104501084
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt Apple, dus ja :)
Kneus. :')
pi_104501085
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nooit het gevoel gehad dat ik een tablet nodig had.

Alleen bij hoofdpijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 00:59:13 ]
pi_104501116
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nooit het gevoel gehad dat ik een tablet nodig had.

Alleen bij hoofdpijn.
Maar je hebt wel een smartphone met 3.5 inch scherm waar je honderd keer moet inzoomen om een pagina te lezen? Of dat niet?
pi_104501130
quote:

[..]

wanneer ben jij voor het laatst bij de dokter geweest? :{ ik maak me een beetje zorgen om je geestelijke toestand ;(

samsung
I-pad

toegegeven het scheelt niet veel qua prijs, maar samsung is wel degelijk iets goedkoper
pi_104501132
Blijf happen Moffol. Ik vermaak me kostelijk vanaf mijn Windows PC ding
pi_104501148
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:01 schreef Nemephis het volgende:
Blijf happen Moffol. Ik vermaak me kostelijk vanaf mijn Windows PC ding
Ik weet het, ik ben grappig.
pi_104501168
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:01 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wanneer ben jij voor het laatst bij de dokter geweest? :{ ik maak me een beetje zorgen om je geestelijke toestand ;(

samsung
I-pad

toegegeven het scheelt niet veel qua prijs, maar samsung is wel degelijk iets goedkoper
Een paar euro goedkoper. Sorry. Maar dat ding werkt nog steeds kut.
pi_104501190
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:00 schreef Moffol het volgende:

[..]

Maar je hebt wel een smartphone met 3.5 inch scherm waar je honderd keer moet inzoomen om een pagina te lezen? Of dat niet?
:') ik ga geen tijd meer aan een Apple waanzinnige besteden. Geluk met je appel.
pi_104501202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:') ik ga geen tijd meer aan een Apple waanzinnige besteden. Geluk met je appel.
Ik vroeg alleen wat je kut vindt aan een tablet. Meer niet. Heeft niets met Apple te maken. Begrijpend lezen enzo.
pi_104501217
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:06 schreef Moffol het volgende:

[..]

Ik vroeg alleen wat je kut vindt aan een tablet. Meer niet. Heeft niets met Apple te maken. Begrijpend lezen enzo.
Ik vind het niet kut. Ik vind het alleen niet nodig. Dat is wat anders. Begrijpend lezen enzo.
pi_104501221
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vind het niet kut. Ik vind het alleen niet nodig. Dat is wat anders. Begrijpend lezen enzo.
Hoezo haalde je dan die Apple-discussie er weer bij?
  Forum Admin vrijdag 18 november 2011 @ 01:09:41 #131
pi_104501234
Ik hou van mijn Galaxy S2 O+
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_104501239
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:07 schreef Moffol het volgende:

[..]

Hoezo haalde je dan die Apple-discussie er weer bij?
Om fanboys te trollen... zoals jij dat bent :')

Terusten :W
pi_104501240
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hou van mijn Galaxy S2 O+
En terecht.
  Forum Admin vrijdag 18 november 2011 @ 01:11:02 #134
pi_104501248
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:10 schreef Moffol het volgende:

[..]

En terecht.
Ik haat Apple niet, hoor. Ik haat fanboys. Of die nou ''voor samsung'' of ''voor Apple'' zijn.

Kies gewoon wat je zelf wilt, en laat je niet leiden door een stel schapen.

En ik weet dat jij geen fanboy bent.
pi_104501251
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Om fanboys te trollen... zoals jij dat bent :')

Terusten :W
Ik ben geen fanboy. Ik heb niet voor niets nog een Windows desktop staan. Iets fijn vinden werken is iets anders dan fanboy zijn. Sowieso een zwakzinnige term, iemand die Apple gebruikt is altijd maar weer 'een fanboy'. Ben jij dan een Windows fanboy?
  vrijdag 18 november 2011 @ 01:11:32 #136
344797 CyberJesus
The final word.
pi_104501255
quote:
Dit dus...
Ben geen fan-boy of wat dan ook, maar dit is wel lelijk gekopieerd :')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_104501268
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik haat geen Apple hoor. Ik haat fanboys. Of die nou ''voor samsung'' of ''voor Apple'' zijn.

Kies gewoon wat je zelf wilt, en laat je niet leiden door een stel schapen.

En ik weet dat jij geen fanboy bent.
Iets wat ik net probeer duidelijk te maken. Maar mensen die Apple fijn vinden werken worden altijd als fanboy beschouwd, onterecht dus, terwijl mensen die met Windows werken en het hierbij zweren het net zo goed zijn. ^O^

Koop wat je zelf fijn vindt werken. Of dat nou Apple is of Windows, maar noem iemand die met Apple werkt niet gelijk een fanboy :').
pi_104501293
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:12 schreef Moffol het volgende:

Koop wat je zelf fijn vindt werken. Of dat nou Apple is of Windows, maar noem iemand die met Apple werkt niet gelijk een fanboy :').
Eens.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  Forum Admin vrijdag 18 november 2011 @ 01:15:22 #139
pi_104501295
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:12 schreef Moffol het volgende:

[..]

Iets wat ik net probeer duidelijk te maken. Maar mensen die Apple fijn vinden werken worden altijd als fanboy beschouwd, onterecht dus, terwijl mensen die met Windows werken en het hierbij zweren het net zo goed zijn. ^O^

Ja ach, als je een Android telefoon hebt ben je een nerd, met een iPhone een hipster. Mensen zullen toch altijd iets zoeken(en vinden)om je af te kraken, maar daar moet je je reet mee afvegen.

Apple maakt prima spul, maar ik vind het te duur en hun houding t.o.v andere bedrijven of OS(zoals android)vind ik maar niets.
pi_104501297
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:11 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Dit dus...
Ben geen fan-boy of wat dan ook, maar dit is wel lelijk gekopieerd :')
Het is aan de ene kant zeker gekopieerd, maar als je een zilverkleurige laptop maakt met een zwarte schermomlijsting en ronde hoeken lijkt het al snel op een Apple... Apple overdrijft dit altijd naar mijn mening.
pi_104501319
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ja ach, als je een Android telefoon hebt ben je een nerd, met een iPhone een hipster. Mensen zullen toch altijd iets zoeken(en vinden)om je af te kraken, maar daar moet je je reet mee afvegen.

Apple maakt prima spul, maar ik vind het te duur en hun houding t.o.v andere bedrijven of OS(zoals android)vind ik maar niets.
Iedereen krijgt een label inderdaad. Ik met mijn oude Samsung van negen jaar terug met klepje ben opeens een hipster. Want oude mobiel. Alleen maar omdat ik mobieltjes totaal niet interessant vind en daarom maar een goedkoop ding heb. So sad :').
  Forum Admin vrijdag 18 november 2011 @ 01:18:44 #142
pi_104501330
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:17 schreef Moffol het volgende:

[..]

Iedereen krijgt een label inderdaad. Ik met mijn oude Samsung van negen jaar terug met klepje ben opeens een hipster. Want oude mobiel. Alleen maar omdat ik mobieltjes totaal niet interessant vind en daarom maar een goedkoop ding heb. So sad :').
Precies, overigens zijn échte hipsters wel klachtwaardig. Die wil ik het liefste de schedel van de romp schoppen. Kutvolk, maar da's een klacht opzich :')

Ik heb ene iPhone 4 in m'n handen gehad, en ik vind het an sich een fijne telefoon. Alleen de gesloten omgeving die iOS biedt is niet wat mij ligt.
pi_104501358
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Precies, overigens zijn échte hipsters wel klachtwaardig. Die wil ik het liefste de schedel van de romp schoppen. Kutvolk, maar da's een klacht opzich :')

Ik heb ene iPhone 4 in m'n handen gehad, en ik vind het an sich een fijne telefoon. Alleen de gesloten omgeving die iOS biedt is niet wat mij ligt.
Met een nerdbril dure koffie halen bij de Starbucks, 'doe eens gek'. Een intelligente houding aannemen en gezellig met je bff een Starbucks-koffie opdrinken om vervolgens het bekertje te bewaren en tot in den treure te fotograferen. Dan lekker een macro-biotische salade wegwerken om vervolgens sushi te gaan eten. Na thuiskomst lekker cupcakes bakken en aan het eind van je dag die lelijke kutbril zonder glazen van je kop afzetten.

Hipsters, klachtwaardig inderdaad.
  Forum Admin vrijdag 18 november 2011 @ 01:23:02 #144
pi_104501370
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:21 schreef Moffol het volgende:

[..]

Met een nerdbril dure koffie halen bij de Starbucks, 'doe eens gek'. Een intelligente houding aannemen en gezellig met je bff een Starbucks-koffie opdrinken om vervolgens het bekertje te bewaren en tot in den treure te fotograferen. Dan lekker een macro-biotische salade wegwerken om vervolgens Sushi te gaan eten. Na thuiskomst lekker cupcakes bakken en aan het eind van je dag die lelijke kutbril zonder glazen van je kop afzetten.

Hipsters, klachtwaardig inderdaad.
_O- je vergeet alleen nog het constante gespam op facebook, want iedereen moet natuurlijk wel weten hoe ''hip'''je bent.

:r!
pi_104501408
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

_O- je vergeet alleen nog het constante gespam op facebook, want iedereen moet natuurlijk wel weten hoe ''hip'''je bent.

:r!
Oh ja. "Net lekker naar de Starbucks geweest en een latte macchiatto extra super light chocolate vanilla caramel sweet tasty opgedronken. Daarna lekker sushi gegeten en cupcakes gebakken. Het was weer een geslaagde dag". :r
  vrijdag 18 november 2011 @ 05:50:29 #146
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_104502281
Zo zag een HP eruit in het pre-MacBook Pro tijdperk.

Toen kwam de MacBook Pro:

En toen zagen HP's er ineens zo uit:

Kijk, ik heb geen idee of Apple recht heeft om HP aan te klagen, en misschien hebben ze dat wel helemaal niet. Maar het is toch duidelijk dat HP het design voor 99% heeft gejat van de MacBook Pro. Als je dat niet ziet ben je echt stekeblind en heb je totaal een oog voor detail.

Ik zie mensen die zeggen dat de HP ook op genoeg punten verschilt: dat klopt. De aanklacht is dan ook niet dat het 100% hetzelfe is, maar dat het grotendeels gekopieerd is. En dat is gewoon zo. Overeenkomsten:

- De behuizing is van aluminium en is niet tapered, zoals de meeste laptops
- Het touchpad zit op dezelfde wijze verwerkt in de behuizing
- Het scherm is net zoals de MBP 'edge to edge' met een zwarte rand, iets wat je tegenwoordig nog steeds zelden ziet
- De scharnieren zijn zo geplaatst dat het scherm op precies dezelfde manier 'achter' de behuizing komt te staan
- Het toetsenbord is vrijwel een exacte kopie doordat de toetsen los in de behuizing zitten en doordat het toetsenbord enigszins verzonken ligt in het aluminium

En voor de mensen die gaan reageren met "mijn gare Acer uit 2003 heeft ook zo'n touchpad", denk eens even na. Het gaat er niet om dat er één detail overeenkomt, het gaat erom dat er meerdere details overduidelijk overeenkomen met de MacBook Pro. Zelfs de foto is hetzelfde, met de weerspiegeling in dezelfde hoek zoals op de foto bij de MBP.

De hele 'MBP'-ervaring, tot aan presentatie aan toe, wordt gejat van Apple.

[ Bericht 21% gewijzigd door TC03 op 18-11-2011 05:57:57 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_104502497
Oh noes een scherm en een toetsenbord! Aanklagen!

Valt me nog mee dat apple niet claimt de computer an sich te hebben uitgevonden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_104502514
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef DJKoster het volgende:
Envy doos:

[ afbeelding ]

MacBook Pro doos:

[ afbeelding ]

WTF DIT IS GEJAT VAN ONZE HEILIGE STEVE EEN VIERKANTE DOOS MET DAARIN HET PRODUCT MENSEN DOE JE OGEN OPEN DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_104502564
quote:

Ik type hier op een 6 jaar oude Acer Aspire

Apple heeft het gejat!!!!
pi_104502594
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh noes een scherm en een toetsenbord! Aanklagen!

Valt me nog mee dat apple niet claimt de computer an sich te hebben uitgevonden.
Apple claimt wel dat Steve en Steve de PC hebben uitgevonden. En daar hebben ze nog best een punt mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik type hier op een 6 jaar oude Acer Aspire

[ afbeelding ]

Apple heeft het gejat!!!!
Ja, want die overeenkomsten zijn hetzelfde :')
pi_104502620
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef Moffol het volgende:

[..]

Het is nb dezelfde fabrikant :')

http://www.asus.com/
pi_104502633
quote:
Jij hebt een beeldje van jobs in je reet zitten, waarom heb je trouwens een andere naam?

Apple krijgt het moeilijk en vandaar maar op anderen richten in plaats van innoveren, jammer en triest.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 18 november 2011 @ 07:44:44 #153
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_104502674
Hij lijkt er inderdaad wel redelijk op maar toch, zie genoeg verschil om een rechtzaak overbodig te maken :')

Vind die HP wel een puik laptopje om te zien trouwens :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')