Peter R. moet lekker een maffiavriendje blijven met politieke aspiraties en lekker bezig blijven met de Joran van der Slooten van deze wereld achtervolgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:41 schreef De_kromme het volgende:
Prima dat Peter R. er zit. Waarom kan niemand een normaal weerwoord bieden aan hem daar aan de tafel? Jan Mulder maakt het alleen maar erger. Wel vermakelijk.
Peter R. heeft tot een bepaalde hoogte wel gelijk, en dat weet iedereen.
Goede troll. Ga nu maar weer weg.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef inZanity het volgende:
Toch wel grappig dat uitgerekend Peter R de Vries degene is die het uit moet gaan leggen. Zo'n beetje de enige die het wél begrijpt
ik vond het best matig eigenlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede troll. Ga nu maar weer weg.
Jij bent echt een downie he? Ook jij snapt er werkelijk helemaal niets van.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef inZanity het volgende:
Toch wel grappig dat uitgerekend Peter R de Vries degene is die het uit moet gaan leggen. Zo'n beetje de enige die het wél begrijpt
Iemand is niet per definitie een troll als jij het er niet mee eens bent, leer dat nou eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede troll. Ga nu maar weer weg.
Dat sloeg inderdaad nergens op. Peter R. had gewoon aan moeten geven dat je niet zo met een clubicoon kan omgaan. Hoewel hij dit wel indirect zei dat hij gewoon eerder aangesproken had moeten worden..quote:Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Saekerhett het volgende:
Sjonge jonge, Peter R. moet gewoon heel rap kappen met dat geneuzel van hem.
Ik kies niet voor Cruijff en ik kies niet voor Van Gaal, maar zoals Cruijff behandeld is, dat kan gewoon niet, klaar.
Tuurlijk niet, dan had dat clubje Johan voor die tijd moeten meedelen dat ze Van Gaal als AD zouden gaan aantrekken, dan was het eerlijk geweest, 4 tegen 1 en niet achterbaks.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef PIETR het volgende:
Vind Peter r de Vries een walgelijke vent, maar hij heeft wel gelijk in deze kwestie.
Lees voor het gemak maar even over mijn posts heen joh.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Wessiej het volgende:
Alle Feyenoorders eens met Peter. Het is te simpel ook.
Je bedoeld dat die fantastische generatie van 1995 dankzij de fantastische jeugdopleiding van van Gaal is?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Cruijff de macht krijgt.
De kans dat hij Ajax naar de tyfus helpt lijkt me aanzienlijk groter dan dat Van Gaal dat doet.
Waar heeft, behalve wat jij nu net noemt, Peter R. niet gelijk in dan? Cruijff heeft constant tegen heel Ajax aanlopen schoppen, inclusief de RvC waar hij nota bene zelf in zit.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan had dat clubje Johan voor die tijd moeten meedelen dat ze Van Gaal als AD zouden gaan aantrekken, dan was het eerlijk geweest, 4 tegen 1 en niet achterbaks.
en de mijnequote:Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Lees voor het gemak maar even over mijn posts heen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |