abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2011 @ 19:44:19 #101
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_104486659
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:41 schreef De_kromme het volgende:
Prima dat Peter R. er zit. Waarom kan niemand een normaal weerwoord bieden aan hem daar aan de tafel? Jan Mulder maakt het alleen maar erger. Wel vermakelijk.

Peter R. heeft tot een bepaalde hoogte wel gelijk, en dat weet iedereen.
Peter R. moet lekker een maffiavriendje blijven met politieke aspiraties en lekker bezig blijven met de Joran van der Slooten van deze wereld achtervolgen.
Ik heb Peter R. nog nooit kunnen betrappen op enige wijze woorden wat betreft Ajax, en ELKE crisis probeert hij het weer.
So confused when you're lost in the groove
  Redactie Games donderdag 17 november 2011 @ 19:44:27 #102
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_104486666
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wanneer was dat dan?
Dacht ten tijde van Jaakke. Wat een fopneus joh die Peter.
.....Kennedy
pi_104486695
Peter denkt weer zn gelijk te halen. :')
pi_104486726
Een mes in de rug van Cruijfff steken was onontkoombaar.. de vries :r
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104486749
Onontkombaar :') _O- _O-

Steven had gewoon voor Dinsdag bij Johan langs moeten gaan
pi_104486771
Het wachten is op een undercover autoscene met Patrick en Jaap de Groot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 17 november 2011 @ 19:47:02 #107
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104486796
Toch wel grappig dat uitgerekend Peter R de Vries degene is die het uit moet gaan leggen. Zo'n beetje de enige die het wél begrijpt :)
pi_104486798
Ik geniet voor het eerst van Ajax. Met alle respect, maar wat vreselijk chaotisch zeg.

Geen troll btw.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104486814
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef inZanity het volgende:
Toch wel grappig dat uitgerekend Peter R de Vries degene is die het uit moet gaan leggen. Zo'n beetje de enige die het wél begrijpt :)
Goede troll. Ga nu maar weer weg.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:48:15 #110
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_104486856
quote:
13s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

ik vond het best matig eigenlijk :{
pi_104486881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef inZanity het volgende:
Jij bent echt een downie he? Ook jij snapt er werkelijk helemaal niets van.
pi_104486901
quote:
13s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Iemand is niet per definitie een troll als jij het er niet mee eens bent, leer dat nou eens.

Peter R. heeft gewoon op bepaalde punten gelijk, en dat weet jij en dat weet iedereen hier. Alsnog moet je niet zo met een clubicoon omgaan, maar hij heeft het er wel naar gemaakt zeg.
pi_104486958
Sjonge jonge, Peter R. moet gewoon heel rap kappen met dat geneuzel van hem.

Ik kies niet voor Cruijff en ik kies niet voor Van Gaal, maar zoals Cruijff behandeld is, dat kan gewoon niet, klaar.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:50:07 #114
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_104486959
Vind Peter r de Vries een walgelijke vent, maar hij heeft wel gelijk in deze kwestie.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 17 november 2011 @ 19:50:56 #115
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_104486995
allemaal Feyenoordertjes die kiezen voor Peter de falende misdaadheld
  Redactie Games donderdag 17 november 2011 @ 19:51:00 #116
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_104486998
Alle Feyenoorders eens met Peter :'). Het is te simpel ook.
.....Kennedy
  donderdag 17 november 2011 @ 19:51:25 #117
334746 The_Groove
pi_104487021
Ik heb de oplossing: al die trollende Feyenoorders zijn groot fan van van Gaal, kortom nemen jullie hem lekker zijn wij van jullie getroll af (en van onze RvC)

ohnee dat kunnen jullie niet betalen.
pi_104487038
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Saekerhett het volgende:
Sjonge jonge, Peter R. moet gewoon heel rap kappen met dat geneuzel van hem.

Ik kies niet voor Cruijff en ik kies niet voor Van Gaal, maar zoals Cruijff behandeld is, dat kan gewoon niet, klaar.
Dat sloeg inderdaad nergens op. Peter R. had gewoon aan moeten geven dat je niet zo met een clubicoon kan omgaan. Hoewel hij dit wel indirect zei dat hij gewoon eerder aangesproken had moeten worden..

Hiernaast heeft hij voor een groot gedeelte gelijk. Je kan er nog wel over discussieren of van Gaal de juiste man is, maar je had het ZEKER slechter kunnen treffen met bijv. een van Basten.. Met zijn topaankopen. :')
pi_104487044
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef PIETR het volgende:
Vind Peter r de Vries een walgelijke vent, maar hij heeft wel gelijk in deze kwestie.
Tuurlijk niet, dan had dat clubje Johan voor die tijd moeten meedelen dat ze Van Gaal als AD zouden gaan aantrekken, dan was het eerlijk geweest, 4 tegen 1 en niet achterbaks.
pi_104487074
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Wessiej het volgende:
Alle Feyenoorders eens met Peter :'). Het is te simpel ook.
Lees voor het gemak maar even over mijn posts heen joh.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104487084
Peter R de Vries praat zelfs het niet mededelen van het aanstellen goed. Hij gaat ook nog even voorbij aan het feit dat vóór de ledenvergadering geen nieuwe directie aangesteld zou worden. Gewoon een hypocriete gast die normaal een hoog toontje heeft als het gaat om normen en waarden. Niemand verdient het om zo behandeld te worden.
pi_104487087
Ik hoop dat Cruijff de macht krijgt.

De kans dat hij Ajax naar de tyfus helpt lijkt me aanzienlijk groter dan dat Van Gaal dat doet. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 17 november 2011 @ 19:53:28 #123
334746 The_Groove
pi_104487127
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Cruijff de macht krijgt.

De kans dat hij Ajax naar de tyfus helpt lijkt me aanzienlijk groter dan dat Van Gaal dat doet. :)
Je bedoeld dat die fantastische generatie van 1995 dankzij de fantastische jeugdopleiding van van Gaal is?
pi_104487132
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, dan had dat clubje Johan voor die tijd moeten meedelen dat ze Van Gaal als AD zouden gaan aantrekken, dan was het eerlijk geweest, 4 tegen 1 en niet achterbaks.
Waar heeft, behalve wat jij nu net noemt, Peter R. niet gelijk in dan? Cruijff heeft constant tegen heel Ajax aanlopen schoppen, inclusief de RvC waar hij nota bene zelf in zit.
pi_104487156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef Cara het volgende:

[..]

Lees voor het gemak maar even over mijn posts heen joh.
en de mijne
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104487342
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waar heeft, behalve wat jij nu net noemt, Peter R. niet gelijk in dan? Cruijff heeft constant tegen heel Ajax aanlopen schoppen, inclusief de RvC waar hij nota bene zelf in zit.
Ik bemoei me niet met de rest van de soap, ik stel me neutraal op en kies geen kant. Maar Peter R. ging maar door en vond het prima dat Cruijff niet werd ingelicht 'omdat er met hem niet te communiceren valt', maar dat slaat helemaal nergens op. De RvC had Cruijff gewoon netjes kunnen mededelen dat ze Van Gaal gingen aantrekken, ook al zou Cruijff het er niet mee eens zijn. Dan ben je oprecht en integer, ook al heb je op dat moment een meningsverschil. Maar dan was het voor die tijd 4-1 geweest, had je hetzelfde resultaat als nu, behalve dan dat Cruijff het van tevoren wist en dat het niet achter zijn rug om ging, wat gigantisch achterbaks is.
pi_104487437
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Je bedoeld dat die fantastische generatie van 1995 dankzij de fantastische jeugdopleiding van van Gaal is?
Cruijff is passe. Het feit dat hij al jarenlang geen enkele rol van betekenis heeft gespeeld zegt genoeg. Tevens red je het niet als je constant tegen alles maar blijft aanschoppen. Als Cruijff de macht krijgt geloof ik ook niet zo dat hij zich alleen met de jeugd gaat bezighouden.

Ik weet niet of Van Gaal de oplossing is. Dat boeit mij verder ook niet zoveel. Ik acht de kans dat hij slaagt enige rust binnen de club te krijgen wel hoger in dan dat Cruijff dat moet gaan doen.

Dus alsjeblieft. Geef Cruijff de macht 14.gof
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 17 november 2011 @ 19:59:12 #128
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_104487465
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dit is inderdaad niet netjes gespeeld, maar waarom zou je Cruijff serieus nemen? Trapt wat open deuren in in de media, maar een vergadering bijwonen is teveel gevraagd. Veel woorden, weinig daden.

Daarbij is van Gaal toch een veel betere algemeen directeur dan La Ling?
pi_104487508
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Cruijff is passe. Het feit dat hij al jarenlang geen enkele rol van betekenis heeft gespeeld zegt genoeg. Tevens red je het niet als je constant tegen alles maar blijft aanschoppen. Als Cruijff de macht krijgt geloof ik ook niet zo dat hij zich alleen met de jeugd gaat bezighouden.

Ik weet niet of Van Gaal de oplossing is. Dat boeit mij verder ook niet zoveel. Ik acht de kans dat hij slaagt enige rust binnen de club te krijgen wel hoger in dan dat Cruijff dat moet gaan doen.

Dus alsjeblieft. Geef Cruijff de macht 14.gof
Hij hoeft alleen de jeugdopleiding op zn plaats te flikkeren
pi_104487538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:59 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dit is inderdaad niet netjes gespeeld, maar waarom zou je Cruijff serieus nemen? Trapt wat open deuren in in de media, maar een vergadering bijwonen is teveel gevraagd. Veel woorden, weinig daden.

Ik heb te weinig dieptekennis om te zeggen of La Ling beter dan Van Gaal als AD is, dus dat kan ik je niet zeggen.
pi_104487548
quote:

[..]

Ten Have had nog makkelijk kunnen overleggen tot voor dinsdag.
pi_104487618
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik bemoei me niet met de rest van de soap, ik stel me neutraal op en kies geen kant. Maar Peter R. ging maar door en vond het prima dat Cruijff niet werd ingelicht 'omdat er met hem niet te communiceren valt', maar dat slaat helemaal nergens op. De RvC had Cruijff gewoon netjes kunnen mededelen dat ze Van Gaal gingen aantrekken, ook al zou Cruijff het er niet mee eens zijn. Dan ben je oprecht en integer, ook al heb je op dat moment een meningsverschil. Maar dan was het voor die tijd 4-1 geweest, had je hetzelfde resultaat als nu, behalve dan dat Cruijff het van tevoren wist en dat het niet achter zijn rug om ging, wat gigantisch achterbaks is.
Ik geef je helemaal gelijk. Peter R. (grootste mongool die er rondloopt) overdrijft en trollt alles bij elkaar over het niet informeren van Cruijff. Dat is gewoon in en in triest van degene die hier verantwoordelijk voor zijn.

Maar als je dit gedeelte (wat ik dus al zei dat je buiten beschouwing moest laten) erbuiten laat, moet ik hem helaas voor Ajax op veel punten gelijk geven. Cruijff denkt dat hij alles maar kan flikken en verklaard heel Ajax constant voor een "idiote bende". Daarnaast tieft hij, op eigen kracht, eerst het hele bestuur eruit en zegt dan doodleuk dat "Ajax het zelf maar moet uitzoeken, hier heeft hij niks mee te maken".

Dan mag je nog zo'n groot clubicoon zijn..
pi_104487713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik geef je helemaal gelijk. Peter R. (grootste mongool die er rondloopt) overdrijft en trollt alles bij elkaar over het niet informeren van Cruijff. Dat is gewoon in en in triest van degene die hier verantwoordelijk voor zijn.

Maar als je dit gedeelte (wat ik dus al zei dat je buiten beschouwing moest laten) erbuiten laat, moet ik hem helaas voor Ajax op veel punten gelijk geven. Cruijff denkt dat hij alles maar kan flikken en verklaard heel Ajax constant voor een "idiote bende". Daarnaast tieft hij, op eigen kracht, eerst het hele bestuur eruit en zegt dan doodleuk dat "Ajax het zelf maar moet uitzoeken, hier heeft hij niks mee te maken".

Dan mag je nog zo'n groot clubicoon zijn..
Gaat ook godverdomme lekker als je een dwaas van een Ten have hebt rondlopen, Slet van een olfers. Demente romer & afgebokste sjaak van een davids
  donderdag 17 november 2011 @ 20:05:26 #134
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_104487784
Waarom is die Ten Have een dwaas?
pi_104487834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:05 schreef PIETR het volgende:
:|W
  donderdag 17 november 2011 @ 20:06:59 #136
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_104487854
nou?
pi_104487864
quote:
Omdat hij zijn hoofd op het hakblok heeft gezet met zijn rancuneuze acties terwijl hij het veel netter had aan kunnen pakken met waarschijnlijk hetzelfde resultaat.
pi_104487874
quote:
_O-
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_104487894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:06 schreef PIETR het volgende:
nou?
Wat loop ik nou net in 2 posts te zeggen dan?
pi_104487932
Omdat ie op een brievenbuspisser lijkt

pi_104487952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:07 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Omdat hij zijn hoofd op het hakblok heeft gezet met zijn rancuneuze acties terwijl hij het veel netter had aan kunnen pakken met waarschijnlijk hetzelfde resultaat.
Hij ziet geen andere mogelijkheid, omdat dat kleine kind genaamd Cruijff constant zijn zin doordramt en tegen iedereen en alles aanschopt. Wat heeft hij verkeerd gedaan, behalve Cruijff niet informeren dan? Hij is, wat Peter R. wel terecht opmerkt, met een zeer goede kandidaat op de proppen gekomen..
pi_104488077
quote:

[..]

Je weet dat Cruijff precies hetzelfde al heeft gedaan bij Barcelona 7 jaar geleden? Gisteren hier ook al gepost:

quote:
De leden (socios) van FC Barcelona kozen de advocaat Joan Laporta als nieuwe president. Onder advies van Johan Cruijff stelde Laporta de Nederlanders Frank Rijkaard en Henk ten Cate aan als trainersduo en daarnaast betrok hij verschillende oud-spelers bij de dagelijkse bezigheden van de club. Zo werd Aitor Beguiristain technisch directeur, Guillermo Amor hoofd opleidingen en Eusebio Sacristán assistent-trainer.
Vervolgens vroeg hij ook bij alle transfers om advies van Cruijff. De hele jeugdopleiding van Barcelona is trouwens ook ingericht naar het idee van Cruijff. Laporta heeft Guardiola trouwens trainer van Barca 1 gemaakt omdat Cruijff hem dat adviseerde.
pi_104488092
Ik zie dat Jan Mulder en Peter R weer te gast zijn bij dwdd.... en Frits Barend :) Schakel nu pas in dus geen idee of ze al zijn geweest.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_104488102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Stiggie het volgende:
Ik zie dat Jan Mulder en Peter R weer te gast zijn bij dwdd.... en Frits Barend :) Schakel nu pas in dus geen idee of ze al zijn geweest.
Waren net al geweest.
pi_104488114
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Stiggie het volgende:
Is al geweest, was zeer vermakelijk. Snel terugkijken zou ik zeggen. :)
pi_104488179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:09 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hij ziet geen andere mogelijkheid, omdat dat kleine kind genaamd Cruijff constant zijn zin doordramt en tegen iedereen en alles aanschopt. Wat heeft hij verkeerd gedaan, behalve Cruijff niet informeren dan? Hij is, wat Peter R. wel terecht opmerkt, met een zeer goede kandidaat op de proppen gekomen..
Een samenstelling v/h bestuur hoort in compleetheid te gebeuren. niet als iemand naar pakweg Spanje terug is naar zijn landgoed
  donderdag 17 november 2011 @ 20:16:55 #147
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_104488334
Zaterdag 20:45: Ajax - NAC. Dat moet lukken.

En dan maandag "De Column"... :)
Look behind you! It's your ass!
pi_104488392
Het doet zo een pijn dat een man die 4 maanden geleden nooit Ajax keek de grootste Ajacieden die Ajax groot hebben gemaakt buiten en op het veld , eruit trapt.

En het is zo verschrikkelijk erg, het hele probleem was de jeugdopleiding die ging bergafwaarts na 95' toen van Gaal zijn jeugdvisie inbracht (wat namelijk 'team staat voorop, jeugdteams moeten altijd winnen dus grote sterke spelers,) Door dit beleid kreeg je TIPS, Co adriaanse en Jan Olde Riekerink hebben de afgelopen 15 jaar de opleiding verkloot, alleen middenmaat komt er nu.

Cruiff en co riepen dit al jaren maar niemand geloofde het ,immers jeugdbeleid zie je pas na 5-8 jaar vanwege de jeugdspelers die dat hele proces eerst door moeten. Nou kregen we dit jaar het toppunt waardoor iedereen het eens was met Cruiff ; de Ajax jeugd is ver onder niveau, spelers kunnen amper fatsoenlijk een bal aannemen en jeugdige Amsterdamse talenten die technisch zeer goed zijn worden afgetest/weggestuurd omdat ze niet aan de TIPS eisen voldoen (o.a. niet groot genoeg op een bepaalde leeftijd, ongeacht hoe technisch top je bent....) Spelers die dus hierdoor zijn weggestuurd/afgetest ; Narsingh, Aissadi, Boussuoefa, Maher, Elia om een paar te noemen, allen top spelers die technisch top zijn!.

Dus komt Cruiff en co, ze zetten de gehele Cruiff visie er dus op namelijk het individuele talent staat voorop! Dit houdt in dat het geen zak uit maakt welke plaatst de Ajax B2 staat ,zolang de jeugdspelers maar top ontwikkelen op een goed niveau. Dus als een jeugdspeler zich via een speciaal schema kan ontwikkelen op snelheid,kappen, voorzetten word hij 2 weken in een apart trainingschema gezet en begeleid door Overmars. Hij zal dus niet meespelen met zijn team in de wedstrijden ondanks dat hij dus de sterspeler is en het team daardoo zwakker word! Dit is top jeugd beleid net zoals Barca doet wat Cruiff daar ook bracht.

dus kort samengevat ;
Je hebt een probleem, je stelt mensen aan om dat probleem te verhelpen. Vervolgens komen zij aan met de oorzaak van het probleem en roepen ze dat dat de oplossing is....

Bedankt Ten Have, de jeugd van Ajax zal de komende jaren nog slechter worden en dit zal je merken over 5-8 jaar wanneer de jeugd van Ajax voorbij is gestreeft door die van PSV,Az en Feyenoord...
pi_104488395
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zaterdag 20:45: Ajax - NAC. Dat moet lukken.

En dan maandag "De Column"... :)
En nog eerst de meningen van Derksen en co
pi_104488410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Het doet zo een pijn dat een man die 4 maanden geleden nooit Ajax keek de grootste Ajacieden die Ajax groot hebben gemaakt buiten en op het veld , eruit trapt.

En het is zo verschrikkelijk erg, het hele probleem was de jeugdopleiding die ging bergafwaarts na 95' toen van Gaal zijn jeugdvisie inbracht (wat namelijk 'team staat voorop, jeugdteams moeten altijd winnen dus grote sterke spelers,) Door dit beleid kreeg je TIPS, Co adriaanse en Jan Olde Riekerink hebben de afgelopen 15 jaar de opleiding verkloot, alleen middenmaat komt er nu.

Cruiff en co riepen dit al jaren maar niemand geloofde het ,immers jeugdbeleid zie je pas na 5-8 jaar vanwege de jeugdspelers die dat hele proces eerst door moeten. Nou kregen we dit jaar het toppunt waardoor iedereen het eens was met Cruiff ; de Ajax jeugd is ver onder niveau, spelers kunnen amper fatsoenlijk een bal aannemen en jeugdige Amsterdamse talenten die technisch zeer goed zijn worden afgetest/weggestuurd omdat ze niet aan de TIPS eisen voldoen (o.a. niet groot genoeg op een bepaalde leeftijd, ongeacht hoe technisch top je bent....) Spelers die dus hierdoor zijn weggestuurd/afgetest ; Narsingh, Aissadi, Boussuoefa, Maher, Elia om een paar te noemen, allen top spelers die technisch top zijn!.

Dus komt Cruiff en co, ze zetten de gehele Cruiff visie er dus op namelijk het individuele talent staat voorop! Dit houdt in dat het geen zak uit maakt welke plaatst de Ajax B2 staat ,zolang de jeugdspelers maar top ontwikkelen op een goed niveau. Dus als een jeugdspeler zich via een speciaal schema kan ontwikkelen op snelheid,kappen, voorzetten word hij 2 weken in een apart trainingschema gezet en begeleid door Overmars. Hij zal dus niet meespelen met zijn team in de wedstrijden ondanks dat hij dus de sterspeler is en het team daardoo zwakker word! Dit is top jeugd beleid net zoals Barca doet wat Cruiff daar ook bracht.

dus kort samengevat ;
Je hebt een probleem, je stelt mensen aan om dat probleem te verhelpen. Vervolgens komen zij aan met de oorzaak van het probleem en roepen ze dat dat de oplossing is....

Bedankt Ten Have, de jeugd van Ajax zal de komende jaren nog slechter worden en dit zal je merken over 5-8 jaar wanneer de jeugd van Ajax voorbij is gestreeft door die van PSV,Az en Feyenoord...
je hebt dit al gepost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')