Lief!quote:

Als het niet goed op gang komt stuurt de kraam je vriend wel naar de thuiszorgwinkel voor een leenkolf, komt vast in ordequote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
Bitterend ik heb al weken zin in een witbiertje, lekker met citroennnnn.
Mag dat eigenlijk nadat je beeb geboren is? Dat heeft weer invloed op de borstvoeding of niet? (vraagt de leek)
En inderdaad heb geen zin dat mijn vriend gefrustreerd rond gaat lopen op zoek naar het juiste pak kunstvoeding.
Normaal gezien komt hij al met heel andere dingen thuis als hij eens wat moet halen![]()
Zo heb ik ook al extra pakken maandverband maar als ik eerder in dit forum las, heb ik daar weer te weinig van ingeslagen.
Maar dan neemt hij de verpakking maar mee naar de drogisthoeft die ook niet te zoeken mocht die onverhoopt erbij moeten halen...
Toch lief van MJ dat ze het doorgeeft en van Jessie dat ze ons toch op de hoogte houdt.
Maar die pillen van Jessie dat duurt dan ook nog effe....
Wie weet morgen? spannend....
Enne dat kolven, dat hoef je toch niet altijd te doen bij borstvoeding? Ja als je tijdens je werk borstvoeding wilt blijven aanbieden.
Maar ik wil alleen borstvoeding geven tijdens het zwangerschapsverlof dan heb je toch in principe helemaal geen kolf nodig, of mis ik wat?

quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef bitterend het volgende:
DF![]()
TJ mag je nog rond lopen of moet je blijven liggen met je benen wijd en een ballon erin?

en wanneer mag je MET alcohol? een mojito bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet goed op gang komt stuurt de kraam je vriend wel naar de thuiszorgwinkel voor een leenkolf, komt vast in orde
Witbier 0,0 schijnt overigens heel prima te zijn, ik vind de rosebier erg lekker....

donkerbier schijnt toch de bv op gang te helpen? althans dat heb ik me laten vertellen, nu lust ik geen bier dus had er niks aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet goed op gang komt stuurt de kraam je vriend wel naar de thuiszorgwinkel voor een leenkolf, komt vast in orde
Witbier 0,0 schijnt overigens heel prima te zijn, ik vind de rosebier erg lekker....

Alcoholvrije Mojito, oftewel een Bojito:quote:Op donderdag 17 november 2011 21:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
en wanneer mag je MET alcohol? een mojito bijvoorbeeld....![]()
mag ik wat inslaan voor bij de kraamvisite?
Is overigens echt net zo lekker als een echtequote:Ingrediënten
1 tak muntblaadjes
3 schijfjes limoen
1 theelepel afgestreken vanillesuiker
25 gr kristalsuiker
Aanvullen met tonic
Crushed ijs
In een ‘groot’ breed longdrinkglas
Garnituur: takje munt en aan de rand van het glas een partje limoen
Bereidingswijze:
Neem een stevig breed longdrinkglas. Doe de blaadjes munt, limoen, vanillesuiker en de kristalsuiker in het glas. Met een stampertje alles stevig aandrukken (zeker een keer of tien). Vul het glas tot meer dan tweederde op met crushed ijs. De rest opvullen met tonic.
Tip: Je kunt het extra lekker maken door een scheutje perensiroop toe te voegen.

quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag helemaal vrij rondhupsen![]()
Het ligt hier nogal vol, dus normaal zou ik tussen de pas bevallenen liggen maar ik lig nu bij vrouwen die hun baarmoeders en eileiders hebben laten verwijderen.![]()
Maar gelukkig hebben ze humor, al mag ik ze niet teveel laten lachen want dan grijpen ze allebei naar hun wond![]()
![]()
![]()
![]()

Je laat niet 9 maanden de alcohol staan om het vervolgens als nog via de borstvoeding er in te gieten toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef Aventura het volgende:
Je mág natuurlijk drinken na de bevalling als je bv geeft...:P Maar verstandig is het niet...misschien toch even inlezen voor de bevalling? Borstvoeding.com is een goede bron van informatie.

Ga idd wat lezenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef Aventura het volgende:
Je mág natuurlijk drinken na de bevalling als je bv geeft...:P Maar verstandig is het niet...misschien toch even inlezen voor de bevalling? Borstvoeding.com is een goede bron van informatie.

quote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Maar het is dus gescheiden? een afdeling voor pas uitgeperste en een afdeling voor andere kwalen?
geen idee hoe het bij ons is hmm

Zolang je borstvoeding geeft niet zomaar alcohol drinken en medicijnen slikken e.d. Moedermelk wordt van je bloed gemaakt en je geeft dus alles door aan je kindje.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ga idd wat lezenvroeg me af of ik kon bijvoorbeeld glaasje wijn doen als er visite komt maar misschien dus niet verstandig
hahah fluugje geweldig dankje!

Nou het is geen aparte afdeling, maar ze liggen op gescheiden kamers zeg maar...quote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Maar het is dus gescheiden? een afdeling voor pas uitgeperste en een afdeling voor andere kwalen?
geen idee hoe het bij ons is hmm
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je laat niet 9 maanden de alcohol staan om het vervolgens als nog via de borstvoeding er in te gieten toch?

quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat kan wel, maar is hierboven ook al gezegd, je melk bevat daarna een tijdje, uit mn hoofd een uur of drie, een bepaald promillage alcohol. Je kunt dan niet voeden, en je moet dan ws afkolven. De vraag is of je daar zin in hebt. Ik had dat niet. Teveel gedoe!

Hopelijk zet het morgen doorquote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou het is geen aparte afdeling, maar ze liggen op gescheiden kamers zeg maar...
Dus ik lig hier bij de oude garde met verwijderde organenen verderop in de gang hoor ik de "verse beebs" huilen
![]()
Hopen dat ik morgen weeen krijg want ik wil best naar de versgeperste kamer met mijn bedje en mijn beebbb natuurlijk
[..]dus dan zal ik dat sigaretje ook maar laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |