Fijn dat je nu weet hoe je er in staat en hoever je wil gaan. Dat alleen geeft al rust, kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Bij mij stond de hele week ervan in het teken bitterend en daarna ook nog. Het is inderdaad heftig... Zo heftig dat ik dit keer besloten heb dat ik na het collostrum niet meer oneindig ga proberen. Ook nu zijn de tetten weer 0 gegroeid, dus ik heb weinig hoop dat ik dit keer wél stuwing ga krijgen. Bij Willem heb ik tot de 3 maanden dubbel gevoed (borstvoeding en daarna nog een flesje)...
Ik ben zo ongelukkig geweest in de kraamperiode (vooral ook omdat iedereen maar bleef roepen dat IE-DE-REEN BV kan geven en je maar door moet zetten) dat ik daar dit keer niet opnieuw aan ga beginnen. Pieter krijgt het collostrum, als de BV dan op gang komt gaan we door, anders niet...
 ) en ik heb toch tot 21 maanden bv kunnen geven. Het zijn niet per se dingen die iets zeggen over de mogelijkheid tot bv geven!
 ) en ik heb toch tot 21 maanden bv kunnen geven. Het zijn niet per se dingen die iets zeggen over de mogelijkheid tot bv geven!

Gelukkig maar!! ik werd er toch onzeker vanquote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Even een kleine kanttekening: mijn borsten waren ook niet of nauwelijks gegroeid, ik heb geen stuwing gehad en nooit lektieten (ze waren erg zindelijk) en ik heb toch tot 21 maanden bv kunnen geven. Het zijn niet per se dingen die iets zeggen over de mogelijkheid tot bv geven!

Geeft inderdaad heel veel rust dat ik die grens getrokken heb. Ben wel blij dat ik met mijn medicijnen toch BV mag geven, dat was eerst nog onduidelijk. Als het lukt gaan we ervoor, maar niet meer ten koste van alles...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat je nu weet hoe je er in staat en hoever je wil gaan. Dat alleen geeft al rust, kan ik me voorstellen.
Even een kleine kanttekening: mijn borsten waren ook niet of nauwelijks gegroeid, ik heb geen stuwing gehad en nooit lektieten (ze waren erg zindelijk) en ik heb toch tot 21 maanden bv kunnen geven. Het zijn niet per se dingen die iets zeggen over de mogelijkheid tot bv geven!

pff geen chipsquote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef Fee-nix het volgende:
Vooruitgang voor TJ.
Bitterend, nee was geen postnatale depressie gelukkig, na een paar weken ben ik er wel weer bovenop gekrabbeld. (Eigenlijk vanaf dat ik overging op kv, dat gaf heel veel rust en toen kon mijn man ook helpen zodat ik mijn rust kon nemen). Maar was erg heftig inderdaad.
Wij hebben ook geen chips. In de stad had mijn man overduidelijk geen zin, dus ik voelde me de hele tijd opgejaagd, maar ik moest een cadeautje kopen waarvan ik nog niet wist wat ik nou wilde... Dus het duurde lang. En nu hebben we geen chips. En ben ik chagrijnig... Maargoed, nu ff kind in bed kieperen (ook veel te laat dus) en dan gaan we wel ff serie kijken. En we hebben wel bij de Hema een gratis gevulde speculaas gekregen... dus die kan het leed wat verzachten
.

heb je wel een kadootje gevonden?
 heb je wel een kadootje gevonden?

weet je waarom het niet was gelukt trouwens?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Er kwam bij mij een Lactatiekundige die vooraf aan de telefoon zei dat ze nog nooit meegemaakt had dat ze iemand niet aan het voeden had gekregen. Zij heeft tijdens het bezoek gezegd dat ik moest stoppen met kolven en maar moest geven wat ik wél had om vervolgens bij te voeden met de fles... Ze vond dat ik er genoeg voor gedaan had en ook aan mezelf moest denken.

Ja dat wel gelukkigquote:Op donderdag 17 november 2011 20:31 schreef bitterend het volgende:
[..]
pff geen chips
gevylde speculaasheb je wel een kadootje gevonden?
 .
.

Ik had gewoon niet genoeg melk... Het was er dus wel, maar in kleine hoeveelheden...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef bitterend het volgende:
[..]
weet je waarom het niet was gelukt trouwens?

roep ik steeds
 roep ik steeds  

verlof en dan haal ik het allemaal in
 verlof en dan haal ik het allemaal in  .
.

sorry dames
 sorry dames 
 )!
 )!
 wat ben je postief na al die tijd daar in dat kut ziekenhuis. Respect! Morgen misschien wel mamma
 wat ben je postief na al die tijd daar in dat kut ziekenhuis. Respect! Morgen misschien wel mamma  

eruit met dat ukkie!
 eruit met dat ukkie!  

ja positiviteit lukt nu wel, nu het eind in zicht is
  ja positiviteit lukt nu wel, nu het eind in zicht is   
  , en de zaal hier entertainen
 , en de zaal hier entertainen   )
  ) 
  n og effe snel langs de LIdl om daar een lekker goedkoop skipakje te kopen.
  n og effe snel langs de LIdl om daar een lekker goedkoop skipakje te kopen. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |