Kleuter.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke, nergens dus.
[..]
[..]
Die plaat voor je kop is dikker dan je uitkering, wat?
Ja ik heb gewoon niks met die linkse hobby om alle soevereiniteit altijd maar de deur uit te schoppen, waarom zouden we luisteren naar het IMF, er is in Nederland grosso modo gewoon niks verkeerd met het budget wat we zelf niet op kunnen lossen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niveautje wederom deze reactie.
Hey, wakker?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij hebben jullie goddomme allemaal een uitkering.
Mafklappers.
Alles wat jij zegt is indirect en dubbelzinnig of een zure kleuterreactiequote:Op donderdag 17 november 2011 15:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar WAAR zei ik dat volgens jou? Je gaat nu toch niet de kant van Koos op hoop ik.
als ik een uitkering zou krijgen, zou ik meer krijgen dan nuquote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Mafklappers.
Nee jij dan met je veredelde toiletpapier met oeverloos regio-gezanik.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Mafklappers.
Ja, en? Het is een baan, aint it?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee jij dan met je veredelde toiletpapier met oeverloos regio-gezanik.
Dat zegt een werknemer bij een sociale werkplaats ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en? Het is een baan, aint it?
Het gaat om de fokking HRA en economisch beleid.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon niks met die linkse hobby om alle soevereiniteit altijd maar de deur uit te schoppen, waarom zouden we luisteren naar het IMF, er is in Nederland grosso modo gewoon niks verkeerd met het budget wat we zelf niet op kunnen lossen.
Ik ga toch ook niet naar de chirurg wanneer ik een griepje heb wat ik thuis ook wel met een aspirientje af kan.
Beter dan een vader die je afranselt, of niet VS?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zegt een werknemer bij een sociale werkplaats ook.
En je moeder natuurlijk.
Geen idee, heb je daar ervaring mee?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter dan een vader die je afranselt, of niet VS?
Oh, je leek me wel zo'n mishandeld ventje.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, heb je daar ervaring mee?
Wat is er mis met de HRA?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat om de fokking HRA en economisch beleid.
In plaats van daarop in te gaan ga je lullen over Cohen en het IMF (die hier enkel advies geeft)
Ga eens in op de inhoudelijke kritiek die dit economisch beleid krijgt uit vrijwel elke hoek.
Simpel, bezuinig maar de tyfus uit al die subsidiepotjes voor bejaarden, gehandicapten en weet ik wat en laat de HRA lekker zoals die is, wel zo prettig. Hajoooooooooooo.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat om de fokking HRA en economisch beleid.
In plaats van daarop in te gaan ga je lullen over Cohen en het IMF (die hier enkel advies geeft)
Ga eens in op de inhoudelijke kritiek die dit economisch beleid krijgt uit vrijwel elke hoek.
Exactly...je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
Ga eens in op de inhoudelijke kritiek...
Nee joh, alleen die zure rechtse ballenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Mafklappers.
Bespeur ik daar een obsessie?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, je leek me wel zo'n mishandeld ventje.
Wat is er mis met subsidies?quote:
Ach meid toch, leef je nog?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef betyar het volgende:
Net nog gestoken door een mug, in November.....
In welke zin?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een obsessie?
Met ouwe rotzooi in huis trek je ouwe muggen aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef betyar het volgende:
Net nog gestoken door een mug, in November.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |