Hij is een politieke rat omdat ie zijn eigenbelang voor alles laat gaan, zelfs zijn eigen partij.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
Je noemt Verhagen een politieke rat, maar hij helpt persoonlijk het CDA om zeep aldus jou.
Isn't that positive in your point of view mon amis?
Ten eerste gaat het over 2010, toen Cohen door links Nederland als held werd binnengehaald en de PvdA in de peilingen er heel goed voor stond.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende: [..] Kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn er genoeg 'linksen' met een hekel aan Cohen, zelfs de partijvoorzitster stak 'm een dolk in de rug.
![]()
top idee, jammer dat t weer een limburger is..quote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef De_Nuance het volgende:
Geruchten over de terugkeer van Eurlings over een paar jaar, maar dan als partijleider.
Ach dat is het CDA eigen, kijk naar Koppejan, Ferrier, Verhagen en ga zo maar door.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is een politieke rat omdat ie zijn eigenbelang voor alles laat gaan, zelfs zijn eigen partij.
Geert, Jolande en Eurlingsquote:Op donderdag 17 november 2011 15:06 schreef Sayex het volgende:
[..]
top idee, jammer dat t weer een limburger is..
Ah precies, die drie dagen oneindige roem inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het over 2010, toen Cohen door links Nederland als held werd binnengehaald en de PvdA in de peilingen er heel goed voor stond.
Die eerste twee stellen juist het belang van hun partij voorop.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat is het CDA eigen, kijk naar Koppejan, Ferrier, Verhagen en ga zo maar door.
Ben blij dat je op volwassen manier de discussie aangaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah precies, die drie dagen oneindige roem inderdaad.
Vastklingen hoor, niet loslaten!
Haha ja natuurlijk, dat stel relnichten kan niet harder zagen aan de pijlers der stabiliteit van het CDA dan dat.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die eerste twee stellen juist het belang van hun partij voorop.
Sorry, als ik Cohen hoor kan ik gewoon niet volwassen reageren.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ben blij dat je op volwassen manier de discussie aangaat.
Het gaat niet over Cohen maar over de bewering dat de Pers links is, dat is pertinent onjuist.
Met oogkleppen op zie je het verkeerd. En je hebt de laatste twee CDA partijcongressen waarschijnlijk ook niet gezien.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha ja natuurlijk, dat stel relnichten kan niet harder zagen aan de pijlers der stabiliteit van het CDA dan dat.
Echt? Waar?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
Ten tweede beweert zuurvoud dat de Pers links is, maar dat is gewoon pertinent onjuist.
Ja ze worden op handen en voeten gedragen door al dat meejankende sentiment-volk van het CDA die net het uur ervoor de kerk uit kwamen strompelen. "Ja maar Koppejan en Ferrier nemen het tenminste op voor onze zieluge neguuuhhr!" om vervolgens gewoon met het CDA mee te stemmen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Met oogkleppen op zie je het verkeerd. En je hebt de laatste twee CDA partijcongressen waarschijnlijk ook niet gezien.
Wut?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die eerste twee stellen juist het belang van hun partij voorop.
Het IMF en de Wereldbank kunnen me reet kussen, bemoeials, niks mis met ons budget dus die idioten kunnen we ook buiten de deur houden. Laat ze lekker trollen bij de PIIGS landen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:16 schreef De_Nuance het volgende:
Whatever het is gewoon triest om elke tegenspraak meteen verdacht te maken als links.
Ook het IMF en de Wereldbank hebben kritiek geuit op bijvoorbeeld in stand houden van de HRA.
En zuurvoud is sowieso triest.
Mijn punt is gemaakt .
Je bent gewoon een kleuter. Face it.quote:
Oke, nergens dus.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ben blij dat je op volwassen manier de discussie aangaat.
Die plaat voor je kop is dikker dan je uitkering, wat?quote:En zuurvoud is sowieso triest.
Mijn punt is gemaakt .
Niveautje wederom deze reactie.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het IMF en de Wereldbank kunnen me reet kussen, bemoeials, niks mis met ons budget dus die idioten kunnen we ook buiten de deur houden. Laat ze lekker trollen bij de PIIGS landen.
Maar WAAR zei ik dat volgens jou? Je gaat nu toch niet de kant van Koos op hoop ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kleuter. Face it.
Kleuter.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke, nergens dus.
[..]
[..]
Die plaat voor je kop is dikker dan je uitkering, wat?
Ja ik heb gewoon niks met die linkse hobby om alle soevereiniteit altijd maar de deur uit te schoppen, waarom zouden we luisteren naar het IMF, er is in Nederland grosso modo gewoon niks verkeerd met het budget wat we zelf niet op kunnen lossen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niveautje wederom deze reactie.
Hey, wakker?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij hebben jullie goddomme allemaal een uitkering.
Mafklappers.
Alles wat jij zegt is indirect en dubbelzinnig of een zure kleuterreactiequote:Op donderdag 17 november 2011 15:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar WAAR zei ik dat volgens jou? Je gaat nu toch niet de kant van Koos op hoop ik.
als ik een uitkering zou krijgen, zou ik meer krijgen dan nuquote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Mafklappers.
Nee jij dan met je veredelde toiletpapier met oeverloos regio-gezanik.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Mafklappers.
Ja, en? Het is een baan, aint it?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee jij dan met je veredelde toiletpapier met oeverloos regio-gezanik.
Dat zegt een werknemer bij een sociale werkplaats ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en? Het is een baan, aint it?
Het gaat om de fokking HRA en economisch beleid.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon niks met die linkse hobby om alle soevereiniteit altijd maar de deur uit te schoppen, waarom zouden we luisteren naar het IMF, er is in Nederland grosso modo gewoon niks verkeerd met het budget wat we zelf niet op kunnen lossen.
Ik ga toch ook niet naar de chirurg wanneer ik een griepje heb wat ik thuis ook wel met een aspirientje af kan.
Beter dan een vader die je afranselt, of niet VS?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zegt een werknemer bij een sociale werkplaats ook.
En je moeder natuurlijk.
Geen idee, heb je daar ervaring mee?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter dan een vader die je afranselt, of niet VS?
Oh, je leek me wel zo'n mishandeld ventje.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, heb je daar ervaring mee?
Wat is er mis met de HRA?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat om de fokking HRA en economisch beleid.
In plaats van daarop in te gaan ga je lullen over Cohen en het IMF (die hier enkel advies geeft)
Ga eens in op de inhoudelijke kritiek die dit economisch beleid krijgt uit vrijwel elke hoek.
Simpel, bezuinig maar de tyfus uit al die subsidiepotjes voor bejaarden, gehandicapten en weet ik wat en laat de HRA lekker zoals die is, wel zo prettig. Hajoooooooooooo.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het gaat om de fokking HRA en economisch beleid.
In plaats van daarop in te gaan ga je lullen over Cohen en het IMF (die hier enkel advies geeft)
Ga eens in op de inhoudelijke kritiek die dit economisch beleid krijgt uit vrijwel elke hoek.
Exactly...je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
Ga eens in op de inhoudelijke kritiek...
Nee joh, alleen die zure rechtse ballenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Mafklappers.
Bespeur ik daar een obsessie?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, je leek me wel zo'n mishandeld ventje.
Wat is er mis met subsidies?quote:
Ach meid toch, leef je nog?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef betyar het volgende:
Net nog gestoken door een mug, in November.....
In welke zin?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een obsessie?
Met ouwe rotzooi in huis trek je ouwe muggen aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef betyar het volgende:
Niks hoor, gewoon een bubbel die gaat barsten waardoor straks half NL zijn hypotheekschuld niet meer kan betalen.quote:
Ja verbloem het maar, je geile fantasietjes van opa's die je op je billetjes slaan.quote:
Huiliequote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Exactly...je haalt de woorden uit mijn mond.
Ik zit nog steeds te wachten op je WAAR ik gezegd zou hebben dat De Pers links is. Nou?
Heb je hem zo goed leren kennen op de meet?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja verbloem het maar, je geile fantasietjes van opa's die je op je billetjes slaan.
Viespeuk.
Och dan geven we wel weer een paar miljard aan de ING, Rabo en ABN en klaar is Kees.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niks hoor, gewoon een bubbel die gaat barsten waardoor straks half NL zijn hypotheekschuld niet meer kan betalen.
Hm, ik was blauwer dan ik dacht zaterdag.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja verbloem het maar, je geile fantasietjes van opa's die je op je billetjes slaan.
Viespeuk.
Het is gewoon aan z'n gezicht af te zien hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je hem zo goed leren kennen op de meet?
Gelukkig slikken wij preventief malariatabletten hier.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach meid toch, leef je nog?
Oke, nergens dus.quote:
Geeft niet, die gepensioneerde heeft z'n lolletje ook weer gehad.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, ik was blauwer dan ik dacht zaterdag.
Schuldenbubbel is het probleem , niet per se de overheidsuitgaven.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, bezuinig maar de tyfus uit al die subsidiepotjes voor bejaarden, gehandicapten en weet ik wat en laat de HRA lekker zoals die is, wel zo prettig. Hajoooooooooooo.
Ja, die Noord-Afrikaanse muggen die ongewenst dit land binnenkomen moet je goed in de gaten houden.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Gelukkig slikken wij preventief malariatabletten hier.
Weet niet, maar dat zeg ik ook niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is er mis met subsidies?
Je bent sociaal of je bent het niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, die gepensioneerde heeft z'n lolletje ook weer gehad.
Juist.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die Noord-Afrikaanse muggen die ongewenst dit land binnenkomen moet je goed in de gaten houden.
Ja dan schaf je de HRA af en klapt die bubbel ook, linksom of rechtsom is het een puinzooi.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Schuldenbubbel is het probleem , niet per se de overheidsuitgaven.
Zuurvoudquote:Op donderdag 17 november 2011 15:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke, nergens dus.
Volgende keer wat beter uit de verf komen, bijstandsallochtoon.
Je wilt gewoon je eigen subsidie houden en de rijken afvallen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Schuldenbubbel is het probleem , niet per se de overheidsuitgaven.
Neuh, maar ik haat je gewoon.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef Sayex het volgende:
[..]
Weet niet, maar dat zeg ik ook niet?
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent sociaal of je bent het niet.
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar ik haat je gewoon.
Bij mij in de achtertuin vliegen er op zijn minst een paar honderd.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:26 schreef betyar het volgende:
No worries.quote:
Occupy achtertuin.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij mij in de achtertuin vliegen er op zijn minst een paar honderd.
Tijd voor meer vleermuizen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij mij in de achtertuin vliegen er op zijn minst een paar honderd.
Wat zou iemand daarmee bedoelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef betyar het volgende:
Wat bedoelt men hiermee?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je wilt gewoon je eigen subsidie houden en de rijken afvallen.
Ja lekker, altijd al rabiës willen hebben.quote:
In de ogen bijstandskoningen wel, klopt.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee.
Overigens zijn huizenbitters vaak verre van rijk.
Begin jij nou ook al?quote:
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het. Leg eens uit. Jij post het.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat zou iemand daarmee bedoelen.
Worries? niet om FOK!. Ik wilde gewoon weten wat er mis was met de HRA?quote:
Dat ie in de war is dat De Pers rechts is? Kweenie, maar kan het moeilijker beter omschrijven.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het. Leg eens uit. Jij post het.
Ik heb het sowieso niet zo op instrumenten die de woningmarkt verstoren. Huurtoeslag is bijvoorbeeld ook niet mijn ding.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:34 schreef Sayex het volgende:
[..]
Worries? niet om FOK!. Ik wilde gewoon weten wat er mis was met de HRA?
Past wel bij de sfeer.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja lekker, altijd al rabiës willen hebben.
Precies.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op instrumenten die de woningmarkt verstoren. Huurtoeslag is bijvoorbeeld ook niet mijn ding.
Voor mij als student is die huurtoeslag meer dan welkom, daardoor kan ik nog eten ook nog.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op instrumenten die de woningmarkt verstoren. Huurtoeslag is bijvoorbeeld ook niet mijn ding.
Huurtoeslag houdt de prijzen echter kunstmatig hoog.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:36 schreef Sayex het volgende:
[..]
Voor mij als student is die huurtoeslag meer dan welkom, daardoor kan ik nog eten ook nog.
Tsk wie heeft er nou eten nodig, verwend rotjoch.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:36 schreef Sayex het volgende:
[..]
Voor mij als student is die huurtoeslag meer dan welkom, daardoor kan ik nog eten ook nog.
Eerst drank. Eten komt daarna wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk wie heeft er nou eten nodig, verwend rotjoch.
Of neutraal. Jij trekt daar een conclusie uit dat de beste man in de war is. Dan rest de vraag aan jou: Bedoel jij hier indirect met deze post dat de Pers links is?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat ie in de war is dat De Pers rechts is? Kweenie, maar kan het moeilijker beter omschrijven.
Exact, en bier vult toch.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst drank. Eten komt daarna wel.
Staat dat er dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Of neutraal. Jij trekt daar een conclusie uit dat de beste man in de war is. Dan rest de vraag aan jou: Bedoel jij hier indirect met deze post dat de Pers links is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |