Houtkachelsquote:Op donderdag 17 november 2011 13:00 schreef CarbonC het volgende:
Houtkachels![]()
Hier stinkt het ook de hele dag naar die dingen.
En afgezien van de stank stoot je zo ook veel smerige en kankerverwekkende stoffen uit.
Juist wel co2 neutraal. Omdat hout.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef bakayarou het volgende:
CO2 neutraal zal die niet zijn.
We zijn het er wel over eens dat een houtkachels
Ga je voor elke boom die je in de kachel stopt een nieuwe planten dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Juist wel co2 neutraal. Omdat hout.
Eigenlijk net als olie, voorheen plantmateriaal.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Juist wel co2 neutraal. Omdat hout.
True, maar die cycle duurt zolang dat dat niet zo mag hetenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:07 schreef BertV het volgende:
[..]
Eigenlijk net als olie, voorheen plantmateriaal.
Kachels zijn gewoon goed, alleen is dit de kaalste basisuitvoering. Duurkoop is niet altijd beteren dit is degelijk genoeg..quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Forno het volgende:
Er is onherroepelijk bezuinigd op kwaliteit. Denk aan matig hang- en sluitwerk van het deurtje. Kromtrekken van de behuizing door de hitte. Verf die er na verloop van tijd afspringt. Op zich zal het best werken, maar hoe lang is de vraag.
Uiteraard is een goedkope kachel niet per definitie duurkoop. Maar een nieuwe kachel die zo goedkoop is, is eigenlijk een garantie voor matige kwaliteit.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:07 schreef machtpen het volgende:
[..]
Kachels zijn gewoon goed, alleen is dit de kaalste basisuitvoering. Duurkoop is niet altijd beteren dit is degelijk genoeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop