Ik kan het heel plastisch vertellenquote:
Een lekkere dikke warme .......quote:Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef MNR het volgende:
Krijgen wat lekkers... hmmm. Weet eigenlijk niet waar ik zin in heb!
Heb ik toevallig vandaag, vanavond The Wombatsquote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die op donderdagmiddag al weekend hebben
Wil ik ook
Lul! Pik! Tampeloeris! Penis! Piemel! Piepeledokie! Pielemuisje! Schwanz! Worst! Neukstaaf! Lans!quote:
Dat kruimelt en brokkelt zoquote:
Nou dat doet mij dan weer niets eigenlijkquote:
Zoek het even op danquote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet precies wat ik ga doen dit weekend. Zaterdag klussen, maar dat is standaard. Oh en morgenavond bij vrienden eten/spelletje spelen. Verder weet ik het niet uit mijn hoofd
Dat zeg ik toch! Ik weet wel wat jij wil jongedame!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef MNR het volgende:
Worst? Ieeew, helemaal geen zin in. Banketletter zou evt. wel kunnen, maar alleen als ie warm is. En een klein stukje.
Zondag uiteten! Zaterdag uhm denk naar de intocht van Sinterklaas als het niet te koud voor mini is.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet precies wat ik ga doen dit weekend. Zaterdag klussen, maar dat is standaard. Oh en morgenavond bij vrienden eten/spelletje spelen. Verder weet ik het niet uit mijn hoofd
Eeuwig zonde, dat plakkaat op je rug.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
Morgen maar een half dagje. En dan weer onder de naaldEn daarna naar vriendinnetje waar uitgebreid voor me gekookt gaat worden.
Hahahaha! Nu klink je echt als Sinterklaas!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch! Ik weet wel wat jij wil jongedame!
Komt die kerel nu pas bij jullie?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Zondag uiteten! Zaterdag uhm denk naar de intocht van Sinterklaas als het niet te koud voor mini is.
En vrijdag cadeautjes kopen.
Kalender ligt thuis, dus kan het hier niet opzoekenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoek het even op dan
Ik wil het graag weten.
Leuk, leuk, leukquote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Zondag uiteten! Zaterdag uhm denk naar de intocht van Sinterklaas als het niet te koud voor mini is.
En vrijdag cadeautjes kopen.
Android heeft niet gewoon een agenda functie?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kalender ligt thuis, dus kan het hier niet opzoeken
Oh wacht, I remember! Verjaardag zaterdag! Van mijn Sonnema-vriend. Zondag koppijn
Morgen nog een concert, zaterdag een verjaardag in de kroeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Dorp he.. Althans ik vind het een dorp. Komt altijd een week na de intocht op TV.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Komt die kerel nu pas bij jullie?
Jij met je goedheiligmanfetishquote:
Tuurlijk wel, Google Calender. Maar die sync ik nauwelijks met de papieren kalender thuisquote:Op donderdag 17 november 2011 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Android heeft niet gewoon een agenda functie?
Bij ons zelfde weekend.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dorp he.. Althans ik vind het een dorp. Komt altijd een week na de intocht op TV.
Kom je doen?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Vrijdag kroeg en hopelijk belletje van 'date', Zaterdag bijkomen en smiddags naar vriendin in Haarlem, zondag terug en dan geen idee
Nee, omdat het moetquote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef MNR het volgende:
Gna, gna -1 voor Android
+1 voor iPhone, gewoon omdat t kan
Gewoon omdat het zo is.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef MNR het volgende:
Gna, gna -1 voor Android
En -1 voor jou voor je nergens opslaande opmerking.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef MNR het volgende:
Gna, gna -1 voor Android
Gewoon omdat het kan:quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef MNR het volgende:
Gna, gna -1 voor Android
Na-na! Ik vond Peter Lusse gisteren ook heel grappig in t Sinterklaasjournaal!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je goedheiligmanfetish
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je goedheiligmanfetish
Bijkletsen, lachen, drinkenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom je doen?Hoe heet ze? Waar woont ze?
Date! Ja, vertelquote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Vrijdag kroeg en hopelijk belletje van 'date', Zaterdag bijkomen en smiddags naar vriendin in Haarlem, zondag terug en dan geen idee
Ja maar heb ik geen zin in. Ik ben net blij dat ze een beetje is opgeknapt.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij ons zelfde weekend.
En te koud voor mini bestaat niet. Op kou kan je je kleden
En dan nu de goede link:quote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan:
http://www.zdnet.com/blog(...)295?pg=2&tag=content;siu-container
Ik ben en blij gewoon mezelf. Dan maar negatiefquote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En -1 voor jou voor je nergens opslaande opmerking.
Pas maar op, je staat al negatief.
3 keer is scheepsrecht!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan nu de goede link:
www.zdnet.com/blog/burnet(...)2295?tag=mantle_skin;content
Klinkt als een eneverend weekend Ang! Leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend? Uhm......
Vrijdag: Trainen en daarna de reis door Australie verder plannen
Zaterdag: Koken koken konen en dan 's avonds met vriendje naar een eet-feest van een collega (tapas-avond, blote tieten!)
Zondag: Half jaar samen met le boyfriend. Dus we gana naar de Auto Italia () en daarna uit eten
Goed artikelquote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan:
http://www.zdnet.com/blog(...)295?pg=2&tag=content;siu-container
Android telefoons werken gewoon...quote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Zodra de massa windows7 ontdekt, op betaalbare toestellen van rond de 300 is het snel over met die endroit-hype.
telefoons moeten werken, niet doen alsof.
Maar qua 'touch'.... pffff. Ben blij dat ik daar vanaf benquote:Op donderdag 17 november 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Android telefoons werken gewoon...
Zolang je ogen maar werken, dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Date! Ja, vertelIk ben een en al oor
Helemaal niet!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eeuwig zonde, dat plakkaat op je rug..
Galaxy s2, Sensation, desire S etc geen problemen met de touchscreens hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar qua 'touch'.... pffff. Ben blij dat ik daar vanaf ben
Ja in de eerste bullets spreken ze zichzelf al tegen! Goed stuk inderdaad.quote:
qua 'touch' wat?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar qua 'touch'.... pffff. Ben blij dat ik daar vanaf ben
Moest dat nou?quote:
Het punt dat hij wil maken lukt gewoon: iedereen kopiert, inclusief Apple, alleen als mensen spul van Apple kopieren, heet het ineens stelen. Dat is krom.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja in de eerste bullets spreken ze zichzelf al tegen! Goed stuk inderdaad.
Titel dat iOs van Adroid jat en het eerste punt (tabt browsing) is al verre van een android en/of google uitvinding.
Punt 2: De reminders. In het stuk zelf al aangeven dat een reminder op basis van locatie nieuw is. Wat is er precies gejat dan?![]()
Punt 3: De camera. De camera app van apple is beter. maar in android kan je apps downloaden die hem net zo goed maken.
Ik vond hem wel grappigquote:
Ik ken datquote:Op donderdag 17 november 2011 12:26 schreef vencodark het volgende:
Bijna een auto! Maar nog niet helemaal.Nét steeds een tikje te duur.
Fiesta?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:26 schreef vencodark het volgende:
Bijna een auto! Maar nog niet helemaal.Nét steeds een tikje te duur.
Het is geen date. Het is een "date". Tussen aanhalingstekens!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Date! Ja, vertelIk ben een en al oor
Prijs ging van 3950 naar 3000, dan ben ik klaar maar heb ik net 300 over ofzo en ik weet niet al mijn spaargeld eraan geven nu. Dus beetje in dubio nog.quote:
Nee, een Italiaanse bak, Lancia something something.quote:
Ach dat is toch met alles dat er even lawsuits heen en weer gesmeten moeten worden?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het punt dat hij wil maken lukt gewoon: iedereen kopiert, inclusief Apple, alleen als mensen spul van Apple kopieren, heet het ineens stelen. Dat is krom.
Al je spaargeld in een auto stoppen vind ik zonde.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prijs ging van 3950 naar 3000, dan ben ik klaar maar heb ik net 300 over ofzo en ik weet niet al mijn spaargeld eraan geven nu. Dus beetje in dubio nog.
Het is gewoon een slecht geschreven stuk met vooral hele slechte argumentatie omdat hij zijn eigen argumenten weer om zeep helpt. Ik ben geen fanboy maar dit is gewoon prut.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het punt dat hij wil maken lukt gewoon: iedereen kopiert, inclusief Apple, alleen als mensen spul van Apple kopieren, heet het ineens stelen. Dat is krom.
Als je serieus het voordeel niet ziet van Whatsapp, iMessage, whatever achtige applicaties zou je niet eens gepubliceerd mogen worden en ben je een nitwit. Dat je het zelf niet wil gebruiken prima. Maar het vergelijken met SMS is gewoon kortzichtig.quote:10. iMessage. Chat with your friends that have iOS5 without using your SMS minutes.
Original? Nope. Ever heard of Google Talk? AIM? And what’s wrong with SMS anyway - it works on all phones (even dumb ones) not just iPhones, iPods and iPads.
O de Lancia Delta HF Evoluzione Integrale 1.0?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, een Italiaanse bak, Lancia something something.
Daarom. Liefst rond de 2500, incl. alles zeg maar.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Al je spaargeld in een auto stoppen vind ik zonde.
De Android die ik zelf had, en ook de Androids die ik in mijn omgeving tegen kom, heb een heel andere 'touch' als Apple. Je dient veel harder te drukken, of de beweging wordt langzamer geregistreerd. Had er nooit zo heel veel problemen mee... totdat ik merkte hoe het ook kon. Vind ik dit een stuk prettigerquote:
Niet precies.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O de Lancia Delta HF Evoluzione Integrale 1.0?
Wat is het verschil ook alweer tussen " en ' ? ' Ik weet dat je " gebruikt bij quotes. MAar voor de rest??quote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is geen date. Het is een "date". Tussen aanhalingstekens!
Nou ja, 'date' ... maar volgens mij hoorde het " te zijn en niet '
Maar wat wil je dan? Moet het een bepaald merk zijn? Wat moet er in zitten aan extra's?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Liefst rond de 2500, incl. alles zeg maar.
En ik heb maar een lullig bijbaantje wat nu ook niet zoveel oplevert.
Ja... "What's wrong with SMS" is wel een erg domme vraag.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:
Als je serieus het voordeel niet ziet van Whatsapp, iMessage, whatever achtige applicaties zou je niet eens gepubliceerd mogen worden en ben je een nitwit. Dat je het zelf niet wil gebruiken prima. Maar het vergelijken met SMS is gewoon kortzichtig.
Liefst de grote van een Ford Fiësta, niet teveel km's (max. 115.000), extra's boeien me niet en garantie is ook niet relevant. Mijn vorige bak had ook niets extra's en geen garantie.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Moet het een bepaald merk zijn? Wat moet er in zitten aan extra's?
Met of zonder garantie/beurt (whehehe)?
Nou, als dat je budget is, stick to the budget girl!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Liefst rond de 2500, incl. alles zeg maar.
En ik heb maar een lullig bijbaantje wat nu ook niet zoveel oplevert.
Doe ik maar soms is een deal zo goed dat je toch ff twijfelt. De auto voor 3000 was namelijk 8 jaar jonger dan mijn vorige, had airco en euh...dat was het qua voordelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, als dat je budget is, stick to the budget girl!
Pas geleden nog 2 keer achterelkaar een grote storingquote:
Niets van gemerkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas geleden nog 2 keer achterelkaar een grote storing.
Al die berichten die je niet gekregen hebt mis je idd natuuurlijk nietquote:
Is maar net met wie je smst. Ik whatapp alleen met mijn vriend en voor hem scheelt dat veel omdat hij voorheen standaard over de bundel heen zat (voordat ik een Iphone had). Ik sms naar de rest.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al die berichten die je niet gekregen hebt mis je idd natuuurlijk niet.
nee, ik overdrijf, maar ik vind het allemaal overbodig eigenlijk, sms kost geld ja maar die zitten in je bundel. Ik sms geen 100 keer per dag.
Ik zei al, ik overdrijf hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is maar net met wie je smst. Ik whatapp alleen met mijn vriend en voor hem scheelt dat veel omdat hij voorheen standaard over de bundel heen zat (voordat ik een Iphone had). Ik sms naar de rest.Dus ik mis eigenlijk nooit wat anders had ik het wel geweten.
Ik ken iMessage niet eens. Gewoon smsen of Whatsapp.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei al, ik overdrijf hoor.
Ik heb er zelf geen behoefte aan, heb nu automatisch iMessage op mijn iPhone, dat gebruik ik dan maar omdat het er standaard inzit. Maar van mij hoeft het niet.
Das ook iets op de iPhone sinds het nieuwe systeemquote:Op donderdag 17 november 2011 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken iMessage niet eens. Gewoon smsen of Whatsapp.
Doet je iPhone zelfs. Als je IOS 5 er op hebt (en je hebt het aanstaan in je instellingen).quote:Op donderdag 17 november 2011 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken iMessage niet eens. Gewoon smsen of Whatsapp.
Ik zocht net oppervlakkig maar niet gevonden.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook iets op de iPhone sinds het nieuwe systeem.
Ja, dat heb ik (IOS 5).quote:Op donderdag 17 november 2011 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Doet je iPhone zelfs. Als je IOS 5 er op hebt (en je hebt het aanstaan in je instellingen).
En uit welk jaar is je auto nu?
Instellingen en dan berichten. Boven in staat iMessage. Die moet je dan aanzetten.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zocht net oppervlakkig maar niet gevonden.
[..]
Ja, dat heb ik (IOS 5).
Die was uit 1996, vorige week gesneuveld door een ongeluk(je).
Het is zo'n Anita he.quote:
Dat lijkt me niet echt de unieke feature van WA, het is gratis, maar verder verschild het niet van andere SMS/MMS. Die zijn net zo 'handig'.quote:
Dat wil je niet. Plus ze heeft al een 16 jaar jongere lover.quote:
Gratis = handig in dit geval.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt de unieke feature van WA, het is gratis, maar verder verschild het niet van andere SMS/MMS. Die zijn net zo 'handig'.
Opzich betaal je natuurlijk voor je data bundel.. dus gratis is het nietquote:Op donderdag 17 november 2011 12:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gratis = handig in dit geval.
Maar die databundel had ik anders ook welquote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich betaal je natuurlijk voor je data bundel.. dus gratis is het niet
Snap ik wel hoor, maar uiteindelijk krijg je toch de rekening, minder SMS= minder inkomsten=abo-prijs omhoogquote:Op donderdag 17 november 2011 12:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gratis = handig in dit geval.
Fine, het is anders gratis. Als ik de whatapp berichten zou versturen als sms, dan ben ik duidelijk duurder uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar altijd gratisserder dan betalen voor iedere sms. Of een sms die buiten je bundel valt.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja oke, maar die sms zit er nu vaak ook wel in.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die databundel had ik anders ook wel
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, maar uiteindelijk krijg je toch de rekening, minder SMS= minder inkomsten=abo-prijs omhoog.
Het gaat om nu.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja oke, maar die sms zit er nu vaak ook wel in.
Daarbij gaat de prijs van data nu ook wel omhoog. Dus straks maakt het weinig meer uit en wie weet is sms dan weer spot goedkoop
Precies, altijd lachen die mensen die denken dat een service die normaal betaald is omzijlt kan worden met een gratis alternatief en dat dat altijd zo blijftquote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, maar uiteindelijk krijg je toch de rekening, minder SMS= minder inkomsten=abo-prijs omhoog.
..................quote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
OMG. Bericht van mijn zus op FB "het is me gelukt, zo blij met mijn h&m versace legging"
![]()
Ik kan het me niet voorstellen. Maar goed, er zijn wel meer dingen aan mijn zus die ik me eigenlijk niet voor kan stellen. Ik ben vast geadopteerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..................
Stond zij er ook al om 2:30 's nachts?
Serieus... in de rij staan, om 2:30 ... voor een goedkoepere versie van kleding van die kampsnol van een Donatella. Je zou die hele rij tegen de muur moeten plaatsen en los moeten gaan er op!![]()
Nou ja, nee. Ze doen mij geen kwaad.
Maar ik vind het wel echt te sneu voor woorden
Stel je voor dat mensen blij zijn met iets wat nú nog wel kan en later niet meer. Dat is zorg van later. Ik maak er mooi gebruik van.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, altijd lachen die mensen die denken dat een service die normaal betaald is omzijlt kan worden met een gratis alternatief en dat dat altijd zo blijft
dat heb ik niemand horen zeggenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
altijd lachen die mensen die denken dat dat altijd zo blijft
Juist die dubbeltje op de eerste rij mentaliteit zorgt ervoor dat het voor iedereen duurder wordt. Topinstellingquote:Op donderdag 17 november 2011 13:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen blij zijn met iets wat nú nog wel kan en later niet meer. Dat is zorg van later. Ik maak er mooi gebruik van.
Vreselijk ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist die dubbeltje op de eerste rij mentaliteit zorgt ervoor dat het voor iedereen duurder wordt. Topinstelling
Dat is overal mee niet alleen met telefoontjes. Daarbij zal je een dief van je eigen portemonnee zijn als je het niet gebruikt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist die dubbeltje op de eerste rij mentaliteit zorgt ervoor dat het voor iedereen duurder wordt. Topinstelling
Zuurquote:Op donderdag 17 november 2011 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreselijk ja.Man, wat maak jij je druk. Wat kan jou het nu schelen?
Zuur ben je.
Ja, omdat iedereen het doet moet je wel mee.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is overal mee niet alleen met telefoontjes. Daarbij zal je een dief van je eigen portemonnee zijn als je het niet gebruikt.
Dus je hebt haar nu van je FB getiefd?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
OMG. Bericht van mijn zus op FB "het is me gelukt, zo blij met mijn h&m versace legging"
![]()
Ik ben zondag in Monnikendam Rukker. Sorry.quote:
De oudere generatie zal kijken op langer termijn. De jongere generatie kijkt naar nu. Ik hoef NU niet te betalen. Waardoor het misschien voor iedereen duurder word.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, omdat iedereen het doet moet je wel mee.
Korte termijn denken werkt op de lange termijn vaak niet goed. (mooie zinquote:Op donderdag 17 november 2011 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben zondag in Monnikendam Rukker. Sorry.
[..]
De oudere generatie zal kijken op langer termijn. De jongere generatie kijkt naar nu. Ik hoef NU niet te betalen. Waardoor het misschien voor iedereen duurder word.
Iemand die minder te besteden heeft zal kijken naar opties die minder of niets kosten.
En haar ge-high-fived.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus je hebt haar nu van je FB getiefd?
Dat weet bijna iedereen! Maar doen is een ander verhaalquote:Op donderdag 17 november 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Korte termijn denken werkt op de lange termijn vaak niet goed. (mooie zin)
Het schijnt dat 39% van de rokers niet weet dat meeroken schadelijk is. hoe kan je dat nu niet weten met al die berichten die er tig jaar over zijn!??!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet bijna iedereen! Maar doen is een ander verhaal
Het blijft mijn zus he..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus je hebt haar nu van je FB getiefd?
Idd.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
En het is vooral mooi dat Hi vorig jaar een actie had: eindeloos online voor 2,50. En dan nu miepen dat mensen er te veel gebruik van maken, alsof ze dit niet hadden verwacht.
Ach ik heb niet echt last van d'r verder.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja dus? Ik zal m'n broer nooit toevoegen
want?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het ook niet, aanstellende niet-rokersquote:Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat 39% van de rokers niet weet dat meeroken schadelijk is. hoe kan je dat nu niet weten met al die berichten die er tig jaar over zijn!??!
Dus mijn mening over sommige zaken van "dat is algemene kennis en weet iedereen" is wat bijgesteld.
Niet genoeg band mee om geintresseerd te zijn wat hij allemaal doet, of z'n foto elke keer bij een bericht te zien.quote:
Ik ook niet. (voornamelijk omdat mijn broer pertinent weigert om aan social media te doen)quote:Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En mijn moeders kant van de familie komt er ook niet op in mijn vriendenkring van fb. Mijn vaders kant welquote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet. (voornamelijk omdat mijn broer pertinent weigert om aan social media te doen)
Just ugly..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Does this make me look fat?"
Nee, je gaat me niet vertellen dat er mensen zijn die dit echt mooi vindenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt dat de zus van Missb dit wel mooi vindt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je gaat me niet vertellen dat er mensen zijn die dit echt mooi vinden
Waarschijnlijk omdat er Versace ergens op een labeltje staat.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het schijnt dat de zus van Missb dit wel mooi vindt.
Ik ben wel wat van d'r gewendquote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ja... een VERSACE LEGGING. Hallowwww!
En dan die kleine varkenspootjes er inquote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Uh-huh. Die heeft de welbekende Balkan-balg?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Mijn zus was zo onfortuinlijk mijn vaders figuur te erven
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Die heeft de welbekende Balkan-balg?
De mannen collectie is ook gruwelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Op zich wel tof, je hebt n naam in de modewereld, h&m wil.n samenwerking, je ontwerpt met opzet gruwelijk lelijke kleding en toch zijn er mensen die erin rond gaan lopen
Dat is eigenlijk met alle "mode", als je ziet wat er op de catwalk voorbij komtquote:Op donderdag 17 november 2011 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Op zich wel tof, je hebt n naam in de modewereld, h&m wil.n samenwerking, je ontwerpt met opzet gruwelijk lelijke kleding en toch zijn er mensen die erin rond gaan lopen
It's art!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk met alle "mode", als je ziet wat er op de catwalk voorbij komt.
Ik kan met echt niet voorstellen dat die gasten dat niet totaal stoned verzinnen om vervolgens zich de rest van het jaar de ballen uit de broek te lachen om wat ze die domme volgschapen nu weer hebben voorgeschreven.
Ook zoiets ja. Dat "who's afraid of red yellow and blue" bijv.quote:
+1quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Achja ik doe alleen aan mn eigen.mode
Het zit wel diep he?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Dat "who's afraid of red yellow and blue" bijv.
het is een groot rood vlak, niets meer en niets minder. Maar een zooi pretentieuze mongolen hebben bepaald dat het kunst is, en als je het er niet mee eens bent ben je een proleet, snap je niets van kunst etc.
Flikker op, het is een rood vlak, daar is NIETS en dan ook NIETS kunstzinnigs aan :
[ afbeelding ]
een ieder die blijft volhouden dat het iets anders is dan dit moet eigenlijk tegen de muur...
Mee eensquote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een groot rood vlak, niets meer en niets minder. Maar een zooi pretentieuze mongolen hebben bepaald dat het kunst is, en als je het er niet mee eens bent ben je een proleet, snap je niets van kunst etc.
Flikker op, het is een rood vlak, daar is NIETS en dan ook NIETS kunstzinnigs aan :
[ afbeelding ]
een ieder die blijft volhouden dat het iets anders is dan dit moet eigenlijk tegen de muur...
En heel boos en denigrerend doen als je ze dat gewoon vertelt, dat is 99% van de hoe kunst bestaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon iets op t doek kwakken en et achteraf n verhaal bij bedenken en t is kunst
Of hamsters in een mixer flikkeren..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Hij kan tenminste wel binnen de lijntjes verven
Daarentegen is smijten met verf ook kunst.
Dat teringding moet dus 1.3 miljoen dollar opbrengen he?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
Schilderijen zoals HW net postte zijn geen kunst. Dat is overgewaardeerde rommel voor mensen met veel te veel geld
Pollockquote:Op donderdag 17 november 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Hij kan tenminste wel binnen de lijntjes verven
Daarentegen is smijten met verf ook kunst.
Hamsters in een mixer?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of hamsters in een mixer flikkeren..
Goudvissen toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat was toen in het nieuws, iemand had allemaal hamster in een mixer gedaan ofzo, kijken wie 'm aan zou zettenquote:
Das dus 1299995 dollar te veelquote:Op donderdag 17 november 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat teringding moet dus 1.3 miljoen dollar opbrengen he?
Beestjes iig jaquote:
JIJ PROLEET! jij snapt niets van kunst, ongeletterde, onopgeleid stuk volk!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das dus 1299995 dollar te veel
en dan n tekening maken met t bloedquote:Op donderdag 17 november 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.sevendays.nl/artikel/172058quote:
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En moeders is natuurlijk zo'n fragiel sprietje?
Jij snapt het gewoon niet. Kan hoor, zijn wel meer mensen. Maar om de mensen die het wel snappen nou gewoon tegen de muur te zetten...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, daar heb je er dus eenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij snapt het gewoon niet. Kan hoor, zijn wel meer mensen. Maar om de mensen die het wel snappen nou gewoon tegen de muur te zetten...
Een sneer naar kunst willen maken en vervolgens daar zelf aan gaan verdienenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Het is meer de gedachte achter het schilderij dan het schilderij zelf. En juist door er een miljoen voor neer te leggen, wordt dat idee bevestigd. Net zoals die pleepot die zgn voor kunst moest doorgaan, een sneer naar de kunstwereld, en nu gewoon ook echt in een museum staat.
Jij was duidelijk niet online toen ik een paar maand geleden een kleine discussie met Ang3l en Ripley hadquote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je er dus een.
Er IS niets te snappen, en dat beweren is gewoon pretentieus gelul in de ruimte.
Blijkbaar niet neequote:Op donderdag 17 november 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij was duidelijk niet online toen ik een paar maand geleden een kleine discussie met Ang3l en Ripley had![]()
Ja duh, wie nietquote:Op donderdag 17 november 2011 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een sneer naar kunst willen maken en vervolgens daar zelf aan gaan verdienen
t bewijst wel dat blijkbaar alles voor kunst kan door gaan..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh, wie nietAls een gek er zoveel geld voor geeft, dat is jouw probleem niet
Nee, dat had ik wel verwacht, dat zijn idd van die kunstzinnige typesquote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zijn het overduidelijk niet met jou eens.
If you can't beat 'em, join 'em...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een sneer naar kunst willen maken en vervolgens daar zelf aan gaan verdienen
Dat klinkt dan weer een beetje... apart...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja.I love my mom and her scrawny little ass.
En dan lekker zwemmen in het geldquote:Op donderdag 17 november 2011 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
If you can't beat 'em, join 'em...
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een beetje... apart...
Dat dus. Natuurlijk mag je het als kunstliefhebber HEEEEEL geweldig vinden, leef je uit. Maar kap met je handje ophouden voor subsidie om dit soort bagger te maken. Als er een markt voor is verkoop je het wel, zo niet, ga je maar gewoon werken.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
Veel kunst is gewoon overgewaardeerde troep. Prima als mensen daar geld aan willen weggooien. Maar om er gemeenschapsgeld in te stoppen dmv subsidie en of aankopen vanuit een gemeente; ja doei
Ja dat ben ik wel een beetje met je eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus. Natuurlijk mag je het als kunstliefhebber HEEEEEL geweldig vinden, leef je uit. Maar kap met je handje ophouden voor subsidie om dit soort bagger te maken. Als er een markt voor is verkoop je het wel, zo niet, ga je maar gewoon werken.
met de rest niet dusquote:Op donderdag 17 november 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel een beetje met je eens.
What else is new?quote:
Oeh, gooi daar een paar pakken hagelslag overheenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik moet gelijk weer denken aan die prachtige pindakaasvloer...
[ afbeelding ]
Pindakaasquote:Op donderdag 17 november 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Kunst is duidelijk een topickiller.
Sambal??quote:
En komkommer. Doet mijn collegaquote:
Klinkt smerig.quote:
???quote:Op donderdag 17 november 2011 14:31 schreef rival het volgende:
de pikante kip die nu ligt te marineren
Satesaus lust je ook niet?quote:
Oh ja, goed puntquote:
En die is pikant. Dus ik denk aan een kip in sexy ondergoedquote:Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
al dat eetgepraat deed me denken aan de kippetjes die ik vanavond ga eten
niet eens aan mijn speciale pikante kip marinade?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
En die is pikant. Dus ik denk aan een kip in sexy ondergoed
Ik heb hem nog nooit geproefd.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
niet eens aan mijn speciale pikante kip marinade?
Als je goede hebt wel.quote:
Die heb je nog niet uitgedeeld hier.. dus neequote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
niet eens aan mijn speciale pikante kip marinade?
Maak je niet meer kans op lelijke uitgezakte kippen?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond hopelijk ook nog wat pikante kippetjes zien in de sauna
Ik begin je steeds meer te mogen.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
Pindakaas met stukjes noot en hagelslag op een verse witte boterham met maanzaad.
Zelf maken. Pot pindakaas, scheut melk erbij, alle pittige kruiden en sambal erbij, proeven, vuur spugen, op smaak brengen met ketjap, suiker en zoete kruiden. Zalig.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je goede hebt wel.
Helaas is de enige die hier in de buurt echt goede had een paar weken terug gestopt
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelf maken. Pot pindakaas, scheut melk erbij, alle pittige kruiden en sambal erbij, proeven, vuur spugen, op smaak brengen met ketjap, suiker en zoete kruiden. Zalig.
Dat is inderdaad lekkerder dan de troep die de andere tenten hier verkopenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelf maken. Pot pindakaas, scheut melk erbij, alle pittige kruiden en sambal erbij, proeven, vuur spugen, op smaak brengen met ketjap, suiker en zoete kruiden. Zalig.
kip bij mijn slager vandaanquote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit geproefd.
Kip van de AH of wel lekkere kip?
Die zijn er hoogst waarschijnlijk ook, maar vaak niet alleen maarquote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maak je niet meer kans op lelijke uitgezakte kippen?
Niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zijn er hoogst waarschijnlijk ook, maar vaak niet alleen maar
Daarbij is vrijwel niemand echt lelijk.
Daar heb ik altijd wel trek in eigenlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat
He heb dinsdag al patat gehad maar wil nu weer.
Neequote:
zo'n ouderwetsequote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
Ik ben niet zo van de patat. Heel af en toe.
Veel liever een goed broodje kroket
En dan wel een Van Dobbe of iets dergelijks neem ik aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
Ik ben niet zo van de patat. Heel af en toe.
Veel liever een goed broodje kroket
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee
Maar goed, ik kijk in de sauna ook niet om me heen om te bepalen of iemand neukbaar is. Ik kijk meer naar de mensch an sich.
Wat wel opvalt is dat het soms gebeurt dat ik na afloop in de lobby bloedmooie meiden zie en denk 'waarom ben je mij eerder niet opgevallen'. Dat zijn meiden die heel erg goed zijn in het verbergen dmv kleding en make-up.
itt de postmodernistische, avant-garde, kubistische?quote:
De gesubsidieerde natuurlijk!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
itt de postmodernistische, avant-garde, kubistische?.
Die hebben wijquote:
quote:
Doe mij dus dan ook maar een meid/vrouw die er naakt net zo appetijtelijk uitziet als met kleding, ook al is dat minder dan de meid die er met make-up/kleding fantastisch uit ziet.quote:
Holtkamp, van Dobbe of Kwekkeboomquote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan wel een Van Dobbe of iets dergelijks neem ik aan.
ik lig helemaal dubbel hier.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
itt de postmodernistische, avant-garde, kubistische?.
Mooi zo, ga je nu ook nog uitleggen wat er ouderwets aan een broodje kroket kan zijn?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, ga je nu ook nog uitleggen wat er ouderwets aan een broodje kroket kan zijn?
echte kroket eters hebben genoeg aan die woorden.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, ga je nu ook nog uitleggen wat er ouderwets aan een broodje kroket kan zijn?
vertaling: ik heb ook geen idee, ik lulde maar wat,quote:Op donderdag 17 november 2011 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
echte kroket eters hebben genoeg aan die woorden.
Als je dan doelt op die fabriekskroketten met draderig vlees vermoed ik dat je het precies verkeerd om doet.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef Cue_ het volgende:
Een ouderwetse kan ik alleen maar zien als de niet kwekkeboom kroketten.
Dan ben ik zeker voor ouderwets!
Sushiquote:
Ik wil je niet tegenkomen danquote:
Volgens mij ben jij er ook dus die kans is aanwezig.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil je niet tegenkomen dan.
ja, anders zou ik het niet zeggen he?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er ook dus die kans is aanwezig.
Iedereen tegen wie ik dit normaal zeg weet wat ik bedoel. en ipv dit antwoord had hier ook een uitleg kunnen staan, maar helaasquote:Op donderdag 17 november 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertaling: ik heb ook geen idee, ik lulde maar wat,
Had je al eens gezegdquote:Op donderdag 17 november 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, anders zou ik het niet zeggen he?.
Ik ook hoor, ik heb eigenlijk sowieso geen idee hoe je eruit zietquote:Op donderdag 17 november 2011 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Had je al eens gezegd
Volgens mij zelfs nog iemand.
Ik ben toch slecht in mensen herkenen.
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook hoor, ik heb eigenlijk sowieso geen idee hoe je eruit ziet
Ben benieuwd of het wat is.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik heb eigenlijk sowieso geen idee hoe je eruit ziet
Ja, dat snap ik, maar dat doe ik dus vrijwel nooitquote:
Daarom geef ik je even de linkquote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat doe ik dus vrijwel nooit.
Ik ook, maar zo niet zit ik zo weer in mijn stamkroeg, kost toch nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |