Ik kan het heel plastisch vertellenquote:
Een lekkere dikke warme .......quote:Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef MNR het volgende:
Krijgen wat lekkers... hmmm. Weet eigenlijk niet waar ik zin in heb!
Heb ik toevallig vandaag, vanavond The Wombatsquote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die op donderdagmiddag al weekend hebben
Wil ik ook
Lul! Pik! Tampeloeris! Penis! Piemel! Piepeledokie! Pielemuisje! Schwanz! Worst! Neukstaaf! Lans!quote:
Dat kruimelt en brokkelt zoquote:
Nou dat doet mij dan weer niets eigenlijkquote:
Zoek het even op danquote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet precies wat ik ga doen dit weekend. Zaterdag klussen, maar dat is standaard. Oh en morgenavond bij vrienden eten/spelletje spelen. Verder weet ik het niet uit mijn hoofd
Dat zeg ik toch! Ik weet wel wat jij wil jongedame!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef MNR het volgende:
Worst? Ieeew, helemaal geen zin in. Banketletter zou evt. wel kunnen, maar alleen als ie warm is. En een klein stukje.
Zondag uiteten! Zaterdag uhm denk naar de intocht van Sinterklaas als het niet te koud voor mini is.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet precies wat ik ga doen dit weekend. Zaterdag klussen, maar dat is standaard. Oh en morgenavond bij vrienden eten/spelletje spelen. Verder weet ik het niet uit mijn hoofd
Eeuwig zonde, dat plakkaat op je rug.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
Morgen maar een half dagje. En dan weer onder de naaldEn daarna naar vriendinnetje waar uitgebreid voor me gekookt gaat worden.
Hahahaha! Nu klink je echt als Sinterklaas!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch! Ik weet wel wat jij wil jongedame!
Komt die kerel nu pas bij jullie?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Zondag uiteten! Zaterdag uhm denk naar de intocht van Sinterklaas als het niet te koud voor mini is.
En vrijdag cadeautjes kopen.
Kalender ligt thuis, dus kan het hier niet opzoekenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoek het even op dan
Ik wil het graag weten.
Leuk, leuk, leukquote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Zondag uiteten! Zaterdag uhm denk naar de intocht van Sinterklaas als het niet te koud voor mini is.
En vrijdag cadeautjes kopen.
Android heeft niet gewoon een agenda functie?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kalender ligt thuis, dus kan het hier niet opzoeken
Oh wacht, I remember! Verjaardag zaterdag! Van mijn Sonnema-vriend. Zondag koppijn
Morgen nog een concert, zaterdag een verjaardag in de kroeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Dorp he.. Althans ik vind het een dorp. Komt altijd een week na de intocht op TV.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Komt die kerel nu pas bij jullie?
Jij met je goedheiligmanfetishquote:
Tuurlijk wel, Google Calender. Maar die sync ik nauwelijks met de papieren kalender thuisquote:Op donderdag 17 november 2011 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Android heeft niet gewoon een agenda functie?
Bij ons zelfde weekend.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dorp he.. Althans ik vind het een dorp. Komt altijd een week na de intocht op TV.
Kom je doen?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Vrijdag kroeg en hopelijk belletje van 'date', Zaterdag bijkomen en smiddags naar vriendin in Haarlem, zondag terug en dan geen idee
Nee, omdat het moetquote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef MNR het volgende:
Gna, gna -1 voor Android
+1 voor iPhone, gewoon omdat t kan
Gewoon omdat het zo is.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef MNR het volgende:
Gna, gna -1 voor Android
En -1 voor jou voor je nergens opslaande opmerking.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef MNR het volgende:
Gna, gna -1 voor Android
Gewoon omdat het kan:quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef MNR het volgende:
Gna, gna -1 voor Android
Na-na! Ik vond Peter Lusse gisteren ook heel grappig in t Sinterklaasjournaal!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je goedheiligmanfetish
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij met je goedheiligmanfetish
Bijkletsen, lachen, drinkenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom je doen?Hoe heet ze? Waar woont ze?
Date! Ja, vertelquote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Vrijdag kroeg en hopelijk belletje van 'date', Zaterdag bijkomen en smiddags naar vriendin in Haarlem, zondag terug en dan geen idee
Ja maar heb ik geen zin in. Ik ben net blij dat ze een beetje is opgeknapt.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij ons zelfde weekend.
En te koud voor mini bestaat niet. Op kou kan je je kleden
En dan nu de goede link:quote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan:
http://www.zdnet.com/blog(...)295?pg=2&tag=content;siu-container
Ik ben en blij gewoon mezelf. Dan maar negatiefquote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En -1 voor jou voor je nergens opslaande opmerking.
Pas maar op, je staat al negatief.
3 keer is scheepsrecht!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan nu de goede link:
www.zdnet.com/blog/burnet(...)2295?tag=mantle_skin;content
Klinkt als een eneverend weekend Ang! Leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend? Uhm......
Vrijdag: Trainen en daarna de reis door Australie verder plannen
Zaterdag: Koken koken konen en dan 's avonds met vriendje naar een eet-feest van een collega (tapas-avond, blote tieten!)
Zondag: Half jaar samen met le boyfriend. Dus we gana naar de Auto Italia () en daarna uit eten
Goed artikelquote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan:
http://www.zdnet.com/blog(...)295?pg=2&tag=content;siu-container
Android telefoons werken gewoon...quote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Zodra de massa windows7 ontdekt, op betaalbare toestellen van rond de 300 is het snel over met die endroit-hype.
telefoons moeten werken, niet doen alsof.
Maar qua 'touch'.... pffff. Ben blij dat ik daar vanaf benquote:Op donderdag 17 november 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Android telefoons werken gewoon...
Zolang je ogen maar werken, dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Date! Ja, vertelIk ben een en al oor
Helemaal niet!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eeuwig zonde, dat plakkaat op je rug..
Galaxy s2, Sensation, desire S etc geen problemen met de touchscreens hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar qua 'touch'.... pffff. Ben blij dat ik daar vanaf ben
Ja in de eerste bullets spreken ze zichzelf al tegen! Goed stuk inderdaad.quote:
qua 'touch' wat?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar qua 'touch'.... pffff. Ben blij dat ik daar vanaf ben
Moest dat nou?quote:
Het punt dat hij wil maken lukt gewoon: iedereen kopiert, inclusief Apple, alleen als mensen spul van Apple kopieren, heet het ineens stelen. Dat is krom.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja in de eerste bullets spreken ze zichzelf al tegen! Goed stuk inderdaad.
Titel dat iOs van Adroid jat en het eerste punt (tabt browsing) is al verre van een android en/of google uitvinding.
Punt 2: De reminders. In het stuk zelf al aangeven dat een reminder op basis van locatie nieuw is. Wat is er precies gejat dan?![]()
Punt 3: De camera. De camera app van apple is beter. maar in android kan je apps downloaden die hem net zo goed maken.
Ik vond hem wel grappigquote:
Ik ken datquote:Op donderdag 17 november 2011 12:26 schreef vencodark het volgende:
Bijna een auto! Maar nog niet helemaal.Nét steeds een tikje te duur.
Fiesta?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:26 schreef vencodark het volgende:
Bijna een auto! Maar nog niet helemaal.Nét steeds een tikje te duur.
Het is geen date. Het is een "date". Tussen aanhalingstekens!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Date! Ja, vertelIk ben een en al oor
Prijs ging van 3950 naar 3000, dan ben ik klaar maar heb ik net 300 over ofzo en ik weet niet al mijn spaargeld eraan geven nu. Dus beetje in dubio nog.quote:
Nee, een Italiaanse bak, Lancia something something.quote:
Ach dat is toch met alles dat er even lawsuits heen en weer gesmeten moeten worden?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het punt dat hij wil maken lukt gewoon: iedereen kopiert, inclusief Apple, alleen als mensen spul van Apple kopieren, heet het ineens stelen. Dat is krom.
Al je spaargeld in een auto stoppen vind ik zonde.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prijs ging van 3950 naar 3000, dan ben ik klaar maar heb ik net 300 over ofzo en ik weet niet al mijn spaargeld eraan geven nu. Dus beetje in dubio nog.
Het is gewoon een slecht geschreven stuk met vooral hele slechte argumentatie omdat hij zijn eigen argumenten weer om zeep helpt. Ik ben geen fanboy maar dit is gewoon prut.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het punt dat hij wil maken lukt gewoon: iedereen kopiert, inclusief Apple, alleen als mensen spul van Apple kopieren, heet het ineens stelen. Dat is krom.
Als je serieus het voordeel niet ziet van Whatsapp, iMessage, whatever achtige applicaties zou je niet eens gepubliceerd mogen worden en ben je een nitwit. Dat je het zelf niet wil gebruiken prima. Maar het vergelijken met SMS is gewoon kortzichtig.quote:10. iMessage. Chat with your friends that have iOS5 without using your SMS minutes.
Original? Nope. Ever heard of Google Talk? AIM? And what’s wrong with SMS anyway - it works on all phones (even dumb ones) not just iPhones, iPods and iPads.
O de Lancia Delta HF Evoluzione Integrale 1.0?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, een Italiaanse bak, Lancia something something.
Daarom. Liefst rond de 2500, incl. alles zeg maar.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Al je spaargeld in een auto stoppen vind ik zonde.
De Android die ik zelf had, en ook de Androids die ik in mijn omgeving tegen kom, heb een heel andere 'touch' als Apple. Je dient veel harder te drukken, of de beweging wordt langzamer geregistreerd. Had er nooit zo heel veel problemen mee... totdat ik merkte hoe het ook kon. Vind ik dit een stuk prettigerquote:
Niet precies.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O de Lancia Delta HF Evoluzione Integrale 1.0?
Wat is het verschil ook alweer tussen " en ' ? ' Ik weet dat je " gebruikt bij quotes. MAar voor de rest??quote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is geen date. Het is een "date". Tussen aanhalingstekens!
Nou ja, 'date' ... maar volgens mij hoorde het " te zijn en niet '
Maar wat wil je dan? Moet het een bepaald merk zijn? Wat moet er in zitten aan extra's?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Liefst rond de 2500, incl. alles zeg maar.
En ik heb maar een lullig bijbaantje wat nu ook niet zoveel oplevert.
Ja... "What's wrong with SMS" is wel een erg domme vraag.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:
Als je serieus het voordeel niet ziet van Whatsapp, iMessage, whatever achtige applicaties zou je niet eens gepubliceerd mogen worden en ben je een nitwit. Dat je het zelf niet wil gebruiken prima. Maar het vergelijken met SMS is gewoon kortzichtig.
Liefst de grote van een Ford Fiësta, niet teveel km's (max. 115.000), extra's boeien me niet en garantie is ook niet relevant. Mijn vorige bak had ook niets extra's en geen garantie.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Moet het een bepaald merk zijn? Wat moet er in zitten aan extra's?
Met of zonder garantie/beurt (whehehe)?
Nou, als dat je budget is, stick to the budget girl!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Liefst rond de 2500, incl. alles zeg maar.
En ik heb maar een lullig bijbaantje wat nu ook niet zoveel oplevert.
Doe ik maar soms is een deal zo goed dat je toch ff twijfelt. De auto voor 3000 was namelijk 8 jaar jonger dan mijn vorige, had airco en euh...dat was het qua voordelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, als dat je budget is, stick to the budget girl!
Pas geleden nog 2 keer achterelkaar een grote storingquote:
Niets van gemerkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas geleden nog 2 keer achterelkaar een grote storing.
Al die berichten die je niet gekregen hebt mis je idd natuuurlijk nietquote:
Is maar net met wie je smst. Ik whatapp alleen met mijn vriend en voor hem scheelt dat veel omdat hij voorheen standaard over de bundel heen zat (voordat ik een Iphone had). Ik sms naar de rest.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al die berichten die je niet gekregen hebt mis je idd natuuurlijk niet.
nee, ik overdrijf, maar ik vind het allemaal overbodig eigenlijk, sms kost geld ja maar die zitten in je bundel. Ik sms geen 100 keer per dag.
Ik zei al, ik overdrijf hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is maar net met wie je smst. Ik whatapp alleen met mijn vriend en voor hem scheelt dat veel omdat hij voorheen standaard over de bundel heen zat (voordat ik een Iphone had). Ik sms naar de rest.Dus ik mis eigenlijk nooit wat anders had ik het wel geweten.
Ik ken iMessage niet eens. Gewoon smsen of Whatsapp.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei al, ik overdrijf hoor.
Ik heb er zelf geen behoefte aan, heb nu automatisch iMessage op mijn iPhone, dat gebruik ik dan maar omdat het er standaard inzit. Maar van mij hoeft het niet.
Das ook iets op de iPhone sinds het nieuwe systeemquote:Op donderdag 17 november 2011 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken iMessage niet eens. Gewoon smsen of Whatsapp.
Doet je iPhone zelfs. Als je IOS 5 er op hebt (en je hebt het aanstaan in je instellingen).quote:Op donderdag 17 november 2011 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken iMessage niet eens. Gewoon smsen of Whatsapp.
Ik zocht net oppervlakkig maar niet gevonden.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook iets op de iPhone sinds het nieuwe systeem.
Ja, dat heb ik (IOS 5).quote:Op donderdag 17 november 2011 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Doet je iPhone zelfs. Als je IOS 5 er op hebt (en je hebt het aanstaan in je instellingen).
En uit welk jaar is je auto nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |