Iets meer uitleg: het is een cheatcode die je met je toetsenbord op FOK! kunt invoeren.quote:omhoog omhoog omlaag omlaag links rechts links rechts b a
Waar en met welk doel?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets meer uitleg: het is een cheatcode die je met je toetsenbord op FOK! kunt invoeren.
quote:
Dan doe je het niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die net goed werkt en vol zit als naar Amsterdam, laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Fyra voegt een rechtstreekse verbinding met onze zuiderburen toe...
Geen idee, nog nooit mee gereisd. We willen nog steeds een keer ermee naar Parijs maar het is er niet van gekomenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als die net goed werkt en vol zit als naar Amsterdam, laat dan maar zitten.
Nee, je wil met de Thalys naar Parijs. Ik heb het over de Fyra.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit mee gereisd. We willen nog steeds een keer ermee naar Parijs maar het is er niet van gekomen.
Idem vorig jaar, ideaal!!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb ik de Thalys wel eens genomen naar Parijs.
Oh jaquote:Op donderdag 17 november 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je wil met de Thalys naar Parijs. Ik heb het over de Fyra.
Ja mooi hequote:
Geen idee, website wordt hier als onveilig aangemerkt en dus geblocked...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud denken jullie dat ze is?
Oud genoeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
uhhh, die heeft Etcie in het vorige topic ook al gepostquote:Op donderdag 17 november 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je wil met de Thalys naar Parijs. Ik heb het over de Fyra.
Trouwens, dit topic
Boerenkool met een eigen wil.
12 of 30, zeg het maarquote:Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen van beide.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen van beide.
Ze isDaar geloof ik niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ik kom eigenlijk nooit in KLB maar dat topic is toch wel de moeite waardquote:Op donderdag 17 november 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, dit topic
Boerenkool met een eigen wil.
dan zit er niets anders op dan doorzagen en ringen tellen!quote:
In Japan ziet iedereen er jonger uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze spendeert 5 uur per dag aan huidverzorging. En ze is Japans, dat is het belangrijkste.
quote:
hij is hier ook al eens gepost met dezelfde vraagquote:Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het logo is dan ook niet nieuw...
Mooi bedacht jaquote:Op donderdag 17 november 2011 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Als je dat éénmaal gezien hebt, ben je voortaan alleen maar gefixeerd op dat deel van het logo nog...
Er zijn t-shirts met de dierennamen als afbeelding verwerkt, net zoiets als dit inderdaad. Gaafquote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi bedacht ja.
Persoonlijk vind ik deze ook wel erg goed:
[ afbeelding ]
En die had ik dus nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 november 2011 13:51 schreef Bart het volgende:
En de beer in het Toblerone-logo:
[ afbeelding ]
Door mij zelf?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij is hier ook al eens gepost met dezelfde vraag
Dat is toch anders, daar zijn de letters vervormd naar de vorm van een bizon.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi bedacht ja.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch anders, daar zijn de letters vervormd naar de vorm van een bizon.
Die van Toblerone kende ik ook niet, maar vind ik ook niet zo opvallend.
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan zit er niets anders op dan doorzagen en ringen tellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer? Google op Negative Space Logos.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Bart, is er ook een code om het fontje weer normaal te maken?
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:07 schreef Etcetera het volgende:
pagina refreshen, zelfde code typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen van beide.
Ze isIk zeg: doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:12 schreef Bart het volgende:
Tenzij je userID 178193 hebt, dan heb je permanent Comic Sans.Ik zou bijna medelijden met Juicyhill krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Nou, je moet het niet gaan overdrijven natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Juicyhill krijgen
Bijna jaquote:Op donderdag 17 november 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Juicyhill krijgen
Zo! Wat ga je doenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...net even 11 kilo vlees besteld bij de Turkse slager voor zondag
Stoofvlees maken voor een grote groep in de kroegquote:
Flinke pan heb je dan nodigquote:Op donderdag 17 november 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stoofvlees maken voor een grote groep in de kroeg
quote:
Valt wel mee hoorquote:
Heleboel kleine dan? 10kg is flink wat, en dan komt de rest er nog bij...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor![]()
Die heb ik wel, maar niet perse nodig
Nee, dat was Joe Frazierquote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef Yurithemaster het volgende:
ik dacht dat ie al dood was
'Mohammed Ali heeft nog zes maanden te leven'
Nee hoor, één pan. Vorige keer heb ik 17 kilo gemaakt, dat ging ook in één pan.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Heleboel kleine dan? 10kg is flink wat, en dan komt de rest er nog bij...
Het wordt dus kebab i.p.v. stoofvlees?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...net even 11 kilo vlees besteld bij de Turkse slager voor zondag
Ik wacht nooit op concetkaartjesquote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als je zelf moet werken is het kutter om iemand anders een half uur in de rij te laten staan, dan iemand achter de pc te zetten.
Enorme honger na een lange nachtdienst ?quote:Op donderdag 17 november 2011 08:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was afhaalchinees![]()
(ja flauw)
Dat ding kwam net terug met sirenes dus het zal goed mis zijn.
In theorie zou ik graag met de Fyra reizen. Maar in de praktijk is een vliegticket Schiphol->bestemming vaak goedkoper, sneller enzovoorts.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:59 schreef MadMaster het volgende:
Waarom zou je ook een hoge snelheids lijn pakken en betalen als je vervolgens met 'normale' snelheid van A naar B gaat.
Pas als je doorrijdt naar Parijs wordt het interessant, tot aan Antwerpen is er 0,0 hoge snelheid...
De netto vliegtijd naar Parijs is wel korter dan die van de Thalys, maar met je inchecktijd op Schiphol en koffer-ophaal-tijd op lokatie er bij kan je het met het vliegtuig wel schudden...quote:Op donderdag 17 november 2011 15:52 schreef Whiteguy het volgende:
In theorie zou ik graag met de Fyra reizen. Maar in de praktijk is een vliegticket Schiphol->bestemming vaak goedkoper, sneller enzovoorts.
Klopt, maar Parijs staat dan ook vrij laag op mijn lijstje van bestemmingenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De netto vliegtijd naar Parijs is wel korter dan die van de Thalys, maar met je inchecktijd op Schiphol en koffer-ophaal-tijd op lokatie er bij kan je het met het vliegtuig wel schudden...
Maar als je naar bijv. Berlijn moet, is de trein alweer een stuk duurder en trager...quote:Op donderdag 17 november 2011 16:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik voor werk naar Parijs moet dan neem ik meestal de trein. Vliegen op Charles de Gaulle is een drama (nog erger dan Schiphol)
Das zo'n shinkansen zeker ?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Heb de afgelopen weken 3 keer met dit monster mogen reizen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Das zo'n shinkansen zeker ?
Lijkt me wel tof om nog een keer in zo'n ding te zitten. En voor binnenlandse reizen in Japan (waar de afstanden toch effe wat groter zijn dan AMS-ROT) wel handig.
Waarom 3x ?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het begint hier weer een beetje te normaliseren. Straat is nog steeds afgezet en er staan nog agenten, maar de pers is weg. En ik mocht met mijn auto wel weg. 3x recherche in huis gehad...
1e keer kort nadat het gebeurde, 2e keer voor buurtonderzoek en 3e keer om verklaringen te ondertekenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die reclame is trouwens wel hilarischquote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi bedacht ja.
[ afbeelding ]
[ Bericht 39% gewijzigd door Whiteguy op 17-11-2011 17:24:52 ]
Want Turken eten alleen kekab?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt dus kebab i.p.v. stoofvlees?
Toevallig ligt er in de vriezer daar wel kebabquote:
Baas boven baas...quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met de Thalys naar m'n werk, E. gaat binnenkort met een helikopter
wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
1e keer kort nadat het gebeurde, 2e keer voor buurtonderzoek en 3e keer om verklaringen te ondertekenen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Overval bij haar overbuurman, die is neergeschoten.
Jaaa feliquote:
Spooky, ik vroeg me gisteren nog af waar je was geblevenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben heel blij, kan bijna niet wachten (het is nieuwbouw).
En dan ook nog bijna afgestudeerd
Ja, dat weet ik. Daarom ben ik ook hier.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spooky, ik vroeg me gisteren nog af waar je was gebleven
Oh, je oren gingen gloeien?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Daarom ben ik ook hier.
Ook gezien, ja. Discovery of NGC, één van de twee. (Haal ik altijd door elkaar.) Interessant apparaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet trouwens niet wat jullie van het Antikythera-mechanisme weten, maar ik zag van de week een docu over dat ding en ik vind 't 10x interessanter dan ervoor. Het is echt een absurd stukje techniek. Je kregen het zelfs voor elkaar om met tandwielen een draaiende beweging te maken die op bepaalde punten sneller verliep dan op andere punten
NGCquote:Op donderdag 17 november 2011 20:40 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ook gezien, ja. Discovery of NGC, één van de twee. (Haal ik altijd door elkaar.) Interessant apparaat.
Het ding is echt uitzonderlijk. Vooral gezien het uit een tijd komt waarvan men dacht dat die technieken en de kennis nog niet aanwezig waren.quote:
Heb die docu overigens al een tijdje geleden gezien. Maar ja, die twee zenders willen "zo nu en dan" nog wel eens wat herhalen...quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
de huisschilder meldt zich ook weer
Ik moest direct hieraan denkquote:
Waar zit je dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welgeteld 0 meter gereden ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik heb het natuurlijk nooit nodig maar ik zie nu pas hoe slecht de informatievoorziening rond files is. Wát een baggersites.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sta op 5 km voor Den Bosch, op de A59 vanuit Oss
Nergens meldingen, kaarten die niet werken, links die niet werken. Ook bij de ANWB krijgt ik een foutmelding.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:33 schreef wyccie het volgende:
Precies, ik was ook al aan het kijken.
Die popup deed het bij mij dus niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:45 schreef Mark het volgende:
A59Oss richting Zonzeel tussen Nuland en Kruisstraat dicht, door een ongeluk. Naar verwachting is de weg om 02:30 weer open.
http://www.anwb.nl/verkee(...)e_zon_nederland.html
Dat is niet om te lachen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)r-gebroken-hart.html
Nou, het is toch een ernstige aandoening en toe een beetje een open deur. Vrouwen zijn nou eenmaal extreem gevoelig.quote:
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, het is toch een ernstige aandoening en toe een beetje een open deur. Vrouwen zijn nou eenmaal extreem gevoelig.
Je moet in ieder geval trakteren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef Mark het volgende:
Ik zie dat ik met een paar dagen de 40.000 posts ga halen. Moet ik daar nou blij of treurig om zijn?
Rare woordkeuze...quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval trakteren.
Bosbessenflamoes bijvoorbeeld.
Rare woordkeuze...quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef Mark het volgende:
Dat kan wel even duren, da's een zeldzame delicatesse
quote:
Ben jij morgen jarig?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je cadeautjes voor mij kopen?![]()
Goedemorgen
Ik heb de slingers al in gebruik, m'nquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
diaan morgen jarig? Niet vergeten vanavond de slingers op te hangen dan.
en het is bijna weekend![]()
Wat is er nu in de verkoop?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
GRAF GRAF GRAF GRAFTAKKE Ticketmaster
Florence and the Machine...maar daarom is het systeem dus wel fucking druk ik grijp ik naast kaatjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.... de vvk van Doe Maar is wel net begonnen...
Ow dat zuigt zeg!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Florence and the Machine...maar daarom is het systeem dus wel fucking druk ik grijp ik naast kaatjes.
Ja want het is uitverkocht binnen een uur. Je kent de band zeker weten. Het wordt al een tijdje te pas en te onpas in de reclame gebruikt en in andere programmasquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat zuigt zeg!Is er ook veel animo voor Florence and the Machine denk je? Ik ken de band trouwens niets.
Misschien hebben al die anderen er ook last van.. *wishful thinkingquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want het is uitverkocht binnen een uur. Je kent de band zeker weten. Het wordt al een tijdje te pas en te onpas in de reclame gebruikt en in andere programmas
Nee want zoals gezegd: het is uitverkocht dus anderen hebben er geen last(meer) van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien hebben al die anderen er ook last van.. *wishful thinking
Ik zal het eens opzoeken...
Ow het is nu al uitverkocht?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee want zoals gezegd: het is uitverkocht dus anderen hebben er geen last(meer) van.
Ja ik kwam we gewoon niet door. Heb er net nog 1 kunnen scoren maar heb er nog 1 nodig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow het is nu al uitverkocht?Bummer.
Ow dat is frustrerend zeg..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik kwam we gewoon niet door. Heb er net nog 1 kunnen scoren maar heb er nog 1 nodig.
Ik had mijn FRS nog gebeld maar die konden OPEENS niets meer apart leggen want het systeem print niet totdat er betaald is blijkbaar. Nu was het een groentje achter de kassa dus wie weet. Kutsysteem.
Ze hebben het wel gedaan ja. Maar misschien is het systeem veranderd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is frustrerend zeg..Normaal doen ze dat wel bij de FRS voor je?
Wel lullig voor je dat ze het uitegerekend nu niet voor je doen..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben het wel gedaan ja. Maar misschien is het systeem veranderd.
Hier ben ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
speaking of, waar is Cobra? Op missie?
Heb ik niet aan. Loop vandaag in het blauw.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zag je niet door je cammouflagekleding
Weglopen, ze missen je vast niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit al een uur in een gruwelijk saaie conference call
Had ik op mijn vorige werk ook wel eens. En daar zit bij dat inbelprogramma een tekenprogramma. Voordat en nadat het daadwerkelijke gesprek begint, gingen een paar dan wel eens tekenen, niet wetende dat iedereen het kan zien.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik bel in, daarom heb ik hier tijd voor
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:31 schreef Mark het volgende:
Ook altijd op mute, zodat ik mijn hart kan luchten tijdens de call: "Idioten! Begrijp het dan!"
Zucht...
Nee, gewoon blijven refreshenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, is me toch nog gelukt met dat kaartje. Aanhouder wint enzo
Inderdaad...volgens mij is die vent gewoon aan het trollen in bedquote:
Dat denk ik niet als ik die uitleg zo lees.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad...volgens mij is die vent gewoon aan het trollen in bed
Nee helaas, in eerste instantie was ik het wel van plan maar ik ga voor bijna 40 man stoofvlees maken in de kroeg. MaJo gaat wel. Ga jij?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet als ik die uitleg zo lees.
Ga je zondag naar Songbird?
Och ja, dat vlees.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nee helaas, in eerste instantie was ik het wel van plan maar ik ga voor bijna 40 man stoofvlees maken in de kroeg. MaJo gaat wel. Ga jij?
De namen zijn inderdaad behoorlijk. Het is alweer even geleden dat ik Racoon gezien heb en Maria Mena en Ben Howard zijn ook leuk. En Tim Knol (voor één van zijn laatste optredens geloof ik).quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och ja, dat vlees.![]()
Kende het festival niet. Ik zag dat iemand kaartjes over had, dus ik ging kijken wie er komen. Toffe namen, en ik wilde al bijna plannen maken om te gaan toen ik me herinnerde dat ik zondag 15 km moet rennen, hehe.
Ah, jij staat zondag op de Groesbeekseweg klaar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef wyccie het volgende:
ik wilde al bijna plannen maken om te gaan toen ik me herinnerde dat ik zondag 15 km moet rennen, hehe.
Zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:14 schreef Mark het volgende:
Ah, jij staat zondag op de Groesbeekseweg klaar?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, we hebben er weer één
http://www.vkmag.com/maga(...)s_van_gordon_ramsey/
Ze verkopen ze gewoon niet. Er is ook geen leeg schapje.quote:
Ik dus ook niet. Tja, gewoon voorzichtig doseren. Maar ik vind gewone wel handig, daar weet ik het gewoon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef wyccie het volgende:
Kruidnagelpoeder heb ik nog nooit gezien, apart. Ik zou ook niet weten hoeveel poeder gelijkstaat aan 1 kruidnagel.
Ze hebben een heel kruidenarsenaal waar sommige nooit verkocht worden en sommigen gewoon dubbel staan. Dus dat is onzinquote:Dat een grote AH ze niet heeft is wel kwalijk, van die kleintjes snap ik het wel. Liever toiletpapier dan kruidnagel.
Jaquote:Voor je stoofvlees neem ik aan?
Zo, dat wordt lekker een potje recreeeren op de porseleinen godquote:Ik heb vandaag al een kilo mandarijnen op, gisteren ook.
Een kiloquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag al een kilo mandarijnen op, gisteren ook.
Ook erg goed voor je tandenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kiloDat kan toch nooit goed zijn
Dat zat ik me dus serieus af te vragen...overdosis vitamine C kan niet -> dat plas ik weer uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:28 schreef Etcetera het volgende:
Een kiloDat kan toch nooit goed zijn
pas maar op dat je niet oranje uitslaatquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag al een kilo mandarijnen op, gisteren ook.
Is wel gemakkelijk herkenning als je zondag aan de zijlijn staat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
pas maar op dat je niet oranje uitslaat
Inderdaad. Alhoewel warme chocomel met dit weer wel lekker is...quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:47 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Maar ik zal nu stoppen, geen zin om zondag aan de schijterij te zijn.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel warme chocomel met dit weer wel lekker is...
[ afbeelding ]
Ja, ja en via een dvd speler.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@C4 Heb je nog vaak nachtdienst? Nieuw kijkvoer nodig? Kijk je dvd's via een dvd-speler of op een laptop?
Not Forgotten al gezien?quote:
quote:
quote:
Kijk ook "The thick of it" en "In the Loop"quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef wyccie het volgende:
Gewoon alles onder het tapijt schuiven. Werkt altijd in tekenfilms.
Die opmerking kun je ook dubbel interpreterenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat gaat hem niet worden dan, je hebt vast een zolder waar niemand komt
meestal zijn dat kelders (of kerken) toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die opmerking kun je ook dubbel interpreteren
http://www.nu.nl/buitenla(...)losie-tegenviel.htmlquote:OSLO - De Noorse rechtsextremist Anders Behring Breivik heeft het bloedbad op het eiland Utøya alleen aangericht omdat een bomexplosie in het centrum van Oslo niet de schade aanrichtte waarop hij had gehoopt.
Ik heb toevallig meerdere mensen in mijn omgeving die voor de tweede keer zwanger zijn. Blijkbaar is het er de tijd van het jaar voorquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat ze gewoon jairs kamer bedoelen
Jij bent ook voor de tweede keer zwanger?quote:
Nah, dat is toch geen baby meer. En dan had hij vast Jair bij naam genoemd...quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat ze gewoon jairs kamer bedoelen
Dat heet toekomstplanningquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja wellicht, het lijkt me alleen zo maf om die kamer al te hebben... Ook voor als de rest van de familie komt kijken enzo en het dan uit moeten leggen? Beetje aparte manier om het te delen.
Jojo, ik denk dat dat is waar Soemp op doelt
ja maar dan verwacht ik toch dat ze het rommelhok zouden noemen. Of studeerkamer of 'de extra kamer'of whatever. Dus dan zou ze misschien inderdaad al zwanger zijn... Ik gok nog steeds op Jairquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:32 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ze dan al zwanger is. Of het is gewoon een rommelhok waar alle dozen staan en ze noemen het alvast de babykamer.
Of niet heel lang en het kan maar klaarstaan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja dat moet dan haast wel jair zijn toch... Of tinu is al heel lang stiekem zwanger
Het kan ook betekenen dat 'ie vindt dat de verhuizing al aardig opschiet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'Zelfs' is inderdaad een goede, maar zou hij echt zo'n fout maken?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat ze er niet aan willen denken
Morgenavond kan bestquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
God red gaat zo lachen als ie dit leest morgenof wacht, nee, zondag pas tuurlijk
Ondanks dat het zaterdag is?quote:
Het zal niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ondanks dat het zaterdag is?
.quote:Shabbat is observed from a few minutes before sunset on Friday evening until a few minutes after the appearance of three stars in the sky[1] on Saturday night. The exact times, therefore, differ from week to week and from place to place, depending on the time of sunset at each location. In polar areas where there is no sunrise or sunset at certain times of the year, a different set of rules applies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |