Iets meer uitleg: het is een cheatcode die je met je toetsenbord op FOK! kunt invoeren.quote:omhoog omhoog omlaag omlaag links rechts links rechts b a
Waar en met welk doel?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets meer uitleg: het is een cheatcode die je met je toetsenbord op FOK! kunt invoeren.
quote:
Dan doe je het niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die net goed werkt en vol zit als naar Amsterdam, laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Fyra voegt een rechtstreekse verbinding met onze zuiderburen toe...
Geen idee, nog nooit mee gereisd. We willen nog steeds een keer ermee naar Parijs maar het is er niet van gekomenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als die net goed werkt en vol zit als naar Amsterdam, laat dan maar zitten.
Nee, je wil met de Thalys naar Parijs. Ik heb het over de Fyra.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit mee gereisd. We willen nog steeds een keer ermee naar Parijs maar het is er niet van gekomen.
Idem vorig jaar, ideaal!!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb ik de Thalys wel eens genomen naar Parijs.
Oh jaquote:Op donderdag 17 november 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je wil met de Thalys naar Parijs. Ik heb het over de Fyra.
Ja mooi hequote:
Geen idee, website wordt hier als onveilig aangemerkt en dus geblocked...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud denken jullie dat ze is?
Oud genoeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
uhhh, die heeft Etcie in het vorige topic ook al gepostquote:Op donderdag 17 november 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je wil met de Thalys naar Parijs. Ik heb het over de Fyra.
Trouwens, dit topic
Boerenkool met een eigen wil.
12 of 30, zeg het maarquote:Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen van beide.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen van beide.
Ze isDaar geloof ik niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ik kom eigenlijk nooit in KLB maar dat topic is toch wel de moeite waardquote:Op donderdag 17 november 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, dit topic
Boerenkool met een eigen wil.
dan zit er niets anders op dan doorzagen en ringen tellen!quote:
In Japan ziet iedereen er jonger uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze spendeert 5 uur per dag aan huidverzorging. En ze is Japans, dat is het belangrijkste.
quote:
hij is hier ook al eens gepost met dezelfde vraagquote:Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het logo is dan ook niet nieuw...
Mooi bedacht jaquote:Op donderdag 17 november 2011 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Als je dat éénmaal gezien hebt, ben je voortaan alleen maar gefixeerd op dat deel van het logo nog...
Er zijn t-shirts met de dierennamen als afbeelding verwerkt, net zoiets als dit inderdaad. Gaafquote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi bedacht ja.
Persoonlijk vind ik deze ook wel erg goed:
[ afbeelding ]
En die had ik dus nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 november 2011 13:51 schreef Bart het volgende:
En de beer in het Toblerone-logo:
[ afbeelding ]
Door mij zelf?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij is hier ook al eens gepost met dezelfde vraag
Dat is toch anders, daar zijn de letters vervormd naar de vorm van een bizon.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi bedacht ja.
Persoonlijk vind ik deze ook wel erg goed:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch anders, daar zijn de letters vervormd naar de vorm van een bizon.
Die van Toblerone kende ik ook niet, maar vind ik ook niet zo opvallend.
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan zit er niets anders op dan doorzagen en ringen tellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer? Google op Negative Space Logos.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Bart, is er ook een code om het fontje weer normaal te maken?
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:07 schreef Etcetera het volgende:
pagina refreshen, zelfde code typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen van beide.
Ze isIk zeg: doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:12 schreef Bart het volgende:
Tenzij je userID 178193 hebt, dan heb je permanent Comic Sans.Ik zou bijna medelijden met Juicyhill krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Nou, je moet het niet gaan overdrijven natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Juicyhill krijgen
Bijna jaquote:Op donderdag 17 november 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Juicyhill krijgen
Zo! Wat ga je doenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...net even 11 kilo vlees besteld bij de Turkse slager voor zondag
Stoofvlees maken voor een grote groep in de kroegquote:
Flinke pan heb je dan nodigquote:Op donderdag 17 november 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stoofvlees maken voor een grote groep in de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |