Ook lekker idd., dat was een lekkere muziek periode.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:13 schreef Ouwesok het volgende:
Met afstand het mooiste intro uit de Nederlandse popmuziek met onder heel veel meer toetsen een schuimende Hammond en een van de fraaiste toetseninstrumenten ooit, de Mellotron400 dat ding met die wat zeurderige sleep-sound
...
't Blijft een meesterwerkje.
De Mellotron was voor een Nederlandse band best wel bijzonder te noemen, het ding was namelijk voor die dagen schofterig duur en omdat ie nogal gecompliceerd in elkaar stak ging ie geregeld stuk en was daarmee voor liveoptredens dan ook een van de grootste draken om te gebruiken vandaar dat hele rijke bands er ook twee meenamen op tourquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Heerlijk, die net niet (of toch wel) valse tape'jes van de Mellotron...
Nog maar ééntje daarom, met wederom de Mellotron:
Volgens mij ben je in de war met de talk box van Peter Framptonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:46 schreef Karina het volgende:
Over die Mellotron zag ik een item bij Top2000 a GoGo, ik vond het net of je bij de tandarts zit, zo een slangetje in je mond.
Oh ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met de talk box van Peter Frampton
Niet echt in mijn straatje, maar de doedelzakken zijn tofquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
Omdat ik ze 5 februari a.s live ga bekijken en beluisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |