PDD? Morgen weer een dag trouwens. Normale mensen slapen nuquote:Op donderdag 17 november 2011 02:00 schreef Coca_Cola het volgende:
Ongeduldig, want niemand heeft na mij nog wat in het PDD topic gezet de laatste paar uur.
PDD-NOSquote:Op donderdag 17 november 2011 02:04 schreef Mishu het volgende:
[..]
PDD? Morgen weer een dag trouwens. Normale mensen slapen nu
Wist niet dat jij borderline had.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
pffffff alles even te veel. Op dit soort momenten haat ik borderline
was al eerder wakker hoorquote:
Pff, ik moet leren dit weekend. Heb dinsdag een tentamenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een vriendin van me die ik ken van m'n ex was vanavond hier. Was maar 3 uurtjes, maar was supergezelligFlink bijgepraat over vanalles.
Alle verplichtingen liggen momenteel achter me en ik heb weekend
Komt wel goed johquote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Pff, ik moet leren dit weekend. Heb dinsdag een tentamen![]()
Tis gelukkig maar 1 weekendje effe blokken![]()
![]()
quote:Nou pa en ma jullie worden bedankt
Mijn ouders wrijven nu net extra in met mijn relatiebreuk.
Ik ga sinds deze week best wel veel naar vrienden toe. En zo vanavond ook weer. Dit om juist veel te praten en weer wat leuke dingen te gaan doen. Zodat ik niet hier zit en mijn eigen alleen voel.
Krijg ik van alles naar mijn kop gegooid, van zoals ga maar terug naar waar je vandaan komt. En het is maar goed dat hij je gedumpt heeft want je bent dit en dat.. Dit hadden ze 2 weken terug ook al gezegd. En je bent dom en bla bla bla
Oftewel pa is weer bezopen en ma die spoort zowiezo niet. Kan niet wachten tot ik hier weg ben.
Heb wel geen spaargeld enzo. maar dat komt allemaal wel. Inboedel is al een eind bij elkaar.
quote:Ik had alleen wel wat meer begrip en steun verwacht. Dacht dat dit een 2e kans zou zijn.
Maar helaas die hebben ze zwaar verknalt. Was even thuis geweest en krijg meteen naar mijn hoofd je bent zeker weer bij je ex geweest.. Ben meteen weer naar buiten gegaan en slenter nu ff buiten rond. Kan dit gezeik er niet bij hebben.
Weet dat ik hun niet serieus kan nemen, maar toch dit mij heel erg pijn.....
Klinkt als mijn nachtquote:Op donderdag 17 november 2011 20:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
was al eerder wakker hoorEn lag er pas om 2uur in ofzo.
Ik ben altijd in voor sappige verhalen. Hoe ben je dan geditched?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef hexta het volgende:
Ik baal een beetje. Ik ben op een vrij bizarre manier geditched geloof ik.
Het kan ook een dipje zijn. Probeer wat meer leuke dingen te doen waar je gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:46 schreef Daalder82 het volgende:
Ik zou best wel eens een depressie kunnen hebben, hoewel ik nog wel uit mijn bed kan komen (miraculeus!) en op het werk wel presteer (en soms nog wel kan lachen (met mezelf...))
Te herkenbaar voor op Fok! misschien.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor sappige verhalen. Hoe ben je dan geditched?
Super!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef minthy het volgende:
Gezellig een avondje bijgekletst bij een vriendin op de bank, werd weer eens tijd
heel moeilijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 06:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om je bed uit te komen?
Als dit sarcastisch geschreven is: Verdomd moeilijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 06:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om je bed uit te komen?
Teveel slapen kan soms vermoeiender zijn dan tekort slapenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Moe. En dat terwijl ik iets van 12 uur geslapen heb ...
Ik heb ook echt langer geslapen dan ik wou.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Teveel slapen kan soms vermoeiender zijn dan tekort slapen
De kroeg icm alcohol kan voor rust zorgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb ook echt langer geslapen dan ik wou.
Ik ging even in bed liggen omdat ik me ziek voelde, maar ben blijkbaar in slaap gevallen en pas 12 uur later wakker geworden ...
En nu is het weer één grote chaos in m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
De kroeg icm alcohol kan voor rust zorgenJointje roken kan ook voor rust zorgen....
Jointje roken doe ik liever niet. Heel erg gevoelig voor psychoses en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik wacht gewoon maar af tot de chaos weg is.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
helaas....wel dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:35 schreef scrub_nurse het volgende:
pffff wat was dat spannend...nu hopelijk niet weer opgeroepen worden voor mnn werk
Medicatie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:20 schreef Mishu het volgende:
Ik slaap te veel waardoor ik te weinig gedaan krijg.
En ik word gek van de correcties van de iPhone die niet kloppen (want Nederlands)
shit vergeten te kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Enorm raar.
Als ik Isa Hoes zo hoor praten over de pogingen die Anthony heeft ondernomen en ze hem uiteindelijk gevonden heeft ..
Brings back memories
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef theKiD het volgende:
Gaat weer een rustig weekend wordenSommige moeten werken, andere zijn in Duitsland, en weer andere willen samen op de bank hangen
100% eens!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef Flippiee het volgende:
Reislustig. Het liefst pak ik nu, bij wijze van, mijn koffers en vertrek naar een plek buiten Europa.
Had ik dat maarquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:39 schreef drucilla82 het volgende:
Ook hier misselijk van,alle spanning. Heb vandaag wel wat gegeten. Verder veel geslapen.
Ben nu in totaal 10 kilo kwijt door alle stress en niet kunnen eten hierdoor.. :-(
+1quote:
Als je dit leest ben je waarschijnlijk al eeuwen daar, maar veel plezier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
*moedigt zichzelf aan* Opdat ik een leuke avond mag hebben.
Ik weet natuurlijk niet wat hier de achtergrond van is, maar wilde je toch even veel sterkte wensen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:52 schreef Lastpost het volgende:
Ik merk dat ik nog steeds moeite heb om het verlies een plekje te geven, alles en iedereen gaat door en dat zou ik ook moeten, maar stiekem zou ik zo tekenen om weer verder te gaan waar we gebleven waren, ook in de situatie waarin ik nu verkeer en dat maakt de dingen zo moeilijk en gecompliceerd terwijl het eigenlijk geen 'issue' meer is.
quote:
Ik zet mijn tas ook niet op de grond zolang er niemand naast me komst zitten..quote:Op zondag 20 november 2011 14:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik voel me:
Zit een engels wijf naast me in de trein te zeiken over dat er mensen zijn die hun tas op de stoel zetten terwijl ze gewoon kan zitten. Wat een triest leven hebben dat soort mensen toch ook
De donkere dagen voor kerst he..quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef hexta het volgende:
Wat is het met deze tijd van het jaar dat iedereen zo labiel maakt?
Lopen er in de winter meer stuk dan normaal?quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef MrManuel het volgende:
[..]
De donkere dagen voor kerst he..
Stja.. Veel relatie lopen kapot rond die tijd..
Ik dacht dat de winterdepressie dat deed.. + net voor de zomer ook meestal toch?quote:Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lopen er in de winter meer stuk dan normaal?
OT: goed, weer even lekker thuis
Weekenden zijn gemaakt om los te gaan en je uit te leven, alvorens weer als een zombie te gaan werken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
Helemaal gesloopt. Ik dacht dat weekenden waren om uit te rusten?
Kopkaas eraf schrapenquote:Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef Trashcanman het volgende:
Godverdomme, mijn kaas is op! Hoe moet ik nu tosties maken?
Die wou ik eigenlijk opsparen om met oud en nieuw lasagne voor mijn vrienden te kunnen maken.quote:
PBquote:Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef drucilla82 het volgende:
Net gesprek gehad met baas. Deze week werk ik maar halve dagen omdat hij vindt dat het niet goed met mij. Hij wil dat ik wat rust ga nemen. Maar ja makkelijker gezegdt als gedaan.
Verder gekeken voor huisjes op een camping maar ook daar niks betaalbaars en in de buurt te vinden.
Zit er voor vandaag er doorheen
quote:Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef drucilla82 het volgende:
Net gesprek gehad met baas. Deze week werk ik maar halve dagen omdat hij vindt dat het niet goed met mij. Hij wil dat ik wat rust ga nemen. Maar ja makkelijker gezegdt als gedaan.
Verder gekeken voor huisjes op een camping maar ook daar niks betaalbaars en in de buurt te vinden.
Zit er voor vandaag er doorheen
Dan download je er volgende keer toch één? Of leen je een film van iemand? Allebei blijquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Kut!
Mijn vriend en ik hebben ruzie..bood heel lief aan dat ik een film zou huren,krijg ik direct te horen dat ik beter op me geld moet letten en dat dat nu niet kan.
Ik typ dit nu huilend omdat mijn vriend en ik laatste tijd niks leuks kunnen doen of ik krijg alweer een klaagzang over 'het geld'
Als er geen geld is kan het gewoon niet speel dan een leuk bordspelletje zoals men vroegah deedquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Kut!
Mijn vriend en ik hebben ruzie..bood heel lief aan dat ik een film zou huren,krijg ik direct te horen dat ik beter op me geld moet letten en dat dat nu niet kan.
Ik typ dit nu huilend omdat mijn vriend en ik laatste tijd niks leuks kunnen doen of ik krijg alweer een klaagzang over 'het geld'
Beiden herkenbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Heeft iemand ook weleens zo'n dag waarbij je in de avond nog naar Utrecht moet, maar overdag totaal niet het idee of gevoel hebt dat je daar vanavond daadwerkelijk bent.
![]()
Oh, en er is nog steeds niet gebeld!![]()
Durf gewoon bijna niet te gaan douchen, omdat de telefoon dan kan afgaan!
ik kreeg een leeg SMSje van een nummer dat ik niet ken. geen idee wat ik er mee moet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Gaat de telefoon over, is het niet voor mij!
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best eens toe aan leuk nieuws eigenlijk , mijn dip is geweest en eigenlijk snak een beetje naar iets leuks en positiefs
quote:
niet gehaald omdat ik daar altijd ziek van werdquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]je hebt toch niet de griepprik gehaald he? ben je daar ziek van misschien? of juist omdat je de griepprik niet hebt gehaald
![]()
als ik iets moet doen hoor ik t he
OT:voor de verandering
quote:
Maar wel een bazenweerstand! Alles is weer weg!quote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef fratsman het volgende:
Kop vol snot, keelpijn. Jawel, mijn afweersysteem heeft zijn jaarlijkse inzinking.
Wtfquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef candygirl het volgende:
Beetje geschrokken; keek net in spiegel en zie al die moeder vlekken die opeens in drie weken veel groter en steeds meer worden en een hoop bij elkaar ...
aj ff langs huisarts vooral met je zonnebankgeschiedenis..quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef candygirl het volgende:
Beetje geschrokken; keek net in spiegel en zie al die moeder vlekken die opeens in drie weken veel groter en steeds meer worden en een hoop bij elkaar ...
dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |