PDD? Morgen weer een dag trouwens. Normale mensen slapen nuquote:Op donderdag 17 november 2011 02:00 schreef Coca_Cola het volgende:
Ongeduldig, want niemand heeft na mij nog wat in het PDD topic gezet de laatste paar uur.
PDD-NOSquote:Op donderdag 17 november 2011 02:04 schreef Mishu het volgende:
[..]
PDD? Morgen weer een dag trouwens. Normale mensen slapen nu
Wist niet dat jij borderline had.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
pffffff alles even te veel. Op dit soort momenten haat ik borderline
was al eerder wakker hoorquote:
Pff, ik moet leren dit weekend. Heb dinsdag een tentamenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een vriendin van me die ik ken van m'n ex was vanavond hier. Was maar 3 uurtjes, maar was supergezelligFlink bijgepraat over vanalles.
Alle verplichtingen liggen momenteel achter me en ik heb weekend
Komt wel goed johquote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Pff, ik moet leren dit weekend. Heb dinsdag een tentamen![]()
Tis gelukkig maar 1 weekendje effe blokken![]()
![]()
quote:Nou pa en ma jullie worden bedankt
Mijn ouders wrijven nu net extra in met mijn relatiebreuk.
Ik ga sinds deze week best wel veel naar vrienden toe. En zo vanavond ook weer. Dit om juist veel te praten en weer wat leuke dingen te gaan doen. Zodat ik niet hier zit en mijn eigen alleen voel.
Krijg ik van alles naar mijn kop gegooid, van zoals ga maar terug naar waar je vandaan komt. En het is maar goed dat hij je gedumpt heeft want je bent dit en dat.. Dit hadden ze 2 weken terug ook al gezegd. En je bent dom en bla bla bla
Oftewel pa is weer bezopen en ma die spoort zowiezo niet. Kan niet wachten tot ik hier weg ben.
Heb wel geen spaargeld enzo. maar dat komt allemaal wel. Inboedel is al een eind bij elkaar.
quote:Ik had alleen wel wat meer begrip en steun verwacht. Dacht dat dit een 2e kans zou zijn.
Maar helaas die hebben ze zwaar verknalt. Was even thuis geweest en krijg meteen naar mijn hoofd je bent zeker weer bij je ex geweest.. Ben meteen weer naar buiten gegaan en slenter nu ff buiten rond. Kan dit gezeik er niet bij hebben.
Weet dat ik hun niet serieus kan nemen, maar toch dit mij heel erg pijn.....
Klinkt als mijn nachtquote:Op donderdag 17 november 2011 20:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
was al eerder wakker hoorEn lag er pas om 2uur in ofzo.
Ik ben altijd in voor sappige verhalen. Hoe ben je dan geditched?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef hexta het volgende:
Ik baal een beetje. Ik ben op een vrij bizarre manier geditched geloof ik.
Het kan ook een dipje zijn. Probeer wat meer leuke dingen te doen waar je gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:46 schreef Daalder82 het volgende:
Ik zou best wel eens een depressie kunnen hebben, hoewel ik nog wel uit mijn bed kan komen (miraculeus!) en op het werk wel presteer (en soms nog wel kan lachen (met mezelf...))
Te herkenbaar voor op Fok! misschien.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor sappige verhalen. Hoe ben je dan geditched?
Super!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef minthy het volgende:
Gezellig een avondje bijgekletst bij een vriendin op de bank, werd weer eens tijd
heel moeilijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 06:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om je bed uit te komen?
Als dit sarcastisch geschreven is: Verdomd moeilijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 06:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om je bed uit te komen?
Teveel slapen kan soms vermoeiender zijn dan tekort slapenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Moe. En dat terwijl ik iets van 12 uur geslapen heb ...
Ik heb ook echt langer geslapen dan ik wou.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Teveel slapen kan soms vermoeiender zijn dan tekort slapen
De kroeg icm alcohol kan voor rust zorgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb ook echt langer geslapen dan ik wou.
Ik ging even in bed liggen omdat ik me ziek voelde, maar ben blijkbaar in slaap gevallen en pas 12 uur later wakker geworden ...
En nu is het weer één grote chaos in m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
De kroeg icm alcohol kan voor rust zorgenJointje roken kan ook voor rust zorgen....
Jointje roken doe ik liever niet. Heel erg gevoelig voor psychoses en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik wacht gewoon maar af tot de chaos weg is.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
helaas....wel dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:35 schreef scrub_nurse het volgende:
pffff wat was dat spannend...nu hopelijk niet weer opgeroepen worden voor mnn werk
Medicatie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:20 schreef Mishu het volgende:
Ik slaap te veel waardoor ik te weinig gedaan krijg.
En ik word gek van de correcties van de iPhone die niet kloppen (want Nederlands)
shit vergeten te kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Enorm raar.
Als ik Isa Hoes zo hoor praten over de pogingen die Anthony heeft ondernomen en ze hem uiteindelijk gevonden heeft ..
Brings back memories
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |