abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104536474
's Nachts gelukkig niet, maar overdag wel heel veel, inderdaad masseren en dan gaat het wel weer, maar vind het zo sneu. Ze groeien ook zo hard, Jaël valt ook echt veel vaker dat herken ik ook van mezelf, had ik altijd als ik een groeisprintje had.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 november 2011 @ 23:59:04 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104537451
groeipijn kan ik me niet (meer) herinneren .. denk dat ik daar blij om moet zijn ...

Ik was lui vanmiddag. (of nou ja, ik zat met een zieke geert op schoot) en johan stond in de keuken, Jan stond naast me. Ik zeg tegen Jan: ga es tegen papa zeggen dat mama koffie wil? Hij rent naar de keuken en roept duidelijk hoorbaar: papa! mama koffie! even later hoor ik het koffiezetapparaat en Jan komt terug rennen: mama: papa hebt koffie maakt! ('t kwam er een beetje stotterend uit, hij struikelde echt over z'n woorden in z'n enthousiasme om het te komen zeggen maar ik vond het zo geweldig O+ (en dan heb ik het nu puur over de taal ontwikkeling en het vermogen om te kunnen vertellen wat er gebeurd is of wat iemand aan het doen is). Daar is hij sowieso heel erg mee bezig: mama: meisje jas aan?. meisje weg? (over het meisje dat voor hem aan de beurt was bij logo en dus wegging) mama: mensen lopen? winkel sloten? (gesloten) winkel open?

Hij kwam vandaag ook ineens met een kopje van z'n winnie the pooh serviesje aanrennen. Ik moest een slokje koffie nemen. Hij maakt zo'n enorme sprong door dat ik het amper kan bijhouden ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104543016
Oeks,.zijn zijn kiezen allemaal al door?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104543401
Ja, zijn kiezen zijn al heel lang door, die zijn het niet.
En helemaal lekker is hij niet, althans hij heeft vanochtend alleen maar een appeltje gegeten en taalt niet naar zijn boterhammetje.
We halen zo even neusspray en gaan dan op weg. Kijken hoe het gaat vandaag.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104544576
Neusspray bij oorpijn?? Dat ken ik niet. Gewoon sprayen in neus?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_104545595
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef _Bar_ het volgende:
Neusspray bij oorpijn?? Dat ken ik niet. Gewoon sprayen in neus?
het kan zijn dat de buis van Eustachius ingedeukt is. Met neussprayen haal je die druk eraf. Werkt heel erg goed hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104545693
We hebben Senna gisteren ook ziek opgehaald van het kdv, 38,7 terwijl ze normaal rond 36,3 zit. Eten ging wel goed, ze was alleen wat stiller dan anders, maar toch twee pannenkoeken gegeten. Tegen de tijd dat ze naar bed moest, had ze ruim 39, ze wilde niet in bad en ze sliep al voordat schaap klaar was met voorlezen. Toen wij naar bed gingen, heb ik haar bij ons genomen, want met die koorts vond ik het maar niets. Extra kacheltje in bed, ze was heel warm. Dat is ze tot zeker een uur of 4 gebleven, en vanmorgen (klok rond geslapen!) was ze weer koel. Geen idee wat het nou was, maar het lijkt weer over.

Hoop dat Ko niet ziek wordt, oeke!

Seb is goed bezig, Estrys! Knap van hem!

Ach Flipke, fijn dat hij er snel van opgeknapt is, Rocka!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104545890
Toby sluit ook aan bij de zieke kindjes. Of nou ja, ziek... Hij is hier net een half uur gelden supervrolijk en vol praatjes opgehaald door mijn vader. Mag een wonder heten, sinds hij gistermiddag op het kdv tijdens het slaapje zijn bed had ondergespuugd, heeft hij zowel daar als bij schoonouders en bij ons thuis gezorgd voor bergen en bergen wasgoed :{
Als we 2 uur geslapen hebben vannacht dan is het veel :O
Vreemd virus, en zo sneu...

Beterschap voor alle sneue kleintjes :*

En BE, wat een verantwoordelijkheidsbesef heeft 'ie zeg O+
Doet me denken aan een wc-incident van 'n jaar of wat geleden waarbij ik ook zo'n behulpzame peuter had. Helaas wist hij niet zo goed tijdens welke fase van het wc-bezoek je die borstel nou precies moet gebruiken :X
.... met gevoel voor drama....
pi_104549530
DJMO wat goed zeg!

Beterschap voor de zieken! :*

Tyler hoest sinds gisternacht ineens heel veel. Zo neu, hij wordt er ook wakker van, das niks voor hem.
pi_104550365
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

het kan zijn dat de buis van Eustachius ingedeukt is. Met neussprayen haal je die druk eraf. Werkt heel erg goed hoor.
ben blij dat ik dit nu weet, echt niet eerder gehoord.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 november 2011 @ 14:18:56 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104550610
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104550672
hier hebben we een waterpokprinsesje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 november 2011 @ 17:22:14 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104556226
Beterschap voor Elin :*

Jan ligt al sinds tien voor vier te pitten. die begint ook ziek te worden (verkouden etc) zo maar wakker maken om een broodje shoarma te eten ... hopelijk krijgt hij 't weg :/

pi_104558978
Veel in dr gezichtje, KD? En heeft ze er veel jeuk aan? Sterkte!

Ook voor jouw peuter, Djmo.

Lente is al halverwege dr nieuwe puzzel van 30 stukjes. Van Sinterklaas gekregen. :)
pi_104559314
Beterschap voor de zieken.

Wow, ssserpente, 30 stukjes, dat vind ik knap! Thomas is nu bezig met 9, die vindt hij wel moeilijk. Die van 6 wist hij snel, hij onthoudt welk stukje waar hoort. Bij 9 gaat dat lastiger. Nu hij echt kan puzzelen vindt hij de houten puzzels niet meer leuk.
pi_104561296
Elin ook aan de waterpokken.... Klein paddestoeltje, wel hopen dat ze lex niet aansteekt....
Is ze er ziek van?

Jeempie Lente, 30 stukjes joh? Knap zeg!
Hier zijn die knopjespuzzels nog moeilijk zat.
Maar we oefenen ook te weinig, lars speelt liever met zijn auto's.

We waren vanmiddag naar de intocht van sinterklaas geweest. Lars zat er met volle verbazing naar te kijken, wat een spektakel. Er kwamen natuurlijk steeds meer pepernoten in zijn zak, en die mochten er ook niet meer uit haha. Hij was verder totaal niet bang ofzo, vond alles leuk en gezellig. Slaapje overgeslagen, dus hij ligt er nu in, helemaal totall loss. Maar wat was het een leuke gezellige middag genieten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104561546
Beterschap voor de zieke kinderen!

Goed zo Lente ^O^
Thomas ook lekker aan het puzzelen :D
Lars leuk he sinterklaas O+

Roy kan handje geven :D Roy zegt de hele tijd mamamamamamamamamam Zou dit het begin zijn van Mama?
En papapapapapap het begin van Papa?
Poes zit er ook nog steeds :D
Het gebaar knuffelen heeft Roy door en komt dan ook echt knuffels vragen en andersom halen O+
Positieve flow hier door het huis *O*
Vanavond is hij bij opa en oma lekker logeren, en maandag naar het ziekenhuis voor onderzoeken .
pi_104565757
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef ymme het volgende:

Mart woog afgelopen maandag 15,1 kilo bij 91 cm.

Thijs is net zo zwaar... en 7 cm langer.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_104565786
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef Kleurdoos het volgende:
hier hebben we een waterpokprinsesje.
Ah sneu, heeft ze er veel?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_104569453
ze komen er met een klein legertje aan momenteel het meeste zit op r hoofdhuid ;(

dit was 3 dagen voor de pokken, vond al dat ze niet zo lekker in r vel zat

ik dacht gezellig met r naar t bos te gaan, kijk die kop :P ze wilde niet lopen.. beetje ongeinteresseerd met r handen in r zakken :D
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 08:35:47 #120
5428 crew  miss_sly
pi_104576909
Elin :D Ach, het is vast niet fijn om waterpokken te gaan krijgen, dus dan ben je niet op je best.
Is de kans nu groot dat Lex het ook krijgt, of is hij nog beschermd door de bv? Lex is nog wel erg klein om waterpokken te krijgen.

30 stukjes? :o dat is echt ongelofelijk knap van Lente!
pi_104576925
ik hoop op het tweede Miss..vooralsnog geen pokje op mijn baby O+
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 08:49:17 #122
5428 crew  miss_sly
pi_104576953
Ik hoop het ook, KD. Zou wel heel erg sneu zijn voor zo'n kleintje.
pi_104576964
mja en de kans dat ze het dan nog eens krijgen is zo groot..dus nutteloos ;) Er komen ook vriendinnen op bezoek met hun kroost, in de hoop dat elin ze aansteekt :')
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 08:51:47 #124
5428 crew  miss_sly
pi_104576972
hahaha, dat herken ik wel. Maar inderdaad als ze het zo jong krijgen, is het nogal nutteloos. Dus maar even niet! Heeft Elin er veel last van?
pi_104576989
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 08:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Er komen ook vriendinnen op bezoek met hun kroost, in de hoop dat elin ze aansteekt :')
:D :Y)
pi_104576998
Best wel, al ging vannacht beter (na een havermoutbadsessie) gisteren hebben we allen niet geslapen. arme meisje kon alleen maar huilen. Ze heeft ze ook op de binnenkant van haar oogleden ;( en edele delen :{
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 08:58:36 #127
5428 crew  miss_sly
pi_104577017
Ow ja, dat laatste had Senna ook, zo sneu! Op de binnenkant van haar oogleden lijkt me heel naar. Heb je al Kidsclin gekocht? Dat hielp hier echt heel erg goed, beter dan de havermout, daar wilde ze niets van weten. Drama in bad.
pi_104577046
Beterschap voor Elin O+
pi_104577058
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat laatste had Senna ook, zo sneu! Op de binnenkant van haar oogleden lijkt me heel naar. Heb je al Kidsclin gekocht? Dat hielp hier echt heel erg goed, beter dan de havermout, daar wilde ze niets van weten. Drama in bad.
hier geen drama gelukkig.maar ik zoek het even op, voor als het erger wordt
pi_104577090
Beterschap voor al die zieke/ziekwordende kindertjes :*

Lente 30 stukjes?? Wow! :D

En Roy begint nu echt te kletsen he Bar :) Succes maandag!
pi_104577644
Beterschap voor Elin! :*
  zondag 20 november 2011 @ 10:10:21 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_104577675
Beterschap voor Elin!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_104577928
kijknou ;(

in r oog!!
  zondag 20 november 2011 @ 10:39:22 #134
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_104578061
*ondersteenvandaankont: Kleurdoos, elin der oog moet je in de gaten houden hoor. Ik of mijn zoon eigenlijk heeft speciale zalf gekregen van de huisarts voor een pok op zijn oog. Kan schade geven. Sterkte ermee.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_104578128
goed dat je het zegt! Ik zal morgen even bellen.
pi_104578191
Ach gossie, arme meid. Hopelijk is ze er snel vanaf.
Fake it till you make it...
pi_104578220
Och arme Elin! Wat sneu ziet dat eruit zeg.

Ik ben een mammegaai volgens Isabeau. (Nee, ik ben geen papegaai, jij bent een mammegaai!)
pi_104578696
Nou ja, driedubbel. :')
pi_104578706
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
kijknou ;(

[ afbeelding ]
in r oog!!
Gossie. Leia had ze ook in dr oog volgens mij.

Dr pyjama kleurt er wel mooi bij. :+
pi_104578723
Shit. Dubbel.
pi_104578737
triple :P
  zondag 20 november 2011 @ 11:22:31 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104578841
Aggos, wat sneu!
pi_104579085
ze gaat zo met papa naar de huisartsenpost, ze heeft er nu 3 in r ogen en ook een paar op r tandvlees..foto hierboven was van gister..is nu dubbel zo erg
pi_104579126
Wat ziet dat er sneu uit! :*
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 11:32:57 #145
5428 crew  miss_sly
pi_104579135
Ach, dat is echt heel zielig. Goed dat jullie even naar de huisartsenpost gaan, want dit is wel extreem!
pi_104579138
Kleurdoos, wat rot dat t zo veel erger wordt.. vooral op die moeilijke plekjes :{
Sterkte en beterschap voor jullie :Y
pi_104579238
en r arme edele delen

ze is er zelf verder erg vrolijk onder..

//kijk mama nog een pokje nog een pokje nog een pokje.. die is nog wel even zoet met tellen :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 20 november 2011 @ 16:10:42 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104590165
arme Elin ;(

Mag ik even ongegeneerd trots zijn op mijn peuter! We zijn even door de woonkamer en keuken aan 't rauzen (opruimen, schoonmaken etc) en Geert had een stukje papier gevonden op de grond. Soit, dat joch vind de kleinste papiersnipper nog :') Maar goed: Jan staat erbij en riep: mama, Geert heeft papier! ik :? Papa: dat mag hij niet ! En Jan haalde het heel voorzichtig uit Geert z'n handjes terwijl hij mompelde "heel voorziggies". Ik was zo trots op hem O+

pi_104595478
KD wat zeiden ze bij de HA-post?
pi_104596914
tís prima, zolang ze haar ogen open kan houden..als ze gaan 'plakken' dan terugkomen.
pi_104599459
Agossie die Elin toch....
Meike had er ook 1 in haar oog, zo'n rode stip....gelukkig is die mooi weggetrokken.
Bij Lars kun je ze ook nog steeds zien op zijn lijfje.....
Duurt best lang vind ik... eind okt had hij de waterpokken...

Vandaag gezwommen, Lars geniet.
Maar hoe leer je zo'n ukkepuk dattie zijn mond moet dichthouden onder water?
We zeggen het wel steeds, en hij antwoord JAHAAAAA....! Maar doet het niet.
Hij springt er steeds in, en komt dan al proestend weer boven. Zijn luiers waren echt overvol vanmiddag....hij heeft het halve zwembad leeggezopen.
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 20:31:22 #152
5428 crew  miss_sly
pi_104601228
Toch goed dat jullie geweest zijn, toch? Weet je in ieder geval waar je op moet letten. Hoop dat het niet erger wordt voor Elin. Beterschap en succes voor de nacht!

Ach Lars :D Ja zeggen en nee doen, heel herkenbaar :P
pi_104608625
Beterschap voor Elin!

Lars O+ zwemmen is lekker he! Jaël drinkt altijd zwembad water en dan zeggen we niet doen en dan zegt zij "ow nee sowwy mam" en weer een slok :P
pi_104618767
Wat schattig van Jan, DJMO! O+

Lente ligt vanuit dr bedje huilend 'poep is goed!' te roepen.

Nu er nog zelf in geloven. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 november 2011 @ 09:03:42 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104619157
Arme Lente ;(

Ze mag wel wat van Jan z'n enthousiasme/poepgemak lenen :') Die wil niets anders dan poepen op de wc, en tegenwoordig komt er vrijwel elke keer idd nog poep ook. Zijn enige probleem is dat hij niet wil dat er afgeveegd wordt want de doekjes zijn te koud :') Die hebben we tegenwoordig dus op de radiator liggen zodat meneer voorverwarmde doekjes heeft :')

pi_104619198
En met wc papier dan DJMO insert vraagteken, mn toetsenbord doet raar.
Of wordt het dan niet goed schoon

Arme Lente!
pi_104619213
Awh Lente :'( Sneu hoor.

Hahaha Jan :D Groot gelijk hoor! Wat goed dat poepen op de wc.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 november 2011 @ 09:10:56 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104619290
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
En met wc papier dan DJMO insert vraagteken, mn toetsenbord doet raar.
Of wordt het dan niet goed schoon

Arme Lente!
Dat wordt een grote zooi bij hem :{ We moeten rollen wc-papier ook echt bij hem uit de buurt houden, omdat we anders (Als het aan hem ligt) tien rollen per dag verslijten :')

pi_104619603
quote:
12s.gif Op maandag 21 november 2011 09:03 schreef DJMO het volgende:
Arme Lente ;(

Ze mag wel wat van Jan z'n enthousiasme/poepgemak lenen :') Die wil niets anders dan poepen op de wc, en tegenwoordig komt er vrijwel elke keer idd nog poep ook. Zijn enige probleem is dat hij niet wil dat er afgeveegd wordt want de doekjes zijn te koud :') Die hebben we tegenwoordig dus op de radiator liggen zodat meneer voorverwarmde doekjes heeft :')
Oh dat deed ik ook... Die natte doekjes zijn ook wel koud hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104619737
Goedemorgen!

Arme Lente. Het is echt eenbehoorlijk issue voor d'r hè?

Isabeau heeft volgens mij van iemand die kreet gehoord van 'Ik ben twee en ik zeg nee' en ze neemt hem wel heel letterlijk.

Ik: Isabeau kijk, een paard!
Isabeau: Nee mama, dat is niet een paard
}:|

Ik: Isabeau, wil je een broodje
Isabeau: Nee, ik wil niet een broodje
Ik: Oke, dan niet.
Isabeau: Broooooodjjeeeeeee :'(

Ik: kijk Isabeau, Sinterklaas
Isabeau: Nee, is niet Sinterklaas, is MIJN Sinterklaas.

Ik: Ga je mee naar boven?
Isabeau: Nee, ik ga niet naar bed
Ik: Wil je zelf op de trap lopen?
Isabeau: Nee, ik wil zelf op de trap lopen

Het grappige is dat ze makkelijker is dan ooit, alleen zegt ze gewoon standaard nee. :{w
pi_104622166
Ik heb meegedraaid op de peuter en zag eigenlijk niks bijzonders, behalve dan dat hij geen oogcontact maakt met de leidsters. En hij ging in protest omdat ze hem wilden verschonen, maar ik heb tegen hem gezegd dat het goed was, en toen ging het wel goed.

Volgende week CB+.

En juf weet niet dat ik ASS heb, maar 'dat het in de familie zit'

[ Bericht 13% gewijzigd door McLaura op 21-11-2011 11:26:10 ]
pi_104623533
Wat gaan ze bij het CB+ precies doen Lau?
pi_104623721
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Wat gaan ze bij het CB+ precies doen Lau?
Daar wordt hij geobserveerd door de orthopedagoge, de arts, de logopedist en de fysiotherapeut. Gewoon kijken of zij iets 'zien' waar we verder wat mee moeten.

Ik ben zeg maar behoorlijk blij dat we van de zomer besloten hebben voorlopig niet voor een tweede te gaan, eerst dit allemaal maar eens afwachten.
pi_104623901
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Thijs is net zo zwaar... en 7 cm langer.
Ryan is 13 cm langer en een kilo lichter. :@ Hij krijgt echt te eten hoor, echt!
(en dan altijd die stomme opmerking van de huisarts 'ik zie ze liever zo dan te zwaar' ik zou willen dat hij een kilo of 3 zwaarder zou zijn, hij komt gewoon niet aan ;( )
pi_104624860
Dat vind ik ook stom hoor, Spewey. Ondergewicht is ook een probleem, dat zie ik in mijn omgeving bij 2 leeftijdgenoten.
pi_104624892
Wel fijn voor thijs dat jij er was. Misschien heeft hij nu ook meer vertrouwen erin, nu jij hebt gezegd dat het goed is?
pi_104625138
Oke Laura, fijn dat je je vooralsnog goed voelt bij dat besluit en goed dat er actie wordt ondernomen. :*
  Moderator maandag 21 november 2011 @ 16:07:29 #168
5428 crew  miss_sly
pi_104632973
Ik had mezelf in een moeilijk parket gemanouvreerd: Senna zeurde (en piepte en huilde en jammerde en knuffelhuilde) al vanaf dat ze wakker werd of de tv aan mocht. En dan heul vaak achter elkaar op allerlei irritante toontjes en jengeltjes. Ik zei dat ik eerst even iets moest doen (pastasaus maken in dit geval) en als ik klaar was, dat ze dan tv mocht kijken. In de tussentijd even lekker zelf spelen, lezen, tekenen, zelf koken, wat ze maar wilde. Maar ze bleef maar doorgaan. En juist daarom wilde ik de tv niet aanzetten, wegens niet haar zin willen geven omdat ze jengelde. Maar intussen was me wel duidelijk dat het enige dat haar weer een beetje rustig zou maken, de tv zou zijn :') Wat te doen?

Uiteindelijk kwam ze bij me knuffelen en vroeg, met haar liefste lachje en stemmetje en zonder zeur of jengel erbij of ze alsjeblieft televisie mocht kijken. Dus toen heb ik hem maar aangezet :')
pi_104633112
Ha! Mama is makkelijk te manipuleren met een lief lachje dus. Die knoopt ze in d'r oren! :P
  Moderator maandag 21 november 2011 @ 16:14:18 #170
5428 crew  miss_sly
pi_104633312
Nou ja, liever met een lief lachje dan met dat gejengel. Pfff, ik heb het toch een uur en een kwartier moeten aanhoren.
  Moderator maandag 21 november 2011 @ 16:15:35 #171
5428 crew  miss_sly
pi_104633362
Ow, maar ze heeft drie keer op het potje geplast en heeft niet in haar broek geplast! Ze kwam droog uit haar middagdutje zelfs. Het tweede plasje had ze wel een paar druppels in haar broekje, omdat het net iets te lang duurde voor haar broek uit was, maar dat telt niet, vind ik ;)
pi_104633488
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik had mezelf in een moeilijk parket gemanouvreerd: Senna zeurde (en piepte en huilde en jammerde en knuffelhuilde) al vanaf dat ze wakker werd of de tv aan mocht. En dan heul vaak achter elkaar op allerlei irritante toontjes en jengeltjes. Ik zei dat ik eerst even iets moest doen (pastasaus maken in dit geval) en als ik klaar was, dat ze dan tv mocht kijken. In de tussentijd even lekker zelf spelen, lezen, tekenen, zelf koken, wat ze maar wilde. Maar ze bleef maar doorgaan. En juist daarom wilde ik de tv niet aanzetten, wegens niet haar zin willen geven omdat ze jengelde. Maar intussen was me wel duidelijk dat het enige dat haar weer een beetje rustig zou maken, de tv zou zijn :') Wat te doen?

Uiteindelijk kwam ze bij me knuffelen en vroeg, met haar liefste lachje en stemmetje en zonder zeur of jengel erbij of ze alsjeblieft televisie mocht kijken. Dus toen heb ik hem maar aangezet :')
Dat had ik vandaag ook :( 'Als je lief bent, krijg je straks heus wel een paar snoepjes' En sinds die zin heeft ze elke minuut aangegeven dat ze wel HEEL ERG LIEF was :')
  Moderator maandag 21 november 2011 @ 16:20:54 #173
5428 crew  miss_sly
pi_104633588
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Dat had ik vandaag ook :( 'Als je lief bent, krijg je straks heus wel een paar snoepjes' En sinds die zin heeft ze elke minuut aangegeven dat ze wel HEEL ERG LIEF was :')
Pfff, het is zoo irritant dan he. Ik blijf maar zeggen dat ik haar echt lief vind en dat ze dadelijk echt tv mag kijken (duidelijker afgebakend: als ik klaar was met koken), maar dan blijft ze maar vragen "mag ik nu televisie kijken?" op zo'n echte zeurtoon. En toen ik een beetje boos werd (echt een beetje hoor) kwam ze heel verdrietig huilend naar me toe om te knuffelen en te zeggen dat ik niet boos mocht doen :')
pi_104633758
Jeetje wat zijn ze toch allemaal vroeg zindelijk hier! Knap hoor
pi_104633869
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jeetje wat zijn ze toch allemaal vroeg zindelijk hier! Knap hoor
mijnes niet hoor }:|
waar ze eerst 's ochtends en 's avonds dan iig nog wel op de wc wilde, wil ze zelfs dat niet meer. ik heb wel een vermoeden waar het om te doen is (ravi draagt tenslotte ook luiers *) en het is wel lekker makkelijk. zoals ze zelf zegt: lekkel poepen in de luiel)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104634347
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Pfff, het is zoo irritant dan he. Ik blijf maar zeggen dat ik haar echt lief vind en dat ze dadelijk echt tv mag kijken (duidelijker afgebakend: als ik klaar was met koken), maar dan blijft ze maar vragen "mag ik nu televisie kijken?" op zo'n echte zeurtoon. En toen ik een beetje boos werd (echt een beetje hoor) kwam ze heel verdrietig huilend naar me toe om te knuffelen en te zeggen dat ik niet boos mocht doen :')
Nouja Elin heeft echt maandenlang in de herhaalfase gezeten en die was echt heel echt naar. mag ik mag ik mag ik mag ik, 'ja zo' maaaarrr mag ik mag ik mag ik mag ik. as we speak doet ze het 'ik wil zandkasteel ik wil zandkasteel (ik reageer even niet en ze weet er 30x ik wil zandkasteel in te proppen) de fase is dus blijkbaar nog niet over.

vooral heel vervelend als je even druk bezig bent met je andere kind ofzo
pi_104637079
De mijne durft ineens niet meer op het potje. Dus tot zover...

Ow en dat zeuren. Dan roept hij: ik weet iets! Ik heb een ideetje. Natuurlijk zo schattig als hij kan. Maar dan zeg ik al: nee Seb je krijgt geen snoepje. Dan laat hij zijn schouders hangen en zegt oooow nouhou. En soms dan komt er de stervende zwaan bij. Dan laat hij zich op zijn knieën vallen en begint luid te nephuilen. Jammer jongen ik trap er niet in
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 21 november 2011 @ 17:57:29 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_104638147
En dan met lege handen voor je gaan staan "ja, maar dan ben ik verdrietig en dan hebben mijn handen niets"

check :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_104638622
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef Troel het volgende:
En dan met lege handen voor je gaan staan "ja, maar dan ben ik verdrietig en dan hebben mijn handen niets"

check :P
in dat geval: geef m een poetsdoek in zn handjes :P
  maandag 21 november 2011 @ 18:57:57 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104641287
Wat een heerlijk bijdehante kinders zitten er af en toe bij O+
en af en toe heb je een flinke rol behang of in elk geval duc-tape nodig
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 november 2011 @ 19:03:57 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104641645
Ik ben ook wel van het nee, niet nu maar straks. Maar ik ga zowel jan als mezelf geen uur nee aan laten horen omdat het toevallig op een jengeltoontje gevraagd word. Dan vraag ik liever: "Kun je het ook nórmaal vragen : "Mag ik <insert gewilde> " " en dan heeft hij meestal wel door dat hij het op een normale toon wel krijgt.

Heeft er trouwens iemand een "wegwerp buggy" staan en doet er niets meer mee? Ik denk erover om Jan voortaan maar te laten lopen (aan 't tuigje) en Geert in de doek of de buggy mee te nemen, en mocht Jan dan moe worden, kan ik Geert altijd nog in de doek slingeren en Jan in de buggy laten zitten. Ik ben ontzettend blij met de duo voor lange(re) stukken, maar voor korte stukjes zoals de PSZ of de winkels wordt hij me toch te lomp :')

maandag 21 november 2011 @ 19:10:05 #182
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104641995
Annicka heeft dat herhalende ook wel, en dan in combinatie met verdrietig zijn. Dan is ze ergens ontstemd over (iets niet mogen oid) en dan herhaalt ze de hele tijd: 'ik ben zo verdrietig'. Geen doorkomen aan op zo'n moment.

Ze is trouwens wel heel blij met haar broertje. (ahhh, wat lief!) En kusjes geven. Ze moet nog wel leren dat ze voorzichtig moet zijn in Ayden's omgeving, normaal gesproken kon ze rennen en vliegen wat ze wilde, maar dat moet nu eventjes wat minder. In ieder geval tot Ayden wat minder baby is... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104645745
BWAAAARK!
zo. dat moest k kwijt.

Oudste is weer volop aan het spugen s avonds, op gezette tijden. Ze eet voor geen meter meer, dat weten we eerst aan normaal peutergedrag maar ze laat nu ook de lekkere dingen staan, de pepernoten en de chocola enzo. En ze poept ja eh. niet. eigenlijk. Dus dikke shit hier mwhihi :') .
Heb vandaag de kinderarts gebeld maar die zei doodleuk ja geef dr maar een klysma. Daarop heb ik vriendelijk bedankt en maar gevraagd of het niet anders kon (nee dus), waarop B. met haar naar het ziekenhuis is gegaan zodat ze het ding daar toe kunnen dienen. We hebben hier inmiddels panische toestanden als er getemperatuurd moet worden of een zetpil gegeven moet worden. Ik sta er niet zo om te springen om zelf steeds die klysma's te moeten geven eerlijk gezegd. Al met al bouwt ze best een redelijk trauma op zo, en het is natuurlijk lood om oud ijzer of nou een verpleegster dat klysma geeft of ikzelf, maar het voelt toch niet lekker dat ik (of B.) dan degene is die haar zelf dat trauma aandoen.
Op zich waren ze wel begripvol in het ziekenhuis maar toch ook wel een beetje met een sjongejongejonge :') ondertoon. Tsja, t zal voor hen wel aan de orde van de dag zijn allemaal maar voor ons niet.

/end.

En verder doet ze het zo goed, mn grote, ik ben zo trots op haar en ze gaat zo snel!
Ze heeft het ontzettend naar haar zin bij de gastouder, ze spreekt heel goed al en ze is een ondernemende peuter. Helemaal in de ban van poppen en maaaissieees! en prinsessen enzo nu :D heerlijk tutten voor ons dus O+

:)
pi_104645768
en ik ga nu even rustig teruglezen, ik heb zo weinig tijd tegenwoordig om het bij te houden -O-
:)
pi_104648536
Ach Mignonne ja arme oudste :*
Ik kan me dat klysma verhaal zo goed voorstellen dat je dat niet zelf wilt doen. Jij bent de mama en jij bent er om te troosten en niet om eerst iets te doen waarna je haar moet troosten. Dus naar het ziekenhuis gaan vind ik echt een goede keus van jullie :*
pi_104649420
Och ze is zo een mooierd O+
Wat ontzettend sneu dat ze zelfs het lekkere eten laat staan.
En je hebt helemaal gelijk :Y Dan vinden ze je maar een :') ouder. Je redenatie snijdt hout hoor.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104650202
Dit filmpje wilde ik gisteravond al showen, is ook gisteravond gemaakt. Zo lief :) Rond de 15 seconden krijg je duidelijkheid ;)
pi_104651432
Mignonne, wat een heerlijk meisje heb je ook!

Wij waren dit weekend een weekend weg met de kinderen en Lotte sliep in een tweepersoonsbed. Eerst was ze een beetje verdrietig want: nu heb ik geen vriendje die bij mij in bed slaapt O+
  maandag 21 november 2011 @ 23:04:31 #189
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_104657960
Herhaalfase *herkenbaar* Bram blijft alles herhalen totdat je hem erkenning geeft.
Verder is mijn peuter heerlijk op het moment. Sinterklaas leeft nu echt voor hem en hij vindt het spannend, maar o zo leuk.
Luisteren is wel een probleempje. Ik moet soms wel 10x zijn naam zeggen voordat hij opkijkt. En hij hoort wel goed, want als ik vraag of hij een *insert iets lekkers* wil, staat hij meteen bij me.
Morgen gaat hij onder het mes, neusamandelen eruit. Ik zie er als een berg tegenop en hoop dat ik hem voldoende voorbereid heb. Vind het 3x niks...

Moderator maandag 21 november 2011 @ 23:06:57 #190
5428 crew  miss_sly
pi_104658125
Sugarsnap, sterkte voor morgen! Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!

Wij waren vanavond uit eten (was ik vergeten dat we dat zouden doen toen ik beloofde de stemmen voor de awards in te vullen, morgen nieuwe kans) en een nichtje van schaap kwam oppassen. Senna is zo lief geweest, vertelde ze. Ze had goed geluisterd, was lief geweest, en ging lief slapen. In bad zei ze ineens "ik vind je lief" en tijdens het voorlezen had ze gezegd dat ze het leuk vond dat ze oppaste O+
Fijn zo'n oppas O+
pi_104665930
Mignonne, wat akelig dat 't hele poepdrama steeds zo de kop op blijft steken. Ook ik kan me helemaal vinden in jullie besluit om naar het ziekenhuis te gaan voor 't klysma.

Herhalen, héél herkenbaar. Maar niet alleen bij 't vragen om iets (waterwaterwaterwater waaaaaateheheheeeeeeer), maar ook als ze iets heeft gezien, bijvoorbeeld als we in de auto zitten (mama kijk, trein. Een trein. Een trein. Een treiheiheiheiheiiiiinnnnnn, mamaaaaaaaaa. Mama. Mama. Mama! MAMA TREIN! mama. Zie je die trein? Zie je die trein? ZIE JE DIE TREIN!!!???? )

Zo snel mogelijk reageren is het devies.
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:38:15 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104666020
mignonne :* voor je arme meisje

Sugarsnap, succes vandaag!

Ow herhalen is hier ook hoor! Hij mag dan wel nauwelijks praten maar hij blijft net zo lang 'dèt' zeggen totdat je reageert
pi_104666030
Arme A. ;( Groot gelijk dat je naar het ziekenhuis gaat voor het toedienen van de klysma Mignonne :*

Dat herhalen is zo herkenbaar! Als ik geen antwoord/ niet het goede antwoord geef blijft hij maar doorgaan. Ik heb het bij andere kinderen nooit gemerkt, dus ik dacht dat het een afwijking van Niels was :')
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104666043
sterkte mignonne :*

groot gelijk dat je die strijd met een klysma niet zelf aangaat. je bent haar mama, niet haar verpleegster!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 22 november 2011 @ 09:52:11 #195
5428 crew  miss_sly
pi_104666327
mignonne, ik begrijp helemaal dat je zelf zo'n klysma niet wil geven. Ik vind het eigenlijk heel raar dat ze daar in het ziekenhuis geen begrip voor hebben! Jullie zijn de ouders, om te troosten en bescherming te bieden en zoiets naars wil je niet iedere keer doen bij je kind. Wat naar dat ze er weer zoveel last van heeft, arm ding. Heeft het al geholpen?

Achteraf bedacht ik zelf ook al dat ik gisteren beter eerder/anders had kunnen reageren, maar op dat moment zat ik zelf ook een beetje vast in: die tv gaat niet zomaar aan als je erom vraagt en zeker niet als je erom zeurt. Volgende keer dus zelf maar eerder uit mijn mindset komen dan dat ik verwacht dat zij dat doet ;)
pi_104666335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:35 schreef Sorbootje het volgende:
Mignonne, wat akelig dat 't hele poepdrama steeds zo de kop op blijft steken. Ook ik kan me helemaal vinden in jullie besluit om naar het ziekenhuis te gaan voor 't klysma.

Herhalen, héél herkenbaar. Maar niet alleen bij 't vragen om iets (waterwaterwaterwater waaaaaateheheheeeeeeer), maar ook als ze iets heeft gezien, bijvoorbeeld als we in de auto zitten (mama kijk, trein. Een trein. Een trein. Een treiheiheiheiheiiiiinnnnnn, mamaaaaaaaaa. Mama. Mama. Mama! MAMA TREIN! mama. Zie je die trein? Zie je die trein? ZIE JE DIE TREIN!!!???? )

Zo snel mogelijk reageren is het devies.
Ja dat doet Leander ook: Mama Dora, mama Dora, mama Doorrraaaa. En als ik dan zonder kijken zeg dat ik het zie zegt ie: Nee KIJK mama Dora :Y

En Miss je hebt het langer volgehouden dan ik zou dan. Ik ben daar te makkelijk in denk ik. Ben al heel snel klaar met dat jengelen. Hij mag van mij dan meestal een filmpje kijken en dan gaat ie weer uit en dat is dan prima. Nog wel :')
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104666374
Ach wat sneu voor Amelie! :* Ik zou ook naar het ziekenhuis zijn gegaan!
De forlax wil hier trouwens echt niet! Poepen is nog hetzelfde hier. Verschilt heel erg, als hij een dag overslaat moet hij de volgende dag vaak 6/7 keer. Heeft er vaak wel moeite mee, veel persen.
Hij eet ook zo weinig dingen en drinkt nog steeds alleen water en soms taksi.
Nu heeft hij ineens rare vlekken. Ik ga er maar vanuit dat hij de 5e ziekte heeft overgenomen van Kim.

Tyler herhaalt ook. MAMAMAMAMA! DIEDIDIE! En de jankzeur partijen als hij niet een koekje krijgt bv is soms irritant. Maar afleiden gaat steeds makkelijker!
pi_104666515
Niet praten heeft dus toch zijn voordelen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')