abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 november 2011 @ 23:59:04 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104537451
groeipijn kan ik me niet (meer) herinneren .. denk dat ik daar blij om moet zijn ...

Ik was lui vanmiddag. (of nou ja, ik zat met een zieke geert op schoot) en johan stond in de keuken, Jan stond naast me. Ik zeg tegen Jan: ga es tegen papa zeggen dat mama koffie wil? Hij rent naar de keuken en roept duidelijk hoorbaar: papa! mama koffie! even later hoor ik het koffiezetapparaat en Jan komt terug rennen: mama: papa hebt koffie maakt! ('t kwam er een beetje stotterend uit, hij struikelde echt over z'n woorden in z'n enthousiasme om het te komen zeggen maar ik vond het zo geweldig O+ (en dan heb ik het nu puur over de taal ontwikkeling en het vermogen om te kunnen vertellen wat er gebeurd is of wat iemand aan het doen is). Daar is hij sowieso heel erg mee bezig: mama: meisje jas aan?. meisje weg? (over het meisje dat voor hem aan de beurt was bij logo en dus wegging) mama: mensen lopen? winkel sloten? (gesloten) winkel open?

Hij kwam vandaag ook ineens met een kopje van z'n winnie the pooh serviesje aanrennen. Ik moest een slokje koffie nemen. Hij maakt zo'n enorme sprong door dat ik het amper kan bijhouden ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104543016
Oeks,.zijn zijn kiezen allemaal al door?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104543401
Ja, zijn kiezen zijn al heel lang door, die zijn het niet.
En helemaal lekker is hij niet, althans hij heeft vanochtend alleen maar een appeltje gegeten en taalt niet naar zijn boterhammetje.
We halen zo even neusspray en gaan dan op weg. Kijken hoe het gaat vandaag.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104544576
Neusspray bij oorpijn?? Dat ken ik niet. Gewoon sprayen in neus?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_104545595
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef _Bar_ het volgende:
Neusspray bij oorpijn?? Dat ken ik niet. Gewoon sprayen in neus?
het kan zijn dat de buis van Eustachius ingedeukt is. Met neussprayen haal je die druk eraf. Werkt heel erg goed hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104545693
We hebben Senna gisteren ook ziek opgehaald van het kdv, 38,7 terwijl ze normaal rond 36,3 zit. Eten ging wel goed, ze was alleen wat stiller dan anders, maar toch twee pannenkoeken gegeten. Tegen de tijd dat ze naar bed moest, had ze ruim 39, ze wilde niet in bad en ze sliep al voordat schaap klaar was met voorlezen. Toen wij naar bed gingen, heb ik haar bij ons genomen, want met die koorts vond ik het maar niets. Extra kacheltje in bed, ze was heel warm. Dat is ze tot zeker een uur of 4 gebleven, en vanmorgen (klok rond geslapen!) was ze weer koel. Geen idee wat het nou was, maar het lijkt weer over.

Hoop dat Ko niet ziek wordt, oeke!

Seb is goed bezig, Estrys! Knap van hem!

Ach Flipke, fijn dat hij er snel van opgeknapt is, Rocka!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104545890
Toby sluit ook aan bij de zieke kindjes. Of nou ja, ziek... Hij is hier net een half uur gelden supervrolijk en vol praatjes opgehaald door mijn vader. Mag een wonder heten, sinds hij gistermiddag op het kdv tijdens het slaapje zijn bed had ondergespuugd, heeft hij zowel daar als bij schoonouders en bij ons thuis gezorgd voor bergen en bergen wasgoed :{
Als we 2 uur geslapen hebben vannacht dan is het veel :O
Vreemd virus, en zo sneu...

Beterschap voor alle sneue kleintjes :*

En BE, wat een verantwoordelijkheidsbesef heeft 'ie zeg O+
Doet me denken aan een wc-incident van 'n jaar of wat geleden waarbij ik ook zo'n behulpzame peuter had. Helaas wist hij niet zo goed tijdens welke fase van het wc-bezoek je die borstel nou precies moet gebruiken :X
.... met gevoel voor drama....
pi_104549530
DJMO wat goed zeg!

Beterschap voor de zieken! :*

Tyler hoest sinds gisternacht ineens heel veel. Zo neu, hij wordt er ook wakker van, das niks voor hem.
pi_104550365
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

het kan zijn dat de buis van Eustachius ingedeukt is. Met neussprayen haal je die druk eraf. Werkt heel erg goed hoor.
ben blij dat ik dit nu weet, echt niet eerder gehoord.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 november 2011 @ 14:18:56 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104550610
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104550672
hier hebben we een waterpokprinsesje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 november 2011 @ 17:22:14 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104556226
Beterschap voor Elin :*

Jan ligt al sinds tien voor vier te pitten. die begint ook ziek te worden (verkouden etc) zo maar wakker maken om een broodje shoarma te eten ... hopelijk krijgt hij 't weg :/

pi_104558978
Veel in dr gezichtje, KD? En heeft ze er veel jeuk aan? Sterkte!

Ook voor jouw peuter, Djmo.

Lente is al halverwege dr nieuwe puzzel van 30 stukjes. Van Sinterklaas gekregen. :)
pi_104559314
Beterschap voor de zieken.

Wow, ssserpente, 30 stukjes, dat vind ik knap! Thomas is nu bezig met 9, die vindt hij wel moeilijk. Die van 6 wist hij snel, hij onthoudt welk stukje waar hoort. Bij 9 gaat dat lastiger. Nu hij echt kan puzzelen vindt hij de houten puzzels niet meer leuk.
pi_104561296
Elin ook aan de waterpokken.... Klein paddestoeltje, wel hopen dat ze lex niet aansteekt....
Is ze er ziek van?

Jeempie Lente, 30 stukjes joh? Knap zeg!
Hier zijn die knopjespuzzels nog moeilijk zat.
Maar we oefenen ook te weinig, lars speelt liever met zijn auto's.

We waren vanmiddag naar de intocht van sinterklaas geweest. Lars zat er met volle verbazing naar te kijken, wat een spektakel. Er kwamen natuurlijk steeds meer pepernoten in zijn zak, en die mochten er ook niet meer uit haha. Hij was verder totaal niet bang ofzo, vond alles leuk en gezellig. Slaapje overgeslagen, dus hij ligt er nu in, helemaal totall loss. Maar wat was het een leuke gezellige middag genieten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104561546
Beterschap voor de zieke kinderen!

Goed zo Lente ^O^
Thomas ook lekker aan het puzzelen :D
Lars leuk he sinterklaas O+

Roy kan handje geven :D Roy zegt de hele tijd mamamamamamamamamam Zou dit het begin zijn van Mama?
En papapapapapap het begin van Papa?
Poes zit er ook nog steeds :D
Het gebaar knuffelen heeft Roy door en komt dan ook echt knuffels vragen en andersom halen O+
Positieve flow hier door het huis *O*
Vanavond is hij bij opa en oma lekker logeren, en maandag naar het ziekenhuis voor onderzoeken .
pi_104565757
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef ymme het volgende:

Mart woog afgelopen maandag 15,1 kilo bij 91 cm.

Thijs is net zo zwaar... en 7 cm langer.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_104565786
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef Kleurdoos het volgende:
hier hebben we een waterpokprinsesje.
Ah sneu, heeft ze er veel?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_104569453
ze komen er met een klein legertje aan momenteel het meeste zit op r hoofdhuid ;(

dit was 3 dagen voor de pokken, vond al dat ze niet zo lekker in r vel zat

ik dacht gezellig met r naar t bos te gaan, kijk die kop :P ze wilde niet lopen.. beetje ongeinteresseerd met r handen in r zakken :D
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 08:35:47 #120
5428 crew  miss_sly
pi_104576909
Elin :D Ach, het is vast niet fijn om waterpokken te gaan krijgen, dus dan ben je niet op je best.
Is de kans nu groot dat Lex het ook krijgt, of is hij nog beschermd door de bv? Lex is nog wel erg klein om waterpokken te krijgen.

30 stukjes? :o dat is echt ongelofelijk knap van Lente!
pi_104576925
ik hoop op het tweede Miss..vooralsnog geen pokje op mijn baby O+
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 08:49:17 #122
5428 crew  miss_sly
pi_104576953
Ik hoop het ook, KD. Zou wel heel erg sneu zijn voor zo'n kleintje.
pi_104576964
mja en de kans dat ze het dan nog eens krijgen is zo groot..dus nutteloos ;) Er komen ook vriendinnen op bezoek met hun kroost, in de hoop dat elin ze aansteekt :')
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 08:51:47 #124
5428 crew  miss_sly
pi_104576972
hahaha, dat herken ik wel. Maar inderdaad als ze het zo jong krijgen, is het nogal nutteloos. Dus maar even niet! Heeft Elin er veel last van?
pi_104576989
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 08:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Er komen ook vriendinnen op bezoek met hun kroost, in de hoop dat elin ze aansteekt :')
:D :Y)
pi_104576998
Best wel, al ging vannacht beter (na een havermoutbadsessie) gisteren hebben we allen niet geslapen. arme meisje kon alleen maar huilen. Ze heeft ze ook op de binnenkant van haar oogleden ;( en edele delen :{
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 08:58:36 #127
5428 crew  miss_sly
pi_104577017
Ow ja, dat laatste had Senna ook, zo sneu! Op de binnenkant van haar oogleden lijkt me heel naar. Heb je al Kidsclin gekocht? Dat hielp hier echt heel erg goed, beter dan de havermout, daar wilde ze niets van weten. Drama in bad.
pi_104577046
Beterschap voor Elin O+
pi_104577058
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat laatste had Senna ook, zo sneu! Op de binnenkant van haar oogleden lijkt me heel naar. Heb je al Kidsclin gekocht? Dat hielp hier echt heel erg goed, beter dan de havermout, daar wilde ze niets van weten. Drama in bad.
hier geen drama gelukkig.maar ik zoek het even op, voor als het erger wordt
pi_104577090
Beterschap voor al die zieke/ziekwordende kindertjes :*

Lente 30 stukjes?? Wow! :D

En Roy begint nu echt te kletsen he Bar :) Succes maandag!
pi_104577644
Beterschap voor Elin! :*
  zondag 20 november 2011 @ 10:10:21 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_104577675
Beterschap voor Elin!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_104577928
kijknou ;(

in r oog!!
  zondag 20 november 2011 @ 10:39:22 #134
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_104578061
*ondersteenvandaankont: Kleurdoos, elin der oog moet je in de gaten houden hoor. Ik of mijn zoon eigenlijk heeft speciale zalf gekregen van de huisarts voor een pok op zijn oog. Kan schade geven. Sterkte ermee.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_104578128
goed dat je het zegt! Ik zal morgen even bellen.
pi_104578191
Ach gossie, arme meid. Hopelijk is ze er snel vanaf.
Fake it till you make it...
pi_104578220
Och arme Elin! Wat sneu ziet dat eruit zeg.

Ik ben een mammegaai volgens Isabeau. (Nee, ik ben geen papegaai, jij bent een mammegaai!)
pi_104578696
Nou ja, driedubbel. :')
pi_104578706
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
kijknou ;(

[ afbeelding ]
in r oog!!
Gossie. Leia had ze ook in dr oog volgens mij.

Dr pyjama kleurt er wel mooi bij. :+
pi_104578723
Shit. Dubbel.
pi_104578737
triple :P
  zondag 20 november 2011 @ 11:22:31 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104578841
Aggos, wat sneu!
pi_104579085
ze gaat zo met papa naar de huisartsenpost, ze heeft er nu 3 in r ogen en ook een paar op r tandvlees..foto hierboven was van gister..is nu dubbel zo erg
pi_104579126
Wat ziet dat er sneu uit! :*
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 11:32:57 #145
5428 crew  miss_sly
pi_104579135
Ach, dat is echt heel zielig. Goed dat jullie even naar de huisartsenpost gaan, want dit is wel extreem!
pi_104579138
Kleurdoos, wat rot dat t zo veel erger wordt.. vooral op die moeilijke plekjes :{
Sterkte en beterschap voor jullie :Y
pi_104579238
en r arme edele delen

ze is er zelf verder erg vrolijk onder..

//kijk mama nog een pokje nog een pokje nog een pokje.. die is nog wel even zoet met tellen :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 20 november 2011 @ 16:10:42 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104590165
arme Elin ;(

Mag ik even ongegeneerd trots zijn op mijn peuter! We zijn even door de woonkamer en keuken aan 't rauzen (opruimen, schoonmaken etc) en Geert had een stukje papier gevonden op de grond. Soit, dat joch vind de kleinste papiersnipper nog :') Maar goed: Jan staat erbij en riep: mama, Geert heeft papier! ik :? Papa: dat mag hij niet ! En Jan haalde het heel voorzichtig uit Geert z'n handjes terwijl hij mompelde "heel voorziggies". Ik was zo trots op hem O+

pi_104595478
KD wat zeiden ze bij de HA-post?
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104596914
tís prima, zolang ze haar ogen open kan houden..als ze gaan 'plakken' dan terugkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')