het kan zijn dat de buis van Eustachius ingedeukt is. Met neussprayen haal je die druk eraf. Werkt heel erg goed hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef _Bar_ het volgende:
Neusspray bij oorpijn?? Dat ken ik niet. Gewoon sprayen in neus?
ben blij dat ik dit nu weet, echt niet eerder gehoord.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
het kan zijn dat de buis van Eustachius ingedeukt is. Met neussprayen haal je die druk eraf. Werkt heel erg goed hoor.
Thijs is net zo zwaar... en 7 cm langer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef ymme het volgende:
Mart woog afgelopen maandag 15,1 kilo bij 91 cm.
Ah sneu, heeft ze er veel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef Kleurdoos het volgende:
hier hebben we een waterpokprinsesje.
quote:Op zondag 20 november 2011 08:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Er komen ook vriendinnen op bezoek met hun kroost, in de hoop dat elin ze aansteekt
hier geen drama gelukkig.maar ik zoek het even op, voor als het erger wordtquote:Op zondag 20 november 2011 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat laatste had Senna ook, zo sneu! Op de binnenkant van haar oogleden lijkt me heel naar. Heb je al Kidsclin gekocht? Dat hielp hier echt heel erg goed, beter dan de havermout, daar wilde ze niets van weten. Drama in bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |