Dat is ook het enige dat je over haar kan zeggen. Ze heeft in totaal denk ik 10 nietszeggende woorden gezegd.quote:
En dan krijg je Nico Dijkshoorn ook nog.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof dat mijn grens van onuitstaanbaar geluid inmiddels bereikt is vanavond. Eerst die teringmuziek van die 2 technojongens, nu dit metalgeweld en dat gekrijs en krijgen we nu ook nog muziek die om aan te horen is...
ach achquote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat je over haar kan zeggen. Ze heeft in totaal denk ik 10 nietszeggende woorden gezegd.
deze is geniaal manquote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof dat mijn grens van onuitstaanbaar geluid inmiddels bereikt is vanavond. Eerst die teringmuziek van die 2 technojongens, nu dit metalgeweld en dat gekrijs en krijgen we nu ook nog muziek die om aan te horen is...
Ha ha.. dat kan ik dan wel weer hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan krijg je Nico Dijkshoorn ook nog.
Je bent zelf afgezaagdquote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ha ha.. dat kan ik dan wel weer hebben.
Nou dit is wel wat lieflijker muziek, maar ook wel afgezaagd...
Ik proef enige jaloezie.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat je over haar kan zeggen. Ze heeft in totaal denk ik 10 nietszeggende woorden gezegd.
Hoe weet je dat?? Ha ha..quote:
Hoezo?? Ik wil ook graag 10 nietszeggende woorden kunnen zeggen??quote:
Ze is echt helemaal mijn ideale vrouw! Oeee wat ik haar graag willen neu trouwen....quote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Fabeltjesquote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Peter heeft toch gewoon gelijk dat Johan nooit thuisgeeft?
Zonder mobiel wordt dat al moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |