Ik zag een hele roze brigade op de fiets vandaag; +/- 3 rensters en wat heren erbij tussen Waddinxveen, Moerkapelle en Zevenhuizen. Was jij er ook bij?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:44 schreef CyclingGirl het volgende:
ik rij sinds ik fiets met shimano ultegra en heb nooit wat met de ketting of kransen gehad. Ik maak m gemiddeld schoon en vvervang de ketting tijdig en af en toe en een nieuw kransje.
Je kunt toch gewoon de verwarming aanzetten of staat je Tacx in de schuur?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Blik het volgende:
koude poten na een uurtje fietsen, heb echt hard overschoenen nodig...
quote:Op zondag 20 november 2011 01:16 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de verwarming aanzetten of staat je Tacx in de schuur?
Nee dat waren teamgenootjes, onze gezamelijke training zou vandaag zijn maar die gaat nu ineens weer niet door.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zag een hele roze brigade op de fiets vandaag; +/- 3 rensters en wat heren erbij tussen Waddinxveen, Moerkapelle en Zevenhuizen. Was jij er ook bij?
Het beest heeft er geen zin meer in?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:11 schreef Patroon het volgende:
Morgen zal ik weer lekker ff fietsen...
Ik zou van een S uitgaan en je meetlint er langs leggen. Een iets hogere zitpositie dan op de racefiets is gebruikelijk. Een inch is 2.54 cm. Houd er wel rekening mee dat het frame sloping is.quote:Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb een vraag ik ben van plan een simpele mtb te kopen maar ik zit met de maatstelling. De mtb die ik gezien heb is in maat S, M of L. Hoe kan ik zien welke maat ik hebben moet? Ik rij nu met een 50 / 52. Weten jullie hoe dit zit?
Het was ook heerlijk, had alleen hele koude voetenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vond 't wel meevallen met de kou straks, heerlijk fietsweer
Heb gewoon buiten gefietst hoor, dat doe ik ook nog wel eens (sterker nog, ik heb de tacx pas één keer gebruikt, Blikchick is fervent gebruiker van de Tacx)quote:Op zondag 20 november 2011 01:16 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de verwarming aanzetten of staat je Tacx in de schuur?
Ik kan me de ergernis wel voorstellen.quote:
7500 pleuro voor een atb wat heb je dan wel nietquote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me de ergernis wel voorstellen.
Die kerel die zit op te scheppen met zijn fiets van 7.5k is pas grappig
Ben ik ook wel benieuwd naar. Custom frame misschien met de beste groep erop, full suspension etc?quote:Op zondag 20 november 2011 12:30 schreef dop het volgende:
[..]
7500 pleuro voor een atb wat heb je dan wel niet
Boeiend. Ik heb twee hobby's: fietsen en de fiets.quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef cafca het volgende:
7,5k voor een fiets om door het bos te raggen. Gaat-ie vast ook heul hard mee
Sneu is datquote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me de ergernis wel voorstellen.
Die kerel die zit op te scheppen met zijn fiets van 7.5k is pas grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |