Das wel een idee.. Ik ga me nog eens flink orienterenquote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht, hij is in het echt veel mooier en dieper van kleurIk doe er iets met witte mouwtjes onder
Vestjes bij kerstjurkjes vind ik helemaal niks.
Ik snap het, de andere zijn veel makkelijker te combineren.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Das wel een idee.. Ik ga me nog eens flink orienteren
Nee er is ook niks mis mee en kan prima passenquote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef Kleurdoos het volgende:
duur zijn ze idd niet.
en niets mis met vestjes, als je t goed doet that is.
ik heb een zwart fijngebreid vestje, beetje pluis en dan een langer model, glimt een beetje..mouwtjes omhoog en dan is t supercutequote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee er is ook niks mis mee en kan prima passenIk vind alleen dat een vest het weer zo huismusserig maakt, terwijl het een gala-kerstjurk is
Ik draag zelf ook geen katoenen vest over zoiets voor de feestdagen. En basic shirtje eronder en romper is warm zat. Ik stook toch wel door met de kerstdagen
Een maillot vind ik veel frisser.
Die hebben ze er ook, zo'n heel pak aan 1 stuk in het uiterlijk van een smokingquote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een feestoutfit, maar een jurkje gaat 'm niet worden. Ik denk aan een spencertje met een shirt of overhemdje eronder.
Omg op HM.com:
Alleen nog een smoking erbij zoeken
ik heb de romper ook hoor, en Menicole ookquote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb die romper ook gekocht met een zwart v hals vestje. Voor mika ook zo'n witte blouse met vlinderstrik. Het staat mooi van lelijkheid, over the top.
Ze hadden hier trouwens ook als setkes hangen. Met een zwart net broekje erbij en een zwart vestje.quote:Op zondag 20 november 2011 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb de romper ook hoor, en Menicole ook
tís toch juist grappig voor de feestdagen? ik vind het kruippakje overigens niet leuk, maar de romper met een zwart broekje en vestje vind ik prima kunnen
Het was ook een soort joggingsbroekje. Is van dezelfde stof in ieder geval.quote:Op maandag 21 november 2011 09:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik trek er een zwart joggingbroekje bij aan hoor
Bij de Hema natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 10:11 schreef ymme het volgende:
Bij welke winkel (online of niet) verkopen ze pyjama-pakken. In maat 98?
Voor een jongen dan.
Ook zou ik graag voor de kou een lekkere badstoffen pyjama voor Mart willen kopen.
Maar waar?
Nee helaas.quote:Op maandag 21 november 2011 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
graag gedaan. Zo'n pak verkopen ze bij H&M geloof ik. tenminste, wij hebben er een in maat 128.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij wil ik die in een maatje groter. Voor het eerst naar de lindexsite.
nein. Maar ik vind hem wel leuk.quote:
daar wastiequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef mignonne het volgende:
Houston, we have a snowsuit!
[ afbeelding ]
Van DeLiedje's Elin, overgenomen voor mijn kleine dame!![]()
Nog iets te groot, maar kom maar op met die kou
Puck <3 wat heb je een mooie pyjama! en wat sta je daar goed <3
Nog steeds.....quote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
psst Wicks; hij is dr nog steeds hoor, die ene...
LOL! die hebben we dus in het blauw erbij.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Sandous het volgende:
Wij hebben gister deze van de zara gehaald voor dr
[ afbeelding ]
En wat hebben ze mooie schoentjess! Met de sale ga ik 2 paar halen![]()
Gister wat dingetjes gepast die ik
Nu nog duur vind hehe.
Iemand trouwens ervaring met de webshop ervan, kun je gewoon ruilen in de winkel en vullen ze vaak aan
tis voorbestemd, hij staat op je te wachten denk ikquote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef wickie het volgende:
[..]
Nog steeds.....
Ik wil m...
Ik had m het liefst in 62 gewild, die maat heeft ze nu. Maar weet dat het wijzer is om 68 te hebben, maar dan is hij nu te groot nog.
Zijn er nog meer mensen die spullen willen, boven de 50 euro is het gratis verzenden namelijk. Maar ik hoef niks anders.
Ik ging ook even op de Zara site kijken... Had ik ook beter kunnen laten
Ik wil wel kijkenquote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef wickie het volgende:
Mensen mensen wie helpt mij!!!
Ik heb Lindexbestellers nodig!! Voor een gratis bestelling!!
Ik ook niet, dus ik vouw nuquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Reilain het volgende:
Lindex? Ik ga even kijken..Heb alleen mijn zinnen op Next gezet dus denk t niet..
(Allebei heb ik geen hangertjes meer voor in de kast)
Van dat okergeel. Van die baan daaronder mooi denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:44 schreef SacreCoeur het volgende:
wat voor kleur onder dit? ik dacht aan zwart of rood..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |