Ik wil ook graag 1 of 2 pyjama's voor Mart. Aan 1 stuk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:31 schreef Asyniur het volgende:
WolkjesPuck
Is er toevallig nog iemand die bij DPAM gaat bestellen?
Ik wilde graag 2 pyjama's maar om nou bijna ¤11 aan verzendkosten te betalen
whaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Bij die link van octo vond ik deze wel wat voor KD en i.v.m. de rest daar zeer betaalbaar.
[ afbeelding ]
Deze foto hebben wij vorig jaar op onze kerstkaart gezet:quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor de traditionele kerstkaartfoto's![]()
[ afbeelding ]
Ik kon me herinneren dat je oudste zoiets had idd en moest meteen aan dr denken zodra ik dat bloesje zag! En Lente staat het toch niet. Gelukkig maar dat je m leuk vindt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:28 schreef mignonne het volgende:
Ssserpente!!!!![]()
mafkees
ontzettend bedankt voor het bloesje! Wat een leuke verrassing zo <3 we zijn er blij mee, hij lijkt een beetje op een van mn favo tuniekjes die ik voor oudste had, ook zwart/wit geruit. Superleuk, en superlief! thanks!
oh sorry! niet gezien idd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:08 schreef Sandous het volgende:
Mignonne volgens mij heb je n eerdere post van mij gemist. Waar komt je leuke sjiraffepyama![]()
![]()
vandaan
Hier begint alles klein te worden, dus weer inslaan
Heb je dat effen rode a-lijn jurkje nog gezien? <3quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:03 schreef MamaPurk het volgende:
Vandaag bij H&M een leuk jurkje gezien voor Jaël voor de kerst, maar haar maat was er niet, dus ik dacht bestel hem wel online, maar uit verkochtWeet iemand of hij dan af en toe toch weer komt online?? Anders moet ik van de week even naar een andere Hennes en zo nodig naar nog meer Hennessen wat een gehannes
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |