ik moet een maatje 5 hebben wehquote:Op woensdag 16 november 2011 16:32 schreef snoopy het volgende:
http://www.careltje.nl/sc(...)5.html?cPath=256_257
SC 100 euro? serieus?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:29 schreef SacreCoeur het volgende:
haha! die heb ik ook al 2313121x in mn mandje gehad alleen dan marine blauw.
Vooral omdat hij bij amazingkids was afgeprijsd van 140,- naar 100!
Maar nu is haar maat weg, ik kan 104 doen maar dat zit net aan en niet mooi over een dikke trui.
o, ja, zo heb ik ook al heel veel geld bespaard in mn levenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Cooki, het gaat er niet om dat ie nu 100 euro is. Het gaat erom dat hij normaal 140 is. ls je hem dan koopt heb je 40 euro bespaard die je weer kunt gebruiken om andere kleertjes te kopen.
Althans, zo lul ik voor mezelf alles recht wat krom is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kleertjes van je![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 17 november 2011 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil gewoon een kindje voor d'r bakken. Geslacht kan me niet verotten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door -Caroline- op 17-11-2011 12:30:14 ]
omg dat is echt triestquote:Op donderdag 17 november 2011 11:05 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn buurjongentje heeft ook altijd hele dure jassen. Hij mag ze alleen aan als ze naar opa en oma gaan want daar kan ie toch niet buiten spelen![]()
Naar school en voor thuis heeft een andere goedkope jas aan.
Al eens bij benetton gekeken?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil gewoon een kindje voor d'r bakken. Geslacht kan me niet verotten![]()
Ik zoek trouwens voor Isabeau nog een zwarte sjaal en muts. Maar dan wel meisjesachtig. Gehaakt ofzo... Niet met een bolletje erop en ook geen print oid andere kleurtjes.
Als iemand iets weet of ziet dan houd ik me aanbevolen.
was t maar waarquote:Op donderdag 17 november 2011 13:10 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik dacht al dat er enorme sale was ofzo....kansloos zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |