abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104441612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ontdekte het 'rijke deel' van windhelm pas nadat ik er 10x was geweest :).
Ook stom dat ze daar niet ff een quest heen leiden in het begin als je er komt. Slecht over nagedacht.
Que? Waar is dat dan :D ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 16 november 2011 @ 17:01:35 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104441643
Ook leuk, komt er een courier iets brengen, zegt ie 'item(s) added' en dan kun je de hele inventory met honderden items door gaan pluizen wat je nou hebt gekregen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104441840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef Maanvis het volgende:
Ook leuk, komt er een courier iets brengen, zegt ie 'item(s) added' en dan kun je de hele inventory met honderden items door gaan pluizen wat je nou hebt gekregen :).
Filteren op books, en dan is het volgens mij altijd een note oid en geen boek zelf. Hou je niet veel over.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_104442073
iemand die weet waar ik de stormcall shout kan halen :')?!
pi_104442111
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waar ik de stormcall shout kan halen :')?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon je ook op de wiki vinden.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_104442278
Kan jij eigenlijk die Greybeard robe's ergens krijgen?
pi_104442633
Hoe begin ik aan de darkbrotherhood?
  woensdag 16 november 2011 @ 17:28:00 #58
256666 leeell
I know you're lonely
pi_104442642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef GeertJan88 het volgende:
Hoe begin ik aan de darkbrotherhood?
google kapot?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_104442727
Geef gewoon antwoord pannekoek of rot op. Leuk man een topic over skyrim, maar als je een vraag hebt moet je alsnog google gebruiken.. :{
pi_104442854
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef GeertJan88 het volgende:
Geef gewoon antwoord pannekoek of rot op. Leuk man een topic over skyrim, maar als je een vraag hebt moet je alsnog google gebruiken.. :{
Ja, stel je voor dat je zelf op onderzoek uit moet!
pi_104442891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef GeertJan88 het volgende:
http://elderscrolls.wikia(...)the_Dark_Brotherhood

lui..
"Pools are perfect for holding water"
pi_104442935
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:12 schreef Silv het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon je ook op de wiki vinden.
der is dus een wiki... wist ik niet, thanks!
pi_104442963
Dezelfde TT houden :')
Of toch du vader?
pi_104443136
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef Luchtkoker het volgende:
bedenk een leuke en pm een modje
pi_104443158
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef Luchtkoker het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef probeer het volgende:

[..]

bedenk een leuke en pm een modje
Ik heb er eentje uit m'n mouw geschudt, weet je een leukere, let me know :7
pi_104443527
Prima wat mij betreft. :7
Of toch du vader?
  woensdag 16 november 2011 @ 17:56:13 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104443646
leuke manier om skills te levellen: Neem een companion die je kan trainen. Dan trade je gewoon het goud weer terug wat je net aan hem/haar hebt gegeven :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104443679
Skyrim wordt niet genoemd in de nieuwe ATI Catalyst release notes ;(
http://tweakers.net/meuktracker/26982/amd-catalyst-1111.html
pi_104443798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:56 schreef Maanvis het volgende:
leuke manier om skills te levellen: Neem een companion die je kan trainen. Dan trade je gewoon het goud weer terug wat je net aan hem/haar hebt gegeven :').
ik weet dat het bij die archery dude uit t begindorpje (na helgen) kan. zijn er nog meer dat jij weet?
pi_104444130
Grappig hoe jullie jezelf voor de gek houden door te cheaten, maar het niet via de console willen doen omdat dit 'cheaten' is, maar jullie gewoon slecht geïmplementeerde game mechanics gebruiken om even hard te cheaten :')

Als je wilt cheaten, maak het jezelf dan makkelijk en gebruik gewoon de console. Het is een single player game, je hoeft geen mechanics te abusen. Het kan makkelijker.

Ben er zelf niet zo'n fan van maar zie constant mensen die naar dit soort 'exploits' zoeken en dan doen alsof het anders is :')
Of toch du vader?
pi_104444168
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef Luchtkoker het volgende:
Grappig hoe jullie jezelf voor de gek houden door te cheaten, maar het niet via de console willen doen omdat dit 'cheaten' is, maar jullie gewoon slecht geïmplementeerde game mechanics gebruiken om even hard te cheaten :')

Als je wilt cheaten, maak het jezelf dan makkelijk en gebruik gewoon de console. Het is een single player game, je hoeft geen mechanics te abusen. Het kan makkelijker.

Ben er zelf niet zo'n fan van maar zie constant mensen die naar dit soort 'exploits' zoeken en dan doen alsof het anders is :')
Dat was ook mijn associatie, het is ook gewoon cheaten.
Cheaten doe ik voor mijn eigen bestwil niet meer, je verkort er alleen maar de speeltijd aanzienlijk mee.
  woensdag 16 november 2011 @ 18:11:44 #72
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_104444181
quote:

Dit. Vind het persoonlijk zonde bij dit spel. Enige 'cheaten' wat ik doe is nu en dan fasttravelen.
pi_104444249
Sinds wanneer vallen Imperial Soldiers de guards van Riften aan :?

Ze zijn nu dood iig :7

SPOILER
Children of the night. What music they make.
pi_104444306
quote:

of ik nu met ze trade omdat ze mn companion zijn, of het geld weer terug pickpocket. het 1e gaat sneller..

zelfde met forge resto trucje.. kan ook wel steeds n minion summonen, boosmaken, en mezelf healen. of een wolf zoeken en dan resto spells spammen. dit gaat sneller..

ook met illusion, of je muffle nu alleen cast als je sneaky iets wil jatten / killen, of eigenlijk constant tijdens het rondrennen..

sprongen jullie in morrowind, om acrobatics te levelen? en eerlijk zijn nu he
pi_104444376
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dit. Vind het persoonlijk zonde bij dit spel. Enige 'cheaten' wat ik doe is nu en dan fasttravelen.
fasttravel doe ik dan alleen van en naar de grote steden, degenen die toch allemaal met koets beschikbaar zijn. niet om dat beetje gold uit te sparen, maar om er niet steeds heen te hoeven huppelen. iig nooit als de begin of eindlocatie niet met de koets bereikbaar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')