Oh, die is ook mooi!quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef trui het volgende:
BE, wat een heerlijke kleurtjes! je zou ook nog kunnen overwegen om in plaats van de granny stripe een larksfoot stitch te gebruiken. ook heel goed te doen en ik vind 't effect zelf eigenlijk net iets mooier. b(ijkomend voordeel: je haakt steeds 2 rijen per kleur, dus je hebt minder draadjes om af te hechten en bovendien zitten ze allemaal aan dezelfde kant.)
Daar zit ik ook nog mee ja. Of eigenlijk meer met het feit dat ik waarschijnlijk iedere keer de tel kwijt raak!quote:Op maandag 21 november 2011 17:36 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
... nu nog bedenken hoeveel lossen ik ga maken om mee te beginnen.
Dat is ook wel een goed idee ja! Ik heb m'n sjaal bijna af, dan mag ik er aan beginnen vanmezelf.quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Daar zit ik ook nog mee ja. Of eigenlijk meer met het feit dat ik waarschijnlijk iedere keer de tel kwijt raak!
Ik denk dat ik maar om de 10-20 lossen een andere kleur draadje meehaak, zodat ik niet steeds helemaal terug hoef te tellen!
Goed bezig hoor!!! Doe es fotoquote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef BrainTeaser het volgende:
Up-project-update ():
De eerste 208 squares zijn af!![]()
Nu maar eens beginnen met aan elkaar maken, hoewel ik nog twijfel over welke methode ik zal gebruiken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het per ongeluk al gevondenBasketweave bedoelde ik
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Sorryquote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef EsseEi het volgende:
Kwiwi wat doe je me aan!! die Taart!!!! nu wil ik!
Mooie shawl trouwensen wat heeft iedereen de deken slag/kriebels te pakken
leuk!
oh wat is de sjaal leuk................ en ik zag weer heel mooie kleuren bolletjes langs komen.....quote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef Holyme het volgende:
Ohh, die deken!En ik wist nog niet wat ik nu als volgende wou maken, maar die is wel errug mooi... Hmm, da's wel meteen een megaproject dan, haha.
Van het weekend m'n sjaal afgemaakt, en hij is fijnWas m'n eerste grote ding, alleen maar wat kattenspeeltjes gemaakt daarvoor. Er zit wel een fout in, meteen aan het begin gemaakt, maar heb 't later opgelost door er 'n iets bredere rij van te maken. Nu mist een zijkant wel een mooi randje maar volgende keer beter, en ach als ik 'm om heb valt het toch niet op.
Trui en Zouzomaarkunnen, bedankt voor de tips en de beschrijving!![]()
[ afbeelding ]
De kleuren zijn veel minder fel in het echt (blauw/groensig garen van de Wibra).
Maar die is ook veel bonter hè, qua kleurgebruik. Dan heeft zo'n tussenrand een soort bindende functie.quote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef trui het volgende:
EsseEi, ik kwam toevallig nog een mooi voorbeeld tegen van zo'n diverse-blokken-deken. deze is mét tussenrandjes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |