SPOILER: Handige sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
NijntjesUk:
TylerGirl
Lyssa
Serinde
Dottey
[ Bericht 15% gewijzigd door Dottey op 16-11-2011 15:37:02 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef BrainTeaser het volgende:
Wauw, mmascha! Mooi zeg!
Was net eens even aan het kijken voor wat leuke kleurtjes voor een dekentje.Regenboog
Ik twijfel alleen aan dat roze en rood dat dan naast elkaar komt...
Wat vinden jullie?
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:08 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ohja, das mss wel handig om erbij te vertellen!
Zit te denken aan een granny stripe, zodat het ook echt een regenboog wordt met strepen zeg maar!
Gewoon een aantal felle kleuren op kleur naast elkaar leggen en dan in die volgorde haken, ik maak zelf ook veel "regenboog" spullenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wauw wat een mooie kleurtjes! Ik wou dat ik zo'n mooie kleurencombinaties kon maken....(ben ook altijd jaloers op lucy die kan dat ook zo mooi)
Gaat vast een mooie deken worden.
Hahah ja als het zo gemakkelijk is....maar er zijn vaak zoveel verschillende kleuren....blauw, rood roze paars....en sommige vloeken en dat is lastigquote:Op woensdag 16 november 2011 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een aantal felle kleuren op kleur naast elkaar leggen en dan in die volgorde haken, ik maak zelf ook veel "regenboog" spullen
Dat heb ik precies hetzelfde hoor, waarom denk je dat ik jullie allemaal om raad kom vragen voor m'n deken?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah ja als het zo gemakkelijk is....maar er zijn vaak zoveel verschillende kleuren....blauw, rood roze paars....en sommige vloeken en dat is lastigmisschien ben ik wel kleurenblind/doof weet ik veel wat
Oke dat klinkt trouwens wel heel raar...maar ik kan echt blijven twijfelen tussen 2 kleuren als in een wolwinkel sta....dan vind ik er 1 mooi maar dan past die andere beter ofzolekker handig
Haha, geeft niks, ieder z'n mening!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:03 schreef trui het volgende:
oh en regenboogkleurtjes? ik vind ze prachtig, maar vrijwel alleen in de echte regenboog. niet in kleding of dekens, daar vind ik het over het algemeen zo'n weeïge cliché - volgorde.excuses!
Maakt niet uit iedereen is welkom en je krijgt geen onvoldoende als je niet genoeg mee hebt gedaan hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 16:03 schreef BrainTeaser het volgende:
Ik wil ook rustig een beetje meekletsen, maar ik haak nog niet zo lang, gebruik weinig verschillende merken wol o.i.d. Dus weet niet of ik echt wat toe te voegen heb!
Wit kan wel mooi zijn, maar het is denk ik net wat jij leuk vindt.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:16 schreef BrainTeaser het volgende:
Oeh, kom net op een blog iemand tegen die ook een Rainbow Granny Stripa gemaakt heeft, maar dan steeds met een rij wit ertussen:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie, wel of geen wit ertussen?
Haha, ik kan ook echt nooit gewoon iets kiezen en dat gewoon maken, ik moet er altijd veel te veel over nadenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Lijkt mij ook wel leuk!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
En nu ik hier toch ben......
Ik heb jullie een keer verteld over een opdracht die ik aan het maken ben voor Echtstudio. En nu moeten we research doen enzo, nu was ik aan het denken om een (online) focusgroepje te organiseren om een beetje te praten/discussieren over haken en wolletjes enzo (beetje wat we hier ook doen alleen iets gerichter)
Zouden jullie hieraan mee willen werken? Ik zou het dan misschien gewoon hier willen doen (als dat mag van FOK) of op Ravelry in de chatgroep van fok. dan kunnen jullie gewoon lekker thuis blijven en hoeft niemand het hele land te doorkruisen.
Zou t fijn vinden als jullie mee willen doen![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 16 november 2011 17:13 schreef mmascha het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk!
Dottey, leuke regenboog! Zonder wit is wel wat drukker/feller. Kan best met de regenboog.
Daste, dat oefenen met breien klinkt al meteen of het goed lukt als je aan een tas begint. Knap!
Muck gaat aan het dikkere garen. Alles waar je de roze naald voor nodig hebt![]()
En haakpakketjes!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:26 schreef Muck het volgende:
[..]
De Hema had ineens weer een heel schap vol wol, katoen, applicaties ennnn haaknaalden in allerlei kleuren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk met die regenboogkleurtjes BrainTeaser! Wordt vast een heel fleurig project.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |