SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier
En we gaan meeten
quote:Ok, dus 17 december?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr
Twijfelmiep:
- Clayton1
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?
[ Bericht 0% gewijzigd door sylvesterrr op 16-11-2011 13:23:46 ]![]()
Even een tvp. Was van de week van plan te beginnen, niet gelukt uiteindelijk.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Een meet! Wat leuk!
De 17e ben ik helaas niet in Nederland (duh), maar wel een erg leuk idee!
Ja doei.![]()
De week is nog niet voorbij.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:41 schreef Juicyhil het volgende:
Even een tvp. Was van de week van plan te beginnen, niet gelukt uiteindelijk.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Ik heb ook nooit ergens last van. Ik heb 1 keer een heftige blessure gehad en vervolgens behalve af en toe een pijntje niks meer. Geen spierpijn, geen last de volgende dag, niets.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb ook geen last van spierpijn of iets dergelijks. Mijn lichaam is inmiddels wel redelijk gewend aan het lopen denk ik.![]()
Ja, plan was gisteren om om 6 uur op te staan. Werd pas 7 uur wakkerquote:
Ik wilde voor het werk een rondje van 5 km maken (weet niet of het te hoog gegrepen is voor de eerste keer)Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja... dat is te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wilde voor het werk een rondje van 5 km maken (weet niet of het te hoog gegrepen is voor de eerste keer)![]()
Ok. Wat is dan beter om te doen? Gisteren had ik op de loopband een 1,5 km gelopen in 20 minuten.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... dat is te hoog gegrepen.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wel hoor!! Na de eerste les van Evy, ik kon amper gaan zittenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit ergens last van. Ik heb 1 keer een heftige blessure gehad en vervolgens behalve af en toe een pijntje niks meer. Geen spierpijn, geen last de volgende dag, niets.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gooi het niet op km's, maar op tijden.
Begin met een beginschema zoals Evy of een van de andere methodes uit de OP en ga gewoon lopen en houd je aan die tijden (lopen, rust, lopen, rust) en zie hoever je komt. De eerste keer moet je wellicht wat extra teruglopen omdat je een afslag teveel hebt gewacht met terugkeren, maar na een tijdje weet je wat je tempo is en hoe groot het rondje moet zijn dat je loopt in een bepaalde tijd.
De lessen van evy zijn rond het half uur en het is haar bedoeling dat je uiteindelijk met een gangetje van 10km per uur loopt en dus aan het eind van de cursus 5km in een les doet. Maar dat is geen wet van Meden en Perzen.Ja doei.![]()
Zal wel aan andere dingen gelegen hebben!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wel hoor!! Na de eerste les van Evy, ik kon amper gaan zitten![]()
Begin dit jaar heb ik trouwens wel een blessure gehad (stressfractuur) toen ik iets te fanatiek bezig was op de loopband (~12km/h gedurende 20 minuten zonder goed opgebouwd te hebben)...quote:Op woensdag 16 november 2011 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit ergens last van. Ik heb 1 keer een heftige blessure gehad en vervolgens behalve af en toe een pijntje niks meer. Geen spierpijn, geen last de volgende dag, niets.
Vandaar dat ik nu gewoon met Evy train.![]()
Alweer 7 deeltjes aan het mee rennen en nog niet in de OP![]()
Deze week lopen zit er helaas niet in voor mij. Te druk met allerlei zaken en daarbij ook last van wat stramme kuiten en knie. Zondag blijkbaar toch wat te geforceerd gelopen. Een weekje rust is dus wel even goed.
Maar ik kan bijna niet wachten tot zondag. Dan ga ik weer als een dartel hert over de Hooglandse wegen![]()
![]()
Je hebt een (nieuwe) bril nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:22 schreef GlenHighland het volgende:
Alweer 7 deeltjes aan het mee rennen en nog niet in de OP![]()
![]()
Ah....quote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt een (nieuwe) bril nodig.![]()
Dank je wel!![]()
heerlijk ben ook weer begonnen... mp3 schemaatje, loop nu week 3
verkapte teeveepee☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
Ik switch ook maar naar hardlopen.
Fietsen is momenteel te koud
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Les 12 gelopen. Op mijn eigen tempo 18 minuten gelopen. Dat is toch wel weer goed gelukt.![]()
Ik heb de hele tijd dit liedje in mijn hoofd![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Les 7 plus nog meer gerend. Mooi buiten!
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
Ik ga vanavond lopen, ben benieuwd of het goed gaat.
Heb een blauwe plek aan de bovenkant mijn knie. De tafel te hard een knietje gegeven.
Verder geen last meer van, dus hoop dat het lopen goed gaat!![]()
ik ga zo even een rondje doen. Hoe kan ik het beste schenen/kuiten rekken zodat ik minder kans op pijntjes daar krijg?![]()
Geen idee, ik rek eigenlijk nooit. Werkt prima voor mijquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef the85mc het volgende:
ik ga zo even een rondje doen. Hoe kan ik het beste schenen/kuiten rekken zodat ik minder kans op pijntjes daar krijg?
F means you're fucked![]()
Pijntjes moet je mee oppassenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef the85mc het volgende:
ik ga zo even een rondje doen. Hoe kan ik het beste schenen/kuiten rekken zodat ik minder kans op pijntjes daar krijg?kan op overbelasting wijzen.
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen idee, ik rek eigenlijk nooit. Werkt prima voor mij![]()
Onderweg naar huis, met m'n verkoudheid. Maar ik wil zo eigenlijk wel rennen... Wat nu?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Donderdag voor het laatst gelopen. Vrijdag hele dag training op werk dus nu morgenmiddag vrij ipv vrijdagmiddag. Alleen dan fitness dus meteen daar maar cardio doen. Ik ga niet fitnessen, naar huis en dan weer omkleden om te lopen. Tevens morgen jarig. Dus toen oa pa vroeg wat ik wou hebben maar hardloopspullen genoemd. Nu heeft hij er niet echt een idee bij dus als ik wat zie kan ik het kopen en bij hem declareren. Tankini of hoe het ook heette is out of the question.![]()
Gewoon gaan? Als het niet werkt kan je altijd nog omkeren.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Onderweg naar huis, met m'n verkoudheid. Maar ik wil zo eigenlijk wel rennen... Wat nu?![]()
Denk dat ik dat maar ga doen jaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon gaan? Als het niet werkt kan je altijd nog omkeren.
@xFriendx, geen mankini dus :p[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nope, m'n derrière komt er vast goed in uit, maar toch overweeg ik die aanschaf nietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar ga doen ja
@xFriendx, geen mankini dus :p![]()
![]()
Laat ff weten hoe laat je gaat kunnen we je virtuele zakdoekjes sturen via endomondoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar ga doen ja
@xFriendx, geen mankini dus :p![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe laat je gaat kunnen we je virtuele zakdoekjes sturen via endomondo
Ik baal er zoooo ontzettend van dat ik al 1,5 week niet meer kan rennen..![]()
Ik heb nog steeds last van een geïrriteerde knie (meniscus).
Ben nog niet bij de fysio geweest om advies te vragen, heb momenteel andere prioriteiten..![]()
Ik heb dat nog nooit gehad eigenlijk dat ik zo graag ergens voor wilde gaan (qua sport dan).
Best apart!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Rond kwart voor zeven, zeven uur zoietsquote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe laat je gaat kunnen we je virtuele zakdoekjes sturen via endomondonu in de bus naar huis, thuis gauw omkleden en dan wegwezen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Same problem here. Geen meniscus dan. Vorige week voor het laatste gelopen en ik voel de pijn nog steeds. Ik denk dat het nog wel 1 a 2 weken duurt voordat ik weer begin. Maar toch ontzettend zin om te gaan lopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ben nog niet bij de fysio geweest om advies te vragen, heb momenteel andere prioriteiten..![]()
Ik heb dat nog nooit gehad eigenlijk dat ik zo graag ergens voor wilde gaan (qua sport dan).
Best apart!![]()
In jouw geval zou ik de prioriteiten iets aanpassen. Niets is zo belangrijk als je eigen lichaam en gezondheid. Snel naar de fysio gaanquote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Best apart!
heitieh![]()
Zelfde hier, maar dan met m'n heup.Trekt ook door naar m'n knie en kuitquote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Best apart!. Volgende week maar ff fysio als t nog niet beter is..
![]()
Hier ook steeds allerlei pijntjes.. en steeds tóch net weer te snel begonnen met lopen. Maar ik denk dat ik nu lang genoeg gewacht heb.. Had 1,5 week niet gelopen en voelde idd niets meer toen ik weer ging lopen.
En idd, na mijn loopsessie van gisterochtend niets meer gevoeld![]()
Morgen dus weer gaan.. wel korte stukjes, dus les 10 ofzo van Evy gaan doen en dan in het opbouw-schema regelmatig een lesje skippen, maar wel gewoon om de dag lopen.
Ik hoop dat ik dan in no-time weer op het half uur zit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Sterkte voor iedereen met pijn! Lijkt me heel vervelend.
Les 16 gelopen. Het ging niet zo lekker als ik gehoopt had, maar heb het volgehouden.
Gaan bij jullie de eerste paar minuten van de les ook altijd zo zwaar?
Ik heb het elke les de eerste paar minuten vrij zwaar en daarna gaat het ineens gemakkelijk.![]()
Ik begin juist makkelijk en loop dan ook sneller. Na zo'n 1,5 km wordt het zwaar. Dan duurt het wel zo'n 2 km voordat ik minder last krijg van m'n spieren. Daarna begint de vermoeidheid te komen, maar kan ik wel een redelijk ritme houden.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef appelsap het volgende:
Les 16 gelopen. Het ging niet zo lekker als ik gehoopt had, maar heb het volgehouden.
Ik heb het elke les de eerste paar minuten vrij zwaar en daarna gaat het ineens gemakkelijk.heitieh![]()
Ik heb, verkouden en wel, ook gelopenhet ging eigenlijk nog best lekker. Les 21 in the pocket
Ik denk als ik net begin altijd weer dat ik die 5KM deze keer écht niet ga halen. Maar op een gegeven moment dwalen m'n gedachten ad en dan zit ik opeens op een kilometer. En meestal loop ik na 2.5KM het lekkerst, dan heb ik het idee echt in een ritme te zitten wat ik uren vol zou kunnen halen. Uiteraard komt een kilometer of anderhalf verder de man met de hamerquote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef appelsap het volgende:
Ik heb het elke les de eerste paar minuten vrij zwaar en daarna gaat het ineens gemakkelijk.![]()
![]()
Ik heb vaak totaal geen gevoel tijdens het lopen. En dan bedoel ik eigenlijk: Geen idee of het nou goed of slecht gaat. Dat heb ik vooral tijdens de wat kortere loopjes door de weeks. Dan loop ik ook een stukje sneller dan tijdens mijn duurloop in het weekend.
Het maffe is...tijdens die duurloop heb ik weer wel het gevoel dat het goed gaat
Dat heb ik ook wel, dat ik niet goed kan inschatten of ik nou snel of langzaam loop. Daarom laat ik Eva van Endomondo tegenwoordig de tijden omroepenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef YUR het volgende:
Ik heb vaak totaal geen gevoel tijdens het lopen. En dan bedoel ik eigenlijk: Geen idee of het nou goed of slecht gaat. Dat heb ik vooral tijdens de wat kortere loopjes door de weeks. Dan loop ik ook een stukje sneller dan tijdens mijn duurloop in het weekend.
Het maffe is...tijdens die duurloop heb ik weer wel het gevoel dat het goed gaat![]()
![]()
Dat helpt inderdaad wel ja, doe ik ookquote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, dat ik niet goed kan inschatten of ik nou snel of langzaam loop. Daarom laat ik Eva van Endomondo tegenwoordig de tijden omroepen
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: