Gingers hè, uitschot van de samenleving.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar een van zijn vrienden was een jongen met rood haar. Goed geintegreerd.
Heeft de politie het zo druk of liggen de prio's anders?quote:De mishandeling vond plaats op maandag 5 september
Dan ga je toch niet iemand bewusteloos slaan?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
Ze zal er wel om gevraagd hebben, dan moet je maar niet leven. Eigen schuld, dikke bult!
Plus dat die Marokkanen er wel een handje van hebben om voorbijlopende vrouwen zomaar uit te schelden en als die dan niet reageren of juist iets terugzeggen agressief worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet iemand bewusteloos slaan?
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Een van zijn vrienden was een jongen met rood haar en een gezet postuur.
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Een van zijn vrienden was een jongen met rood haar en een gezet postuur.
Ah, het was weer zo'n schooier die de AH alleen maar binnenliep om gratis koffie te halen.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Heeft de politie het zo druk of liggen de prio's anders?
Duidelijkere foto
[ afbeelding ]
Ik gniffeldequote:Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, het was weer zo'n schooier die de AH alleen maar binnenliep om gratis koffie te halen.
T was de Hoogvliet...quote:Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, het was weer zo'n schooier die de AH alleen maar binnenliep om gratis koffie te halen.
Kijk maar uit met hem flikker noemen, zometeen beukt ie je in elkaarquote:Op woensdag 16 november 2011 10:56 schreef Tamashii het volgende:
Wat een flikker. Dat meisje is DERTIEN. Een kind nog!
De invloed Oh oh Cherso is dus in Utrecht te merken??quote:Op woensdag 16 november 2011 10:59 schreef Ferdo het volgende:
Kankerhoer, ook weer zo'n stopwoordje in bepaalde delen van Utrecht.
Pigmenttekort alleen bij blanken? Ik dacht het niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar een van zijn vrienden was een jongen met rood haar. Goed geintegreerd.
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, het was weer zo'n schooier die de AH Hoogvliet alleen maar binnenliep om gratis koffie te halen.
En Nederland nu ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Een meisje slaan. Only in Marokko.
Waarschijnlijk krijgt ie voor die actie nog street credits ook van z'n matties.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef B-FliP het volgende:
Publieke schandpaal voor dat tuig. Dattie de consequenties van zijn acties maar goed mag voelen.
Daar heb je het al...dus alle buitenlanders zijn marokkanen?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:46 schreef ecktebaazz het volgende:
En die Marokkanen maar zeuren dat ze niks fout doen en wij ze discrimineren etc.
Toch zie je dat ongeveer 75% van de overvallen, mishandelingen etc. door mensen met buitenlandse afkomst gepleegd worden
Van huis uit krijgen ze gewoon mee dat de vrouw minderwaardig is aan de man. Een vrouw die dus wat terug zegt dat kun je niet over je kant laten gaan en die moet even op haar plaats gezet worden. Communicatief is de gemiddelde Marokaan niet echt sterk vanwege zijn beperkte woordenschat en dus slaat hij erop los. Dat doen alle domme mensen, ongeacht waar ze vandaan komen. Agressie is een teken van onmacht.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Plus dat die Marokkanen er wel een handje van hebben om voorbijlopende vrouwen zomaar uit te schelden en als die dan niet reageren of juist iets terugzeggen agressief worden.
Dat is ook precies de oorzaak waarom dat tuig agressie bij me oproept. Onmacht, er wordt helemaal niks aan gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Van huis uit krijgen ze gewoon mee dat de vrouw minderwaardig is aan de man. Een vrouw die dus wat terug zegt dat kun je niet over je kant laten gaan en die moet even op haar plaats gezet worden. Communicatief is de gemiddelde Marokaan niet echt sterk vanwege zijn beperkte woordenschat en dus slaat hij erop los. Dat doen alle domme mensen, ongeacht waar ze vandaan komen. Agressie is een teken van onmacht.
En dat is dus al sinds lang voor Oh Oh Cherso...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:00 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
De invloed Oh oh Cherso is dus in Utrecht te merken??
Als het geen nieuws meer zou zijn dat een meisje van 13 zonder reden bewusteloos wordt geslagen dan zou dat betekenen dat het dagelijks (meerdere malen) gebeurd, en ik mag toch hopen dat het niveau in Nederland nog niet zo ver is gedaald dat dat het geval isquote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef Kentoet het volgende:
Sinds wanneer komt elke stomp in de krant?
Zielig voor dat meisje maar niet echt nieuws voor in een landelijke krant.
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:22 schreef kwiwi het volgende:
Als het geen nieuws meer zou zijn dat een meisje van 13 zonder reden bewusteloos wordt geslagen dan zou dat betekenen dat het dagelijks (meerdere malen) gebeurd, en ik mag toch hopen dat het niveau in Nederland nog niet zo ver is gedaald dat dat het geval is
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Van huis uit krijgen ze gewoon mee dat de vrouw minderwaardig is aan de man. Een vrouw die dus wat terug zegt dat kun je niet over je kant laten gaan en die moet even op haar plaats gezet worden. Communicatief is de gemiddelde Marokaan niet echt sterk vanwege zijn beperkte woordenschat en dus slaat hij erop los. Dat doen alle domme mensen, ongeacht waar ze vandaan komen. Agressie is een teken van onmacht.
Nou ja, ik denk dat je dagelijks wel een halve krant kunt vullen met geweldadige uitwassen. Helaas.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het geen nieuws meer zou zijn dat een meisje van 13 zonder reden bewusteloos wordt geslagen dan zou dat betekenen dat het dagelijks (meerdere malen) gebeurd, en ik mag toch hopen dat het niveau in Nederland nog niet zo ver is gedaald dat dat het geval is
Vooral dat.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef _GdR_ het volgende:
en maar huilen dat alleen tokkies en ander uitschot op de PVV stemmen
gevalletje public compliancequote:Een van zijn vrienden was een jongen met rood haar en een gezet postuur.
Misschien kwamen de journalisten er nu pas achter dat het een Marokkaan betrof.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef Silenus het volgende:
Ik snap niet waarom dit op 5 september al gebeurde en dit nu pas 'uitkomt'. We leven 2,5 maand verder?
Dit soort gebeurtenissen roept bij mij ook 'onmacht' op.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach gut, neem je het op voor het tuig?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:36 schreef Id_do_her het volgende:
Misschien kwamen de journalisten er nu pas achter dat het een Marokkaan betrof.![]()
Dit is wat mij betreft nog steeds nieuws. Zodra dit soort dingen geen nieuws meer is is het blijkbaar geaccepteerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef Kentoet het volgende:
Dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef Silenus het volgende:
Ik snap niet waarom dit op 5 september al gebeurde en dit nu pas 'uitkomt'. We leven 2,5 maand verder?
Ach gut, meteen in het harnas als iemand eens niet zeikt?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:41 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ach gut, neem je het op voor het tuig?
p.s. het was vorige week al op tv Utrecht.
Sorry, verkeerd geinterpreteerdquote:Op woensdag 16 november 2011 11:07 schreef Syd het volgende:
[..]
Daar heb je het al...dus alle buitenlanders zijn marokkanen?
Maar ik begrijp je punt
Een soort strohalmquote:Op woensdag 16 november 2011 15:22 schreef 3-voud het volgende:
Ik lig helemaal dubbel om die toevoeging van die knaap met rood haar.
Alsof ze willen zeggen dat die knaap het evenwicht brengt van gemengde club raddraaiers en niet enkel allochtonen.
Faal
De dikte van het erop liggen is wel het lachwekkenste.quote:
Mieke Telkamp vroeg zich dit lang geleden ook al af.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar gaat het heen met Nederland...
Jij en een grote groep andere mensen vinden dat idd. Reden waarom AD en Telegraaf zulke grote oplagen hebben volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft nog steeds nieuws.
RTV Utrecht kwam als eerste met het verhaal, de rest heeft het overgenomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jij en een grote groep andere mensen vinden dat idd. Reden waarom AD en Telegraaf zulke grote oplagen hebben volgens mij.
Ik vind het meer iets voor op de kabelkrant of de regionale krant.
Op RTV Utrecht was het helemaal op z'n plek, ook met het oog op de opsporing.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
RTV Utrecht kwam als eerste met het verhaal, de rest heeft het overgenomen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef Quisho het volgende:
Niks over de aanleiding, maar het lijkt me dat er misschien helemaal geen aanleiding was.
De eerste zin notabene.quote:Een 13-jarig meisje uit Utrecht is bewusteloos geslagen door een jongen die haar moeder voor 'kankerhoer' had uitgescholden.
Aanleiding weet ik niet, maar wss zijn zijn ouders broer en zus dus dat verklaart wel een hoop.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef Quisho het volgende:
[..]
Neehee, ik bedoel, wat is de aanleiding dat die jongen haar uitschold voor "kankerhoer".
Geen enkele.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef Quisho het volgende:
[..]
Neehee, ik bedoel, wat is de aanleiding dat die jongen haar uitschold voor "kankerhoer".
Omdat de politie in deze rechtsstaat de privacy van de dader ook belangrijk vindt, en ze dus eerst proberen de dader op te sporen zonder zijn foto vrij te geven. Pas als dat niet lukt zoeken ze de media op. Net als bij Opsporing Verzocht, iedereen is na 2 maanden alweer vergeten of ze iets verdachts hebben gezien. Mag van mij wel wat sneller maar dan heb je weer die mensenrechten-organisaties op je dak.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef Silenus het volgende:
Tsja er zijn in Utrecht waarschijnlijk minder gezette roodharige jongens die met mocro's hangen dan Marokkanen die vrouwen voor kankerhoer uitschelden dus misschien helpt het wel bij de opsporingquote:Op woensdag 16 november 2011 15:22 schreef 3-voud het volgende:
Ik lig helemaal dubbel om die toevoeging van die knaap met rood haar.
Alsof ze willen zeggen dat die knaap het evenwicht brengt van gemengde club raddraaiers en niet enkel allochtonen.
Faal
Ja alsof.... Dat blijf ik echt een top-argument vinden. Hulde!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
wow, een 13 jarig meisje bewusteloos slaan, hoe triest.![]()
Maar uitschelden (of agresief gedrag) is niet typisch marokkaans, alsof nederlanders buitenlanders nooit uitschelden ...
waar lees jij dat ik dit goedkeur? ik snap alleen niet waarom altijd afkomst ter sprake komt. Ik heb zelf een buitenlands uiterlijk ik word nooit uitgescholden door een marokkaan terwijl ik niet marokkaans ben, wel word ik uitgescholden door nederlanders, dus uitschelden komt altijd van alle kantenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:23 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Ja alsof.... Dat blijf ik echt een top-argument vinden. Hulde!
Ja jij wordt altijd door NLers uitgescholden en nooit door die lieve onbegrepen Marokkanenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:27 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
waar lees jij dat ik dit goedkeur? ik snap alleen niet waarom altijd afkomst ter sprake komt. Ik heb zelf een buitenlands uiterlijk ik word nooit uitgescholden door een marokkaan terwijl ik niet marokkaans ben, wel word ik uitgescholden door nederlanders, dus uitschelden komt altijd van alle kanten
Ik keur het af dit soort gedrag, maar iedereen kan wel ophouden met ''typisch marokkanengedrag'' , het is gewoon typisch hufterig
Een moeder een kankerhoer roepen en vervolgens de dertienjarige dochter volledig in elkaar slaan omdat ze er wat van zegt als "elke stomp benoemen? Kolere! zijn we al zo afgestompt dat we dit al als normaal moeten zien en niet nieuwswaardig?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef Kentoet het volgende:
Ik had het niet over UITschelden, maar schelden... Die stereotyp marrokanen zeggen bijna voor elke zin "K**ker dit k**ker dat". Tuurlijk zijn er ook Nederlanders die dat ook doen maar dat zijn ook gewoon pikkedraaiers.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
wow, een 13 jarig meisje bewusteloos slaan, hoe triest.![]()
Maar uitschelden (of agresief gedrag) is niet typisch marokkaans, alsof nederlanders buitenlanders nooit uitschelden ...
Dit, precies.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:46 schreef ecktebaazz het volgende:
En die Marokkanen maar zeuren dat ze niks fout doen en wij ze discrimineren etc.
Toch zie je dat ongeveer 75% van de overvallen, mishandelingen etc. door mensen met buitenlandse afkomst gepleegd worden
Dat mag ook gewoon gezegd worden. Het is een feit.quote:
Amper een jaartje terug werden mensen daar nog heel zenuwachtig van. Hier op Fok kon je dat ook merken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef Jordony het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon gezegd worden. Het is een feit.
jaja en als je dan nagaat dat de hele marokaanse bevolking (en dan tel ik bejaarden en babies ook mee) +/-3% a 4% van de nederlandse bevolking telt. dan wordt het wel pijnlijk duidelijk hoe goed het met ze gesteld isquote:Op woensdag 16 november 2011 10:46 schreef ecktebaazz het volgende:
hebben we deze troll weerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Domme actie van de girl. Heel dom.²
Een groepje van 3 agressieve (vermoedelijk) Marokkanen die haar moeder zojuist hebben uitgescholden voor cancerprost. Dacht ze dat ze een redelijk gesprek met ze kon aan gaan?quote:
Het is bijna 2012 maar RB is nog steeds van mening dat hij onderdrukt wordt in zijn racismequote:Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je mag het niet zeggen natuurlijk want dit zal vast een incident zijn ......... maar goh...weer een Marokkaan.
ik ben het met je eensquote:Op woensdag 16 november 2011 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Domme actie van de girl. Heel dom.²
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ze had gewoon al troostend met haar moeder onder haar arm weg moeten waggelen. Dat is gewoon veiliger.
quote:Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Ik hoop dat ze nu minder dapper doet. Is beter voor haar gezondheid.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:08 schreef Adelante het volgende:
Hoe is het met het meisje nu 2,5 maand later?
Het probleem in deze samenleving i juist dat groepen jongeren nergens meer op aangesproken worden. Laf Nederland laat zelfs een meisje aanranden in een volle treinquote:Op woensdag 16 november 2011 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een groepje van 3 agressieve (vermoedelijk) Marokkanen die haar moeder zojuist hebben uitgescholden voor cancerprost. Dacht ze dat ze een redelijk gesprek met ze kon aan gaan?
Ik verwijt haar domheid. Ja. En die boy mag wat mij betreft het hele jaar gaan schoffelen. Op zijn minst.
Random woord: Nicaragua²
Hoop dat de volgende keer een hele groep mensen op staat en die jongen zo in de houtgreep nemen dat hij wenste bij mama thuis te zijn gebleven. Eindelijk eens iemand kunnen pakken op mishandeling. Hell, daar offer ik mijn sling voor gebroken schouder met liefde voor op. Wel goed aansnoeren bij die gast dan.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu minder dapper doet. Is beter voor haar gezondheid.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |