Helemaal mee eens! Rij trouwens 400 km per dag. Vandaag 4.30 opgestaan om 8.00 in Zaltbommel te zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 08:04 schreef Bozz187 het volgende:
Wat is auto rijden toch onzettend kut
Twilight marathon gehouden?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:29 schreef dreamzk het volgende:
5 films gekeken vandaagi n de bioscoop, ik ga slapen. ben moe.xoxox
oh ik maar 200, gelukkig heeft iemand het altijd slechter dan mijquote:Op donderdag 17 november 2011 09:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Rij trouwens 400 km per dag. Vandaag 4.30 opgestaan om 8.00 in Zaltbommel te zijn
jij verwart een portemonnee met een aarsquote:Op donderdag 17 november 2011 10:32 schreef Kutstudent het volgende:
Je verwart een diss met sinterklaas rijmen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij verwart een portemonnee met een aars
Ba dum tsshquote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Awwww sheeeiitquote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee man.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Onzin, je leeft van je stufi en dat is minder dan 500 in de maandquote:Op donderdag 17 november 2011 11:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee man.Alsof ik uberhaupt ooit munten in mijn portemonnee zou hebben. Ik werk louter met briefjes van 500 of meer.
Niet als je er lening bij hebt.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onzin, je leeft van je stufi en dat is minder dan 500 in de maand
[ afbeelding ]
Je wordt volwassenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:25 schreef Frankii het volgende:
Ik voel me zo fucking chagrijnig de laatste dagen. Net was een projectgenoot een uur te laat en liep een half uur op hem te ragen dat ik er moe van wordt dat hij zijn afspraken nooit nakomt. (Ik ben projectleider)
Alle kleine minder leuke dingen haat ik meteen uit de grond van mijn hart. WHY?
Uitwonende stufi + lening is al gauw 6-700quote:Op donderdag 17 november 2011 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onzin, je leeft van je stufi en dat is minder dan 500 in de maand
[ afbeelding ]
Daar hebben wij een hashtag voor ontwikkeld!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:25 schreef Frankii het volgende:
Ik voel me zo fucking chagrijnig de laatste dagen. Net was een projectgenoot een uur te laat en liep een half uur op hem te ragen dat ik er moe van wordt dat hij zijn afspraken nooit nakomt. (Ik ben projectleider)
Alle kleine minder leuke dingen haat ik meteen uit de grond van mijn hart. WHY?
795quote:Op donderdag 17 november 2011 11:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Uitwonende stufi + lening is al gauw 6-700
Mensen die minder dan 6 nullen op hun bankrekening-afschriften hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niet als je er lening bij hebt.
[ afbeelding ]
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen die minder dan 6 nullen op hun bankrekening-afschriften hebben
[ afbeelding ]
¤0,00quote:Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen die minder dan 6 nullen op hun bankrekening-afschriften hebben
[ afbeelding ]
Wat eet je dan?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
Damn mijn liefde voor BF3 ebt weg, omdat er nooit meer iemand online is
Nee steeds vaker als ik s'avonds ff wil spelen is er niemand meer onlinequote:Op donderdag 17 november 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]Onzin. Omdat ik eergister en gister niet kwam gamen?
Moet je wat andere mensen toevoegenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee steeds vaker als ik s'avonds ff wil spelen is er niemand meer online
ja hallo ik was er gister nog maar jij was er nietquote:Op donderdag 17 november 2011 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
Damn mijn liefde voor BF3 ebt weg, omdat er nooit meer iemand online is
Die heb ik allemaal wel, maar of die lui gaan om 11 uur slapen of ze zijn overdag druk met dingen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je wat andere mensen toevoegenNatte Bob, Sickert etc.
Mainframes is er nog steeds wel vaak
Ik zou niet erg vinden om een PC te hebben, maar zou er geen geld aan uit geven, ik heb immers alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, dat is hetzelfde als tegen jou zeggen dat je een pc moet kopen.
Overdag weet ik het ook niet. Dan speel ik voor werkslaafquote:Op donderdag 17 november 2011 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal wel, maar of die lui gaan om 11 uur slapen of ze zijn overdag druk met dingen.
Ik speel vaak ff overdag en tegenwoordig vaak na 11 uur.
Als je kut echo't, dan is er wel een énorme negert op bezoek geweestquote:Op donderdag 17 november 2011 11:50 schreef Fsmxi het volgende:
Ik zou wel willen, maar dan moet je het doen met of een kut echo of een micloze FS
http://instantrimshot.com/quote:Op donderdag 17 november 2011 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je kut echo't, dan is er wel een énorme negert op bezoek geweest
Neem m wel met een silencer en zet er kick op.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil ACR gaan halen, maar ik moet van mezelf eerst de SP van BF3 eens uitspelen. Die is echt wel erg tof, maar anders blijft die liggen en dat is zonde
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neem m wel met een silencer en zet er kick op.
Daan ik mis jou bij MW3! Lekker de lobby trollen met een russisch accentquote:Op donderdag 17 november 2011 11:50 schreef Fsmxi het volgende:
Ik zou wel willen, maar dan moet je het doen met of een kut echo of een micloze FS
Gaat wel een stadion verbod worden, wel een geweldige actiequote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef Pixell het volgende:
http://m.fok.nl/sport/473846
Wat een baas
Maar ik heb geen MW3quote:Op donderdag 17 november 2011 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daan ik mis jou bij MW3! Lekker de lobby trollen met een russisch accent
Zou je misschien zeggen, the walking.... braindead!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
The walking dead begint steeds meer op The walking iretards te lijken zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:56 schreef tliciouz het volgende:
Even een serieuze vraag voor de mensen die mij in het echt gezien hebben. Het is misschien heel stom maar je zou mij er enorm mee helpen.Vaak maak je zelf van dat soort dingen meer een probleem dan anderen, en kan het voor jezelf een hoop doen aan je eigenwaarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zelf heb ook een overbeet en als zoon van een moeder bij de tandarts kan ik me er zelf niet druk om maken.
Maar het is net als met vrouwen met hele kleine borsten, voor veel mannen is dat geen issue maar de vrouwen voelen zich na een operatie zich er een stuk beter bij.
En hoewel ik je niet persoonlijk ken is het een afweging die je voor jezelf moet maken.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ik denk dat een gescheurde maniscus een revalidatieproces van een heel ander kaliber is. Dat valt niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3 tot 4 jaar revalideren is ontzettend lang ik had al moeite met een afgescheurde meniscus waar ik een jaar zoet mee was. Uiteindelijk moet je zelf de keuze maken maar ik zou het persoonlijk niet doen omdat je er zo lang mee bezig bent.
Uiteraard maar zou jij 4 jaar lang last willen hebben van je mond zonder het eindresultaat te weten. Ging meer over een jaar lang last hebben en overal rekening mee te houden.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat een gescheurde maniscus een revalidatieproces van een heel ander kaliber is. Dat valt niet met elkaar te vergelijken.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:56 schreef tliciouz het volgende:
Even een serieuze vraag voor de mensen die mij in het echt gezien hebben. Het is misschien heel stom maar je zou mij er enorm mee helpen.Behalve michhas heeft niemand van de reageerders je gezien geloof ik dus bij deze dan maar even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks aan doen. Het is absoluut niet nodig en je hoeft je er ook absoluut niet onzeker over te voelen.
Ik bedoel, kijk naar mij. Ik heb de grootste neus van West-Europa, maar heb ik of anderen daar problemen mee? Dacht het niet.
Iedereen heeft wel wat.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoel, kijk naar mij. Ik heb de grootste neus van West-Europa, maar heb ik of anderen daar problemen mee? Dacht het niet.
Graag zelfs!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
vriendin van me zat met precies hetzelfde probleem tam, ze zit nu in haar revalidatie. ze houdt er een blog over bij, maar is echt supergelukkig met de operatie. als ik achter een pc zit zal ik je die site eens dmmen en dan kun je haar ervaringen lezen :-)
Ja ik weet het. Maar lees bij sommige dat het 2 tot 2,5 jaar heeft geduurd, ligt er maar net aan of alles weer goed aangroeit.quote:
loop je dan met je gezicht naar de teringquote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ligt er maar net aan of alles weer goed aangroeit.
Dan word je opnieuw geopereerd, hoe dat verder precies zit weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
loop je dan met je gezicht naar de tering
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
Mag je dan zo lang geen enkel stuk vlees in de mond nemen?![]()
Dat was wel te makkelijksorry
2 jaar is ontzettend lang en kut. Maar ik denk sowieso meer praktisch over dit soort dingen hehequote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar lees bij sommige dat het 2 tot 2,5 jaar heeft geduurd, ligt er maar net aan of alles weer goed aangroeit.
TJ<BJquote:Op donderdag 17 november 2011 15:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]Gelukkig doen mijn handjes het nog prima.
Meh, ik zou dit soort dingen niet ondergaan, te ingrijpend en risicovol. En 2 jaar is echt heel lang en 4 nog langer, want dat is het dubbele van 2.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan word je opnieuw geopereerd, hoe dat verder precies zit weet ik ook niet.
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
En 2 jaar is echt heel lang en 4 nog langer, want dat is het dubbele van 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoerenkots?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
HOEREN FIFA!?!?!
16 shots on goal en 0 raak omdat die keeper van Utrecht blijkbaar de beste ter wereld is?!?!
En Utrecht 4 kansen en 2 raak?!!?@?!?@!?@
HOERENKOTS!
Komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
HOEREN FIFA!?!?!
16 shots on goal en 0 raak omdat die keeper van Utrecht blijkbaar de beste ter wereld is?!?!
En Utrecht 4 kansen en 2 raak?!!?@?!?@!?@
HOERENKOTS!
Meestal beeld ik mijn teamgenoten in alsof ze in een rolstoel zitten die ze alleen met een spiertje in hun ooglid kunnen besturen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie herkent dit niet???
'GRENADES, GRENADES!'quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie herkent dit niet???
Sorry man, dat is echt het beste dat ik kan doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Meestal beeld ik mijn teamgenoten in alsof ze in een rolstoel zitten die ze alleen met een spiertje in hun ooglid kunnen besturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |