Maar ik heb geen MW3quote:Op donderdag 17 november 2011 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daan ik mis jou bij MW3! Lekker de lobby trollen met een russisch accent
Zou je misschien zeggen, the walking.... braindead!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
The walking dead begint steeds meer op The walking iretards te lijken zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:56 schreef tliciouz het volgende:
Even een serieuze vraag voor de mensen die mij in het echt gezien hebben. Het is misschien heel stom maar je zou mij er enorm mee helpen.Vaak maak je zelf van dat soort dingen meer een probleem dan anderen, en kan het voor jezelf een hoop doen aan je eigenwaarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zelf heb ook een overbeet en als zoon van een moeder bij de tandarts kan ik me er zelf niet druk om maken.
Maar het is net als met vrouwen met hele kleine borsten, voor veel mannen is dat geen issue maar de vrouwen voelen zich na een operatie zich er een stuk beter bij.
En hoewel ik je niet persoonlijk ken is het een afweging die je voor jezelf moet maken.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ik denk dat een gescheurde maniscus een revalidatieproces van een heel ander kaliber is. Dat valt niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3 tot 4 jaar revalideren is ontzettend lang ik had al moeite met een afgescheurde meniscus waar ik een jaar zoet mee was. Uiteindelijk moet je zelf de keuze maken maar ik zou het persoonlijk niet doen omdat je er zo lang mee bezig bent.
Uiteraard maar zou jij 4 jaar lang last willen hebben van je mond zonder het eindresultaat te weten. Ging meer over een jaar lang last hebben en overal rekening mee te houden.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat een gescheurde maniscus een revalidatieproces van een heel ander kaliber is. Dat valt niet met elkaar te vergelijken.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:56 schreef tliciouz het volgende:
Even een serieuze vraag voor de mensen die mij in het echt gezien hebben. Het is misschien heel stom maar je zou mij er enorm mee helpen.Behalve michhas heeft niemand van de reageerders je gezien geloof ik dus bij deze dan maar even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks aan doen. Het is absoluut niet nodig en je hoeft je er ook absoluut niet onzeker over te voelen.
Ik bedoel, kijk naar mij. Ik heb de grootste neus van West-Europa, maar heb ik of anderen daar problemen mee? Dacht het niet.
Iedereen heeft wel wat.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoel, kijk naar mij. Ik heb de grootste neus van West-Europa, maar heb ik of anderen daar problemen mee? Dacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |