Graag zelfs!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
vriendin van me zat met precies hetzelfde probleem tam, ze zit nu in haar revalidatie. ze houdt er een blog over bij, maar is echt supergelukkig met de operatie. als ik achter een pc zit zal ik je die site eens dmmen en dan kun je haar ervaringen lezen :-)
Ja ik weet het. Maar lees bij sommige dat het 2 tot 2,5 jaar heeft geduurd, ligt er maar net aan of alles weer goed aangroeit.quote:
loop je dan met je gezicht naar de teringquote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ligt er maar net aan of alles weer goed aangroeit.
Dan word je opnieuw geopereerd, hoe dat verder precies zit weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
loop je dan met je gezicht naar de tering
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
Mag je dan zo lang geen enkel stuk vlees in de mond nemen?![]()
Dat was wel te makkelijksorry
2 jaar is ontzettend lang en kut. Maar ik denk sowieso meer praktisch over dit soort dingen hehequote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar lees bij sommige dat het 2 tot 2,5 jaar heeft geduurd, ligt er maar net aan of alles weer goed aangroeit.
TJ<BJquote:Op donderdag 17 november 2011 15:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]Gelukkig doen mijn handjes het nog prima.
Meh, ik zou dit soort dingen niet ondergaan, te ingrijpend en risicovol. En 2 jaar is echt heel lang en 4 nog langer, want dat is het dubbele van 2.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan word je opnieuw geopereerd, hoe dat verder precies zit weet ik ook niet.
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
En 2 jaar is echt heel lang en 4 nog langer, want dat is het dubbele van 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoerenkots?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
HOEREN FIFA!?!?!
16 shots on goal en 0 raak omdat die keeper van Utrecht blijkbaar de beste ter wereld is?!?!
En Utrecht 4 kansen en 2 raak?!!?@?!?@!?@
HOERENKOTS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
HOEREN FIFA!?!?!
16 shots on goal en 0 raak omdat die keeper van Utrecht blijkbaar de beste ter wereld is?!?!
En Utrecht 4 kansen en 2 raak?!!?@?!?@!?@
HOERENKOTS!
Meestal beeld ik mijn teamgenoten in alsof ze in een rolstoel zitten die ze alleen met een spiertje in hun ooglid kunnen besturen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie herkent dit niet???
'GRENADES, GRENADES!'quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie herkent dit niet???
Sorry man, dat is echt het beste dat ik kan doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Meestal beeld ik mijn teamgenoten in alsof ze in een rolstoel zitten die ze alleen met een spiertje in hun ooglid kunnen besturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |