¤0,00quote:Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen die minder dan 6 nullen op hun bankrekening-afschriften hebben
[ afbeelding ]
Wat eet je dan?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
Damn mijn liefde voor BF3 ebt weg, omdat er nooit meer iemand online is
Nee steeds vaker als ik s'avonds ff wil spelen is er niemand meer onlinequote:Op donderdag 17 november 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]Onzin. Omdat ik eergister en gister niet kwam gamen?
Moet je wat andere mensen toevoegenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee steeds vaker als ik s'avonds ff wil spelen is er niemand meer online
ja hallo ik was er gister nog maar jij was er nietquote:Op donderdag 17 november 2011 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
Damn mijn liefde voor BF3 ebt weg, omdat er nooit meer iemand online is
Die heb ik allemaal wel, maar of die lui gaan om 11 uur slapen of ze zijn overdag druk met dingen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je wat andere mensen toevoegenNatte Bob, Sickert etc.
Mainframes is er nog steeds wel vaak
Ik zou niet erg vinden om een PC te hebben, maar zou er geen geld aan uit geven, ik heb immers alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, dat is hetzelfde als tegen jou zeggen dat je een pc moet kopen.
Overdag weet ik het ook niet. Dan speel ik voor werkslaafquote:Op donderdag 17 november 2011 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal wel, maar of die lui gaan om 11 uur slapen of ze zijn overdag druk met dingen.
Ik speel vaak ff overdag en tegenwoordig vaak na 11 uur.
Als je kut echo't, dan is er wel een énorme negert op bezoek geweestquote:Op donderdag 17 november 2011 11:50 schreef Fsmxi het volgende:
Ik zou wel willen, maar dan moet je het doen met of een kut echo of een micloze FS
http://instantrimshot.com/quote:Op donderdag 17 november 2011 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je kut echo't, dan is er wel een énorme negert op bezoek geweest
Neem m wel met een silencer en zet er kick op.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil ACR gaan halen, maar ik moet van mezelf eerst de SP van BF3 eens uitspelen. Die is echt wel erg tof, maar anders blijft die liggen en dat is zonde
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neem m wel met een silencer en zet er kick op.
Daan ik mis jou bij MW3! Lekker de lobby trollen met een russisch accentquote:Op donderdag 17 november 2011 11:50 schreef Fsmxi het volgende:
Ik zou wel willen, maar dan moet je het doen met of een kut echo of een micloze FS
Gaat wel een stadion verbod worden, wel een geweldige actiequote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef Pixell het volgende:
http://m.fok.nl/sport/473846
Wat een baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |