Ik ben de hele game niet out of mana geweest dus het konquote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je was ook wel erg hard starfall aant spammen ^^
Premade hé, dan komt het uiteindelijk toch wel goed. Het was nog een normal ook, dus iedereen experimenteerde.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Support moet geen ring kopen
quote:The Rivers Shall Run Red
Posted by NeeksNaman on Thu, 11/17/2011 - 05:14
Summoners!
An ominous force has appeared on the Fields of Justice. A spectator caught this glimpse in a recent battle, but officials are unsure of what to make of it. What’s clear, though, is that whatever it is should not to be taken lightly. Take a look for yourself, summoner…Rune Page cap is nu omhoog gegooid tot 20 pages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://euw.leagueoflegends.com/news/rune-page-cap-rises-20
Kijk eens naar de titel van de afbeelding...quote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik hoop het, het is dat of weer een nieuwe champion. Fizz is net droog achter de oren...
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
kan legendaryskin zijn voor een nieuwe champ
Met als titel "The rivers shall run red" ? Nahquote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
kan legendaryskin zijn voor een nieuwe champ
Met als afbeeldingsnaam legendary-skin_thump.jpg? Mogelijk toch welquote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Met als titel "The rivers shall run red" ? Nah
Im with stupid ^quote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef daankes het volgende:
Rivers shall run red is iig quote van Vladimir ingame en ik heb de skin al gezien. Dus neem maar aan dat het King Vladimir skin word en ook zo gaat heten.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met als afbeeldingsnaam legendary-skin_thump.jpg? Mogelijk toch wel
ken je die uitdrukking niet? Betekent gewoon dat ik het met je eens benquote:
Aah, excuus. Wist niet dat de uitdrukking op die manier gebruikt werd iigquote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ken je die uitdrukking niet? Betekent gewoon dat ik het met je eens ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |