Guus kan er ook niet ineens 10 gelijkwaardige alternatieven bij toveren. Als iedereen fit is, kan Nederland teren op een sterke aanval, een sterk middenveld en 'n aardige keeper. Ontbreken er key spelers, dan heeft Nederland gewoonweg niets achter de hand.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Guus Geluk heeft anders geen geluk meer gezien z'n resultaten van de laatste jaren.
Film op tv kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef ShevaJB het volgende:
Schijt aan deze wedstrijd
HAROLD AND KUMAR OP RTL7
Heb ik al 2x gezien, allebeiquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef ShevaJB het volgende:
Schijt aan deze wedstrijd
HAROLD AND KUMAR OP RTL7
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Neem Braafheid zijn paspoort af en geef het aan Mauro aub
quote:
Anders is de Hype eraf?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Beetje jammer om Strootman nu zo af te serveren
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja vind het ook jammer dat ie niet kan voetballen, niks an te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Nigel de Jong op links-back.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
Braafheid faalt natuurlijk hard, maar veel alternatieven zijn er ook niet. Zo'n Anita kan er ook niks van.
Doen alsof de spits het wel goed doetquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Confetti het volgende:
WEER DIE KANT VAN MONGOOL BRAAFHEID.
Let eens op.
Ik ook. Maar goed dat ik niet in de kroeg ben gaan kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan wel iemand kapot rammen, alleen maar door het falen van Kuyt en Braafheid
Cyprus uit, altijd moeilijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die Strootman geen wit shirt geven ?
Als dat de toekomst is van het Nederlands elftal dan voorzie ik in de toekomst spannende wedstrijden tegen Malta en het altijd lastige Cyprus.
Heerlijk toch leven in de waan van de dagquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Ja vind het ook jammer dat ie niet kan voetballen, niks an te doen.
Gewoon Drenthe doen. Die heeft sowieso meer voetballende kwaliteiten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
Braafheid faalt natuurlijk hard, maar veel alternatieven zijn er ook niet. Zo'n Anita kan er ook niks van.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Romanus het volgende:
Wat we nodig hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in hun topjaren natuurlijk
Dennis Bergkampquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Romanus het volgende:
Wat we nodig hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in hun topjaren natuurlijk
HOERAAAAA!quote:
In deze wedstrijd wel ja, ik zou Sneijder daar neer zetten en Van der Vaart op 10 op het EK.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nigel moet gewoon verdedigende middenvelder spelen.
4-3-3 met punt naar voren?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Quisho het volgende:
Wie we echt nodig hebben:
[ afbeelding ]
Anders hebben we altijd Dos Santos nog.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen we Mauro op linksback zetten?
Ibiquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Deze missen we aan de zijkanten. Die maken de duitsers helemaal dol.
Verbeek kan niet met vedettes zoals Sneijder omgaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verlang nu al naar de analyse van Willem bij P&W vanavond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom stelt Bert geen Van Basten, Cruijff, Van Hanegem, Cocu en Bergkamp op?
Hij houdt het niveau van een gymles inderdaad net bij.quote:
Mist snelheid, kan wel, want ook Gio was niet super snel, maar Gio had voetballend wat meer vermogen om dat mee te compenseren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef PackerNation het volgende:
Zou graag Nigel de Jong eens als linksback zien.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Specularium het volgende:
Het is de B tot de A tot de B-E-L.
Te treurig voor woorden idd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Specularium het volgende:
Ozil vergat de balquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef BB-King het volgende:
Wat zie ik nu?
Braafheid die een bal afpakt?????
Ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef BB-King het volgende:
Wat zie ik nu?
Braafheid die een bal afpakt?????
Het is de Z tot de IJ tot de N-E-T.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Specularium het volgende:
99% kans om te winnen zowieso. Altijd wedden op winst!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Deze missen we aan de zijkanten. Die maken de duitsers helemaal dol.
Als Nigel 1 ding kan dan is het zijn man uitschakelen, laat dat nou het probleem van Braafheid zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Mist snelheid, kan wel, want ook Gio was niet super snel, maar Gio had voetballend wat meer vermogen om dat mee te compenseren.
Mensen diequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Anno2012 het volgende:
Mensen die het voordeel van een nederlaag vandaag niet zien![]()
Mensen die niet weten dat wij ook een messi hebben, genaamd robben![]()
Mensen die niet weten dat ook messi weleens minder speelt,of ook barcelona weleens verliest, of dat ook nederland weleens verliest![]()
Mensen die zeuren als het wat minder gaat,maar hosanna gaan schreeuwen als ze van san marino winnen
Mwah San Marino is de laatste jaren anders best goed hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Anno2012 het volgende:
Mensen die niet weten dat ook messi weleens minder speelt,of ook barcelona weleens verliest, of dat ook nederland weleens verliest![]()
Mensen die zeuren als het wat minder gaat,maar hosanna gaan schreeuwen als ze van san marino winnen
Wil je rollen over straat mami B-E-Lquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Specularium het volgende:
Robben is 9/10 x geblesseerd dus daar hoef je voor het EK niet op te rekenen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Anno2012 het volgende:
Want ik speel geen spelquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Wil je rollen over straat mami B-E-L
Omdat we 2-0 voorsta..quote:
Mensen die de uitspraken hier serieus nemen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Anno2012 het volgende:
Mensen die de woorden "Mensen die" gebruiken en daarna eenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Anno2012 het volgende:
Elleboog?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Kloktijd het volgende:
Wat heeft Sneijder op de achterkant van zijn arm?
Montenegro had wel veel toegevoegde waardequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas wel dat vernakte Tsjechie door..
Dominant op het veld,quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Want ik speel geen spel
Ik ben tantoe lauw
Tricep?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Kloktijd het volgende:
Wat heeft Sneijder op de achterkant van zijn arm?
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat Nederlanders niet kritisch zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Anno2012 het volgende:
Ja wij laten niet een elftal in de steek als die achter staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
Zitten er nog mensen naar dit zaadpotje te kijken?
Verliezen van Zweden had een voordeel op kunnen leveren, daarna hebben we een pover gelijkspel tegen Zwitserland en nog een verlies tegen Duitsland gehad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Anno2012 het volgende:
[insert willekeurig verdediger uit de topklasse]>>>>>>>> Braafheidquote:
Terechte klacht DJquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja wij laten niet een elftal in de steek als die achter staan.
ik haak zometeen afquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
Nee, maar ik heb een hekel aan Tsjechie zoals ik die aan Portugal heb.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Montenegro had wel veel toegevoegde waarde
Journalisten lullen veelquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dominant op het veld,![]()
![]()
![]()
dominant met jou.![]()
![]()
![]()
![]()
Verdedigen is echt een vak op zich. Dat is anders dan verdedigend middenvelder zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Als Nigel 1 ding kan dan is het zijn man uitschakelen, laat dat nou het probleem van Braafheid zijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[insert een willekeurige verdediger uit Nederland]>>>>>>>> Braafheid
Je moet toch wat kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
Het is bijna zijn ''niet-meer-geblesseerd-tijd'' duurt tot eind van het EK met een kans van 10% dat hij tussen Juli - Januari 1 lichte blessure krijgt dat net op tijd door de wonder doc word gefixed!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Robben is 9/10 x geblesseerd dus daar hoef je voor het EK niet op te rekenen.
Daar zie ik er 11 van op het veld, maar het bevalt niet echt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Journalisten lullen veel
Ik heb schijt aan dat
Beter dat ie zelf speelt
Dan dat ie mij aanpakt
Wat moet jij nou gap
Hou je muil oke?
Zeg je ooit een voetballer
met een stijl als deez?
Goede editquote:
Very klosequote:
Eens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar zie ik er 11 van op het veld, maar het bevalt niet echt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als we vandaag met 0-5 hadden gewonnen, en we treffen ze germuns op het EK, dan denkt iedereen,inclusief de spelers, ow, daar hadden we 0-5 van gewonnen. Dat moet vandaag ook lukken.. onderschatting enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Verliezen van Zweden had een voordeel op kunnen leveren, daarna hebben we een pover gelijkspel tegen Zwitserland en nog een verlies tegen Duitsland gehad.
Ver te zoeken.quote:
Paul is er ook weer jongens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Paul het volgende:
Dit is bijna net zo erg als Utrecht van Ajax zou verliezen
Mensen die niet inzien dat Nederland niks heeft na deze lichtingquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef Anno2012 het volgende:
supporter 4life jwzquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat hebben we welquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Mensen die niet inzien dat Nederland niks heeft na deze lichting
Ja,want in de lichting Bergkamp,overmars,etc was de huidige lichting ook al bekendquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Maar niet wat er op het veld staatquote:
Mogelijk heb je gelijk.. maar dat kan in 1 of 2 jaar zo weer anders zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dat niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Paul het volgende:
Dit is bijna net zo erg als Utrecht van Ajax zou verliezen
Eerder andersom... omdat Nederland het zo rustig doet, profiteren die Duitsers daarvan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Halcon het volgende:
Nederland mag van geluk spreken dat Duitsland het rustig aan doet, anders zou het al minimaal 7 - 0 hebben gestaan.
Tss Duitsland heeft geluk dat Nederland het rustig aan doet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Halcon het volgende:
Nederland mag van geluk spreken dat Duitsland het rustig aan doet, anders zou het al minimaal 7 - 0 hebben gestaan.
Denk eerder andersom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Tss Duitsland heeft geluk dat Nederland het rustig aan doet.
Gelukkig doen onze spelers ook lekker rustig aan bij counters.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Halcon het volgende:
Nou wat hebben we een geluk zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Halcon het volgende:
Gast, de meeste jongens van deze lichting zijn over 2 jaar tegen de 30 of erover. Dan moet je alternatieven hebben. Weinig Nederlanders die binnen nu en 2 jaar internationaal een topniveau kunnen halen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ja,want in de lichting Bergkamp,overmars,etc was de huidige lichting ook al bekend
ik drinkquote:
Nou Duitsland, kijk maar uitquote:
Die zijn er genoeg hierquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gini is veel te grillig, daar erger je je helemaal blauw aan.
Nou en, gaan we toch darten kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gast, de meeste jongens van deze lichting zijn over 2 jaar tegen de 30 of erover. Dan moet je alternatieven hebben. Weinig Nederlanders die binnen nu en 2 jaar internationaal een topniveau kunnen halen...
Je hebt er uiteindelijk ook maar een paar nodig om het verschil te makenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gast, de meeste jongens van deze lichting zijn over 2 jaar tegen de 30 of erover. Dan moet je alternatieven hebben. Weinig Nederlanders die binnen nu en 2 jaar internationaal een topniveau kunnen halen...
Op Veronica zeker? ZDF is leuker commentaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Specularium het volgende:
Schrik me kapot man, met zijn boem.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het je nu opgevallen hoe armoedig we eigenlijk zijn in het voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |