Terecht, tijd voor Aad de Mosquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
bertje gaat ontslag nemen tijdens de rust
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef BB-King het volgende:
Haal die Braafheid eruit en zet Boulahrouz erin... dat is tenminste wel een vent.
Die elke voorzet tegen de tegenstander aanschiet..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef BB-King het volgende:
Haal die Braafheid eruit en zet Boulahrouz erin... dat is tenminste wel een vent.
Naast wie ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef leilab het volgende:
WAHAHHAHA Sneijder leek wel een smurf naast hem
Die moet straks nog douchenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Barbapapamama het volgende:
Waarom staat er trouwens een gast met een gasmasker op het veld?
Gargamelquote:
Krijg je zo'n Aad de Mos-opstelling met Luuk de Jong, Wijnaldum, Elia en Roy Beerensquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Marwijk gaat zo klappen uitdelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef Falco het volgende:
Braafheid hoeft niet meer terug te komen in het NLs elftal
Het is gunstig als NL elftal zwaar klop krijgt.quote:
Ja je kunt Bert wel uit De Worp halen maar je haalt zo'n wijk niet uit Bertquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Marwijk gaat zo koekjes uitdelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef JopJuh het volgende:
Kan er geen WO3 komen, puur gericht op braafheid ?
Wij zijn een eerlijk en braaf land, wij voeren geen oorlog.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef JopJuh het volgende:
Kan er geen WO3 komen, puur voor braafheid ?
Allemaal nigga'squote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef Confetti het volgende:
Waarom zijn de niet helemaal Nederlandse spelers altijd zo lui? Braafheid, Babel en Van der Wiel?
ALTIJDquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef NLGooner het volgende:
Denk dat je toch beter De Jong kunt hebben op dit moment dan Strootman
Dat zit in de genen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef Confetti het volgende:
Waarom zijn de niet helemaal Nederlandse spelers altijd zo lui? Braafheid, Babel en Van der Wiel?
Wel, met onze eigen burgers..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Wij zijn een eerlijk en braaf land, wij voeren geen oorlog.
Die zijn meer van het chilluhquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef Confetti het volgende:
En waar is Theo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef Smoofie het volgende:
Na deze wedstrijd gaat Bertje werk maken van Douglas
Hij staat er ook niet om voorzetten te geven maar om te verdedigen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die elke voorzet tegen de tegenstander aanschiet..
HET IS PATATquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef HammetjeBurger het volgende:
Als ze nu nog winnen trakteer ik op friet!
Naast een verdediger van Duitsland je zag alleen Sneijders kop uitsteken en van die verdediger nog z'n hele romp !quote:
Jordy Clasie ofzo, aardig spelertje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Rodawa het volgende:
Laat anders gewoon gewillig talent spelen, wie weet worden ze komend WK nog nuttig. Met dit team wordt het niks.
Inderdaad. Die wil tenminste bikkelen. Dit in tegenstelling tot de andere jongens die uit Paramaribo e.o. komen.quote:
He bah.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:29 schreef HammetjeBurger het volgende:
UNLEASH THE BEAST, UNLEASH THE CIJN!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:29 schreef Breekfast het volgende:
WEG MET VAN MARWIJK, DIT IS TOCH TE ZOT VOOR WOORDEN!!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook echt he mongooltje
Purrel Fränkel had ook voor Braafheid kunnen spelenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Waar is Patrick Pothuizen als je hem nodig hebt.
Misschien herinner jij je het anders, maar op het WK speelde Oranje echt niet geweldig. De meeste wedstrijden waren zwaar kut. Dat ze toen de finale gehaald hebben snap ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef Rodawa het volgende:
We krijgen gewoon nooit zo'n kans meer als op het WK. Mathijsen wordt minder, Heitinga staat minder in de basis, VD Wiel speelt minder, Van Bommel wordt oud... nee hoor, ik zie het voorlopig niet meer gebeuren.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:29 schreef Breekfast het volgende:
WEG MET VAN MARWIJK, DIT IS TOCH TE ZOT VOOR WOORDEN!!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kuijt -> Wijnaldum
Babel -> Beerens
Heel schattig tegen Brazilie iddquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef HammetjeBurger het volgende:
Haha Sneijder wou koppen, Schattig zeg!
We speelden niet geweldig maar wel degelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:29 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Misschien herinner jij je het anders, maar op het WK speelde Oranje echt niet geweldig. De meeste wedstrijden waren zwaar kut. Dat ze toen de finale gehaald hebben snap ik nog steeds niet.
+1quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel schattig tegen Brazilie idd
Als die Grieken een EK kunnen winnen, dan kan Oranje het ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Ferrari412T2 het volgende:
Met andere woorden. Als Nederland EK wil worden dan MOET iedereen fit zijn...anders spelen we voor Jan Lul!!!
Als dit de spelers zijn die strakjes de toppers moeten opvolgen dan hoeven we jaren niet meer te juichen tijdens een EK of WK. Ik zou zeggen...geef die Maher, van Wolfswinkel en wat anderen een kans.
Links ook helaasquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Rechts is steeds helemaal vrij bij de Duiters.
Braafheid en Babelquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Rustig, Edson's got it onder controlquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Nou ja, Strootman doet mee dus eigenlijk 10.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef Travel. het volgende:
Kijk pas vanaf de 10de minuut, maar ze hebben gewoon 11 man toch?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef Dejannn het volgende:
Douglas, ik kan niet wachtent tot die man erbij zit
Drenthe..De jong..Maduro.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Rodawa het volgende:
Braafheid is gewoon niet goed genoeg voor het Nederlands elftal. Niet erg, maar het is jammer dat er niks beters is dan Braafheid, Anita of Pieters.
Alleen is Pieters dus wel beterquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Rodawa het volgende:
Braafheid is gewoon niet goed genoeg voor het Nederlands elftal. Niet erg, maar het is jammer dat er niks beters is dan Braafheid, Anita of Pieters.
Pieters blijft gewoon prima overeind. Braafheid niet. Anita is geen linksback.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk brengen ze Gotze en Gomez erin
Yvonnequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef ShaoliN het volgende:
Is er echt helemaal geen alternatief voor braafheid
Ik voel een nieuwe meme opkomen.quote:
Welke WK finalequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Als ik Braafheid zie, denk ik altijd aan die geniale kopbal tijdens de wk-finale.
Adam Maher gaat het maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben wij geen goede TurkDuitser zoals Ozil, wij krijgen dan zo'n kneus die alleen het WK vrije trappen kan winnen
Wij missen ook Robben!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef S0nic het volgende:
En dit nog maar het B-team van Duitsland.
gyarados doe je water pistoolquote:
eens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Snel de Jong inbrengen zo. Strootman kan echt niet.
Met zijn grote geile neusquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap eens met strootmanposten. GA GVD EEN TOPIC OPENEN IN SEX ALS JE ZO GRAAG OP HEM FAPT.
Ik voorspel en overwin.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
Strootman komt zwaar tekort voor dit niveau.
Niet op de Duitser.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
Ik voorspel 2x 7 minuten reclame en 1 minuut analyse
Ga eens op tijd naar bed jijquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap eens met strootmanposten. GA GVD EEN TOPIC OPENEN IN SEX ALS JE ZO GRAAG OP HEM FAPT.
Neequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef S0nic het volgende:
En het B-team van Nederland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef S0nic het volgende:
Wie de neuk is datquote:
En wie de neuk is datquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef Crimyclown het volgende:
Nog maar 2-0.
[ afbeelding ]
Komop leeuwtjes!
Eruit met dat schepsel.quote:
Ik gun het zowel Portugal als Bosnie niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Nu maar hopen dat Portugal ook verliest
Terwijl Nederland wel met z'n best mogelijke opstelling speeltquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef S0nic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |