Succes er mee!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef 12345r het volgende:
Het schiet nu toch wel op![]()
Morgen om 10 voor 10 begint het examen.
Vandaag nog een lesje gehad en ging goedGeeft toch weer wat zelfvertrouwen
Dit!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Apotheose het volgende:
@ 12345r: succes! Mooi vroeg. Hoef je er ook niet de hele dag tegenaan te hikken
Ga je dat ook echt doen dan, dezelfde?? Dan kan je nog beter even wachten en hopen/eisen dat je iemand anders krijgt!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef Niles-Crane het volgende:
Het bezwaar tegen het zakken heeft niet zo goed uitgewerkt als ik had gehoopt. Helaas geen financiële tegemoetkoming, wel de mogelijkheid om deze/de volgende week al een her te doen onder dezelfde examinator als de vorige keer.
Haha, echt verwacht had ik het ook nietquote:Op woensdag 16 november 2011 11:35 schreef Tamashii het volgende:
What the fuck.
Ik vind het ridicuul dat er zoveel verschil in examinators zit.... Als je zo kan slagen en andere met een foutje al niet.. WTF!
Desalniettemin, gefeliciteerd.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef 12345r het volgende:
Trouwens, zou ik vanmiddag al het rbw aan kunnen vragen?
Zo heb ik op onverklaarbare wijze mijn C rijbewijs gehaald, 1 grote wanprestatie maar wel geslaagd.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:31 schreef 12345r het volgende:
Maar nee beste mensen, ik ben geslaagdIk weet niet hoe het mogelijk is, maar schijnbaar heeft hij toch ook genoeg goede punten gezien.
Lijkt me ook niet ideaal. Dan heb je voor je gevoel al strafpunten vķķr je überhaupt bij het cbr binnenbent.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef Niles-Crane het volgende:
Het bezwaar tegen het zakken heeft niet zo goed uitgewerkt als ik had gehoopt. Helaas geen financiële tegemoetkoming, wel de mogelijkheid om deze/de volgende week al een her te doen onder dezelfde examinator als de vorige keer.
Bij mij werkte dat juist goed.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet ideaal. Dan heb je voor je gevoel al strafpunten vķķr je überhaupt bij het cbr binnenbent.
Hoezo ik denk niet logisch naquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat betreft bolletje/pijltje
Mijn instructeur zei dat als het een pijltje is, je er vanuit kan gaan dat de weg helemaal vrij is als je afslaat (dus ook dat fietspaden rood hebben).
Als je door een bolletje heen gaat en je slaat af, is de kans groot dat het naastgelegen fietspad ook groen heeft en dat je die voorrang moet geven.
Ditzelfde geld dus voor als je links afslaat en tegenovergelegen verkeer voorrang moet geven. Bij een pijl kan je er vanuit gaan dat het verkeer tegenover je dat rechtdoor moet rood heeft. Bij een bolletje zullen zij ook groen hebben en moet je ze voor laten gaan.
Uiteraard gaat hier nog de ongeschreven regel op dat fietsers verkeerslichten over het algemeen negeren en dat opletten sowieso verstandig is
herkenbaar. Krijg nu nog wel es te horen dat ik wat liever moet zijn voor de versnellingsbakquote:Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef JochemP het volgende:
Vandaag mijn 2e rijles, ging in vergelijking met de vorige nogal kutIk zit steeds te veel rechts op de weg, een keer kon de instructeur nog net op tijd ingrijpen, anders had ik een geparkeerde auto geraakt zei hij later. Ook ben ik veels te grof voor de versnellingsbak en blijf ik steken als ik van 2 naar 3 wil, iets waar ik vorige week totaal geen last van had. Wat me overigens een preek opleverde omdat hij zei dat ik de versnelling aan het mollen was
Als ik gewoon over een 50km/h weg rijd in zijn 3 dan lukt het wel maar op het moment dat ik dan een boel stilstaand verkeer en een stoplicht zie raak ik in paniek en luister ik niet meer naar wat de instructeur zegt, wat hij ook niet kon waarderen. En dan raak ik alleen maar onzekerder en gaat het nog kutter
![]()
Hopen dat het volgende week beter gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |