abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 15 november 2011 @ 21:13:19 #1
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_104412106
Meld hier:
• Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
• Hoeveel lessen je hebt gehad.
• Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
• Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
• Wanneer je geslaagd bent.

De geslaagden van 2004 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2005 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2008 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2009 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2010 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2011:
• zatoichi (10 januari)
• karton (11 januari)
• -_Guitarist_- (12 januari)
• Jappe90 (13 januari)
• MJay1 (17 januari)
• SBM22 (24 januari)
• Made-In-Holland (25 januari)
• Yuri_Boyka (4 februari)
• DombohetOlifantje1 (7 februari)
• Zjefke (10 februari)
• Robinml (2 maart)
• stefannetjuh (3 maart)
• misslady83 (4 maart)
• Sokz (12 maart)
• -tape- (14 maart)
• HalvinCarris (22 maart)
• LovelyLady (24 maart)
• FruitenCo (11 april)
• eriksd (13 april)
• ftpfreak (15 april)
• Jetfly (20 april)
• honkhonk (27 april)
• HerrFl1ck (3 mei)
• NatteBever (4 mei)
• .Neovo. (9 mei)
• Krimpen (9 mei)
• waj1 (11 mei)
• bokkepoot (11 mei)
• OomBrouwer (12 mei)
• Cortax (12 mei)
• Janeiros (16 mei)
• Yaku (17 mei)
• Fukjoeman (19 mei)
• WinnieWana (25 mei)
• blingbling11 (31 mei)
• t.coenraad (22 juni)
• Jochemz (27 juni)
• 2xuq773pps (28 juni)
• ZuidGrens (29 juni)
• Warrick21 (11 juli)
• Hitomi (14 juli)
• yosander (15 juli)
• Eva4Evah (19 juli)
• Megaman (30 juli)
• Spies (2 augustus)
• Mountman (5 augustus)
• Boterbartje (9 augustus)
• Frontrow (10 augustus)
• Dale__Cooper (12 augustus)
• Soempie (15 augustus)
• GevaarOpDeWeg (18 augustus)
• caffeinjunk (25 augustus)
• TwenteFC (1 september)
• TheHunterAmin (6 september)
• rookworst4 (14 september)
• Martijn93 (21 september)
• Mwanatabu (28 september)
• WG1122 (18 oktober)
• Xanland (5 november)

Iedereen die de komende tijd theorie en/of praktijkexamen heeft. Succes! ^O^

De OP is hier terug te vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pino112 op 15-11-2011 21:28:54 ]
pi_104414124
Wat betreft bolletje/pijltje
Mijn instructeur zei dat als het een pijltje is, je er vanuit kan gaan dat de weg helemaal vrij is als je afslaat (dus ook dat fietspaden rood hebben).
Als je door een bolletje heen gaat en je slaat af, is de kans groot dat het naastgelegen fietspad ook groen heeft en dat je die voorrang moet geven.

Ditzelfde geld dus voor als je links afslaat en tegenovergelegen verkeer voorrang moet geven. Bij een pijl kan je er vanuit gaan dat het verkeer tegenover je dat rechtdoor moet rood heeft. Bij een bolletje zullen zij ook groen hebben en moet je ze voor laten gaan.

Uiteraard gaat hier nog de ongeschreven regel op dat fietsers verkeerslichten over het algemeen negeren en dat opletten sowieso verstandig is :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_104419985
Oftewel: gewoon goed op de situatie letten, zoals altijd dus, en alles komt in orde. *G* ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_104420258
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef 12345r het volgende:
Het schiet nu toch wel op :X
Morgen om 10 voor 10 begint het examen.

Vandaag nog een lesje gehad en ging goed :) Geeft toch weer wat zelfvertrouwen :P
Succes er mee! ^O^
pi_104420346
@ 12345r: succes! Mooi vroeg. Hoef je er ook niet de hele dag tegenaan te hikken :Y
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_104421650
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Apotheose het volgende:
@ 12345r: succes! Mooi vroeg. Hoef je er ook niet de hele dag tegenaan te hikken :Y
Dit! :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_104422026
Het bezwaar tegen het zakken heeft niet zo goed uitgewerkt als ik had gehoopt. Helaas geen financiële tegemoetkoming, wel de mogelijkheid om deze/de volgende week al een her te doen onder dezelfde examinator als de vorige keer.
pi_104422809
Bedankt :) Ik ben zelf ook wel blij met de tijd, hopelijk is het lekker rustig op de weg O-)
Zetten ze trouwens een muziekje op tijdens het examen? Ik vind dat namelijk wel lekker ontspannend (tegen de zenuwen)...
pi_104424642
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef Niles-Crane het volgende:
Het bezwaar tegen het zakken heeft niet zo goed uitgewerkt als ik had gehoopt. Helaas geen financiële tegemoetkoming, wel de mogelijkheid om deze/de volgende week al een her te doen onder dezelfde examinator als de vorige keer.
Ga je dat ook echt doen dan, dezelfde?? Dan kan je nog beter even wachten en hopen/eisen dat je iemand anders krijgt!

Morgen weer rijlesje, heb er zin in :) , het is leuker rijden als je al een datum hebt om af te rijden.. dan les je ergens naar toe, als je snapt wat ik bedoel :D
pi_104430068
Man man man...

Klein verslagje van hoe het examen is verlopen:

We reden weg bij het cbr, alles ging goed, voelde goed. Totdat...
Straatje keren; ik zet hem langs een rij geparkeerde auto's en wil hem rechts achteruit in het parkeervak zetten zodat ik mooi weer de andere kant op eruit kan.

Ik begin dus met de manoeuvre, maar ik zag al vrij snel dat dit helemaal niks ging worden, zat veeels te ver naast het parkeervak en kwam dus tegen een auto aan als ik zou doorrijden. Oke, kut... Dit was niet de bedoeling :( Voorruit en opnieuw proberen te steken dus... Ik zet de auto in zijn 1 en rij vooruit, bam, tegen een stoeprand aan, examinator vloog alle kanten op _O-

Damn, dit voelde niet goed... Maar weer achteruit en gewoon schuin op 2 parkeervlakken gezet O-)

Goed, we gaan weer verder... We komen aan midden in delft, ik sla links af, maar ik zag een fietser over het hoofd, ik zat te gefocust naar een andere fietser te kijken |:( Ingreep dus :%

Nu zakte de moed helemaal in mijn schoenen... 100 meter verder liet ik de motor dan ook nog eens uitvallen op ene heuvel }:|

Snelweg op; zit achter een maloot die met 60kmph aan het invoegen is |:( Uiteindelijk wel aardig ingevoegd, ik zat alleen wat te dicht achter een vrachtwagen.

Parkeeropdracht; Ik moest de auto eens gaan parkeren. Ik zie rechts naast mij overal plekken waar ik kon parkeren maar ik zou hier dan moeten fileparkeren... Aan de overkant van de weg zag ik een stuk vrij, dus ik dacht ik ga niet moeilijk doen, zet hem gewoon lekker makkelijk daar neer. Werd ook niet gewaardeerd, want ik heb nou totaal geen techniek laten zien werd mij verteld...

Oke, uiteindelijk weer aangekomen op het CBR, heeft de beste man mij dik 5 a 10 minuten alleen maar negatieve punten vertelt... Ik was ook niet echt vrolijk / vriendelijk meer, ik dacht namelijk dat ik het resultaat al wel wist...

Maar nee beste mensen, ik ben geslaagd _O_ Ik weet niet hoe het mogelijk is, maar schijnbaar heeft hij toch ook genoeg goede punten gezien.

Hoe dan ook, ik heb hem :) *)
pi_104430163
What the fuck.

Ik vind het ridicuul dat er zoveel verschil in examinators zit.... Als je zo kan slagen en andere met een foutje al niet.. WTF!

Desalniettemin, gefeliciteerd. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_104430434
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:35 schreef Tamashii het volgende:
What the fuck.

Ik vind het ridicuul dat er zoveel verschil in examinators zit.... Als je zo kan slagen en andere met een foutje al niet.. WTF!

Desalniettemin, gefeliciteerd. :9
Haha, echt verwacht had ik het ook niet :P
Het was ook wel een hele aardige vent ja.

Ik was er gewoon niet helemaal bij, zenuwen speelde ook een grote rol denk ik.
Ik denk dat als ik nou de auto zou pakken en lekker ga rijden zonder examinator ik al die foutjes echt niet gemaakt had...

Trouwens, zou ik vanmiddag al het rbw aan kunnen vragen?
pi_104431341
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef 12345r het volgende:

Trouwens, zou ik vanmiddag al het rbw aan kunnen vragen?
Gefeliciteerd!

99% kans van wel.
Examenresultaten worden al een tijdje digitaal doorgegeven dus grote kans dat je gemeentehuis het al ontvangen heeft. :)
  woensdag 16 november 2011 @ 12:29:44 #14
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_104431785
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:31 schreef 12345r het volgende:
Maar nee beste mensen, ik ben geslaagd _O_ Ik weet niet hoe het mogelijk is, maar schijnbaar heeft hij toch ook genoeg goede punten gezien.
Zo heb ik op onverklaarbare wijze mijn C rijbewijs gehaald, 1 grote wanprestatie maar wel geslaagd. _O_.

Ik was ervan overtuigd dat ik nog eens terug mocht komen, en zou het daar ook mee eens geweest zijn.. Maar nee, geslaagd :').
pi_104432608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef Niles-Crane het volgende:
Lijkt me ook niet ideaal. Dan heb je voor je gevoel al strafpunten vķķr je überhaupt bij het cbr binnenbent. :X
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_104433252
Feli 12345r! *G*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_104437706
Wat een mazzel dat je toch geslaagd bent, 12345r! Als de moed dreigt weg te slippen wil 't vaak ook niet meer lukken. Maar feli! *O*
pi_104440988
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet ideaal. Dan heb je voor je gevoel al strafpunten vķķr je überhaupt bij het cbr binnenbent. :X
Bij mij werkte dat juist goed.
Ik wist waar die zeiksnor op ging letten, en was niet meer zenuwachtig omdat ik wist dat het zo'n klootzak was.

"Ik zal die nazi eens even een lesje leren.. mij een beetje laten zakken, hoe durft hij" waren letterlijk mijn gedachten :D

Toen wel gelijk met vlag en wimpel geslaagd *O*
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_104447732
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat betreft bolletje/pijltje
Mijn instructeur zei dat als het een pijltje is, je er vanuit kan gaan dat de weg helemaal vrij is als je afslaat (dus ook dat fietspaden rood hebben).
Als je door een bolletje heen gaat en je slaat af, is de kans groot dat het naastgelegen fietspad ook groen heeft en dat je die voorrang moet geven.

Ditzelfde geld dus voor als je links afslaat en tegenovergelegen verkeer voorrang moet geven. Bij een pijl kan je er vanuit gaan dat het verkeer tegenover je dat rechtdoor moet rood heeft. Bij een bolletje zullen zij ook groen hebben en moet je ze voor laten gaan.

Uiteraard gaat hier nog de ongeschreven regel op dat fietsers verkeerslichten over het algemeen negeren en dat opletten sowieso verstandig is :')
Hoezo ik denk niet logisch na :')? Toch bedankt

12345r haha lucky guy, Gefeliciteerd!
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_104448142
--weg--
  donderdag 17 november 2011 @ 13:18:11 #21
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_104472404
Vandaag mijn 2e rijles, ging in vergelijking met de vorige nogal kut :+ Ik zit steeds te veel rechts op de weg, een keer kon de instructeur nog net op tijd ingrijpen, anders had ik een geparkeerde auto geraakt zei hij later. Ook ben ik veels te grof voor de versnellingsbak en blijf ik steken als ik van 2 naar 3 wil, iets waar ik vorige week totaal geen last van had. Wat me overigens een preek opleverde omdat hij zei dat ik de versnelling aan het mollen was :') Als ik gewoon over een 50km/h weg rijd in zijn 3 dan lukt het wel maar op het moment dat ik dan een boel stilstaand verkeer en een stoplicht zie raak ik in paniek en luister ik niet meer naar wat de instructeur zegt, wat hij ook niet kon waarderen. En dan raak ik alleen maar onzekerder en gaat het nog kutter :'(

Hopen dat het volgende week beter gaat
pi_104472568
Ah joh, dat was net je tweede rijles, er zijn genoeg wanhoopsverhalen terug te vinden in deze reeks van mensen die het ook uiteindelijk allemaal gehaald hebben. :Y

Crap, ik word zenuwachtig voor morgen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_104479680
Als ik dat zo hoor heb ik echt een chille instructeur, hij heeft niet eens 1x een preek gehouden of wat dan ook.
Succes morge. Ijsdraakje
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_104487008
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef JochemP het volgende:
Vandaag mijn 2e rijles, ging in vergelijking met de vorige nogal kut :+ Ik zit steeds te veel rechts op de weg, een keer kon de instructeur nog net op tijd ingrijpen, anders had ik een geparkeerde auto geraakt zei hij later. Ook ben ik veels te grof voor de versnellingsbak en blijf ik steken als ik van 2 naar 3 wil, iets waar ik vorige week totaal geen last van had. Wat me overigens een preek opleverde omdat hij zei dat ik de versnelling aan het mollen was :') Als ik gewoon over een 50km/h weg rijd in zijn 3 dan lukt het wel maar op het moment dat ik dan een boel stilstaand verkeer en een stoplicht zie raak ik in paniek en luister ik niet meer naar wat de instructeur zegt, wat hij ook niet kon waarderen. En dan raak ik alleen maar onzekerder en gaat het nog kutter :'(

Hopen dat het volgende week beter gaat
herkenbaar. Krijg nu nog wel es te horen dat ik wat liever moet zijn voor de versnellingsbak :') Terwijl ik m al zo lief behandel, naar mijn gevoel. 2 naar 3 is gewoon van 2 naar t midden en dan schiet ie zo voor zn 3. Daar heof je geen grof geweld voor te gebruiken. Maar als je dan naar de 5 ofzo moet... Dan heb ik wel es zoiets van: werk nou ff meeeheee :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 november 2011 @ 19:51:47 #25
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_104487039
Morgen na twee weken weer eens rijles. Tijdstip: 8u :'( :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')