Vind het nog erg meevallen qua bugs, die Blood on the Ice quest zuigt gewoon harder dan een vampier maar ik heb tot nu toe nog maar 1 crash gehad en dat was denk ik omdat ik te snel door die menu's heenging ipv even rustig te laden. Valt me trouwens mee hoe goed het spel draait op een simpel dual core pc-tje die ik vorig jaar gekocht heb. Heb zo'n beetje alles op medium staan, en t loopt soepel, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
2e crash naar Windows
Gelukkig had ik een paar seconden daarvoor gesaved
Heeft de Jarl in Riften ook een Courtwizard?
Ik doe het tijdens loading screens.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Crimyclown het volgende:
Dat jullie nog tijd hebben om hier te posten.
Het openen is genoeg om skills te krijgen maar ook genoeg om een quest te krijgen. Helemaal doorbladeren hoeft dus niet, alleen weet je dus niet de achtergrond van de questquote:Op woensdag 16 november 2011 13:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik aan de titel het idee krijg dat er iets over een quest in kan staan blader ik er doorheen om te kijken of ik een quest krijg. Open sowieso elk boek dat ik vind voor eventuele skills die je er van krijgt, meer niet.
Ik kan niet spelen op mijn werk, wel FOK!kenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Crimyclown het volgende:
PC ftw!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik doe het tijdens loading screens.
Hou er een over Skyrimquote:
Hehe ik begreep je verkeerdquote:Op woensdag 16 november 2011 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee jij vraagt hoeveel perks je nog kan nemen. Ik dacht dat je bij elke levelup een perk kreeg, dus dan zou je als je level 23 bent, nog 70-23=47 perks kunnen kiezen.
School hequote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Crimyclown het volgende:
Dus in principe 80 perks, daar word ik vrolijk vanquote:Op woensdag 16 november 2011 14:21 schreef Necrodeath het volgende:
Volgens deze website: http://www.gamingreality.com/2011/11/skyrim-tips-and-hints.html
"Level and Perk cap in Skyrim: There is no fixed "maximum level" (i.e level 50) for you attain. However, if you were to raise all of your skills to 100, this would - eventually - take you to around level 80. As you're only able to choose one perk each time you level up, and there are well over 200 skill-based perks, don't fixate on obtaining every single one."
Lijk? Die ene companion van mij die kn niet eens dood volgens mijquote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Silv het volgende:
Word m'n companion door een giant in de lucht geslagen.Kan z'n lijk niet eens vinden.
Ik heb Fus en Ro al dus kom dan haten hatequote:Op woensdag 16 november 2011 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Fus......ROH DAH!
Vijanden van bergen afsmijten met deze.
Dat vroeg ik dus gister in dit topic. Omdat ik nu ook een companion heb, maar die lijkt maar niet dood te gaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijk? Die ene companion van mij die kn niet eens dood volgens mij(Lydia?)
Als die aangevallen wordt ligt die bewusteloos op de grond. Daarom neem ik nooit companions mee omdat die t spel voor mij te makkeljik maken
Ik heb Faendal, Lydia en nog een companion afgemaaktquote:Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus gister in dit topic. Omdat ik nu ook een companion heb, maar die lijkt maar niet dood te gaan.
Ik krijg het gevoel dat het een beetje op Fallout New Vegas lijkt qua companions. Daar kon je gewoon hun der gang laten gaan tot ze iedereen dood hadden.
Ik ook. Maar toen wel een save game gerestored.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:40 schreef Ghostandor het volgende:
Ik heb Lydia per ongeluk zelf doodgeschoten. Door vijanden ging ze inderdaad nooit dood.
De imperials en Thalmer pakken gewoon Nords op omdat ze Talos aanbidden. Dat is nog ergerquote:Op woensdag 16 november 2011 13:15 schreef Windkracht13 het volgende:
[..]
Beter dan de stormcloak pvv-ers met hun:"skyrim for the nords only" praatjesIk zat op een gegeven moment bij wijze van te wachten op het punt dat Ulfric een speech zou doen over een "tsunami van dark elves"
Waarom zou je dat willen, zji is een gore slaaf die mijn fallus sowieso moet accepteren.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toen wel een save game gerestored.
Want ik wil natuurlijk wel met haar trouwen
De vraag is alleen hoe
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, zji is een gore slaaf die mijn fallus sowieso moet accepteren.
Ik zou gaan trouwen met die koningin van skyrim. Kenserveel geld heeft zij G.
Kan heul nietquote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toen wel een save game gerestored.
Want ik wil natuurlijk wel met haar trouwen
De vraag is alleen hoe
Wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |