Oh? Dat weet ik dan weer niet. Weet alleen dat 70 max level is...quote:Op woensdag 16 november 2011 13:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar perks tellen tot level 50 toch?
aha niet dat ik ineens meer perks heb dan ik eigenlijk verdien...of is dit wel mogelijk en moet ik in de gaten houden dat ik dat voorkom?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van cheaten. Je behoudt wel hetzelfde aantal perks en je kan er een beetje experimenteren met wat je wel of niet leuk vindt.
Oh goodie, hmmm, tochmaar mijn prive bibliotheek even doorbladeren dan, alhoewel even, gaat wel uur duren minstensquote:Op woensdag 16 november 2011 13:37 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Paar quests ja. Verder krijg je ook gewoon soms skills erbij.
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
2e crash naar Windows
Gelukkig had ik een paar seconden daarvoor gesaved
Heeft de Jarl in Riften ook een Courtwizard?
Maar krijg je tot level 70 punten om perks te levelen?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Dat weet ik dan weer niet. Weet alleen dat 70 max level is...
Volgens mij was er een soft level cap van 50, maar was het mogelijk om tot level 70 door te gaan als je alles maxt.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Dat weet ik dan weer niet. Weet alleen dat 70 max level is...
Weet ik veel, ik ben level 2quote:Op woensdag 16 november 2011 13:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar krijg je tot level 70 punten om perks te levelen?
Het kan wel, maar als je gewoon 1 punt weghaalt en tegelijkertijd 1 punt toevoegt blijf je op hetzelfde aantal punten.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
aha niet dat ik ineens meer perks heb dan ik eigenlijk verdien...of is dit wel mogelijk en moet ik in de gaten houden dat ik dat voorkom?
Trouwens dat overencumbered is echt het meest verschrikkelijke haha...hoorde mensen die er trainers en cheats voor gebruiken maar dat vind ik weer te! Zou het hele realistische weg halen...
Hahahaquote:Op woensdag 16 november 2011 13:43 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk rust en stilte in Whiterun.
Nee jij vraagt hoeveel perks je nog kan nemen. Ik dacht dat je bij elke levelup een perk kreeg, dus dan zou je als je level 23 bent, nog 70-23=47 perks kunnen kiezen.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oh je zegt net, 70-(huidige level) Dus ik dacht dat je 70 was
Ik heb hem laatst een pijl door zijn schedel gegeven.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:43 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk rust en stilte in Whiterun.
Vind het nog erg meevallen qua bugs, die Blood on the Ice quest zuigt gewoon harder dan een vampier maar ik heb tot nu toe nog maar 1 crash gehad en dat was denk ik omdat ik te snel door die menu's heenging ipv even rustig te laden. Valt me trouwens mee hoe goed het spel draait op een simpel dual core pc-tje die ik vorig jaar gekocht heb. Heb zo'n beetje alles op medium staan, en t loopt soepel, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
2e crash naar Windows
Gelukkig had ik een paar seconden daarvoor gesaved
Heeft de Jarl in Riften ook een Courtwizard?
Ik doe het tijdens loading screens.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Crimyclown het volgende:
Dat jullie nog tijd hebben om hier te posten.
Het openen is genoeg om skills te krijgen maar ook genoeg om een quest te krijgen. Helemaal doorbladeren hoeft dus niet, alleen weet je dus niet de achtergrond van de questquote:Op woensdag 16 november 2011 13:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik aan de titel het idee krijg dat er iets over een quest in kan staan blader ik er doorheen om te kijken of ik een quest krijg. Open sowieso elk boek dat ik vind voor eventuele skills die je er van krijgt, meer niet.
Ik kan niet spelen op mijn werk, wel FOK!kenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Crimyclown het volgende:
PC ftw!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik doe het tijdens loading screens.
Hou er een over Skyrimquote:
Hehe ik begreep je verkeerdquote:Op woensdag 16 november 2011 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee jij vraagt hoeveel perks je nog kan nemen. Ik dacht dat je bij elke levelup een perk kreeg, dus dan zou je als je level 23 bent, nog 70-23=47 perks kunnen kiezen.
School hequote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Crimyclown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |