Dus in principe 80 perks, daar word ik vrolijk vanquote:Op woensdag 16 november 2011 14:21 schreef Necrodeath het volgende:
Volgens deze website: http://www.gamingreality.com/2011/11/skyrim-tips-and-hints.html
"Level and Perk cap in Skyrim: There is no fixed "maximum level" (i.e level 50) for you attain. However, if you were to raise all of your skills to 100, this would - eventually - take you to around level 80. As you're only able to choose one perk each time you level up, and there are well over 200 skill-based perks, don't fixate on obtaining every single one."
Lijk? Die ene companion van mij die kn niet eens dood volgens mijquote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Silv het volgende:
Word m'n companion door een giant in de lucht geslagen.Kan z'n lijk niet eens vinden.
Ik heb Fus en Ro al dus kom dan haten hatequote:Op woensdag 16 november 2011 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Fus......ROH DAH!
Vijanden van bergen afsmijten met deze.
Dat vroeg ik dus gister in dit topic. Omdat ik nu ook een companion heb, maar die lijkt maar niet dood te gaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijk? Die ene companion van mij die kn niet eens dood volgens mij(Lydia?)
Als die aangevallen wordt ligt die bewusteloos op de grond. Daarom neem ik nooit companions mee omdat die t spel voor mij te makkeljik maken
Ik heb Faendal, Lydia en nog een companion afgemaaktquote:Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus gister in dit topic. Omdat ik nu ook een companion heb, maar die lijkt maar niet dood te gaan.
Ik krijg het gevoel dat het een beetje op Fallout New Vegas lijkt qua companions. Daar kon je gewoon hun der gang laten gaan tot ze iedereen dood hadden.
Ik ook. Maar toen wel een save game gerestored.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:40 schreef Ghostandor het volgende:
Ik heb Lydia per ongeluk zelf doodgeschoten. Door vijanden ging ze inderdaad nooit dood.
De imperials en Thalmer pakken gewoon Nords op omdat ze Talos aanbidden. Dat is nog ergerquote:Op woensdag 16 november 2011 13:15 schreef Windkracht13 het volgende:
[..]
Beter dan de stormcloak pvv-ers met hun:"skyrim for the nords only" praatjesIk zat op een gegeven moment bij wijze van te wachten op het punt dat Ulfric een speech zou doen over een "tsunami van dark elves"
Waarom zou je dat willen, zji is een gore slaaf die mijn fallus sowieso moet accepteren.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toen wel een save game gerestored.
Want ik wil natuurlijk wel met haar trouwen
De vraag is alleen hoe
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, zji is een gore slaaf die mijn fallus sowieso moet accepteren.
Ik zou gaan trouwen met die koningin van skyrim. Kenserveel geld heeft zij G.
Kan heul nietquote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toen wel een save game gerestored.
Want ik wil natuurlijk wel met haar trouwen
De vraag is alleen hoe
Wel.quote:
Heb het even opgezocht, maar het zou een bug zijn waardoor het nu niet kan. Maar het zou wel moeten kunnen dus.quote:
Dat zal je leren om geen Skyrim te spelen!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:07 schreef Silv het volgende:
Loop ik even van m'n pc weg, word ik aangevallen door een draak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je wil trouwen wel, denk ikquote:Op woensdag 16 november 2011 15:09 schreef Silv het volgende:
Is het trouwens erg als je je trouwring gedisenchant hebt?
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:16 schreef vault_tec het volgende:
Ik weet wel dat je bij de main questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je bij de main questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iron ores + leathers en dan iron daggers maken... of hide gauntlets, gaat smithing het snelst en goedkoopst mee omhoog.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef Aneurysma het volgende:
Heeft iemand hier tips om smithing/enchanting te trainen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.restorationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sneakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"![]()
Vraagje, hoe stel ik een dual wield van dezelfde spells in?
PC versie.
Ik krijg steeds left handed, maar krijg de right handed niet ingesteld... ):![]()
breton dragonskin als favorite staan?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:39 schreef Rijst het volgende:
Mensen zeggen steeds dat ik er ziek uit zie...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ok, is 1 van jullie misschien de volgende enchantments al tegengekomen?
- 'paralyse x sec on hit' (voor wapen)
- 'enchantments are % stronger' (voor armor)
de 1e omdat t gewoon de fijnste weapon enchant is (chillrend ftw!) en de 2e om zo een uberpakje te kunnen maken om, 1) mn dragonscale armor te enchanten, en 2) een pakje met increased weapon/armor upgrades te maken, om zo mn dragonscale armor optimaal te upgraden."Pools are perfect for holding water"![]()
heb je de perk wel unlocked? moet bij zon beetje elke magic-treequote:Op woensdag 16 november 2011 15:38 schreef Amoeba het volgende:
PC versie.
Ik krijg steeds left handed, maar krijg de right handed niet ingesteld... ):"Pools are perfect for holding water"![]()
Bug in de PC versie. Doe eerst even een wapen in je handen, daarna kun je de spells eenmalig goed instellen. Als je andere spells wil moet je iedere keer eerst weer een wapen doen...quote:Op woensdag 16 november 2011 15:38 schreef Amoeba het volgende:
PC versie.
Ik krijg steeds left handed, maar krijg de right handed niet ingesteld... ):![]()
Haha ik volg die van DSPGaming en nu ook van TobyGames. Vooral die laatste lig ik altijd in een deuk.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:25 schreef STING het volgende:
Een let's play van iemand die erg into role playing is en vrij langzaam speelt, maar wel vermakelijk:![]()
Die tweede bij Destruction, jazeker?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:42 schreef probeer het volgende:
[..]
heb je de perk wel unlocked? moet bij zon beetje elke magic-tree
Dual Wield nog iets.![]()
Die zorgen er alleen voor dat de spells sterker worden. Je hebt geen perks nodig om in beide handen een spell te doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die tweede bij Destruction, jazeker?
Dual Wield nog iets.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:41 schreef vault_tec het volgende:
waar kan ik de stormcall shout halen?!![]()
Met welke controls moet ik dat doen dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:44 schreef Sephael het volgende:
[..]
Die zorgen er alleen voor dat de spells sterker worden. Je hebt geen perks nodig om in beide handen een spell te doen.
Ik zit in dat tabmenu: Magic: Destruction
Dan rechtermuisknop voor RH en linkermuisknop voor LH werkt niet?
Bijv. 2x Sparks?![]()
nee...quote:Op woensdag 16 november 2011 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
breton dragonskin als favorite staan?![]()
nee true, maar je gaat ofc voor de overpowered superspell als je toch in beide handen dezelfde hebt..quote:Op woensdag 16 november 2011 15:44 schreef Sephael het volgende:
[..]
Die zorgen er alleen voor dat de spells sterker worden. Je hebt geen perks nodig om in beide handen een spell te doen."Pools are perfect for holding water"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |