De broer van Winston Post.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef tralalala het volgende:
New Chicks moet ik nog kijken.Wie was de bekende Nederlander?
Zeker weer een poging doen om het kanaal over te zwemmen, en dan niet verder dan 30 meter komen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wereld van Beau komt terug
Wat een kutprogramma, mag van mij wel, maar niet om half 10 op zondagquote:Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zeker weer een poging doen om het kanaal over te zwemmen, en dan niet verder dan 30 meter komen.
De reactie staat in de rij om goedgekeurd te worden door beheerders van deze site. Na goedkeuring zal deze worden gepubliceerd.quote:
Geen idee, wacht...Rob belt hem wel even!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoezo
En waar was Alberto bij dat feest
Stoute droom, sprookjeskelder, kinderfeestjesquote:Eindelijk komt een stoute droom van mij uit.
Een restaurant waar iedereen vrolijk kan worden waar bewust is gekozen voor iedereen van van jong tot oud.
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen idee, wacht...Rob belt hem wel even!
[ afbeelding ]
Dat is het enigste programma van Beau dat niet zuigt!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wereld van Beau komt terug
Geen kantoortijden?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:53 schreef Maraca het volgende:
Groetjes vanuit kantoor. Ik ook met mijn enthousiasme en grote mond
Ach, gelukkig wel leuk werk
Officieel iets van 8.30 tot 17.15quote:
tsja, en je baas maar lachen om jouw uren en dan je geen loonsverhoging geven vanwege de crisis. 1 van de redenen dat ik niet overwerk.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Officieel iets van 8.30 tot 17.15
In praktijk is het 8.00 (alhoewel ik al om 7.30 in de auto stap) en eindtijd eeh... eeeh.. altijd een verrassing
en niemand valt die geurvreter op ?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is mijn programma gebleven?!?![]()
Mijn baas lacht inderdaad om mijn overuren. Meer omdat het een schijntje is met de overuren die hij maaktquote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tsja, en je baas maar lachen om jouw uren en dan je geen loonsverhoging geven vanwege de crisis. 1 van de redenen dat ik niet overwerk.
Als je je werk heel leuk vindt is het ook minder erg om over te werken. Ik doe het zelf niet, zo leuk is mijn werk niet evenals de secundaire arbeidsvoorwaarden, die zijn er amper.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn baas lacht inderdaad om mijn overuren. Meer omdat het een schijntje is met de overuren die hij maaktEn ik heb geweldige secundaire arbeidsvoorwaarden en geweldig werk, waardoor ik met plezier overwerk
![]()
En geen loonsverhoging? Mwua, die kans is klein
Ja, die verhalen ken ik ook. Maar in de zomer kun je echt een kanon afschieten op kantoor dus je ziet vaak dat collega's dan echt een paar weken weg zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
Dat scheelt, ik hoor wel verhalen van collega's dat ze zoveel uren hebben opgespaard en ze niet eens meer kunnen opmaken.
Ik hoorde dat ik tussen Kerst en Oud en Nieuw waarschijnlijk verplicht vrij moet nemen (ik ben "een externe"), vervelend nouGelukkig heb ik nog dagen zat, anders had ik verplicht op kantoor moeten zitten niksen.
Maak je borst maar nat (quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef tralalala het volgende:
Zal wel toch?
Nu New Chicks, ook nog niet gezien.
Whehequote:Op donderdag 17 november 2011 23:45 schreef chufi het volgende:
Echt wat een sletten zijn het Missschien ook eens proberen
Nu met gratis SOAquote:Op donderdag 17 november 2011 23:45 schreef chufi het volgende:
Echt wat een sletten zijn het Missschien ook eens proberen
Oke!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef tralalala het volgende:
Blik op de Weg #7 - Waar we vrolijk doorrijden
Was er ook een artiekel bijquote:Op zondag 20 november 2011 16:08 schreef Maraca het volgende:
Ik was vrijdag in het ziekenhuis en uit verveling ging ik de Elsevier lezen. Sla ik de bladzijde om en ineens had ik een foto van Alberto voor meWat een baas is het toch!
Oh ja, was een oud artikel over die rechtszaak met die spermadonor.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was er ook een artiekel bij?
Matige rechtzaak, matig onderwerp. bleh. Back in de days was er nog een hele straatraceclub die hem aanklaagdequote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, was een oud artikel over die rechtszaak met die spermadonor.
quote:Aflevering 534: De callgirl killer
zondag 20 november 2011 om 23:15 uur
Eén moord en drie roofovervallen in zeven dagen tijd. En de man die erachter zit, is wel de laatste van wie je dit zou verwachten: Philip Markoff. Hij was een van de meest veelbelovende geneeskunde studenten van de Universiteit van Boston, hij zou gaan trouwen en hij was volgens zijn verloofde iemand die nog geen vlieg kwaad zou doen. Desondanks is hij op vrijdag 10 april 2009 in Boston onderweg naar een erotische afspraak met een callgirl, een vrouw die hij opgespoord zou hebben via een internetsite. Philip Markoff heeft duct tape, tie raps en een pistool bij zich.
Alleen door downloaden helaas, ik zie geen programma gemist op de site.quote:Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
aaah waar kan ik dat terugzien
quote:Michelle Thompson heeft 300 orgasmes per dag. Ze lijdt al sinds ze vier jaar oud is aan het Persistent Sexual Arousal Syndrom. Hoewel ze haar orgasmes voor de buitenwereld goed weet te verbergen, kan ze niet normaal functioneren. Ze krijgt orgasmes op de meest onverwachte momenten; tijdens het stofzuigen, het autorijden, zelfs bij de tandarts. Ze heeft zich haar hele leven geschaamd, maar durft nu openhartig te vertellen dat ze niet alleen lijdt onder haar ziekte, maar er ook van kan genieten.
quote:01. 015 sinterklaaskapoentje
02. 003 Studiotje
03. 002 Maraca
In de top 3quote:
nou alberto was ook niet alles het laatste 'seizoen'quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef Maraca het volgende:
Meh, ben bijna klaar met studeren, maar moet toch nog aardig wat![]()
* Maraca wil niet meer
* Maraca mist Alberto
Wuttes? Op jou?quote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Maraca het volgende:
Ja, meneertje is verliefd hézie hier wat voor invloed het heeft.
Niet meegekregen dat Alberto een nieuw dinnetje heeft waar hij helemaal gek op is?quote:
Dat dit kan in alberto's priveleven!!quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat Alberto een nieuw dinnetje heeft waar hij helemaal gek op is?
En nee, ik ben het niet
Ik kijk nu De politie op je hielen op RTL 7quote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef Karina het volgende:
Valt er al iets te kijken, dan verhuis ik naar de huiskamer, anders ga ik nog even gamen
Mmm, vind ik niet zo, komt er geen 25 op SBS? Anders kijk ik Studio Sport terwijl ik aan het gamen ben.quote:Op zondag 20 november 2011 18:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kijk nu De politie op je hielen op RTL 7
WoW, ik doe alleen nog maar PvP eigenlijk, dus tussen de BG's door en als ik dood ben kan ik even FOK!ken en tv kijkenquote:
Ik begon het zelf minder leuk te vinden toen ik lvl85 werd. Dan kom je echt bij die fanatiekelingen waardoor het niet meer leuk is. Als je dan te weinig DPS hebt mieteren ze je al gelijk uit de groepquote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Karina het volgende:
Het wordt een beetje saai, ik probeer exalted te worden met WSG maar dat is echt verschrikkelijk, maar ik wil het halen voor de Conqueror title. De andere 2 ben ik al exalted (Alterac en AV).
Kun je tegenwoordig alweer lvl 85 wordenquote:Op zondag 20 november 2011 19:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik begon het zelf minder leuk te vinden toen ik lvl85 werd. Dan kom je echt bij die fanatiekelingen waardoor het niet meer leuk is. Als je dan te weinig DPS hebt mieteren ze je al gelijk uit de groep
Al 2 jaar ofzoquote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig alweer lvl 85 worden
Ik weet nog toen ik samen met mijn broertje speelde. Moesten we de hol van de butcher in gaan. Beide durfde niet, maar uiteindelijk ging ik er toch in. AAAH FRESH MEAT!quote:Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef Karina het volgende:
Ik wacht eigenlijk op Diablo 3Of Guildwars 2.
Pfff ik maak deze nog even af en dan ben ik het al weer zat, dan verhuis ik naar de huiskamer.
Ja, ze vergeten ook dat iemand rustig even een paar maanden niet speelt en er dan weer even in moet komenquote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Had ik ook, PLUS het gezeur om achievements, hoe kun je die halen als je nooit mee mag doen? Daarom doe ik alleen nog maar PvP, vond ik sowieso altijd leuker. Dat tot midden in de nacht raiden is toch niets voor mij.
Quests vind ik ook leuk, maar om alle quests 3x te doen, daar heb ik dan ook weer geen zin in.
Eve online waar je mensen kan oplichten!quote:Op zondag 20 november 2011 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb wel eens geWoWt maar het is saai, er zit niet zoveel gameplay in behalve strategie. En wat heb gezien (een 'raid') was gewoon in een grot met een team iedereen slopen en dan op het eind een gare eindbaas.
De quests zijn leuk om te doen vind ik. En PvP dan.quote:Op zondag 20 november 2011 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb wel eens geWoWt maar het is saai, er zit niet zoveel gameplay in behalve strategie. En wat heb gezien (een 'raid') was gewoon in een grot met een team iedereen slopen en dan op het eind een gare eindbaas.
Hoezo dat? Ik heb het nog nooit gespeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Eve online waar je mensen kan oplichten!![]()
![]()
Zegt me niksquote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
De quests zijn leuk om te doen vind ik. En PvP dan.
Quests toch wel? Dat je een opdracht moet uitvoeren en dan krijg je een beloning. PvP is player versus player, dan speel je met een groep tegen een andere groep spelers (dus niet tegen de computer zeg maar).quote:
Oke, ja quest en raid is dus hetzelfde lijkt me. Maar zijn die wel vernieuwend, zit je niet constant grotten uit te spelen enz?quote:Op zondag 20 november 2011 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Quests toch wel? Dat je een opdracht moet uitvoeren en dan krijg je een beloning. PvP is player versus player, dan speel je met een groep tegen een andere groep spelers (dus niet tegen de computer zeg maar).
Een quest en raid is niet hetzelfdequote:Op zondag 20 november 2011 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke, ja quest en raid is dus hetzelfde lijkt me. Maar zijn die wel vernieuwend, zit je niet constant grotten uit te spelen enz?
En PvP met een RPG? Dat lijkt me zo saai
RPG's speel je om het verhaal en de tactieken
Wat Maraca zegt: een quest is heel anders dan een Raid. Met een quest voer je een opdracht uit voor een NPC (een Non Player Character, computermannetje dus), je moet dan wat beesten killen, of iets zoeken of een andere opdracht uitvoeren. Als je het goed doet krijg je een beloning.quote:Op zondag 20 november 2011 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke, ja quest en raid is dus hetzelfde lijkt me. Maar zijn die wel vernieuwend, zit je niet constant grotten uit te spelen enz?
En PvP met een RPG? Dat lijkt me zo saai
RPG's speel je om het verhaal en de tactieken
Een 'missie'quote:Op zondag 20 november 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat Maraca zegt: een quest is heel anders dan een Raid. Met een quest voer je een opdracht uit voor een NPC (een Non Player Character, computermannetje dus), je moet dan wat beesten killen, of iets zoeken of een andere opdracht uitvoeren. Als je het goed doet krijg je een beloning.
Gelijk iemand die 300 kg weegt en een operatie net wel overleeftquote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
De Amerikaanse versie van Obese, dat is Obese in het kwadraat waarschijnlijk.
Bij een raid is het alleen maar mobs killen, niet echt een missie. En iedereen heeft een rol, healer, dps, tank. Bij een quest doe je alles alleen (of soms met 2 of 3).quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een 'missie'
En dan met raiden heb je een guild/clan waarmee je met z'n allen een missie doet
Net als van die game verslaafden die zich zelf letterlijk dood spelen omdat ze geen slaap hebbenquote:
Bijna net zo erg als zeggen dat iemand mooi kan zingen die er niks van bakt, en die zich dan voor lul zet op idols/popstars/xfactorquote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Daar gaat het al fout, niemand die er over praat dat ze te dik is.
nu klaar!quote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik zit al te zappenNog steeds uitvinders.
ik bleef vroeger wel eens op de trap van de tram staan, zodat mijn klasgenoten nog de tram haaldenquote:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En het OM gaat over de hoogte van de boete!
En dat kost allemaal al meer dan de boete an sichquote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En het OM gaat over de hoogte van de boete!
Zag je hem niet lachen?quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De tram is inderdaad nog heel gelukkig.
Trammachinistenquote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom week die tram dan niet uit? Die bestuurder zag de auto toch al. Kutvolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |