SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja hallo moeten jullie wel gaan posten hoor. Anders wordt het weer een mobielonvriendelijk topic!
quote:
Oh! Wat naar zeg!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Bloempje. het volgende:
JajajaIk was even depressief omdat ik m'n toets niet gehaald heb
Kan gebeuren, volgende periode lukt het vast welquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Bloempje. het volgende:
jeetje zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan me niet inschrijven voor herkansing
Er mist een knop dus moet nog maar even kijken hoe en wat
Top!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef Renesite het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=105148! Regensensor voor fietsers om de doorstroming voor die fietsers te verbeteren
het zijn toch kleine plaatjes die mogen wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef Bloempje. het volgende:
Jan, vlegel, denk om de billenkoek jongen
Zulkseen geluidje maakt saus spuiten toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig
Jahaaa, maar ik bedoel naar de cholera van Klipsjen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zulkseen geluidje maakt saus spuiten toch?
Hadden ze dat niet kunnen doen toen ik nog in Groningen woondequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef Renesite het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=105148! Regensensor voor fietsers om de doorstroming voor die fietsers te verbeteren
Aiiiiquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Haarklip het volgende:
Een 5 voor dat project met I. en nu kunnen we alles overnieuw doen en ik heb geen zin in die stinkset.
het spijt mequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Haarklip het volgende:
Een 5 voor dat project met I. en nu kunnen we alles overnieuw doen en ik heb geen zin in die stinkset.
Die van Patrick ook niet, tentamenwise.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is niet echt jullie dag, Bloempje en Haarklipsels.
Jeeeeeeeeezusteringquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Haarklip het volgende:
Ja, die waar Klips dat project mee moest doen. Voor zover ik het gezien heb, heeft ze vrijwel niets gedaanquote:
hoezoquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:02 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Teringtandjes, ik voel me nu een faler
Omdat ik lang zo goed niet kan tekenenquote:
Nou wat ik hoorde alles opnieuw. Maar haar presentatie zag dr ook gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JeeeeeeeeezusteringGodver zeg
Ik zou dr gelijk vertellen dat ze nu toch echt wel wat meer mag doen
. Maar moet echt alles opnieuw andere opdracht? Of gewoon weer verbeteren?
Tijd voor tinychatquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan heeft een nieuwe camyaaay.
Jemigquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nou wat ik hoorde alles opnieuw. Maar haar presentatie zag dr ook gewoon niet uit.
why notquote:
Ja jeeeetjequote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik ben nog op mijn werk
Kan wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:31 schreef Furdinand het volgende:
Waarom kan ik niet op de iPhone tinychatten ik heb een camera in de voorkant
Is een app voor zie ik hier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:31 schreef Furdinand het volgende:
Waarom kan ik niet op de iPhone tinychatten ik heb een camera in de voorkant
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:33 schreef Bloempje. het volgende:
Er gebeurt bij mij iets heel raars nu.
Bijna klaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JemigBen je mooi klaar mee. Doos dat het is
. Mag je dit keer niet na 5 minuten naar huis?
vertel me meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
ohyeah potentieel target en nee niet een fokster
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:59 schreef Renesite het volgende:
Ik zag net twee paar tieten
Jeetje.
[/tinychatgate]
watwatwatquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:59 schreef Renesite het volgende:
Ik zag net twee paar tieten
Jeetje.
[/tinychatgate]
Je kan die van jan nog zienquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:08 schreef Beach het volgende:
Jammer ik wilde juist op tc komen met dat in het vooruitzicht.
Daar lijk ik niet eens opquote:
hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:34 schreef 92Merel het volgende:
Wat leuk, ik ging voor de grap chatroulette in uniform doen.
Alle perverts klikken me weg, omdat ik eruit zie als politie
Heb nu echt een knakker te pakkenquote:
DAT HEB IK OOK HEEL LANG GEHAD EN OOK GEEN AUTOUPDATE OF DM OF WAT DAN OOKquote:
Oh nu weer wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
DAT HEB IK OOK HEEL LANG GEHAD EN OOK GEEN AUTOUPDATE OF DM OF WAT DAN OOK
kut he?
Jep. Nadat zn reactie haha was heb ik m maar weggekliktquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh nu weer wel.Geen idee wat het was. Maar wat een dom persoon dan @ CR.
Pics !quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:46 schreef dralion13 het volgende:
Ik doe nu chatroulette in piratenkostuum
Was je naakt net?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pics !
En ik ben gestopt, heb over een kwartiertje vriend die langs komt, dus dan moet ik er weer even normaal uitzien
uniform tochhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Wutttquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil ook trouwen op Facebook. Of tenminste verloofd zijn.
Geen idee welke nichten jij in je facebook hebt, maar de mijne zijn tenminste normaal.quote:
Moest je maar een piemel hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Discriminatie op basis van geslacht!
Dan trouw ik maar met je tochquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moest je maar een piemel hebben..
Maar jij hebt al een vriendin die weet waar ik woon, werk en alles.quote:
omdatquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik een Kenau ben?!
Ben je nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik een Kenau ben?!
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoiien
Wil jij trouwen met Cosmo?
Psstquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ging nog even op TC kijken, waren jullie allemaal weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PSSSSSSSSST BLOEMPJEDoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit
Nou
NIet
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PSSSSSSSSST BLOEMPJEHOE VET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Cosmo zei zulkse lelijke dingen over mij vanmiddag.quote:
Vind ik ook niet kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cosmo zei zulkse lelijke dingen over mij vanmiddag.
Dat zeg ik ja, met mijn emotieloze hoofdquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Noujazeg. Roddelen over mij terwijl ik het kan lezen. Jullie maken het wel makkelijk hoor.
Wat dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cosmo zei zulkse lelijke dingen over mij vanmiddag.
Ik ben emotieloos volgens Cosmoquote:
Leugens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
IkLaatnet mijn piemel zien aan Furr
Niks van gelogen..quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben emotieloos volgens Cosmo!!! Heb een emotieloze hoofd
Let op: je hebt Cosmo2.0 geblokkeerd. Door Cosmo2.0 een berichtje te sturen, wordt deze blokkade opgeheven.quote:
Omg stuur een berichtjequote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Let op: je hebt Cosmo2.0 geblokkeerd. Door Cosmo2.0 een berichtje te sturen, wordt deze blokkade opgeheven.
nee hij bant mij ik ban hem oog om oog tand om tandquote:
preciesquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:52 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb betere excuses meegemaakt in mn leven
Huh wat is TinyChat ? waar heb je het over man ? is dat met webcams ofzo ? ik heb geen idee wat je allemaal zegt sorryquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Jan.. kom jij ook op TC? ben benieuwd naar je!
Hihiquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh wat is TinyChat ? waar heb je het over man ? is dat met webcams ofzo ? ik heb geen idee wat je allemaal zegt sorry
ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Iedereen aan den tinychat verloren...
ik heb vaker een sc er naar de kloten door zien gaan
Iedereen? Dankzij één dictatortje zonder een greintje humor niet iedereen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Iedereen aan den tinychat verloren...
ik heb vaker een sc er naar de kloten door zien gaan
ik vind het niet grappig nu kan ik niet eens gezellig mee tc-enquote:
Zero.quote:
Oh, spannend!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, een reactie op een sollicitatieIn mijn spam-box
Nee, nog niet.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef Furdinand het volgende:
wel tc komen straks hé appel!?
of wil je priveeee:@
Oh, jeetje. Oepsie! Wat nu?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eh, ja.. ik heb net 2 week een nieuwe baan![]()
Nou, ik denk dat ik daar m'n proeftijd niet doorkom door targetsquote:
Dit is dus van de baan die je net twee weken hebt? Lastig zeg... Hoe zit dat met die nieuwe?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik daar m'n proeftijd niet doorkom door targets.. En daarnaast is het komend blok wat lastig te combineren met school, omdat minimum aantal uren wat ik moet maken en de tijdstippen dat er shifts zijn..
Die nieuwe ben ik nog niet afgewezen(wat natuurlijk in beginsel al wel eens gebeurd op leeftijd etc.) maar willen ze graag mijn beschikbaarheid weten(ik had geen tijden aangegeven, maar gezegd flexibel, ivm wisselend schoolrooster)..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit is dus van de baan die je net twee weken hebt? Lastig zeg... Hoe zit dat met die nieuwe?
Aha. Maar dat rooster blijkt dus niet zo geschikt te zijn om te combineren met werk. Ik snap hem. Maar om nu helemaal niet meer te werken, is ook weer niets.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die nieuwe ben ik nog niet afgewezen(wat natuurlijk in beginsel al wel eens gebeurd op leeftijd etc.) maar willen ze graag mijn beschikbaarheid weten(ik had geen tijden aangegeven, maar gezegd flexibel, ivm wisselend schoolrooster)..
Nou, ligt aan wat voor bedrijf, weekdiensten/weekend. Ik ben best wel de sjaak als ik straks qua college niet meer inplanbaar ben. Moet immers werken van 8-17 ma-vr. Weekends niet openquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Aha. Maar dat rooster blijkt dus niet zo geschikt te zijn om te combineren met werk. Ik snap hem. Maar om nu helemaal niet meer te werken, is ook weer niets.
Eh, Patrick?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ligt aan wat voor bedrijf, weekdiensten/weekend. Ik ben best wel de sjaak als ik straks qua college niet meer inplanbaar ben. Moet immers werken van 8-17 ma-vr. Weekends niet open
Dat je door je rooster niet beschikbaar bent ligt aan je werk. Dat zeg ik alleen...quote:
Niet in deze diensten nee.. tenzij ik 3 x per week om 22.15 thuis wil zijn.. diensten zijn namelijk 10.00-14.00 of 17.00-21.00.. en waar ik na solliciteer zijn gewoon bedrijven die de hele dag open zijn..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Aha. Maar dat rooster blijkt dus niet zo geschikt te zijn om te combineren met werk. Ik snap hem. Maar om nu helemaal niet meer te werken, is ook weer niets.
Oh, ik dacht al dat Patrick ineens onder René's account alles blabla, in de warrr.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat je door je rooster niet beschikbaar bent ligt aan je werk. Dat zeg ik alleen...
Oh, jezus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet in deze diensten nee.. tenzij ik 3 x per week om 22.15 thuis wil zijn.. diensten zijn namelijk 10.00-14.00 of 17.00-21.00.. en waar ik na solliciteer zijn gewoon bedrijven die de hele dag open zijn..
Heb aangegeven dat ik 12 tot 15 uur wel de max vind ivm school.. eventueel in overleg meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat Patrick ineens onder René's account alles blabla, in de warrr.
[..]
Oh, jezus.Maar mag je bij die 'nieuwe' bedrijven dan wel enigszins je tijden uitkiezen, denk je? Je moet natuurlijk wel jezelf aantrekkelijk maken met flexibiliteit, maar soms kun je toch ook gewoon niet anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb aangegeven dat ik 12 tot 15 uur wel de max vind ivm school.. eventueel in overleg meer
Aan mijn welwillendheid zal het niet liggen:Ah, nou, dan zal het daar inderdaad niet aan liggen! Jeetje, jij doet echt je best!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Hehe, jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, nou, dan zal het daar inderdaad niet aan liggen! Jeetje, jij doet echt je best!
Ja, begrijpelijk. Toch blijft het naar dat je je dan in allerlei bochten moet wringen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hehe, jaIk bedoel.. school moet ook betaald worden, rekeningen blijven doorgaan.. en dan wil ik zo hier en daar ook wel eens nieuwe kleding, of iets anders..
Ik moet wel
Oké, ben er over 2,5 uur.quote:
Mwah.. allerlei bochten valt wel mee.. 12-15 uurquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk. Toch blijft het naar dat je je dan in allerlei bochten moet wringen.
[..]
Oké, ben er over 2,5 uur.
Goede instelling!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah.. allerlei bochten valt wel mee.. 12-15 uuren ik vind het lekker om te werken..
Is het al zo'n troep dat je daar 2,5 uur over moet doen?quote:
Een Patrickje is het schoonmaken van je kamer terwíjl je wacht...quote:
moet mijn kamer even romantisch maken. dimlicht kaarsjes rozen blaadjes rookgeurstokjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is het al zo'n troep dat je daar 2,5 uur over moet doen?
Ow, jij ging zomaar weg zonder wat te zeggenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Grapje hoor. Maar je cam was opeens weg terwijl ik even wegviel.
Ahww.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moet mijn kamer even romantisch maken. dimlicht kaarsjes rozen blaadjes rookgeurstokjes
Furdi is heus niet eng hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, jij ging zomaar weg zonder wat te zeggenEn Furr is eng 1 op 1.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat hij wel meevalt hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, jij ging zomaar weg zonder wat te zeggenEn Furr is eng 1 op 1.
Ja?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat hij wel meevalt hoor
Wat is er gebeurd, meisje?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja dat printen ging dus niet door RENE, kutprinter.
Dat is kut altijd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee man.Een uur geleden deed hij het nog.
Kan niet kijken, geen laptop meer. Wat voor een plaatje is het nu?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
kb kijk eens naar arg7tc is de achtergrond beter?
Godzijtdank niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is kut altijd.Hopelijk doet ie het zo wel weer! Moet je morgen iets inleveren?
saiierquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan niet kijken, geen laptop meer. Wat voor een plaatje is het nu?
[..]
Godzijtdank niet.En heb het maar opgegeven, nu lekker in bed.
Pff, gelukkig. Want dat geeft zo'n onwijze stress altijd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Godzijtdank niet.En heb het maar opgegeven, nu lekker in bed.
Ja echt hoor. Tssk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pff, gelukkig. Want dat geeft zo'n onwijze stress altijd.
Bofkont, lekker warm!
Komt heus goed. Morgen doet ie het vast weer!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Tssk.
En waarom lig jij er nog niet in dan?
ga naar huis. serieus. het is veel te laat om te werken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt heus goed. Morgen doet ie het vast weer!
Ik ben nog op m'n werk.
Ja maar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ga naar huis. serieus. het is veel te laat om te werken.
Hoop het.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt heus goed. Morgen doet ie het vast weer!
Ik ben nog op m'n werk.
Webshop. Nu nog wat magazijnwerk enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoop het.
En wtf, wat voor werk is dat? O.o
Ohja, fuck ik dacht dat dat bij jou in huis gebeurde.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Webshop. Nu nog wat magazijnwerk enzo.
Maar eigenlijk doe ik op het moment niet zo veel meer, ben behoorlijk moe.
Hopelijk zijn broer 1 en broer 2 snel klaar, dan kan ik naar huis en slapen.
Hehe, was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, fuck ik dacht dat dat bij jou in huis gebeurde.
Maar dan moeten ze morgen harder werken, dat is ook sneu.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef Furdinand het volgende:
zet een schattig gezichtje op en zeg tegen broers; meehhh ik ben zo moe, broerlief.
Deze ga ik proberen. Dankjewel, Cosmo!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Knip met je vingers en zeg 'huis, pronto'. Dat werkt voor mij altijd.
Let wel, ik ben de queen op het werk er eigenlijk in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze morgen harder werken, dat is ook sneu.
[..]
Deze ga ik proberen. Dankjewel, Cosmo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |