SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja hallo moeten jullie wel gaan posten hoor. Anders wordt het weer een mobielonvriendelijk topic!
quote:
Oh! Wat naar zeg!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Bloempje. het volgende:
JajajaIk was even depressief omdat ik m'n toets niet gehaald heb
Kan gebeuren, volgende periode lukt het vast welquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Bloempje. het volgende:
jeetje zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan me niet inschrijven voor herkansing
Er mist een knop dus moet nog maar even kijken hoe en wat
Top!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef Renesite het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=105148! Regensensor voor fietsers om de doorstroming voor die fietsers te verbeteren
het zijn toch kleine plaatjes die mogen wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef Bloempje. het volgende:
Jan, vlegel, denk om de billenkoek jongen
Zulkseen geluidje maakt saus spuiten toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig
Jahaaa, maar ik bedoel naar de cholera van Klipsjen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zulkseen geluidje maakt saus spuiten toch?
Hadden ze dat niet kunnen doen toen ik nog in Groningen woondequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef Renesite het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=105148! Regensensor voor fietsers om de doorstroming voor die fietsers te verbeteren
Aiiiiquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Haarklip het volgende:
Een 5 voor dat project met I. en nu kunnen we alles overnieuw doen en ik heb geen zin in die stinkset.
het spijt mequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Haarklip het volgende:
Een 5 voor dat project met I. en nu kunnen we alles overnieuw doen en ik heb geen zin in die stinkset.
Die van Patrick ook niet, tentamenwise.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is niet echt jullie dag, Bloempje en Haarklipsels.
Jeeeeeeeeezusteringquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Haarklip het volgende:
Ja, die waar Klips dat project mee moest doen. Voor zover ik het gezien heb, heeft ze vrijwel niets gedaanquote:
hoezoquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:02 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Teringtandjes, ik voel me nu een faler
Omdat ik lang zo goed niet kan tekenenquote:
Nou wat ik hoorde alles opnieuw. Maar haar presentatie zag dr ook gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JeeeeeeeeezusteringGodver zeg
Ik zou dr gelijk vertellen dat ze nu toch echt wel wat meer mag doen
. Maar moet echt alles opnieuw andere opdracht? Of gewoon weer verbeteren?
Tijd voor tinychatquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan heeft een nieuwe camyaaay.
Jemigquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nou wat ik hoorde alles opnieuw. Maar haar presentatie zag dr ook gewoon niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |