Ik weet niet meer wie het was, volgens mij Godt. Die zei iets gemeens en toen was ze gelijk weg.quote:
Dat noem ik dan ook geen rel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, volgens mij Godt. Die zei iets gemeens en toen was ze gelijk weg.
Vast iets over dat eeuwige dierengezeikquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat noem ik dan ook geen rel.
godt.. wat zei je dan precies?
Krea kan hier eigenlijk niks meer van de grond krijgen. Ik heb het idee dat hij hier alleen nog maar meelijwekkende blikken krijgt als hij weer de puber uithangt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
Ligt eraan of krea op dreef is, stbaby.
Maar goed, wat was de rel dan?
Der schilderijen volgens mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast iets over dat eeuwige dierengezeik
bingoquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast iets over dat eeuwige dierengezeik
dat is niet iets nieuws toch, godt die gemene dingen zegtquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, volgens mij Godt. Die zei iets gemeens en toen was ze gelijk weg.
Doe eens lief Cuequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Krijg je met die kusjekroel mentaliteit van iedereen tegenwoordig. Tis gelijk "oh doe eens lief!" ipv dat ze lekker meedoen
Maar dat is alleen hier in Singles. Ook de rest van FOK is lekker mat. Laatste grote ding was volgens mij de SHE fotoshoot. Dat is bijna 2 jaar terug!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Krijg je met die kusjekroel mentaliteit van iedereen tegenwoordig. Tis gelijk "oh doe eens lief!" ipv dat ze lekker meedoen
Ik merk waarschijnlijk niet eens dat het over mij gaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Eigenlijk dat ze nooit wat anders zei dan wat ze zei.
Heeft hij op zich wel tegen meer mensen gezegd, maar die trekken er zich niks van aan en blijven posten over plasseks en orgie's.
Doe jij ook aan plasseks en orgie's?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik merk waarschijnlijk niet eens dat het over mij gaat.
Daar plas ik echt veel te weinig voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe jij ook aan plasseks en orgie's?
Met mij was er geen rel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat viel ook wel allemaal mee. Was gewoon veel gezeik en gedoe vooral.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat is alleen hier in Singles. Ook de rest van FOK is lekker mat. Laatste grote ding was volgens mij de SHE fotoshoot. Dat is bijna 2 jaar terug!
Hoeft niet gecombineerd hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar plas ik echt veel te weinig voor.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar plas ik echt veel te weinig voor.
Heb ik niks mee te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was ook geen rel. Ze was gewoon ineens weg. Wel jammer.
Met zo'n supergeconcentreerd gezicht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]ik krijg gelijk een mentalimage van cl die over stbaby heen probeert te plassen en dat er dan alleen af en toe een drupje uitkomt
Ja, datquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]ik krijg gelijk een mentalimage van cl die over stbaby heen probeert te plassen en dat er dan alleen af en toe een drupje uitkomt
Sorry, ik zal volgende keer iemand voor rotte vis uitmaken rotte vis.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw schuld dat we geen rel hadden
Moet je niet bij mij doen, dat heeft geen effect.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry, ik zal volgende keer iemand voor rotte vis uitmaken rotte vis.
Ook niet als ik je chocolo vretende bostrol die niet kan vertalen noem?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij doen, dat heeft geen effect.
Jij viel uit tegen haar dat ze telkens dezelfde hersenscheten post en daarna is ze weg gegaan. Daarmee zeg ik niet dat jij wilde dat ze weg ging of zo, maar er is wel een duidelijk oorzaak/gevolg ietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar iets mee te maken hebben?
Nee, dat is de waarheidquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet als ik je chocolo vretende bostrol die niet kan vertalen noem?
Te veel credits echt waar. Wegblijven omdat ik ergens een keer ergens meer dan 5 regels aan besteeds? Neeequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij viel uit tegen haar dat ze telkens dezelfde hersenscheten post en daarna is ze weg gegaan. Daarmee zeg ik niet dat jij wilde dat ze weg ging of zo, maar er is wel een duidelijk oorzaak/gevolg iets
Wellicht was het de druppel, kan. Maar goed, boeie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te veel credits echt waar. Wegblijven omdat ik ergens een keer ergens meer dan 5 regels aan besteeds? Neee
Vijf regels van jou zijn toch best veel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te veel credits echt waar. Wegblijven omdat ik ergens een keer ergens meer dan 5 regels aan besteeds? Neee
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als we samen mogen toch?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als we samen mogen toch?
Wat is er nu lekkerder dan beestachtig genomen worden door je autistische Fok-matties op een donkere zolderkamer...quote:
Dat klopt. Zeker als ze in 1 post staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf regels van jou zijn toch best veel.
Dan was gisteren wel een heul grote uitzonderingquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. Zeker als ze in 1 post staan.
Wat had ik getikt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan was gisteren wel een heul grote uitzondering
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Wat is er nu lekkerder dan beestachtig genomen worden door je autistische Fok-matties op een donkere zolderkamer...
God wat een fucking prutsers!quote:
Zie bovenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godth post dus eigenlijk alleen lange posts als hij zichzelf aan het opvreten is?
Hahahaha!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
God wat een fucking prutsers!
Gaat anderhalve week duren zeggen ze gisteren.
Bellen ze vandaag. We weten niet of we uw auto vandaag klaar krijgen. Ik zo van![]()
Hij zou pas volgende week klaar zijn.
Ja, de turbo is ook stuk dus vandaar wat vertraging.
Ik zo van uhhhhHij zou volgende week klaar zijn.
Ja we bellen als die klaar is.
Ok nou top! Maar het is al half 2 en als het na 15.00 klaar is dan kom ik toch niet.
Dus haast je niet. Morgen is ook prima dan heb je iets langer.
Ja, maar we proberen vandaag maar voor 15.00 lukt inderdaad waarschijnlijk niet.
Nou haast je dus niet want dan kom ik toch niet vandaag.
Nou we proberen het toch vandaag na 15.00 klaar te krijgen.
Joh zoek het uiit,![]()
Wel een stuk vriendelijker vandaag trouwens.
Interessante waarneming...quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godth post dus eigenlijk alleen lange posts als hij zichzelf aan het opvreten is?
Wauw.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bellen ze vandaag. We weten niet of we uw auto vandaag klaar krijgen. Ik zo van![]()
Ok nou top! Maar het is al half 2 en als het na 15.00 klaar is dan kom ik toch niet.
Ja, maar we proberen vandaag maar voor 15.00 lukt inderdaad waarschijnlijk niet.
Joh zoek het uiit,![]()
Ik vermoed dat dat het bedrijf is dat Godt heeft geholpenquote:
Best grote VW/Seat/Audi dealer in west Noord Hollandquote:
Vanavond Nedjequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond weer eens in een auto rijden!
Dat doe ik over 30 jaar wel weer een keer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond weer eens in een auto rijden!
Nou, ik zou bloednerveus worden als mijn kind 24/7 aan het lachen is.quote:
Koop dan ook een turbo-timer, JONGEN!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Joh zoek het uiit,![]()
Ik bedoelde meer op elk gewenst moment het jankerige onderdrukkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik zou bloednerveus worden als mijn kind 24/7 aan het lachen is.
ja lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Middag
Iemand zin in een kop koffie?
Ik ook, heb m net op...quote:
Nog beter: een kill-switch...quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben meer voor een volumeknop op kinderen. En dan niet de huidige die alleen heel hard kan.
Nee hoor, dat is niet beterquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog beter: een kill-switch...
Ik doe dat altijd met onze hond. Moet alleen wel elke keer een nieuwe kopen, want die zijn daar toch minder goed in.quote:
Oh ik dacht dat je me een kop zou komen brengenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, heb m net op...
Goh, probeer me te herinneren wanneer ik voor het laatst de laptop aan heb gehad gewoon omdat ik daar zin in had. Dat lukt niet. Ja, nu dus.
Nou, wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet beter
Ik heb gegooid, hij kwam alleen niet zover.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me een kop zou komen brengen
Dat zijn mijn kinderen toch wel.quote:
Misschien kun je beter met haar opschieten dan met hemquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
Als suggestie bij Facebook; de nieuwe vriendin van mijn ex. Maar niet doen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien kun je beter met haar opschieten dan met hem
Ja facebook probeerde mij ook de huidige vriend en de ex van mijn ex aan te smeren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
Als suggestie bij Facebook; de nieuwe vriendin van mijn ex. Maar niet doen
Idd, anders had ik ze wel in mijn vriendenlijstquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Suggesties van Facebook zijn vrijwel altijd mensen die je wel kent, maar absoluut niet in je vriendenlijst wil.
Bij mij zijn het vaak ex collega's en daar is het best handig voor eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, anders had ik ze wel in mijn vriendenlijst.
Daar is het inderdaad wel handig voor ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij zijn het vaak ex collega's en daar is het best handig voor eigenlijk.
Geef het een jaartje, ik ben facebookvrienden met 2 van brox' exen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
Ach ik heb geen problemen met haar, geheel niet. Maar dit hoeft nu ook weer niet.
Ja ok, maar dat soort mensen heb ik inmiddels bijna allemaal wel teruggevonden...quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef het een jaartje, ik ben facebookvrienden met 2 van brox' exen.
In t belang van t kind toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ms zijn we straks één grote blije familie!
Ik zit haar ook erg te promoten naar hem toe.quote:
Dat doen de meeste ouders dan, maar meestal niet in positieve zinquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit haar ook erg te promoten naar hem toe.
Ik heb nog steeds geen facebook, al begin ik langzaamaan te twijfelen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef het een jaartje, ik ben facebookvrienden met 2 van brox' exen.
Oh ik wel hoor, als ik nu mijn vleugeltjes nog niet heb verdiendquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen de meeste ouders dan, maar meestal niet in positieve zin
Ik wil mijn huidige collega's niet eens in mijn facebook, laat staan mijn ex collega's. Facebook is privé, daar hebben mijn collega's niks mee te schaften.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
*bibber*quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ms zijn we straks één grote blije familie!
Ik zoek niet actief en in tv werken veel mensen op projectbasis dus is het vaak wel lekker om te weten wie waar zitquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat soort mensen heb ik inmiddels bijna allemaal wel teruggevonden...
Ik heb een paar collega's, maar dat zijn of belmeisjes of collega's waar ik wel eens mee ben doorgezakt ofzo...quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil mijn huidige collega's niet eens in mijn facebook, laat staan mijn ex collega's. Facebook is privé, daar hebben mijn collega's niks mee te schaften.
ja, snap ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zoek niet actief en in tv werken veel mensen op projectbasis dus is het vaak wel lekker om te weten wie waar zit
Maar dan is er vast iets voorgevallen tussen die man en jou.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*bibber*
na nu ruim 2 jaar mag de nieuwe vriend man van m'n ex van mij nog steeds van de rand van de aarde afvallen.![]()
wrok, ik koester het
Ik heb er een paar vrienden tussen staan, die ik heb leren kennen via het werk. Maar dat is wat andersquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een paar collega's, maar dat zijn of belmeisjes of collega's waar ik wel eens mee ben doorgezakt ofzo...
true, maar wij hebben natuurlijk ook een bedrijf met 2 gezichten, de echt zakelijke kant met profs en het callcentre met studenten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er een paar vrienden tussen staan, die ik heb leren kennen via het werk. Maar dat is wat anders
Daar zit dan het verschil. Ik gebruik mijn FB puur voor persoonlijke contacten, niet als Linkedin.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:26 schreef Ripley het volgende:
De grens collega en vriend/ kennis is vaak vaag. En ik krijg er veel handige info door bijvoorbeeld als goede mensen beschikbaar zijn of ik kan zien wat de concurrentie doet. Ik zet toch niet veel persoonlijks op facebook
Die grens is er dus vaak niet echt enorm. Veel collega's zijn op zn minst leuke kennissen die ook over wat persoonlijkere dingen spreekquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar zit dan het verschil. Ik gebruik mijn FB puur voor persoonlijke contacten, niet als Linkedin.
Heb Ado zich ook weleens horen afvragen hoe ze er bij komen dat hij iemand zou kennen die dan ineens als suggestie verscheen. Die hij dan dus vervolgens wel kent. Maar hoe weten zij dat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:36 schreef rival het volgende:
Het meisje dat ik een aantal weken geleden met stappen tegen ben gekomen staat ineens tussen mijn suggesties, maar nooit eerder gezien, vraag me toch af hoe of wat
Door hoe vaak je bij vrienden kijkt, of er op reageert bijvoorbeeld. En dan weer hoe vaak en bij die vrienden kijken en reageren, etc. etc. Zal wel een flink algoritme achter hangen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb Ado zich ook weleens horen afvragen hoe ze er bij komen dat hij iemand zou kennen die dan ineens als suggestie verscheen. Die hij dan dus vervolgens wel kent. Maar hoe weten zij dat?
het zijn altijd vrienden van vrienden volgens mij....quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb Ado zich ook weleens horen afvragen hoe ze er bij komen dat hij iemand zou kennen die dan ineens als suggestie verscheen. Die hij dan dus vervolgens wel kent. Maar hoe weten zij dat?
Mja, ik dacht misschien dat ie een vriend van een vriend van een vriend van haar was ofzo, maar dat was niet. Misschien dat ie op haar profiel had gekeken dan, dat zou op zich wel kunnen... Geen idee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door hoe vaak je bij vrienden kijkt, of er op reageert bijvoorbeeld. En dan weer hoe vaak en bij die vrienden kijken en reageren, etc. etc. Zal wel een flink algoritme achter hangen.
Niet dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
het zijn altijd vrienden van vrienden volgens mij....
Daar gaat het anoniem stalken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Wordt ook nog eens bijgehouden wie bij jou op het profiel kijkt. Dus kan ook best zijn dat als iemand je 3~4x op zoekt, dat hij/zij er dan bij komt te staan.
Je hebt gewoon iets verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja hallo, ik zit net een verhaal in Excel te typen, druk op enter voor de volgende cel en de vertaling is gewoon weg. Hoerige kutexcel.
vast wel, maar weg is blijkbaar weg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon iets verkeerd gedaan
Ja klote is dat altijd hequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast wel, maar weg is blijkbaar weg.
doe eens gek, koop een mac.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast wel, maar weg is blijkbaar weg.
Vreemd verhaal.. CNRL+Z haalt zeker ook niets uit?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja hallo, ik zit net een verhaal in Excel te typen, druk op enter voor de volgende cel en de vertaling is gewoon weg. Hoerige kutexcel.
Meestal is daar KLB voorquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:37 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ben je hier ook welkom als je een K bui hebt?
dat hebben er wel meer hier. sommigen zelfs chronisch.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:37 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ben je hier ook welkom als je een K bui hebt?
Whehequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dat hebben er wel meer hier. sommigen zelfs chronisch.
Nope, alsof die hele stap weg was. Als ik ctrl+Z deed, haalde ie een eerdere regel weg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Vreemd verhaal.. CNRL+Z haalt zeker ook niets uit?
Vrouwen, pfffff!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dat hebben er wel meer hier. sommigen zelfs chronisch.
CTRL+Y (ja... je weet maar nooit!)quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, alsof die hele stap weg was. Als ik ctrl+Z deed, haalde ie een eerdere regel weg.
Doe eens een excel cursus danquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds Excel nodig
Ow dawg, ik zie het al. JIJ bent de aangewezen persoonquote:
voor?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow dawg, ik zie het al. JIJ bent de aangewezen persoon
Ik ga achterover zitten en met een glimlach meekijken (terwijl ik uiteraardhet Sinterklaasjournaal
aanzet)
Ik heb een extra kabel aangesloten van PC naar TV. Nu kan ik lekker DVD afspelen en vanuit de bank op mijn TV bekijken. Ook "yeah".quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
Yeah.. nu ook m'n boek op mijn telefoon. Kan ik mooi lezen als ik vanavond wacht totdat voorstelling/concert begint
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:54 schreef Spezza19 het volgende:
Weer eens spam van de postcodeloterij
Van het weekend maar eens een stoeptegel naar het antwoordnummer sturen....
met je broek op je enkels?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef 401k het volgende:
LEUKE STAGIAIRE IN DE BACKOFFICE!
Sinds vandaag kan ik opeens niet meer zelfstandig werken en moet ik veel delegeren.....
waarom niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef 401k het volgende:
Joh, heb net d'r hand geschud, om nou gelijk met m'n leuter in haar gezicht te gaan zwaaien...
Heb je je hand in haar hand gedrukt? Dat had je piemel moeten zijn!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef 401k het volgende:
Joh, heb net d'r hand geschud, om nou gelijk met m'n leuter in haar gezicht te gaan zwaaien...
Ik zie nu al uit naar het moment dat ik mijzelf aan jou ga voorstellen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je je hand in haar hand gedrukt? Dat had je piemel moeten zijn!
Hallo *zip* ik ben Air *zwiep*quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nu al uit naar het moment dat ik mijzelf aan jou ga voorstellen.
Jij op je knieën om drie zoenen te geven.quote:
Zie het probleem niet. Neem d'r gewoon even mee naar achteren om d'r in te werkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:52 schreef 401k het volgende:
Ik heb nu echt een fout beeld in m'n hoofd. *zip* + kantoor are in it. Thanks guys, hopen dat dit beeld weg is als morgen nonchalant naast haar collega naast haar even wat moet uitleggen...
Goed bezig!! ik heb gister m'n lichten van de fiets maar eens gemaakt.. ook yeahquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb een extra kabel aangesloten van PC naar TV. Nu kan ik lekker DVD afspelen en vanuit de bank op mijn TV bekijken. Ook "yeah".
Yeah!quote:Op woensdag 16 november 2011 08:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed bezig!! ik heb gister m'n lichten van de fiets maar eens gemaakt.. ook yeah
Ik heb gisteren een nieuwe WC en 16 pakken badkamertegels gehaald. Daarna tot 1:15 bij pa&ma zitten zuipen. Ik heb het zwaarquote:Op woensdag 16 november 2011 08:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed bezig!! ik heb gister m'n lichten van de fiets maar eens gemaakt.. ook yeah
Dat blijft zo geweldigquote:Op woensdag 16 november 2011 08:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Yeah!
En goedemorgen! Ik heb allemaal mensen horen krabben, haha.
Doe dan maar iets makkelijks te onthouden hequote:Op woensdag 16 november 2011 08:38 schreef stbabylon het volgende:
8 tekens
mag niet je naam of key zijn
mag niet hetzelfde zijn als één van je wachtwoorden van de afgelopen 24 maanden
minimaal 1 hoofdletter en 1 kleine letter
minimaal 1 speciaal teken (` ~ @ # ^ %)
elke maand wijzigen
Volgens mij willen ze hier dat je je wachtwoord opschrijft
En het lullige is
$JkLN13# is heel moeilijk te onthouden, maar heel makkelijk (relatief) te brute forcen
Maryhadalittlelamblittlelamblittlelamb is makkelijk te onthouden en zeer moeilijk te brute forcen
*zucht*
Wachtwoorden zijn zo 2010. Hier is bijna alles Single Sign On, je hebt alleen je smartcard en je pincode nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:38 schreef stbabylon het volgende:
8 tekens
mag niet je naam of key zijn
mag niet hetzelfde zijn als één van je wachtwoorden van de afgelopen 24 maanden
minimaal 1 hoofdletter en 1 kleine letter
minimaal 1 speciaal teken (` ~ @ # ^ %)
elke maand wijzigen
Volgens mij willen ze hier dat je je wachtwoord opschrijft
En het lullige is
$JkLN13# is heel moeilijk te onthouden, maar heel makkelijk (relatief) te brute forcen
Maryhadalittlelamblittlelamblittlelamb is makkelijk te onthouden en zeer moeilijk te brute forcen
*zucht*
Nee, sorryquote:
Ach, als iemand kwaad wil, hoeft diegene alleen maar iemand te dwingen op een manier die geschikt is. Dan maakt het niet meer uit of er beveiliging op de pc zit.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Wachtwoorden zijn zo 2010. Hier is bijna alles Single Sign On, je hebt alleen je smartcard en je pincode nodig.
Je bedoelt dat je vrouwelijke hormonen hebt?quote:Op woensdag 16 november 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben mij gaan realiseren dat ik best nogal een emotionele kut ben geworden.
Mannelijke hormonen zullen het niet zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 08:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vrouwelijke hormonen hebt?
quote:Op woensdag 16 november 2011 08:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vrouwelijke hormonen hebt bent?
blijkbaarquote:Op woensdag 16 november 2011 08:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vrouwelijke hormonen hebt?
Je bent niet zwanger dus zo erg kan het niet zijn!quote:
Note taken!quote:Op woensdag 16 november 2011 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannelijke hormonen zullen het niet zijn
Be careful what you wish for.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:57 schreef MNR het volgende:
Vrouw zijn is kei-leuk!
[..]
Je bent niet zwanger dus zo erg kan het niet zijn!
Vergeleken met een boel andere vrouwen stelt dit ook niets voor hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 08:57 schreef MNR het volgende:
Vrouw zijn is kei-leuk!
Je bent niet zwanger dus zo erg kan het niet zijn!
Ja, nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op woensdag 16 november 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeleken met een boel andere vrouwen stelt dit ook niets voor hoor
Maar voor mij blijft het wennen
Tis weinig bijzonders hoor. Gewoon emotioneel raken bij songs/films.. Zeg maar tegen zo'n grens van 'zou eig willen huilen' aan.quote:
ik heb dat ook, ben ik nu een vrouw?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis weinig bijzonders hoor. Gewoon emotioneel raken bij songs/films.. Zeg maar tegen zo'n grens van 'zou eig willen huilen' aan.
Vroeger had ik dit nooit, nu voor mij dus relatief snel.
jaquote:Op woensdag 16 november 2011 09:04 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb dat ook, ben ik nu een vrouw?
owquote:
Ik heb zelfs een keer tranen in mijn ogen gekregen tijdens de reclame met dat zeehondje: "it's a beautiful day... the sun is shining..". Vroeger was ik ook een stuk harder, maar vind mezelf tegenwoordig toch een STUK leuker nu ik gewoon mezelf benquote:Op woensdag 16 november 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis weinig bijzonders hoor. Gewoon emotioneel raken bij songs/films.. Zeg maar tegen zo'n grens van 'zou eig willen huilen' aan.
Vroeger had ik dit nooit, nu voor mij dus relatief snel.
Het is ook niet raar ofzo.. bedoel iedereen heeft het, de 1 wat sneller dan de anderquote:Op woensdag 16 november 2011 09:06 schreef MNR het volgende:
Ik heb zelfs een keer tranen in mijn ogen gekregen tijdens de reclame met dat zeehondje: "it's a beautiful day... the sun is shining..". Vroeger was ik ook een stuk harder, maar vind mezelf tegenwoordig toch een STUK leuker nu ik gewoon mezelf ben
Ja, ik bij mijn springen ook de tranen in de ogen, hoe al die teringinstanties die nummers totaal verkrachtenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer tranen in mijn ogen gekregen tijdens de reclame met dat zeehondje: "it's a beautiful day... the sun is shining..". Vroeger was ik ook een stuk harder, maar vind mezelf tegenwoordig toch een STUK leuker nu ik gewoon mezelf ben
Haha! We hebben er nog veeeeel meerquote:Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik bij mijn springen ook de tranen in de ogen, hoe al die teringinstanties die nummers totaal verkrachten.
Werkt zo averechts bij mij, ik krijg echt een hekel aan die boomknuffelaarsquote:
Tegen de muur er mee!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt zo averechts bij mij, ik krijg echt een hekel aan die boomknuffelaars.
Nee, straks beschadigt dat de boom!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen de muur er mee!
Of aan een boom ophangen, vinden ze vast geweldig.
quote:Op woensdag 16 november 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen de muur er mee!
Ik weet iets veel ergens voor die gasten.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen de muur er mee!
Dan krijgen we vast Amnesty International op ons dak. HET IDEE ALLEEN AL!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet iets veel ergens voor die gasten.
We laten ze WER-KEN!
Dat roeit ze met 2 weken uit..
AI vs MEquote:Op woensdag 16 november 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan krijgen we vast Amnesty International op ons dak. HET IDEE ALLEEN AL!
niet hier dus.quote:
gewoon goed.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Potjandrie, ben ik er weer ingetuind
Hoe ist het met jou?!
Echt heel veel scheelt het niet qua gedragquote:Op woensdag 16 november 2011 09:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gewoon goed.
Alhoewel, toch wel een beetje geschokt, omdat ik vrouw blijk te zijn volgen Cue_
Als het op internet staat, moet het wel zo zijn!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gewoon goed.
Alhoewel, toch wel een beetje geschokt, omdat ik vrouw blijk te zijn volgen Cue_
quote:Op woensdag 16 november 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt heel veel scheelt het niet qua gedrag.
daarom!quote:Op woensdag 16 november 2011 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als het op internet staat, moet het wel zo zijn!
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik was wel de eerste die het toegaf
quote:
Heel goed van je!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef MNR het volgende:
Ik ga dadelijk hard aan het werk. Ja ja... hoe eerder ik dit afwerk, hoe eerder ik er vanaf ben
kijk jij ook zo uit naar het kerstpakket?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef MNR het volgende:
Ik ga dadelijk hard aan het werk. Ja ja... hoe eerder ik dit afwerk, hoe eerder ik er vanaf ben
Hahaha! Uhuh. Enorm.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kijk jij ook zo uit naar het kerstpakket?
Iets is al beter dan vorig jaar. Eens vragen of ik bij de klant wel wat krijg. Betwijfel het.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Uhuh. Enorm.
Waar hoop jij op?
Bij de klant krijg ik altijd wel wat. Maar ik reken er al niet eens op. Is al jaren hetzelfde. Regel m'n eigen feestje welquote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iets is al beter dan vorig jaar. Eens vragen of ik bij de klant wel wat krijg. Betwijfel het.
Weer een blik bonen, ik heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kijk jij ook zo uit naar het kerstpakket?
VVV-bonnen!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Weer een blik bonen, ik heb er nu al zin in!
Dat is altijd een fijn gevoel. Way to go girl!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijkik kan steeds meer (mbt werk) Heerlijk om dat ook eens te beseffen
Nou ja, als je wel een kerstpakket krijgt, krijg je relatief minder salaris. Dat kerstpakket komt echt wel uit je eigen zakquote:Op woensdag 16 november 2011 11:26 schreef MNR het volgende:
Eigenlijk wel slecht he? Een werkgever die z'n medewerkers geen kerstpakket/vergoeding/waardebon of in ieder geval iets van kerstgroet geeft. Ik vind het niet erg, ik mis het niet, past wel bij het imago.
Dat is fijn inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijkik kan steeds meer (mbt werk) Heerlijk om dat ook eens te beseffen
Krijg jij wel een kerstpakket? (uit eigen zakquote:Op woensdag 16 november 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als je wel een kerstpakket krijgt, krijg je relatief minder salaris. Dat kerstpakket komt echt wel uit je eigen zakEn aangezien ik altijd minstens de helft weggooi/geef, heb ik liever een iets hoger salaris.
"Iiiiiiiiiiiiiiiiim MAD about a boyquote:Op woensdag 16 november 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
"But I can't help.. falling in love with you"
Das lang geleden
Nee, L doet toch helemaal niet aan kerstpakketen. Dat geld dat daarmee bespaart wordt, zien wij terug in een relatief iets hoger salaris.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Krijg jij wel een kerstpakket? (uit eigen zak![]()
). Wij al 3 jaar niet. Toch blijf ik het wel leuk vinden hoor, kerstpakket...
Altijd een verrassing wat er nu in zit
Vroeger ging ik altijd als eerste op zoek naar die chocolade-rondjes/sterren met witte puntjes erop. Dan neem je dan een 'bite' uit en dan had je iets van marsepein of zo in je mond? Ow.... die waren echt lekker. Maakt dan niet uit wat er voor de rest in zit, hihi.
2x niks is nog steeds niks.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, L doet toch helemaal niet aan kerstpakketen. Dat geld dat daarmee bespaart wordt, zien wij terug in een relatief iets hoger salaris.
Ik weet het niet schatquote:Op woensdag 16 november 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, L doet toch helemaal niet aan kerstpakketen. Dat geld dat daarmee bespaart wordt, zien wij terug in een relatief iets hoger salaris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
Wat gebeurt als iedereen stiekem 100 euro bijdrukt?En als iedereen die 100 euro aan mij geeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
Dan heb je eindelijk vriendenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
En als iedereen die 100 euro aan mij geeft?
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
Wat gebeurt als iedereen stiekem 100 euro bijdrukt?Nouw... houd lekker bij die 100 Euro! Zeker als het verloren gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk interessant stukje tekst.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je eindelijk vrienden.
nee, ik lig er ook niet wakker vanquote:Op woensdag 16 november 2011 12:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar maak ik me bij Q. nooit zorgen om
Idd, zolang ik bier heb heb ik geen vrienden nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar maak ik me bij Q. nooit zorgen om
geld uitgeven voor het binnen isquote:Op woensdag 16 november 2011 12:41 schreef MNR het volgende:
Wa! Ben ik gisteren trouwens nog goed bezig geweest voor de economie. Heb een nieuw paar schoenen gekocht. Maar... vandaag verkoop ik mijn oude telefoon dus eigenlijk is die meneer goed bezig geweest en heeft het mij weer geld opgeleverd. Jeuj.
Zeg mutskuquote:Op woensdag 16 november 2011 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geld uitgeven voor het binnen is
maar je hebt ook een nieuwe telefoon nodig, of krijg je die van de baas?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg mutskuDat paste sowieso binnen m'n budget. Dat ik nu extra geld terug krijg en erop verdien, is alleen maar een meevaller
Haha! Als kerstcadeau zekerquote:Op woensdag 16 november 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar je hebt ook een nieuwe telefoon nodig, of krijg je die van de baas?
Dus het heeft je eigenlijk alleen geld gekost?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Als kerstcadeau zeker
Nee, heb al een nieuwe foon.
Jaaa!! hahha.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus het heeft je eigenlijk alleen geld gekost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |