Ik weet niet meer wie het was, volgens mij Godt. Die zei iets gemeens en toen was ze gelijk weg.quote:
Dat noem ik dan ook geen rel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, volgens mij Godt. Die zei iets gemeens en toen was ze gelijk weg.
Vast iets over dat eeuwige dierengezeikquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat noem ik dan ook geen rel.
godt.. wat zei je dan precies?
Krea kan hier eigenlijk niks meer van de grond krijgen. Ik heb het idee dat hij hier alleen nog maar meelijwekkende blikken krijgt als hij weer de puber uithangt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
Ligt eraan of krea op dreef is, stbaby.
Maar goed, wat was de rel dan?
Der schilderijen volgens mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast iets over dat eeuwige dierengezeik
bingoquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast iets over dat eeuwige dierengezeik
dat is niet iets nieuws toch, godt die gemene dingen zegtquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, volgens mij Godt. Die zei iets gemeens en toen was ze gelijk weg.
Doe eens lief Cuequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Krijg je met die kusjekroel mentaliteit van iedereen tegenwoordig. Tis gelijk "oh doe eens lief!" ipv dat ze lekker meedoen
Maar dat is alleen hier in Singles. Ook de rest van FOK is lekker mat. Laatste grote ding was volgens mij de SHE fotoshoot. Dat is bijna 2 jaar terug!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Krijg je met die kusjekroel mentaliteit van iedereen tegenwoordig. Tis gelijk "oh doe eens lief!" ipv dat ze lekker meedoen
Ik merk waarschijnlijk niet eens dat het over mij gaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Eigenlijk dat ze nooit wat anders zei dan wat ze zei.
Heeft hij op zich wel tegen meer mensen gezegd, maar die trekken er zich niks van aan en blijven posten over plasseks en orgie's.
Doe jij ook aan plasseks en orgie's?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik merk waarschijnlijk niet eens dat het over mij gaat.
Daar plas ik echt veel te weinig voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe jij ook aan plasseks en orgie's?
Met mij was er geen rel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat viel ook wel allemaal mee. Was gewoon veel gezeik en gedoe vooral.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat is alleen hier in Singles. Ook de rest van FOK is lekker mat. Laatste grote ding was volgens mij de SHE fotoshoot. Dat is bijna 2 jaar terug!
Hoeft niet gecombineerd hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar plas ik echt veel te weinig voor.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar plas ik echt veel te weinig voor.
Heb ik niks mee te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was ook geen rel. Ze was gewoon ineens weg. Wel jammer.
Met zo'n supergeconcentreerd gezicht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]ik krijg gelijk een mentalimage van cl die over stbaby heen probeert te plassen en dat er dan alleen af en toe een drupje uitkomt
Ja, datquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]ik krijg gelijk een mentalimage van cl die over stbaby heen probeert te plassen en dat er dan alleen af en toe een drupje uitkomt
Sorry, ik zal volgende keer iemand voor rotte vis uitmaken rotte vis.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw schuld dat we geen rel hadden
Moet je niet bij mij doen, dat heeft geen effect.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry, ik zal volgende keer iemand voor rotte vis uitmaken rotte vis.
Ook niet als ik je chocolo vretende bostrol die niet kan vertalen noem?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij doen, dat heeft geen effect.
Jij viel uit tegen haar dat ze telkens dezelfde hersenscheten post en daarna is ze weg gegaan. Daarmee zeg ik niet dat jij wilde dat ze weg ging of zo, maar er is wel een duidelijk oorzaak/gevolg ietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar iets mee te maken hebben?
Nee, dat is de waarheidquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet als ik je chocolo vretende bostrol die niet kan vertalen noem?
Te veel credits echt waar. Wegblijven omdat ik ergens een keer ergens meer dan 5 regels aan besteeds? Neeequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij viel uit tegen haar dat ze telkens dezelfde hersenscheten post en daarna is ze weg gegaan. Daarmee zeg ik niet dat jij wilde dat ze weg ging of zo, maar er is wel een duidelijk oorzaak/gevolg iets
Wellicht was het de druppel, kan. Maar goed, boeie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te veel credits echt waar. Wegblijven omdat ik ergens een keer ergens meer dan 5 regels aan besteeds? Neee
Vijf regels van jou zijn toch best veel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te veel credits echt waar. Wegblijven omdat ik ergens een keer ergens meer dan 5 regels aan besteeds? Neee
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als we samen mogen toch?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als we samen mogen toch?
Wat is er nu lekkerder dan beestachtig genomen worden door je autistische Fok-matties op een donkere zolderkamer...quote:
Dat klopt. Zeker als ze in 1 post staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf regels van jou zijn toch best veel.
Dan was gisteren wel een heul grote uitzonderingquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. Zeker als ze in 1 post staan.
Wat had ik getikt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan was gisteren wel een heul grote uitzondering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |